abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2026 @ 00:28:27 #201
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221187960
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
dan hoef je het topic natuurlijk niet te bezoeken.
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:38 schreef Droopie het volgende:
En je hoeft niet te kijken of te reageren in het topic.
Vind je het niets, laat het topic dan links liggen.
Ah, daar is-ie weer, de numero uno #1 dooddoener om elke vorm van kritiek te pareren.
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
Als hij hier niks strafbaars doet
Is dat het onderscheidende criterium tussen kaf en koren?
Colleziono francobolli di bambini
  dinsdag 30 juni 2026 @ 00:35:36 #202
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221187975
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:52 schreef Lenny77 het volgende:
Ik wil absoluut niet dat R&P naar de knoppen gaat. Ik vecht voor R&P, dat is mijn kindje.
Pas dan maar op met het weggooien van het badwater.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 05:50:50 #203
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221192610
quote:

[..]
Ik wil absoluut niet dat R&P naar de knoppen gaat. Ik vecht voor R&P, dat is mijn kindje.
En ja er zijn gewoon echt stomme topics waarbij je bij de eerste zin al weet wat de bedoeling is. Maar wij als users zijn nu toch echt wijs genoeg om van een stom topic iets leuks of interessants te maken?
WIJ zijn R&P.
Je kindje ligt alleen wel al een behoorlijke tijd op sterven en dat heeft een reden.
Niet alleen jij stopt er je energie en tijd in ,maar de users die in een topic over bepaalde onderwerpen reageren doen dat ook.

De zin:
"Maar wij als users zijn nu toch echt wijs genoeg om van een stom topic iets leuks of interessants te maken?"
is een normatieve uitspraak: je spreekt een wens of verwachting uit. Dat is op zichzelf niet onredelijk, maar het klinkt alsof het altijd zou moeten kunnen.
En in de praktijk werkt dat vaak toch wat anders.

In principe kun je van een zwak of zoals jij het noemt, een "stom" topic best een interessante en/of leuke discussie maken.
Dat gebeurt ook wel.
Een topic dat begint met een flauwe stelling of een provocerende vraag kan door goede reacties veranderen in een inhoudelijk 'gesprek'
Bijvoorbeeld doordat mensen nuance aanbrengen, kritische vragen stellen,
of het onderwerp vanuit een ander perspectief bekijken.
Maar als een bepaald type topic van een bepaald type user iedere keer opnieuw fout gaat,
waarbij hij continu in herhaling topics opent over specifieke onderwerpen,
misschien gewoonweg niet in staat is tot enige zelfreflectie, en weinig tot geen moeite doet om in te gaan op wat mensen zeggen of vragen
Dan wordt het minder redelijk om dat wel van de users te verwachten.
Het houdt een keer op.
'Wij zijn R&P'
zo voelt het voor mij al heel lang niet meer.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Forum Admin dinsdag 30 juni 2026 @ 07:12:20 #204
35723 crew  GGMM
pi_221193817
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 00:28 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
[..]
Ah, daar is-ie weer, de numero uno #1 dooddoener om elke vorm van kritiek te pareren.
Een dooddoener zou het zijn als daarnaast niet is uitgelegd waarom het topic (voorlopig) openblijft. Nu is het een aanvullende praktische tip die jij eruit pikt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 00:28 schreef FrancoBolli het volgende:
Is dat het onderscheidende criterium tussen kaf en koren?
Of het strafbaar/policy overschrijdend is is wel de belangrijkste reden om iets open te laten of niet, ja.
Als het een riedeltje wordt wat maar doorgaat kan het ook dicht maar hierboven heeft Droopie al aangegeven wat de afweging is geweest en dat er met TS gesproken is. Zolang hij het niet verpest dus prima om het open te laten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 30 juni 2026 @ 08:23:02 #205
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221194239
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 07:12 schreef GGMM het volgende:

[..]
Een dooddoener zou het zijn als daarnaast niet is uitgelegd waarom het topic (voorlopig) openblijft. Nu is het een aanvullende praktische tip die jij eruit pikt.
Nee, het is een patroon, een steeds weer terugkerende retoriek van de crew.
quote:
[..]
Of het strafbaar/policy overschrijdend is is wel de belangrijkste reden om iets open te laten of niet, ja.
Als het een riedeltje wordt wat maar doorgaat kan het ook dicht maar hierboven heeft Droopie al aangegeven wat de afweging is geweest en dat er met TS gesproken is. Zolang hij het niet verpest dus prima om het open te laten.
Noem het maar 'prima' als topics rap aan 'kwaliteit' inboeten. Een struisvogel steekt immers ook dikwijls zijn kop in het zand.
  Forum Admin dinsdag 30 juni 2026 @ 08:29:45 #206
35723 crew  GGMM
pi_221194370
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 08:23 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Nee, het is een patroon, een steeds weer terugkerende retoriek van de crew.
[..]
Noem het maar 'prima' als topics rap aan 'kwaliteit' inboeten. Een struisvogel steekt immers ook dikwijls zijn kop in het zand.
Dit schiet inhoudelijk niks op natuurlijk.

Je klacht is duidelijk, mods houden het topic in de gaten. Daar blijft het voor nu even bij.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 30 juni 2026 @ 09:10:47 #207
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221194716
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 08:29 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dit schiet inhoudelijk niks op natuurlijk.

Je klacht is duidelijk, mods houden het topic in de gaten. Daar blijft het voor nu even bij.
Niet alleen voor nu.
pi_221195381
quote:

[..]
En ja er zijn gewoon echt stomme topics waarbij je bij de eerste zin al weet wat de bedoeling is. Maar wij als users zijn nu toch echt wijs genoeg om van een stom topic iets leuks of interessants te maken?
WIJ zijn R&P.
Ik waardeer je enorm als mod en user
Maar ben het hier niet mee eens
R en P werkt omdat het veilig zou moeten zijn
Door dit soort bagger trekt het allerlei trollen die ook mogelijk in andere topics gaan klieren
Het helpt R en P om zeep
Maar dat zijn mijn two cents

Verder ben ik zo enorm klaar met de frase ( niet van jou afkomstig) negeer het dan gewoon
Degene die willen klieren krijgen alle ruimte en mensen die serieus willen posten moeten maar op hun handen gaan zitten
Hoe is dat bevorderend voor een forum ??
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 10:28:37 #209
441859 crew  Lenny77
pi_221195414
Ik begrijp de bedenkingen en de commentaren. Ik ben het er ook mee eens dat vanuit deze TS alleen een langspeelplaat komt. En dat is frustrerend.
Nu ben ik sowieso niet de snelste topicsluiter omdat ik vaak gewoon potentieel zie. En wat ook wel bekend is van deze TS, is dat hij iets start maar er verder niet echt aan mee doet. Wat geen probleem is ;)
Maar onder ons lopen dan wel leuke discussies.
Geklier moet gewoon wegblijven. Daar moet op gemod worden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221195527
Gaat dit allemaal over de user die topics gemaakt heeft over transgenders? Ik denk persoonlijk niet dat daar bedoelingen achterzitten om te trollen, meer dat dit hem (obsessief) bezig blijft houden en dat hij om die reden topics daarover blijft maken.

Ik vind het zelf eigenlijk wel grappig. Ik kan het voor mij zien dat er nog veel meer topics verschijnen, bijvoorbeeld:

• Zou jij verhuizen als je nieuwe buren krijgt die transgender blijken te zijn?
• Kan jij jouw huisarts vertrouwen als dat een transgender is?
• Ga jij emigreren als Rob Jetten zou onthullen een transgender te zijn?
• Wordt iemand als transgender geboren als moeder tijdens de zwangerschap magnetron-maaltijden eet?
• Jongens houden van blauw. Meisjes van roze. Wat is de lievelingskleur van transgenders?
• Houden transgenders van Pokemon?
• Is het leuk om een relatie te hebben met een transgender?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 30 juni 2026 @ 11:19:51 #211
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221195961
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:39 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Gaat dit allemaal over de user die topics gemaakt heeft over transgenders? Ik denk persoonlijk niet dat daar bedoelingen achterzitten om te trollen, meer dat dit hem (obsessief) bezig blijft houden en dat hij om die reden topics daarover blijft maken.

Ik vind het zelf eigenlijk wel grappig. Ik kan het voor mij zien dat er nog veel meer topics verschijnen, bijvoorbeeld:

• Zou jij verhuizen als je nieuwe buren krijgt die transgender blijken te zijn?
• Kan jij jouw huisarts vertrouwen als dat een transgender is?
• Ga jij emigreren als Rob Jetten zou onthullen een transgender te zijn?
• Wordt iemand als transgender geboren als moeder tijdens de zwangerschap magnetron-maaltijden eet?
• Jongens houden van blauw. Meisjes van roze. Wat is de lievelingskleur van transgenders?
• Houden transgenders van Pokemon?
• Is het leuk om een relatie te hebben met een transgender?
• Zijn Transformers transgenders?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221196173
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
Ik begrijp de bedenkingen en de commentaren. Ik ben het er ook mee eens dat vanuit deze TS alleen een langspeelplaat komt. En dat is frustrerend.
Nu ben ik sowieso niet de snelste topicsluiter omdat ik vaak gewoon potentieel zie. En wat ook wel bekend is van deze TS, is dat hij iets start maar er verder niet echt aan mee doet. Wat geen probleem is ;)
Ik vind dat persoonlijk wel een probleem, want topics van deze TS lokken bepaalde reacties uit en dragen bij aan de sfeer hier op het forum. Of TS nou reageert of niet (al moet ik zeggen dat dit topic nog enigzins netjes blijft gelukkig).

Ik wil je niet steeds aanvallen, en hoop ook niet dat je dat denkt, maar ik wilde hier nog even op reageren :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 30-06-2026 12:05:46 ]
  roze dinsdag 30 juni 2026 @ 12:14:46 #213
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221196258
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
Wel een tikje naïef hoor als je denkt dat hij dat opent met de beste bedoelingen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 13:29:15 #214
441859 crew  Lenny77
pi_221196740
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 12:14 schreef Ama het volgende:

[..]
Wel een tikje naïef hoor als je denkt dat hij dat opent met de beste bedoelingen.
Wie zegt dat ik dat denk? ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 14:01:46 #215
18653 crew  D.
pi_221196969
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
• Zijn Transformers transgenders?
Transgenders zijn wel transformers :Y
  dinsdag 30 juni 2026 @ 14:25:48 #216
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221197225
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Misschien bedoelt ze 'je' als synoniem van 'men'; of 'iemand'. ;)
  dinsdag 30 juni 2026 @ 15:40:27 #217
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221197702
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het lastige bij deze user is dat hij een topic opent en dan nooit meer terugkeert. Dus hij gooit een bommetje op en rent daarna weg.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 15:47:20 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221197728
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het lastige bij deze user is dat hij een topic opent en dan nooit meer terugkeert. Dus hij gooit een bommetje op en rent daarna weg.
Hij trollt dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221198858
Dit forumgedeelte heeft veel goede dingen, onder andere de dagboekjes waar die van Cots het meest aansprekende is
Het is wel jammer dat de spelbedervers te veel vrij spel blijven houden naar mijn mening
  dinsdag 30 juni 2026 @ 19:26:30 #220
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221198912
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:21 schreef Cupfighter het volgende:
Dit forumgedeelte heeft veel goede dingen, onder andere de dagboekjes waar die van Cots het meest aansprekende is
Het is wel jammer dat de spelbedervers te veel vrij spel blijven houden naar mijn mening
nou dit idd!!
Daar mag wel wat Consequenter op gemodereerd worden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Admin dinsdag 30 juni 2026 @ 19:33:46 #221
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221199020
Ik heb even wat quotes op een verwijderde post verwijderd
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 19:36:12 #222
236264 crew  capricia
pi_221199057
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:33 schreef yvonne het volgende:
Ik heb even wat quotes op een verwijderde post verwijderd
Altijd fijn om jou weer te zien. O+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 30 juni 2026 @ 19:36:27 #223
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221199060
yvonde magdat
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221199065
Strakkere moderatie na al dat gedoe met KW was toch de bedoeling, maar wat ik nu begrijp vanuit de moderatie is dat de touwtjes losser worden gelaten,
  Admin dinsdag 30 juni 2026 @ 19:39:06 #225
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221199100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef Cupfighter het volgende:
Strakkere moderatie na al dat gedoe met KW was toch de bedoeling, maar wat ik nu begrijp vanuit de moderate is dat de touwtjes losser worden gelaten,
Euh? Nein.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')