En dat hij vakkundig gestuurd is naar de behoefte om zo'n post te typen? Zou telepathie kunnen zijn, of meer.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:42 schreef Masberum het volgende:
Dit klinkt alsof de user iceage een psycholochisch overwicht heeft over Cupfighter..
Hij typt het toch. Feiten spreken voor zich.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dat hij vakkundig gestuurd is naar de behoefte om zo'n post te typen? Zou telepathie kunnen zijn, of meer.
Wat is dit voor pestgedrag?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:42 schreef Masberum het volgende:
Dit klinkt alsof de user iceage een psychologisch overwicht heeft over Cupfighter..
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:44 schreef Iceage het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dat was ik niet.
Hopelijk is alles zo duidelijk nu en kan de discussie gesloten worden.quote:• R&P is geen knuffelforum, maar er wordt wel van je verwacht dat je met respect reageert. En bedenk, reageren hoeft niet en adviezen opvolgen is niet verplicht.
...
Discussie ? Welke discussie?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:15 schreef Droopie het volgende:
Yvonne heeft de link van de huisregels gisteren geplaatst (staat ook iets over slowchat trouwens), voor de duidelijkheid doe ik hier de tekst even plaatsen
[..]
Hopelijk is alles zo duidelijk nu en kan de discussie gesloten worden.
De discussie of (en hoeveel) psychologisch overwicht jij hebt over Cup. Ook wel speelkwartier genoemd.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 00:50 schreef Iceage het volgende:
[..]
Discussie ? Welke discussie?
Ik zie het hier niet.. Je sluit het liever. Geen gedoe verder. Ok.dan prima hoor wat jij will
Dat was geen discussie maar een insinuatie van Masberum en SebbeSwensje Dat vond ik best wel geniepig en ook kwaadaardig en gemeen naar @Cupfighter toe.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 01:29 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
De discussie of (en hoeveel) psychologisch overwicht jij hebt over Cup. Ook wel speelkwartier genoemd.
Die discussie was al door Cup ontzenuwd.
Dan trekken we het wat breder: of iemand die (na advies) toezegt een terugkoppeling te geven ook -moreel- gehouden is die terugkoppeling te posten. Want dat was de aanleiding voor de insinuatie.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 01:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat was geen discussie maar een insinuatie van Masberum en SebbeSwensje Dat vond ik best wel geniepig en ook kwaadaardig en gemeen!
Er was geen echte discussie meer gaande naar mijn idee, vooral flaming, zoals ik je in eerdere posts ook heb aangegeven. De moderator heeft een goede keuze gemaakt naar mijn idee, dat jij het nog steeds als een discussie ziet bevordert mijn idee daarover..jij (o.a.) ging niet meer in op wat de user te zeggen heeft maar verviel alleen nog maar in persoonlijke aanvallen.. Is wat ik zeg niet waar?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Zinloos om een discussie te voeren als deze halsoverkop wordt afgekapt door een mod.
Daarom is Fok volgens mij dan, ook ten dode opgeschreven.
Prima hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Er was geen echte discussie meer gaande naar mijn idee, vooral flaming, zoals ik je in eerdere posts ook heb aangegeven. De moderator heeft een goede keuze gemaakt naar mijn idee, dat jij het nog steeds als een discussie ziet bevordert mijn idee daarover..jij (o.a.) ging niet meer in op wat de user te zeggen heeft maar verviel alleen nog maar in persoonlijke aanvallen.. Is wat ik zeg niet waar?
is wat ik zeg niet waar?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Prima hoor.
Lees nog maar eens goed die 'discussies' door.
Nee want in de context van die reacties is hij erger bezig en dat was een reactie erop.quote:
Je vergeet dat ik 2 a 3 uur heb gevolgd. Zaten jullie nog extra uren te kibbelen daarvoor waardoor jullie reacties getolereerd moesten worden omdat er 'context' is of dat het in die uren ervoor zogenaamd erger was?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee want in de context van die reacties is hij erger bezig en dat was een reactie erop.
Met hem valt niet normaal te praten en je hoeft zaken niet te gaan omdraaien.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik 2 a 3 uur heb gevolgd. Zaten jullie nog extra uren te kibbelen daarvoor waardoor jullie reacties getolereerd moesten worden omdat er 'context' is of dat het in die uren ervoor zogenaamd erger was?
Ik begrijp dat je het voor haar wil opnemen, jij was zelf ook betrokken in dat topic, maar dit slaat toch niet ergens op? Jullie laten je uitlokken omdat jullie geen weerwoord hebben en vervallen daarmee in dat soort gedrag. En vervolgens is hij alsnog de schuldige want door zijn reacties reageerden jullie zo walgelijk als jullie deden.. Het is gewoon compleet gestoord
Je reageert niet inhoudelijk op wat ik stel omdat het je niet goed uitkomt. Je laat je emoties de overhand nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Met hem valt niet normaal te praten en je hoeft zaken niet te gaan omdraaien.
Walgelijk dat we ageren op iemand die zelf niet normaal kan reageren. Wat walgelijk zijn wij.
Donder op man.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je reageert niet inhoudelijk op wat ik stel omdat het je niet goed uitkomt. Je laat je emoties de overhand nemen.
"Met hem valt niet normaal te praten"
Misschien niet normaal te praten maar er valt wel met hem te praten. Hij reageert inhoudelijk op reacties. Hij deelt niet jouw mening. Jij wil zo graag je gelijk krijgen en opkomen voor vrouwenrechten etc. dat je juist er in vervalt wat je klein maakt. Bedoel je weet hoe je inhoudelijk kan reageren op iemand niet waar?
Waarom verval je dan telkens in het argument van 'ja maar hij heeft dit gezegd vroeger' in plaats van inhoudelijk op hem in te gaan op de posts die hij plaatst? Als hij ongelijk heeft kan je dat aantonen met feiten. Als het om meningen gaat dan kom je er wellicht niet uit en heeft niemand gelijk of ongelijk, het is een mening. Maar wat o.a. jij doet is iemand monddood maken omdat je niet kan winnen met redelijke argumenten en daarom maar vervalt in 'hij is kwaadaardig'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |