abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220821047
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:01 schreef -Mittens- het volgende:

[..]
Het lijkt me eerlijk gezegd de makkelijkste manier om een eventuele winst van Israel te vermijden. Gewoon wat puntjes doorschuiven naar de andere publieksfavoriet van dat moment, en klaar. Dat hoeven niet alle landen te doen. Er speelt dit jaar ook wel iets meer mee dan vorig jaar.. met vijf ESF-landen die er niet bij zijn. Bangaranga is echt geen jurypleaser, daar blijf ik bij.
En niemand die dat dan stiekem toch even verteld? Niet elke omroep is 100% anti-Israël of een complete jury ook niet, het risico dat zoiets uitlekt heeft wel hele grote consequenties.

Ik bedoel, wij zijn er niet eens bij maar je zou de NPO al niet eens met zoiets kunnen vertrouwen.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:31:42 #103
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220821084
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Obviously, maar dat er zo veel nog voor Israël stemmen na de afgelopen jaren is zorgwekkend.

En nee die stemmen zijn niet omdat Israël zo goed is, dat weten we ook allemaal wel.
Het zijn er niet veel.
- Bijna niemand stemt per land
- Je kunt per persoon extra vaak stemmen als je van kwade zin bent (manipuleren).
- Alle overige stemmen worden verdeeld over 24 andere landen, maw je kunt niet 'tegen' stemmen.
Antifa
pi_220821299
Inzoomend op de televotescores van Israel denk ik wel dat het verminderen van het totaal aantal stemmen wat heeft bijgedragen aan het lagere resultaat. Je ziet bij de kleinere landen wel dat ze niet zo makkelijk aan de 10 of 12 punten komen.

Dat ze bij de ROW dan weer niet de 12 punten maar "slechts" 6 pakken is ook wel verrassend. Wellicht hebben die extra controles ook nog wat stemmen ongeldig gemaakt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 mei 2026 @ 10:44:44 #105
39237 crew  H_T
2733
pi_220821311
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, dat had in voorgaande jaren ook wel gedaan mogen worden, dat deden ze nu netjes. Maar toch blijft het wel ongelooflijk pijnlijk om zo keihard die 0 in je gezicht gemept te krijgen ;(

Ik vond dat Britse lied ook niks, maar kom op, die jongen mag wel een puntje hebben hoor ;(
Had ie ook, precies 1 :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220821367
Ik ben na het "falen" van Finland (6e nog steeds een mooi resultaat) toch wel blij dat we als Nederland toch gewoon de winst hebben gepakt toen we de kans hadden.

Het zou zo maar eens kunnen dat de Finnen vanzelf weer in een mindere periode komen, en dan twee keer zo dichtbij zijn geweest.. auw..
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:51:44 #107
284411 crew  heywoodu
pi_220821375
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:44 schreef H_T het volgende:

[..]
Had ie ook, precies 1 :P
Maar bij de televote bedoel ik dan, degene die je in je gezicht gesmeten krijgt ;(
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 mei 2026 @ 10:57:22 #108
39237 crew  H_T
2733
pi_220821408
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar bij de televote bedoel ik dan, degene die je in je gezicht gesmeten krijgt ;(
Ik vind dat meestal wel grappig :@ Waarbij het grappiger wordt naarmate ze meer punten van de jury hebben gehad. Dubbele nul is inderdaad wat sneu, maar als er dan zo'n nummer is dat 53 jurypunten heeft en je snapt totaal niet waarom en dat nummer krijgt nul van de televote vind ik dat wel lekker :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220821412
800.000 kijkers hier, vorig jaar 3,6 miljoen.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:02:34 #110
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220821449
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:57 schreef Em31 het volgende:
800.000 kijkers hier, vorig jaar 3,6 miljoen.
Maar de boycot haalde toch niks uit volgens de stukjesschrijvers?
Antifa
  PR en moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:11:29 #111
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220821529
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:15 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik begrijp achteraf niet waarom Finland zo populair was. Zo bijzonder was het toch niet?
Dit :@ middenmootnummertje imo
Fuck the EBU.
pi_220821555
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Petra blijft wel 10x leuker dan die pipos deze week
Een winterjas over een stoel gehangen is ook leuker.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  PR en moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:13:43 #113
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220821599
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:30 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Waarom wordt daar toch elk jaar zo veel op gestemd? En wie stemt daar toch op?
Deels mensen die nooit ESF kijken en blind op Israël stemmen ‘omdat Israël’, en deels omdat ze ook echt wel goeie nummers met goeie zangers sturen die objectief in mensen hun top 10 eindigt (ook als het van een ander land zou zijn).
Ik vind in dit geval het nummer Michelle daadwerkelijk een top 5-plaats waardig in dit matige jaar :Y
Fuck the EBU.
pi_220821617
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat de EBU na donderdag wel door had dat Bulgarije het vrij eenvoudig zou winnen en daarom geen extra belletje meer heeft gedaan naar juryleden om de televote van Israel te compenseren.

Die juryscore van Israël kan de EBU juist gebruiken om de haters te overtuigen dat ze niet alleen populair waren bij de mensen thuis.
Op basis van de semi’s was het wel de favoriet, maar ze waren ‘maar’ 5e bij de jury’s. Dat had ook best fout kunnen gaan bij een beter gecoördineerde actie vanuit Israel. Ik denk dat veel jury’s echt stemden zonder zich over een potentiële Israëlische overwinning te bekommeren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220821647
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:02 schreef VoMy het volgende:

[..]
Maar de boycot haalde toch niks uit volgens de stukjesschrijvers?
wAt HeEfT aVrOtRoS nOu BeReIkT?!?11!?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:16:25 #116
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220821650
Ik heb niks gekeken maar gisteravond toch hier meegelezen met de puntentelling :@ Want ik vind dat toch altijd een leuk/spannend moment, ook al wist ik verder niet hoe of wat qua nummers :P

De winnaar, tja. Heb het nummer gekeken en vind het weinig bijzonder. Misschien na vaker luisteren. Maar in een ander jaar had dit natuurlijk totaal niet gewonnen. Maar wel leuk dat het een keer een ander soort land is na jaren achter elkaar rijke West-Europese landen.

Israël wel weer tweede, man man man. :') ;( Ik begreep dat het dit keer niet zo frustrerend en spannend was als vorig jaar (en het jaar daarvoor)?
Koel en donker bewaren
pi_220821657
quote:
9s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:16 schreef Fred_B het volgende:

[..]
wAt HeEfT aVrOtRoS nOu BeReIkT?!?11!?
Daar beginnen ze morgen weer mee gok ik.
pi_220821671
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:13 schreef Moira het volgende:

[..]
Deels mensen die nooit ESF kijken en blind op Israël stemmen ‘omdat Israël’, en deels omdat ze ook echt wel goeie nummers met goeie zangers sturen die objectief in mensen hun top 10 eindigt (ook als het van een ander land zou zijn).
Ik vind in dit geval het nummer Michelle daadwerkelijk een top 5-plaats waardig in dit matige jaar :Y
Was ook met Rusland en Turkije toen die nog meededen. Die konden een vlag op het podium leggen en alsnog in de top 10 komen.

En soms stemmen mensen gewoon op domme gimmicks. Het is niet dat Buranovskye Babushki of My Slowiany nou muzikale hoogtepunten waren ofzo.
pi_220821684
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:13 schreef Moira het volgende:

[..]
Deels mensen die nooit ESF kijken en blind op Israël stemmen ‘omdat Israël’, en deels omdat ze ook echt wel goeie nummers met goeie zangers sturen die objectief in mensen hun top 10 eindigt (ook als het van een ander land zou zijn).
Ik vind in dit geval het nummer Michelle daadwerkelijk een top 5-plaats waardig in dit matige jaar :Y
, top 10 wel ja
Maar niet boven Australië en Roemenië bijvoorbeeld
pi_220821697
AVROTROS heeft helemaal nietsss bereikt, dat moge duidelijk zijn. Lekker deugen en niet gaan gaat je echt niet helpen, zo blijkt. Dit is gewoon een dikke middelvinger die 2e plek naar alle landen die boycotten dit jaar.
Allemaal cabaretteketet!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:22:01 #121
284411 crew  heywoodu
pi_220821716
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:57 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik vind dat meestal wel grappig :@ Waarbij het grappiger wordt naarmate ze meer punten van de jury hebben gehad. Dubbele nul is inderdaad wat sneu, maar als er dan zo'n nummer is dat 53 jurypunten heeft en je snapt totaal niet waarom en dat nummer krijgt nul van de televote vind ik dat wel lekker :D
Ik vind het zielig, net zoals ik het zielig vind als een sporter bij een groot toernooi, zoals de Spelen, een fout maakt en na 2 seconden klaar is ;(
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:22:17 #122
284411 crew  heywoodu
pi_220821721
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:57 schreef Em31 het volgende:
800.000 kijkers hier, vorig jaar 3,6 miljoen.
Op zich keurig, bijna een miljoen voor een finale zonder Nederland.
  PR en moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:22:21 #123
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220821725
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
, top 10 wel ja
Maar niet boven Australië en Roemenië bijvoorbeeld
In jouw optiek, in mijne zou het prima boven Australië en Roemenië uit kunnen komen, ik zou Israël denk ik vaker op repeat zetten dan die twee. Allemaal top 5 waardige nummers in dit matige jaar waar alleen Bulgarije een terechte winnaar is imo :D
Fuck the EBU.
pi_220821740
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef Moira het volgende:

[..]
In jouw optiek, in mijne zou het prima boven Australië en Roemenië uit kunnen komen, ik zou Israël denk ik vaker op repeat zetten dan die twee. Allemaal top 5 waardige nummers in dit matige jaar waar alleen Bulgarije een terechte winnaar is imo :D
Verschil van smaak natuurlijk
Bulgarije won inderdaad terecht
pi_220821777
Gewoon voor de fun, omdat mijn smaak meestal niets voorstelt in deze gimmick show.

1. Kroatië
2. Albanië
3. Israël
4. Denemarken
5. Finland

Bulgarije wel een leuke winnaar, maar voor mij voornamelijk voor de fenomenale dansact.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:31:48 #126
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821823
Mensen die roepen dat boycot niks heeft geholpen, want Israël is toch 2e geworden, snappen gewoon niet zo goed wat principes zijn.

Lees maar weer eens berichtje van Spanje. Dat vat het eigenlijk wel goed samen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 mei 2026 @ 11:33:13 #127
39237 crew  H_T
2733
pi_220821848
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Op zich keurig, bijna een miljoen voor een finale zonder Nederland.
In een jaar waarin Nederland wel meedoet maar eruit ligt voor de finale haal je zomaar het dubbele
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 mei 2026 @ 11:34:11 #128
39237 crew  H_T
2733
pi_220821863
Israël heeft gerepeteerd met boegeroep

quote:
The 28-year-old artist — born in Israel to French immigrant parents — has been rehearsing for the past several months with all kinds of sounds deliberately interrupting his performance, according to a person familiar with his protocols who asked not to be identified because they were not authorized to talk to the press.
Bron
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220821866
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Op zich keurig, bijna een miljoen voor een finale zonder Nederland.
Had eerlijk gezegd wel meer verwacht, omdat de tweede semi al 600.000 had. Dacht een groot deel slaat die semi’s nog over.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:35:05 #130
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220821872
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:57 schreef Em31 het volgende:
800.000 kijkers hier, vorig jaar 3,6 miljoen.
Waar zie je die 800.000 ?

1.5 miljoen minder dan vorig jaar zie ik hier.

twitter
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zondag 17 mei 2026 @ 11:35:49 #131
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220821877
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:44 schreef H_T het volgende:

[..]
Had ie ook, precies 1 :P
Vond het wel grappig dat Engeland en Duitsland allebei nul punten uit de televoting kregen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220821884
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:27 schreef Montagui het volgende:
Gewoon voor de fun, omdat mijn smaak meestal niets voorstelt in deze gimmick show.

1. Kroatië
2. Albanië
3. Israël
4. Denemarken
5. Finland

Bulgarije wel een leuke winnaar, maar voor mij voornamelijk voor de fenomenale dansact.
Alleen een goed nummer hebben is bijna nooit voldoende voor de winst. Er moet eigenlijk altijd een act, een gimmick, een of ander statement en/of een zielig verhaal bij.

Als dit blind gejureerd zou worden, dus alleen audio en geen informatie over welk land het is, zou de uitslag er totaal anders uitzien.
  roze zondag 17 mei 2026 @ 11:36:56 #133
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220821896
quote:
89s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Vond het wel grappig dat Engeland en Duitsland allebei nul punten uit de televoting kregen.
Ik denk nog steeds dat Engeland het expres doet.
Your beauty never ever scared me.
pi_220821900
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:31 schreef Evenstar het volgende:
Mensen die roepen dat boycot niks heeft geholpen, want Israël is toch 2e geworden, snappen gewoon niet zo goed wat principes zijn.

Lees maar weer eens berichtje van Spanje. Dat vat het eigenlijk wel goed samen.
Dit zijn dezelfde mensen die bijvoorbeeld zeggen dat “de sancties tegen Rusland niet werken”.
pi_220821923
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:35 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Waar zie je die 800.000 ?

1.5 miljoen minder dan vorig jaar zie ik hier.

[ x ]
Je ziet het getal toch staan? 798.000 kijkers gemiddeld. Het getal ernaast is het aantal mensen dat iets van deze finale heeft gezien.
  roze zondag 17 mei 2026 @ 11:40:27 #136
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220821943
Ben wel benieuwd hoe Bulgarije dit gaat doen aangezien ze vanwege geld ook al vaker niet mee hebben gedaan.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:42:12 #137
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220821964
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Ama het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Bulgarije dit gaat doen aangezien ze vanwege geld ook al vaker niet mee hebben gedaan.
Dan moet de EBU maar helpen met bijdragen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220821965
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:18 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Was ook met Rusland en Turkije toen die nog meededen. Die konden een vlag op het podium leggen en alsnog in de top 10 komen.
Ik vind diaspora stemmen op zich nog wel anders dan politieke stemmen. Ook al is het effect hetzelfde.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220821982
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Ama het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Bulgarije dit gaat doen aangezien ze vanwege geld ook al vaker niet mee hebben gedaan.
Dat is een potentiële boost voor het toerisme, en als zodanig zeer goedkoop. Met enkele tientallen miljoenen investering bereik je een enorm publiek. Dus dat komt wel goed.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220822010
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:27 schreef Montagui het volgende:
Gewoon voor de fun, omdat mijn smaak meestal niets voorstelt in deze gimmick show.

1. Kroatië
2. Albanië
3. Israël
4. Denemarken
5. Finland

Bulgarije wel een leuke winnaar, maar voor mij voornamelijk voor de fenomenale dansact.
1 van de weinige in dit topic die Albanië best aangenaam vond. Dramatisch, goed gezongen (dacht ik) en een serieuze act. :)
Maar ik had weinig liefde ervoor verwacht.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:48:42 #141
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220822032
Men is hier helemaal uitzinnig en wil het land hernoemen tot Bangaria
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_220822036
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:44 schreef bianconeri het volgende:
Toch echt zorgwekkend dat er in Europa nog zoveel figuren zijn die Israël steunen.
Die votes zijn natuurlijk alleen vanwege politiek, niet muziek.

Hebben al die mensen die op Israël geslapen de afgelopen jaren geen internet gehad ofzo?
Moet zeggen dat Israël het wel goed deed.
pi_220822044
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Dven het volgende:
Men is hier helemaal uitzinnig en wil het land hernoemen tot Bangaria
Bangarangaria
  roze zondag 17 mei 2026 @ 11:49:31 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220822046
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Dven het volgende:
Men is hier helemaal uitzinnig en wil het land hernoemen tot Bangaria
Ha je bent er. :D
Your beauty never ever scared me.
pi_220822063
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 02:01 schreef Nexum het volgende:
Beste winnaar in jaren
Beste? Uche, uche, uche! Het by far SLECHTSTE nummer in jaren! Het draait alleen om het dansen. De melodie - als daar al sprake van is - blijft volstrekt niet hangen. Het nummer kent ook geen enkele emotie. Het nummer dat vorig jaar won is vijfduizend keer beter!
pi_220822076
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:18 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Was ook met Rusland en Turkije toen die nog meededen. Die konden een vlag op het podium leggen en alsnog in de top 10 komen.

En soms stemmen mensen gewoon op domme gimmicks. Het is niet dat Buranovskye Babushki of My Slowiany nou muzikale hoogtepunten waren ofzo.
Vroeger hadden we inderdaad de Turkse, Armeense diaspora en daar is nu met name de Joodse en Oekraïnse diaspora voor teruggekomen.

Uiteindelijk heeft het nooit echt een zege opgeleverd, behalve in 2003 toen Turkije ook echt een winnend liedje had. Inzendingen die structureel te hoog eindigen ongeacht kwaliteit is wel een probleem natuurlijk, want dan kan het kwartje ook een keer verkeerd vallen als er geen Bangaranga, Rim Tim Tagi Dim of dikke jurywinnaars zoals JJ of Nemo opduiken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220822088
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Dven het volgende:
Men is hier helemaal uitzinnig en wil het land hernoemen tot Bangaria
Ik heb nu al zin in een week Sofia volgend jaar *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220822090
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Beste? Uche, uche, uche! Het by far SLECHTSTE nummer in jaren! Het draait alleen om het dansen. De melodie - als daar al sprake van is - blijft volstrekt niet hangen. Het nummer kent ook geen enkele emotie. Het nummer dat vorig jaar won is vijfduizend keer beter!
Het draait nooit alleen om de muziek. Dus de anti ESF mensen hebben daar wel gelijk in. :+

Vorig jaar en jaar ervoor was ook honderd lichtjaren beter. Maar smaak hè?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220822095
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Dven het volgende:
Men is hier helemaal uitzinnig en wil het land hernoemen tot Bangaria
Gefeliciteerd! :D Erg leuk voor Bulgarije.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220822096
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik vind diaspora stemmen op zich nog wel anders dan politieke stemmen. Ook al is het effect hetzelfde.
Ik ben bang dat we het vanaf nu de Joodse diaspora moeten gaan noemen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:09 #151
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220822130
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik denk nog steeds dat Engeland het expres doet.
Bij een oostblokland vinden we zoiets lollig. Bij UK is het cringe.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:34 #152
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220822139
Verder was dit sowieso een jaar met een goed basisniveau. Maar weinig uitschieters.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 17 mei 2026 @ 11:57:46 #153
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220822172
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Dven het volgende:
Men is hier helemaal uitzinnig en wil het land hernoemen tot Bangaria
:D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220822242
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Dven het volgende:
Men is hier helemaal uitzinnig en wil het land hernoemen tot Bangaria
Dit is toch fantastisch. Ik vind de reactie ook veel leuker dan bij de zoveelste winst van Zweden.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:07:15 #155
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220822383
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:49 schreef Ama het volgende:

[..]
Ha je bent er. :D
*O*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  roze zondag 17 mei 2026 @ 12:08:16 #156
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220822395
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:07 schreef Dven het volgende:

[..]
*O*
Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken. :) En wie ze op het podium zetten om de boel aan elkaar te praten.
Your beauty never ever scared me.
pi_220822474
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bij een oostblokland vinden we zoiets lollig. Bij UK is het cringe.
T hangt er maar net vanaf hoe jet gebracht wordt he? En de UK was gewoon ruk.. terwijl de hele wereld weet dat ze wel beter kunnen
  Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:19:18 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220822495
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:17 schreef totebel het volgende:

[..]
T hangt er maar net vanaf hoe jet gebracht wordt he? En de UK was gewoon ruk.. terwijl de hele wereld weet dat ze wel beter kunnen
Ik vond het ook niet goed, maar was dit kwalitatief nu echt zóveel slechter dan Moldavië?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 17 mei 2026 @ 12:24:31 #159
509718 NLpop
Marcus
pi_220822563
Ik ben blij dat het voorbij is. Opluchting. Dit jaar vond ik weinig aan. Een soort kater-gevoel het hele seizoen.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:27:13 #160
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220822590
Leuke winnaar wel, Bulgarije had het nog nooit eerder gewonnen toch?
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:49 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er zijn er ook die Rusland steunen. Of de mullahs in Iran. Of Hamas. Het zegt allemaal niet zoveel. De mensen die er zo geharnast in zitten zijn toch met geen zinnig argument te overtuigen.
Tja, de mensen die met geen zinnig argument te overtuigen zijn, zijn zij die met Palestijnse vlaggen zwaaien en Israëlische artiesten uitjoelen. De vergelijking met Rusland gaat niet op, laat staan Iran of Hamas. Israël is namelijk de aangevallen partij, net zoals Oekraïne.
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik ben bang dat we het vanaf nu de Joodse diaspora moeten gaan noemen
Goed dat je er geen doekjes meer om gaat winden. Echter is de Joodse diaspora in Europa enorm klein.

[ Bericht 22% gewijzigd door HowardRoark op 17-05-2026 12:32:26 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220822607
Vond die tafel wel tof met dat soort van keyboard eronder bij de UK :Y Ik ben bang dat ze in een soort van neerwaartse spiraal daar zitten in Engeland. Ik denk dat niet veel artiesten zich meer wagen aan dit festival na de blamages van afgelopen jaren. In ieder geval geen grote.
pi_220822646
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vond het ook niet goed, maar was dit kwalitatief nu echt zóveel slechter dan Moldavië?
Het Engels van Moldavië was in elk geval wel te verstaan…

Al vind ik dat nummer ook wel meer een universele gangmaker en dansbare plaat, dan de inzending van UK.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220822671
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Goed dat je er geen doekjes meer om gaat winden. Echter is de Joodse diaspora in Europa enorm klein.
Dus het is in jouw ogen wel een gecoördineerde stem om andere redenen? Want alleen op het liedje heeft dit geen 220 punten gehaald. Israel heeft in het verre verleden (alles voor 2023) namelijk veel betere liedjes dan Michelle ingestuurd die geen deuk in een pakje boter scoorden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:37:18 #164
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_220822681
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dus het is in jouw ogen wel een gecoördineerde stem om andere redenen? Want alleen op het liedje heeft dit geen 220 punten gehaald. Israel heeft in het verre verleden (alles voor 2023) namelijk veel betere liedjes dan Michelle ingestuurd die geen deuk in een pakje boter scoorden.
Alles? 1998 belde :')
  zondag 17 mei 2026 @ 12:38:09 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220822689
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dus het is in jouw ogen wel een gecoördineerde stem om andere redenen? Want alleen op het liedje heeft dit geen 220 punten gehaald. Israel heeft in het verre verleden (alles voor 2023) namelijk veel betere liedjes dan Michelle ingestuurd die geen deuk in een pakje boter scoorden.
Er is helemaal geen sprake van een 'gecoördineerde stem'. Mensen stemmen op Israël omdat men het land steunt, tegenwicht wil bieden tegen alle haat en het liedje leuk vindt. Dat jij het liedje niet zo goed vond kan, natuurlijk velen anderen zien dat toch anders. Uiteindelijk is het een kwestie van smaak.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220822736
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:38 schreef HowardRoark het volgende:
Mensen stemmen op Israël omdat men het land steunt, tegenwicht wil bieden tegen alle haat en het liedje leuk vindt.
Dat doen waarschijnlijk vooral mensen met een Joodse achtergrond of connectie, daarom diaspora.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:41:36 #167
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822776
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat doen waarschijnlijk vooral mensen met een Joodse achtergrond of connectie, daarom diaspora.
Israël had ook gewoon een van de betere inzendingen..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 17 mei 2026 @ 12:42:39 #168
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220822806
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder was dit sowieso een jaar met een goed basisniveau. Maar weinig uitschieters.
Dit ja. Bijna alle nummers waren prima te pruimen en ook best verschillend. Alleen weinig echte toppers. Maar dat zie je dan ook wel terug in de juryvotes, iedereen kreeg 100 punten.
Antifa
pi_220822820
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vond die tafel wel tof met dat soort van keyboard eronder bij de UK :Y Ik ben bang dat ze in een soort van neerwaartse spiraal daar zitten in Engeland. Ik denk dat niet veel artiesten zich meer wagen aan dit festival na de blamages van afgelopen jaren. In ieder geval geen grote.
Je vergeet Boy George. :')
pi_220822855
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:41 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Israël had ook gewoon een van de betere inzendingen..
Echt geen enkel ander land had met dat nummer 220 televotes gekregen.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:46:27 #171
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_220822862
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:45 schreef Em31 het volgende:

[..]
Echt geen enkel ander land had met dat nummer 220 televotes gekregen.
Oekraïne misschien
  zondag 17 mei 2026 @ 12:51:20 #172
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220822994
Het moet een hele troost zijn voor de Israëlische zanger dat hij, net als zijn twee voorgangers, zijn gigantische populariteit bij het publiek komende jaren ongetwijfeld kan omzetten in enorme aantallen streams, views, boekingen en verkopen, want mensen zijn over heel Europa massaal voor zijn muziek gevallen.
Antifa
pi_220823020
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vond die tafel wel tof met dat soort van keyboard eronder bij de UK :Y Ik ben bang dat ze in een soort van neerwaartse spiraal daar zitten in Engeland. Ik denk dat niet veel artiesten zich meer wagen aan dit festival na de blamages van afgelopen jaren. In ieder geval geen grote.
Engeland heeft een Anouk nodig. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:53:04 #174
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220823034
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Engeland heeft een Anouk nodig. :D
Dat hadden ze met Sam Ryder.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:54:07 #175
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220823048
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is helemaal geen sprake van een 'gecoördineerde stem'. Mensen stemmen op Israël omdat men het land steunt, tegenwicht wil bieden tegen alle haat en het liedje leuk vindt. Dat jij het liedje niet zo goed vond kan, natuurlijk velen anderen zien dat toch anders. Uiteindelijk is het een kwestie van smaak.
Je eerste 2 zinnen spreken elkaar lekker tegen.
Ik ga er ook verder niet op in, want dit is gewoon je standaard act.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220823053
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat hadden ze met Sam Ryder.
Hopelijk denken ze daar aan terug en gaan ze opnieuw de goeie kant op. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:56:01 #177
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220823064
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hopelijk denken ze daar aan terug en gaan ze opnieuw de goeie kant op. :)
Ik hoop voor ze. Ik vond hun inzending dit jaar gewoon leuk. Niet de standaard slechte popliedjes.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 mei 2026 @ 12:56:15 #178
39237 crew  H_T
2733
pi_220823068
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vond het ook niet goed, maar was dit kwalitatief nu echt zóveel slechter dan Moldavië?
Je hoeft niet het slechtste te zijn om op 0 punten te blijven hangen. Als je bij iedereen op plek 11 staat blijf je ook op 0 en sta je achter een land dat bij iedereen 25e staat maar waar Letland ineens 6 punten aan geeft
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220823084
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:56 schreef H_T het volgende:

[..]
Je hoeft niet het slechtste te zijn om op 0 punten te blijven hangen. Als je bij iedereen op plek 11 staat blijf je ook op 0 en sta je achter een land dat bij iedereen 25e staat maar waar Letland ineens 6 punten aan geeft
Ja dat legden ze ook uit, toen viel voor mij het kwartje. Plekken 1-10. Ben je 11e heb je niks.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 mei 2026 @ 12:58:44 #180
39237 crew  H_T
2733
pi_220823085
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik hoop voor ze. Ik vond hun inzending dit jaar gewoon leuk. Niet de standaard slechte popliedjes.
Ze hebben in elk geval iets anders geprobeerd :) Dit keer werkte het niet, een andere keer wordt zo'n vreemde act wel opgepakt en stromen de punten binnen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:00:21 #181
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220823101
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:58 schreef H_T het volgende:

[..]
Ze hebben in elk geval iets anders geprobeerd :) Dit keer werkte het niet, een andere keer wordt zo'n vreemde act wel opgepakt en stromen de punten binnen
Zoals vorig jaar. Ik had helemaal niks met die inzending van de UK, maar op dit subforum vonden de meeste dit op zich goed.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 17 mei 2026 @ 13:00:30 #182
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220823104
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:13 schreef Em31 het volgende:

[..]
Maar wat suggereer je dan want ik kan mij echt niet voorstellen dat er afspraken gemaakt zijn en dat op één of andere manier met zoveel landen niet uit zou lekken. En vorig jaar dan ook niet, want JJ had ook zo’n soort resultaat.
Het moet ook eerder gezocht worden in willekeur etc. van de juryleden dan corruptie. Door de jaren heen al genoeg gekke dingen gezien die niet door corruptie te verklaren zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 17 mei 2026 @ 13:04:12 #183
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220823118
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:27 schreef Em31 het volgende:

[..]
En niemand die dat dan stiekem toch even verteld? Niet elke omroep is 100% anti-Israël of een complete jury ook niet, het risico dat zoiets uitlekt heeft wel hele grote consequenties.

Ik bedoel, wij zijn er niet eens bij maar je zou de NPO al niet eens met zoiets kunnen vertrouwen.
Als dat zo werd gecommuniceerd had Frits Spits bij zijn jury dienst dat inderdaad wel naar buiten gebracht. Die was ook pro de Israëlische inzending.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220823121
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:43 schreef vencodark het volgende:

[..]
Je vergeet Boy George. :')
Wat is er met Boy George? Heb heel weinig meegekregen van dit jaar. Maar laten we eerlijk zijn, wat heeft Boy George te verliezen?
  Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:05:10 #185
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220823122
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:56 schreef H_T het volgende:

[..]
Je hoeft niet het slechtste te zijn om op 0 punten te blijven hangen. Als je bij iedereen op plek 11 staat blijf je ook op 0 en sta je achter een land dat bij iedereen 25e staat maar waar Letland ineens 6 punten aan geeft
Ja, dat was de vraag helemaal niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 17 mei 2026 @ 13:14:03 #186
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220823169
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat is er met Boy George? Heb heel weinig meegekregen van dit jaar. Maar laten we eerlijk zijn, wat heeft Boy George te verliezen?
Die was heel overbodig toegevoegd aan het liedje van San Marino. Als je niet echt geboeid zat te kijken dan zou je het al missen. Ging echt nergens over.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze zondag 17 mei 2026 @ 13:18:17 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220823199
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:14 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die was heel overbodig toegevoegd aan het liedje van San Marino. Als je niet echt geboeid zat te kijken dan zou je het al missen. Ging echt nergens over.
Ooooh. Vroeg me al af waarom ik hem zo random in een filmpje zag lopen met andere artiesten.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 17 mei 2026 @ 13:20:00 #188
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220823226
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:18 schreef Ama het volgende:

[..]
Ooooh. Vroeg me al af waarom ik hem zo random in een filmpje zag lopen met andere artiesten.
Die heeft zijn geld wel heel makkelijk verdiend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220823309
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:37 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Alles? 1998 belde :')
Ik bedoelde de periode voor het gezeik zeg maar. Qua 1998, dat was natuurlijk ook vooral de hype die het uiteindelijk over de streep trok, naast een aardig uptempo liedje. Kwalitatief zou je zeggen dat de liedjes van GB, Kroatië en Nederland toen beter waren. Die staan bij veel fans nog altijd hoog in de persoonlijke lijstjes.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220823317
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:14 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die was heel overbodig toegevoegd aan het liedje van San Marino. Als je niet echt geboeid zat te kijken dan zou je het al missen. Ging echt nergens over.
Dat was echt genant ja _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 17 mei 2026 @ 13:31:45 #191
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220823344
Bekijk deze YouTube-video

Dara X factor auditie 11 jaar geleden toen ze 16 jaar oud was.
pi_220823352
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vond het ook niet goed, maar was dit kwalitatief nu echt zóveel slechter dan Moldavië?
Ja.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:45:42 #193
375570 crew  Cyan9
pi_220823497
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Engeland heeft een Anouk nodig. :D
Ik denk dat ik Niall Horan wel geschikt vind. Maar ik denk dat hemel en aarde bewogen moeten worden voordat hij er ook maar over na wil denken :P
pi_220823542
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Engeland heeft een Anouk nodig. :D
Dat was Sam Ryder maar Engeland wilde niet luisteren.
pi_220823564
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:53 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Dat was Sam Ryder maar Engeland wilde niet luisteren.
UK heeft wel echt het momentum laten liggen voor een ommezwaai. Met een tweede plaats en de organisatie het jaar erna. En dat begon met een inzending waarvan de vocalen niet maevielen, en daarna drie keer op rij nul punten van het publiek. Als artiest die iets te verliezen heeft, sla je nu toch makkelijker even over.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:55:59 #197
375570 crew  Cyan9
pi_220823567
Interval acts waren over het algemeen dramatisch slecht dit jaar, maar dit vond ik dan wel weer aardig:
Bekijk deze YouTube-video
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_220823703
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:31 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Dara X factor auditie 11 jaar geleden toen ze 16 jaar oud was.
😃🔥, ook als 16-jarige had ze al “das gewisse Etwas”!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 mei 2026 @ 14:16:31 #199
862 Arcee
Look closer
pi_220823808
Leuke winnaar. ^O^ *O*

Gelukkig geen Israël, Oekraïne of het gedoodverfde Finland.

Al met al een matig jaar wat mij betreft. Veel lawaaiige schreeuwnummers. :{

Mijn favoriet was Portugal, maar die haalde de finale niet. Van de finale was Malta denk ik mijn favoriet.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 17 mei 2026 @ 15:37:53 #200
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220824798
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze hadden ook al de Giro start een week geleden :P
Wel bijzonder ja, twee jaar op rij een evenement met wereldwijd bereik binnenhalen :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_220824916
Ik vond de mannelijke presentator zijn styling bijzonder. Met een soort van pornosnor in een aladdin pak.
  zondag 17 mei 2026 @ 16:54:23 #202
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220826036
https://www.instagram.com/p/DYa3EXaIhc3/

Deze man uit Cyprus heeft een cover gemaakt van Bangaranga _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')