quote:Op maandag 29 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
dan hoef je het topic natuurlijk niet te bezoeken.
Ah, daar is-ie weer, de numero uno #1 dooddoener om elke vorm van kritiek te pareren.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:38 schreef Droopie het volgende:
En je hoeft niet te kijken of te reageren in het topic.
Vind je het niets, laat het topic dan links liggen.
Is dat het onderscheidende criterium tussen kaf en koren?quote:
Pas dan maar op met het weggooien van het badwater.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:52 schreef Lenny77 het volgende:
Ik wil absoluut niet dat R&P naar de knoppen gaat. Ik vecht voor R&P, dat is mijn kindje.
Je kindje ligt alleen wel al een behoorlijke tijd op sterven en dat heeft een reden.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wil absoluut niet dat R&P naar de knoppen gaat. Ik vecht voor R&P, dat is mijn kindje.
En ja er zijn gewoon echt stomme topics waarbij je bij de eerste zin al weet wat de bedoeling is. Maar wij als users zijn nu toch echt wijs genoeg om van een stom topic iets leuks of interessants te maken?
WIJ zijn R&P.
Een dooddoener zou het zijn als daarnaast niet is uitgelegd waarom het topic (voorlopig) openblijft. Nu is het een aanvullende praktische tip die jij eruit pikt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 00:28 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
[..]
Ah, daar is-ie weer, de numero uno #1 dooddoener om elke vorm van kritiek te pareren.
Of het strafbaar/policy overschrijdend is is wel de belangrijkste reden om iets open te laten of niet, ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 00:28 schreef FrancoBolli het volgende:
Is dat het onderscheidende criterium tussen kaf en koren?
Nee, het is een patroon, een steeds weer terugkerende retoriek van de crew.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een dooddoener zou het zijn als daarnaast niet is uitgelegd waarom het topic (voorlopig) openblijft. Nu is het een aanvullende praktische tip die jij eruit pikt.
Noem het maar 'prima' als topics rap aan 'kwaliteit' inboeten. Een struisvogel steekt immers ook dikwijls zijn kop in het zand.quote:[..]
Of het strafbaar/policy overschrijdend is is wel de belangrijkste reden om iets open te laten of niet, ja.
Als het een riedeltje wordt wat maar doorgaat kan het ook dicht maar hierboven heeft Droopie al aangegeven wat de afweging is geweest en dat er met TS gesproken is. Zolang hij het niet verpest dus prima om het open te laten.
Dit schiet inhoudelijk niks op natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:23 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Nee, het is een patroon, een steeds weer terugkerende retoriek van de crew.
[..]
Noem het maar 'prima' als topics rap aan 'kwaliteit' inboeten. Een struisvogel steekt immers ook dikwijls zijn kop in het zand.
Niet alleen voor nu.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit schiet inhoudelijk niks op natuurlijk.
Je klacht is duidelijk, mods houden het topic in de gaten. Daar blijft het voor nu even bij.
Ik waardeer je enorm als mod en userquote:Op maandag 29 juni 2026 22:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En ja er zijn gewoon echt stomme topics waarbij je bij de eerste zin al weet wat de bedoeling is. Maar wij als users zijn nu toch echt wijs genoeg om van een stom topic iets leuks of interessants te maken?
WIJ zijn R&P.
• Zijn Transformers transgenders?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:39 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Gaat dit allemaal over de user die topics gemaakt heeft over transgenders? Ik denk persoonlijk niet dat daar bedoelingen achterzitten om te trollen, meer dat dit hem (obsessief) bezig blijft houden en dat hij om die reden topics daarover blijft maken.
Ik vind het zelf eigenlijk wel grappig. Ik kan het voor mij zien dat er nog veel meer topics verschijnen, bijvoorbeeld:
• Zou jij verhuizen als je nieuwe buren krijgt die transgender blijken te zijn?
• Kan jij jouw huisarts vertrouwen als dat een transgender is?
• Ga jij emigreren als Rob Jetten zou onthullen een transgender te zijn?
• Wordt iemand als transgender geboren als moeder tijdens de zwangerschap magnetron-maaltijden eet?
• Jongens houden van blauw. Meisjes van roze. Wat is de lievelingskleur van transgenders?
• Houden transgenders van Pokemon?
• Is het leuk om een relatie te hebben met een transgender?
Ik vind dat persoonlijk wel een probleem, want topics van deze TS lokken bepaalde reacties uit en dragen bij aan de sfeer hier op het forum. Of TS nou reageert of niet (al moet ik zeggen dat dit topic nog enigzins netjes blijft gelukkig).quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
Ik begrijp de bedenkingen en de commentaren. Ik ben het er ook mee eens dat vanuit deze TS alleen een langspeelplaat komt. En dat is frustrerend.
Nu ben ik sowieso niet de snelste topicsluiter omdat ik vaak gewoon potentieel zie. En wat ook wel bekend is van deze TS, is dat hij iets start maar er verder niet echt aan mee doet. Wat geen probleem is
Maar onder ons lopen dan wel leuke discussies.
Geklier moet gewoon wegblijven. Daar moet op gemod worden.
Wel een tikje naïef hoor als je denkt dat hij dat opent met de beste bedoelingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
Ik begrijp de bedenkingen en de commentaren. Ik ben het er ook mee eens dat vanuit deze TS alleen een langspeelplaat komt. En dat is frustrerend.
Nu ben ik sowieso niet de snelste topicsluiter omdat ik vaak gewoon potentieel zie. En wat ook wel bekend is van deze TS, is dat hij iets start maar er verder niet echt aan mee doet. Wat geen probleem is
Maar onder ons lopen dan wel leuke discussies.
Geklier moet gewoon wegblijven. Daar moet op gemod worden.
Wie zegt dat ik dat denk?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel een tikje naïef hoor als je denkt dat hij dat opent met de beste bedoelingen.
Transgenders zijn wel transformersquote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
• Zijn Transformers transgenders?
Misschien bedoelt ze 'je' als synoniem van 'men'; of 'iemand'.quote:
Het lastige bij deze user is dat hij een topic opent en dan nooit meer terugkeert. Dus hij gooit een bommetje op en rent daarna weg.quote:
Hij trollt dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het lastige bij deze user is dat hij een topic opent en dan nooit meer terugkeert. Dus hij gooit een bommetje op en rent daarna weg.
nou dit idd!!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:21 schreef Cupfighter het volgende:
Dit forumgedeelte heeft veel goede dingen, onder andere de dagboekjes waar die van Cots het meest aansprekende is
Het is wel jammer dat de spelbedervers te veel vrij spel blijven houden naar mijn mening
Altijd fijn om jou weer te zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:33 schreef yvonne het volgende:
Ik heb even wat quotes op een verwijderde post verwijderd
Euh? Nein.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef Cupfighter het volgende:
Strakkere moderatie na al dat gedoe met KW was toch de bedoeling, maar wat ik nu begrijp vanuit de moderate is dat de touwtjes losser worden gelaten,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |