Nou prima toch, dan gooien jullie dit topic uit je MYATquote:
Want?quote:Op zondag 24 mei 2026 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou prima toch, dan gooien jullie dit topic uit je MYAT
Waarom ? Die politiezaak is pas onlangs besproken. Ik in ieder geval post al veel en veel langer in dit dagboek.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou prima toch, dan gooien jullie dit topic uit je MYAT
Jij post hier tenminste nog.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:44 schreef Iceage het volgende:
[..]
Waarom ? Die politiezaak is pas onlangs besproken. Ik in ieder geval post al veel en veel langer in dit dagboek.
Er is er maar één die je dat kan bevestigen. Of weerspreken.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:59 schreef Iceage het volgende:
[..]
En hopelijk voor @:Cupfighter op een positieve manier. (Althans dat is wel mijn intentie)
Klopt, dat vind ik ookquote:Op zondag 24 mei 2026 00:59 schreef Iceage het volgende:
[..]
En hopelijk voor @:Cupfighter op een positieve manier. (Althans dat is wel mijn intentie)
Wel "met beleid" hè.quote:Op zondag 24 mei 2026 07:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik ook
Overigens heb ik van goede betrouwbare bron vernomen dat ik niet bang hoef te zijn om hier over de zaak te schrijven
Dus ga ik dat ook gewoon verder doen
Ik denk dat de dames daar vrij gemakkelijk aan (hadden) kunnen komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:20 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat is bijzonder, daar heb je minstens een ID voor nodig. Is jouw ID wel eens gestolen of verloren?
Overigens heb je gelijk, onder bewind kun je geen rekening openen: https://www.saillant.nl/artikel/rekening-openen-onder-bewind
Tuurlijk met beleid , gaat goed komenquote:Op zondag 24 mei 2026 13:25 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Wel "met beleid" hè.
Niet alles is voor publicatie geschikt.
Nog 2 dagen werken, donderdag en vrijdag en dan heb ik 2 weken vrijquote:Op zondag 24 mei 2026 22:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Dank voor de uitleg CF. Deel hoe veel of weinig je wilt delen![]()
Hopelijk is hiermee de kous af. Ga lekker genieten van je vakantie, je hebt het qua weer in ieder geval mooi gepland!
quote:Op zondag 24 mei 2026 22:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nog 2 dagen werken, donderdag en vrijdag en dan heb ik 2 weken vrij
Goh, is het hier WGR, tegenwoordig?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:17 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Niemand is verplicht om TS met z’n shitzooi te helpen en zeker niet bij zo’n matige terugkoppeling. (Zeg ik als user)
Punt!
Ik dacht het ook niet, je hebt het niet mis.quote:Op maandag 25 mei 2026 01:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, is het hier WGR, tegenwoordig?
Ik dacht niet?
Kan het mis hebben hoor.
Zeg het me vooral!
Keer wat anders dan het Maaskantjequote:Op maandag 25 mei 2026 17:23 schreef Cupfighter het volgende:
Lekker even naar het waalstrandje geweest
Klopt ik heb geen grote vuurbal gezien en ben ook geen koekwaus tegengekomenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Keer wat anders dan het Maaskantje
Wel een gifgroene Opel Manta?quote:Op maandag 25 mei 2026 19:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt ik heb geen grote vuurbal gezien en ben ook geen koekwaus tegengekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |