abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 16:28:45 #126
38824 crew  Droopie
pi_221098713
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:00 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat dat geveegd is snap ik
Maar mijn reactie op Masberum dat prostitutie waarschijnlijk veel verkrachtingen voorkomt is geveegd en de opmerking van Masberum staat er nog wel
Als je doelt dat masberum zegt
" Ik vind het nogal wat om van een verkrachtingstopic te gaan naar een topic over hoerenlopers"

Die staat er idd nog steeds, daar is namelijks niets mis mee.

Als je doelt op een andere reactie, mag je een tr plaatsen (want ik zie hem niet) en kijk ik er naar.
Hell To The Liars
pi_221098813
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:28 schreef Droopie het volgende:

[..]
Als je doelt dat masberum zegt
" Ik vind het nogal wat om van een verkrachtingstopic te gaan naar een topic over hoerenlopers"

Die staat er idd nog steeds, daar is namelijks niets mis mee.

Als je doelt op een andere reactie, mag je een tr plaatsen (want ik zie hem niet) en kijk ik er naar.
Juist en daar geef ik bovengenoemde reactie op waar naar mijn idee niks mis mee is en die is weggeveegd
pi_221101185
Je kan niet van moderators verwachten dat als je 10 verkeerde posts maakt ze elke post helemaal gaan analyseren om te zien of je ergens ertussen 1 post hebt gemaakt die minder verkeerd is (zelf vind ik die post waar jij op doelt alsnog verkeerd genoeg en terecht dat het verwijderd is..).. Ze moeten soms gewoon flink opschonen.. als je daar zelf de reden van bent dan vind ik dat het ook wat slecht is om dan voor 1 specifieke post ze met nog meer werk op te zadelen.. maar goed dat vind ik..
pi_221103411
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:03 schreef Masberum het volgende:
Je kan niet van moderators verwachten dat als je 10 verkeerde posts maakt ze elke post helemaal gaan analyseren om te zien of je ergens ertussen 1 post hebt gemaakt die minder verkeerd is (zelf vind ik die post waar jij op doelt alsnog verkeerd genoeg en terecht dat het verwijderd is..).. Ze moeten soms gewoon flink opschonen.. als je daar zelf de reden van bent dan vind ik dat het ook wat slecht is om dan voor 1 specifieke post ze met nog meer werk op te zadelen.. maar goed dat vind ik..
Dan moeten ze die post van jou ook wegvegen want die gaat door de verwijderde berichten nergens meer over
pi_221103475
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:59 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dan moeten ze die post van jou ook wegvegen want die gaat door de verwijderde berichten nergens meer over
En de doelpalen worden maar verschoven en verschoven niet waar.
pi_221103495
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:04 schreef Masberum het volgende:

[..]
En de doelpalen worden maar verschoven en verschoven niet waar.
Zeg nou zelf eerlijk
Die post gaat nu toch nergens meer over nu al de berichten erover verwijderd zijn
Dat heeft niks met doelpalen te maken
pi_221103526
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zeg nou zelf eerlijk
Die post gaat nu toch nergens meer over nu al de berichten erover verwijderd zijn
Maar je wil toch niet mijn post weg maar jouw post terug?
En mijn post en TR hebben ervoor gezorgd dat alle overige posts die niet 'relevant' waren, laat ik het maar netjes houden, verwijderd zijn. Dus ik weet niet zozeer waarom je zo de drang hebt om of je post terug te zien in dat topic of mijn post verwijderd te zien die ervoor zorgde dat het topic wat netjes bleef.

Vertel maar eerlijk hoor..
pi_221103555
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:08 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maar je wil toch niet mijn post weg maar jouw post terug?
En mijn post en TR hebben ervoor gezorgd dat alle overige posts die niet 'relevant' waren, laat ik het maar netjes houden, verwijderd zijn. Dus ik weet niet zozeer waarom je zo de drang hebt om of je post terug te zien in dat topic of mijn post verwijderd te zien die ervoor zorgde dat het topic wat netjes bleef.

Vertel maar eerlijk hoor..
Het liefst zie ik inderdaad mijn post terug omdat naar mijn oordeel het gewoon een net antwoord is op jou reactie
pi_221103604
En die post heeft niks met doelpalen te maken inderdaad. De reacties hier in feedback wel weer. Je krijgt niet je zin, je zegt iets anders, het antwoord staat je weer niet aan dus je verzint weer iets anders.

Ik ga even echt moeite hierin stoppen want dit is wat ik vaak bij jou zie:

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 07:23 schreef Cupfighter het volgende:
Er zijn nuttige reacties verwijderd in het topic verkrachting, erg jammer dat er teveel geveegd is omdat er iemand loopt te janken, en die post staat er toevallig nog wel
De opmerking laten staan en het antwoord wat nuttig was wegvegen vind ik jammer
Er zijn veel nuttige reacties verwijderd

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:00 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat dat geveegd is snap ik
Maar mijn reactie op Masberum dat prostitutie waarschijnlijk veel verkrachtingen voorkomt is geveegd en de opmerking van Masberum staat er nog wel
Hier gaat het nog maar om 1 reactie, niet 'reacties'

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Juist en daar geef ik bovengenoemde reactie op waar naar mijn idee niks mis mee is en die is weggeveegd
Dan dit. Nou om te melden dat hoerenbezoek goed is in een verkrachtingstopic is discutabel maar oke.. die reactie wil jij graag terugzien. Ego boven alles niet waar. Want het is onverteerbaar dat ik iets goeds heb gedaan en jij slecht bezig bent geweest.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:59 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dan moeten ze die post van jou ook wegvegen want die gaat door de verwijderde berichten nergens meer over
En dan als laatste poging moet mijn post ook weg, als al het andere niet gelukt is. Wat is het volgende?

Ook al slaat zelfs dat nergens op, want die post van mij was dus de reden dat het opgeschoond werd. Maar blijkbaar moet die melding dan ook weg ook al is het juist 1 van de beste posts daar omdat het moderators aanzet om ernaar te kijken dat het topic wat netjes blijft

Het lijkt voor mij net alsof je alles (zelfs 1 kleine post die moderators probeert te waarschuwen) wat aangeeft dat jij verkeerd bezig bent geweest wil verwijderen en dat belangrijker vindt dan dat je verkeerd bezig bent geweest

[ Bericht 8% gewijzigd door Masberum op 20-06-2026 22:19:54 ]
pi_221103695
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:14 schreef Masberum het volgende:

En die post heeft niks met doelpalen te maken inderdaad. De reacties hier in feedback wel weer. Je krijgt niet je zin, je zegt iets anders, het antwoord staat je weer niet aan dus je verzint weer iets anders.

Ik ga even echt moeite hierin stoppen want dit is wat ik vaak bij jou zie:
[..]
Er zijn veel nuttige reacties verwijderd
[..]
Hier gaat het nog maar om 1 reactie, niet 'reacties'
[..]
Dan dit. Nou om te melden dat hoerenbezoek goed is in een verkrachtingstopic is discutabel maar oke.. die reactie wil jij graag terugzien. Ego boven alles niet waar. Want het is onverteerbaar dat ik iets goeds heb gedaan en jij slecht bezig bent geweest.
[..]
En dan als laatste poging moet mijn post ook weg, als al het andere niet gelukt is. Wat is het volgende?
Het had reactie moeten zijn in plaats van reacties daar heb je een punt

Het gaat er mij niet om dat jij iets goeds hebt gedaan en ik iets slechts, je hebt gelijk dat het bespreken van hoeren niet past in een verkrachtingstopic niet past, dat die berichten verwijderd zijn hoor je mij ook niet over
Het gaat mij om dat ene berichtje waar naar mijn idee niks fout mee is, jij vindt van wel en dat mag
Ik mag best vragen of daar naar gekeken kan worden, daar is feedback toch voor, als de moderatie antwoord met nee we plaatsen hem niet terug dan accepteer ik dat gewoon en hoor je mij er niet meer over, dan is het klaar

En nogmaals jou post gaat nergens meer over omdat die berichten weg zijn, het gaat niet om goed of kwaad
pi_221103759
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 07:23 schreef Cupfighter het volgende:
Er zijn nuttige reacties verwijderd in het topic verkrachting, erg jammer dat er teveel geveegd is omdat er iemand loopt te janken, en die post staat er toevallig nog wel
De opmerking laten staan en het antwoord wat nuttig was wegvegen vind ik jammer
Je zit te zeggen dat een user (ik) zit te janken. Dat geeft niet bepaald het idee dat je beseft dat je fout bezig bent of wel?
pi_221103785
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:21 schreef Cupfighter het volgende:
je hebt gelijk dat het bespreken van hoeren niet past in een verkrachtingstopic niet past,
Nou dan zijn we er toch? Of wil je nog steeds je reactie graag terug dat prostituees helpen om verkrachtingen te voorkomen?
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 22:31:11 #138
38824 crew  Droopie
pi_221103884
Bewust reactie is teruggeplaatst, die post van Masberum blijft zeker weten staan.
Einde discussie
Hell To The Liars
pi_221103942
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:31 schreef Droopie het volgende:
Bewust reactie is teruggeplaatst, die post van Masberum blijft zeker weten staan.
Einde discussie
Oké duidelijk
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:39:32 #140
511221 Hetekip
Depressief
pi_221104022
Dankjewel
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221104111
Waarom blijft mijn reactie staan terwijl de rest wel verwijderd is?
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 22:48:30 #142
38824 crew  Droopie
pi_221104141
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:46 schreef Masberum het volgende:
Waarom blijft mijn reactie staan terwijl de rest wel verwijderd is?
Omdat die niet tegen de policy is.
Hell To The Liars
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:28 #143
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221131683
CoolGuy has left the building.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:14 #144
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221131699
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Lienekien het volgende:
CoolGuy has left the building.
:'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221131722
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Lienekien het volgende:
CoolGuy has left the building.
:o
pi_221131730
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:'(
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221131733
;(
pi_221131742
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Lienekien het volgende:
CoolGuy has left the building.
;(
pi_221131786
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Lienekien het volgende:
CoolGuy has left the building.
Bagger
  Spellchecker dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:49 #150
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')