abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:09 #151
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220822130
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik denk nog steeds dat Engeland het expres doet.
Bij een oostblokland vinden we zoiets lollig. Bij UK is het cringe.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:34 #152
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220822139
Verder was dit sowieso een jaar met een goed basisniveau. Maar weinig uitschieters.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 17 mei 2026 @ 11:57:46 #153
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220822172
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Dven het volgende:
Men is hier helemaal uitzinnig en wil het land hernoemen tot Bangaria
:D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220822242
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Dven het volgende:
Men is hier helemaal uitzinnig en wil het land hernoemen tot Bangaria
Dit is toch fantastisch. Ik vind de reactie ook veel leuker dan bij de zoveelste winst van Zweden.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:07:15 #155
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220822383
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:49 schreef Ama het volgende:

[..]
Ha je bent er. :D
*O*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  roze zondag 17 mei 2026 @ 12:08:16 #156
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220822395
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:07 schreef Dven het volgende:

[..]
*O*
Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken. :) En wie ze op het podium zetten om de boel aan elkaar te praten.
Your beauty never ever scared me.
pi_220822474
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bij een oostblokland vinden we zoiets lollig. Bij UK is het cringe.
T hangt er maar net vanaf hoe jet gebracht wordt he? En de UK was gewoon ruk.. terwijl de hele wereld weet dat ze wel beter kunnen
  Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:19:18 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220822495
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:17 schreef totebel het volgende:

[..]
T hangt er maar net vanaf hoe jet gebracht wordt he? En de UK was gewoon ruk.. terwijl de hele wereld weet dat ze wel beter kunnen
Ik vond het ook niet goed, maar was dit kwalitatief nu echt zóveel slechter dan Moldavië?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 17 mei 2026 @ 12:24:31 #159
509718 NLpop
Marcus
pi_220822563
Ik ben blij dat het voorbij is. Opluchting. Dit jaar vond ik weinig aan. Een soort kater-gevoel het hele seizoen.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:27:13 #160
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220822590
Leuke winnaar wel, Bulgarije had het nog nooit eerder gewonnen toch?
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:49 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er zijn er ook die Rusland steunen. Of de mullahs in Iran. Of Hamas. Het zegt allemaal niet zoveel. De mensen die er zo geharnast in zitten zijn toch met geen zinnig argument te overtuigen.
Tja, de mensen die met geen zinnig argument te overtuigen zijn, zijn zij die met Palestijnse vlaggen zwaaien en Israëlische artiesten uitjoelen. De vergelijking met Rusland gaat niet op, laat staan Iran of Hamas. Israël is namelijk de aangevallen partij, net zoals Oekraïne.
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik ben bang dat we het vanaf nu de Joodse diaspora moeten gaan noemen
Goed dat je er geen doekjes meer om gaat winden. Echter is de Joodse diaspora in Europa enorm klein.

[ Bericht 22% gewijzigd door HowardRoark op 17-05-2026 12:32:26 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220822607
Vond die tafel wel tof met dat soort van keyboard eronder bij de UK :Y Ik ben bang dat ze in een soort van neerwaartse spiraal daar zitten in Engeland. Ik denk dat niet veel artiesten zich meer wagen aan dit festival na de blamages van afgelopen jaren. In ieder geval geen grote.
pi_220822646
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vond het ook niet goed, maar was dit kwalitatief nu echt zóveel slechter dan Moldavië?
Het Engels van Moldavië was in elk geval wel te verstaan…

Al vind ik dat nummer ook wel meer een universele gangmaker en dansbare plaat, dan de inzending van UK.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220822671
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Goed dat je er geen doekjes meer om gaat winden. Echter is de Joodse diaspora in Europa enorm klein.
Dus het is in jouw ogen wel een gecoördineerde stem om andere redenen? Want alleen op het liedje heeft dit geen 220 punten gehaald. Israel heeft in het verre verleden (alles voor 2023) namelijk veel betere liedjes dan Michelle ingestuurd die geen deuk in een pakje boter scoorden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:37:18 #164
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_220822681
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dus het is in jouw ogen wel een gecoördineerde stem om andere redenen? Want alleen op het liedje heeft dit geen 220 punten gehaald. Israel heeft in het verre verleden (alles voor 2023) namelijk veel betere liedjes dan Michelle ingestuurd die geen deuk in een pakje boter scoorden.
Alles? 1998 belde :')
  zondag 17 mei 2026 @ 12:38:09 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220822689
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dus het is in jouw ogen wel een gecoördineerde stem om andere redenen? Want alleen op het liedje heeft dit geen 220 punten gehaald. Israel heeft in het verre verleden (alles voor 2023) namelijk veel betere liedjes dan Michelle ingestuurd die geen deuk in een pakje boter scoorden.
Er is helemaal geen sprake van een 'gecoördineerde stem'. Mensen stemmen op Israël omdat men het land steunt, tegenwicht wil bieden tegen alle haat en het liedje leuk vindt. Dat jij het liedje niet zo goed vond kan, natuurlijk velen anderen zien dat toch anders. Uiteindelijk is het een kwestie van smaak.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220822736
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:38 schreef HowardRoark het volgende:
Mensen stemmen op Israël omdat men het land steunt, tegenwicht wil bieden tegen alle haat en het liedje leuk vindt.
Dat doen waarschijnlijk vooral mensen met een Joodse achtergrond of connectie, daarom diaspora.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:41:36 #167
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822776
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat doen waarschijnlijk vooral mensen met een Joodse achtergrond of connectie, daarom diaspora.
Israël had ook gewoon een van de betere inzendingen..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 17 mei 2026 @ 12:42:39 #168
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220822806
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder was dit sowieso een jaar met een goed basisniveau. Maar weinig uitschieters.
Dit ja. Bijna alle nummers waren prima te pruimen en ook best verschillend. Alleen weinig echte toppers. Maar dat zie je dan ook wel terug in de juryvotes, iedereen kreeg 100 punten.
Antifa
pi_220822820
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vond die tafel wel tof met dat soort van keyboard eronder bij de UK :Y Ik ben bang dat ze in een soort van neerwaartse spiraal daar zitten in Engeland. Ik denk dat niet veel artiesten zich meer wagen aan dit festival na de blamages van afgelopen jaren. In ieder geval geen grote.
Je vergeet Boy George. :')
pi_220822855
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:41 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Israël had ook gewoon een van de betere inzendingen..
Echt geen enkel ander land had met dat nummer 220 televotes gekregen.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:46:27 #171
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_220822862
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:45 schreef Em31 het volgende:

[..]
Echt geen enkel ander land had met dat nummer 220 televotes gekregen.
Oekraïne misschien
  zondag 17 mei 2026 @ 12:51:20 #172
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220822994
Het moet een hele troost zijn voor de Israëlische zanger dat hij, net als zijn twee voorgangers, zijn gigantische populariteit bij het publiek komende jaren ongetwijfeld kan omzetten in enorme aantallen streams, views, boekingen en verkopen, want mensen zijn over heel Europa massaal voor zijn muziek gevallen.
Antifa
pi_220823020
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vond die tafel wel tof met dat soort van keyboard eronder bij de UK :Y Ik ben bang dat ze in een soort van neerwaartse spiraal daar zitten in Engeland. Ik denk dat niet veel artiesten zich meer wagen aan dit festival na de blamages van afgelopen jaren. In ieder geval geen grote.
Engeland heeft een Anouk nodig. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:53:04 #174
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220823034
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Engeland heeft een Anouk nodig. :D
Dat hadden ze met Sam Ryder.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:54:07 #175
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220823048
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is helemaal geen sprake van een 'gecoördineerde stem'. Mensen stemmen op Israël omdat men het land steunt, tegenwicht wil bieden tegen alle haat en het liedje leuk vindt. Dat jij het liedje niet zo goed vond kan, natuurlijk velen anderen zien dat toch anders. Uiteindelijk is het een kwestie van smaak.
Je eerste 2 zinnen spreken elkaar lekker tegen.
Ik ga er ook verder niet op in, want dit is gewoon je standaard act.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220823053
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat hadden ze met Sam Ryder.
Hopelijk denken ze daar aan terug en gaan ze opnieuw de goeie kant op. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:56:01 #177
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220823064
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hopelijk denken ze daar aan terug en gaan ze opnieuw de goeie kant op. :)
Ik hoop voor ze. Ik vond hun inzending dit jaar gewoon leuk. Niet de standaard slechte popliedjes.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 mei 2026 @ 12:56:15 #178
39237 crew  H_T
2733
pi_220823068
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vond het ook niet goed, maar was dit kwalitatief nu echt zóveel slechter dan Moldavië?
Je hoeft niet het slechtste te zijn om op 0 punten te blijven hangen. Als je bij iedereen op plek 11 staat blijf je ook op 0 en sta je achter een land dat bij iedereen 25e staat maar waar Letland ineens 6 punten aan geeft
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220823084
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:56 schreef H_T het volgende:

[..]
Je hoeft niet het slechtste te zijn om op 0 punten te blijven hangen. Als je bij iedereen op plek 11 staat blijf je ook op 0 en sta je achter een land dat bij iedereen 25e staat maar waar Letland ineens 6 punten aan geeft
Ja dat legden ze ook uit, toen viel voor mij het kwartje. Plekken 1-10. Ben je 11e heb je niks.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 mei 2026 @ 12:58:44 #180
39237 crew  H_T
2733
pi_220823085
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik hoop voor ze. Ik vond hun inzending dit jaar gewoon leuk. Niet de standaard slechte popliedjes.
Ze hebben in elk geval iets anders geprobeerd :) Dit keer werkte het niet, een andere keer wordt zo'n vreemde act wel opgepakt en stromen de punten binnen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:00:21 #181
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220823101
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:58 schreef H_T het volgende:

[..]
Ze hebben in elk geval iets anders geprobeerd :) Dit keer werkte het niet, een andere keer wordt zo'n vreemde act wel opgepakt en stromen de punten binnen
Zoals vorig jaar. Ik had helemaal niks met die inzending van de UK, maar op dit subforum vonden de meeste dit op zich goed.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 17 mei 2026 @ 13:00:30 #182
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220823104
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:13 schreef Em31 het volgende:

[..]
Maar wat suggereer je dan want ik kan mij echt niet voorstellen dat er afspraken gemaakt zijn en dat op één of andere manier met zoveel landen niet uit zou lekken. En vorig jaar dan ook niet, want JJ had ook zo’n soort resultaat.
Het moet ook eerder gezocht worden in willekeur etc. van de juryleden dan corruptie. Door de jaren heen al genoeg gekke dingen gezien die niet door corruptie te verklaren zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 17 mei 2026 @ 13:04:12 #183
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220823118
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:27 schreef Em31 het volgende:

[..]
En niemand die dat dan stiekem toch even verteld? Niet elke omroep is 100% anti-Israël of een complete jury ook niet, het risico dat zoiets uitlekt heeft wel hele grote consequenties.

Ik bedoel, wij zijn er niet eens bij maar je zou de NPO al niet eens met zoiets kunnen vertrouwen.
Als dat zo werd gecommuniceerd had Frits Spits bij zijn jury dienst dat inderdaad wel naar buiten gebracht. Die was ook pro de Israëlische inzending.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220823121
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:43 schreef vencodark het volgende:

[..]
Je vergeet Boy George. :')
Wat is er met Boy George? Heb heel weinig meegekregen van dit jaar. Maar laten we eerlijk zijn, wat heeft Boy George te verliezen?
  Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:05:10 #185
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220823122
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:56 schreef H_T het volgende:

[..]
Je hoeft niet het slechtste te zijn om op 0 punten te blijven hangen. Als je bij iedereen op plek 11 staat blijf je ook op 0 en sta je achter een land dat bij iedereen 25e staat maar waar Letland ineens 6 punten aan geeft
Ja, dat was de vraag helemaal niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 17 mei 2026 @ 13:14:03 #186
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220823169
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat is er met Boy George? Heb heel weinig meegekregen van dit jaar. Maar laten we eerlijk zijn, wat heeft Boy George te verliezen?
Die was heel overbodig toegevoegd aan het liedje van San Marino. Als je niet echt geboeid zat te kijken dan zou je het al missen. Ging echt nergens over.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze zondag 17 mei 2026 @ 13:18:17 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220823199
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:14 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die was heel overbodig toegevoegd aan het liedje van San Marino. Als je niet echt geboeid zat te kijken dan zou je het al missen. Ging echt nergens over.
Ooooh. Vroeg me al af waarom ik hem zo random in een filmpje zag lopen met andere artiesten.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 17 mei 2026 @ 13:20:00 #188
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220823226
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:18 schreef Ama het volgende:

[..]
Ooooh. Vroeg me al af waarom ik hem zo random in een filmpje zag lopen met andere artiesten.
Die heeft zijn geld wel heel makkelijk verdiend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220823309
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:37 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Alles? 1998 belde :')
Ik bedoelde de periode voor het gezeik zeg maar. Qua 1998, dat was natuurlijk ook vooral de hype die het uiteindelijk over de streep trok, naast een aardig uptempo liedje. Kwalitatief zou je zeggen dat de liedjes van GB, Kroatië en Nederland toen beter waren. Die staan bij veel fans nog altijd hoog in de persoonlijke lijstjes.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220823317
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:14 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die was heel overbodig toegevoegd aan het liedje van San Marino. Als je niet echt geboeid zat te kijken dan zou je het al missen. Ging echt nergens over.
Dat was echt genant ja _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 17 mei 2026 @ 13:31:45 #191
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220823344
Bekijk deze YouTube-video

Dara X factor auditie 11 jaar geleden toen ze 16 jaar oud was.
pi_220823352
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vond het ook niet goed, maar was dit kwalitatief nu echt zóveel slechter dan Moldavië?
Ja.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:45:42 #193
375570 crew  Cyan9
pi_220823497
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Engeland heeft een Anouk nodig. :D
Ik denk dat ik Niall Horan wel geschikt vind. Maar ik denk dat hemel en aarde bewogen moeten worden voordat hij er ook maar over na wil denken :P
pi_220823542
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Engeland heeft een Anouk nodig. :D
Dat was Sam Ryder maar Engeland wilde niet luisteren.
pi_220823564
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:53 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Dat was Sam Ryder maar Engeland wilde niet luisteren.
UK heeft wel echt het momentum laten liggen voor een ommezwaai. Met een tweede plaats en de organisatie het jaar erna. En dat begon met een inzending waarvan de vocalen niet maevielen, en daarna drie keer op rij nul punten van het publiek. Als artiest die iets te verliezen heeft, sla je nu toch makkelijker even over.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:55:59 #197
375570 crew  Cyan9
pi_220823567
Interval acts waren over het algemeen dramatisch slecht dit jaar, maar dit vond ik dan wel weer aardig:
Bekijk deze YouTube-video
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_220823703
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:31 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Dara X factor auditie 11 jaar geleden toen ze 16 jaar oud was.
😃🔥, ook als 16-jarige had ze al “das gewisse Etwas”!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 mei 2026 @ 14:16:31 #199
862 Arcee
Look closer
pi_220823808
Leuke winnaar. ^O^ *O*

Gelukkig geen Israël, Oekraïne of het gedoodverfde Finland.

Al met al een matig jaar wat mij betreft. Veel lawaaiige schreeuwnummers. :{

Mijn favoriet was Portugal, maar die haalde de finale niet. Van de finale was Malta denk ik mijn favoriet.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 17 mei 2026 @ 15:37:53 #200
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220824798
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze hadden ook al de Giro start een week geleden :P
Wel bijzonder ja, twee jaar op rij een evenement met wereldwijd bereik binnenhalen :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')