abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:09 #151
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220822130
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik denk nog steeds dat Engeland het expres doet.
Bij een oostblokland vinden we zoiets lollig. Bij UK is het cringe.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:34 #152
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220822139
Verder was dit sowieso een jaar met een goed basisniveau. Maar weinig uitschieters.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 17 mei 2026 @ 11:57:46 #153
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220822172
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Dven het volgende:
Men is hier helemaal uitzinnig en wil het land hernoemen tot Bangaria
:D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220822242
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Dven het volgende:
Men is hier helemaal uitzinnig en wil het land hernoemen tot Bangaria
Dit is toch fantastisch. Ik vind de reactie ook veel leuker dan bij de zoveelste winst van Zweden.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:07:15 #155
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220822383
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:49 schreef Ama het volgende:

[..]
Ha je bent er. :D
*O*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  roze zondag 17 mei 2026 @ 12:08:16 #156
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220822395
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:07 schreef Dven het volgende:

[..]
*O*
Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken. :) En wie ze op het podium zetten om de boel aan elkaar te praten.
Your beauty never ever scared me.
pi_220822474
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bij een oostblokland vinden we zoiets lollig. Bij UK is het cringe.
T hangt er maar net vanaf hoe jet gebracht wordt he? En de UK was gewoon ruk.. terwijl de hele wereld weet dat ze wel beter kunnen
  Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:19:18 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220822495
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:17 schreef totebel het volgende:

[..]
T hangt er maar net vanaf hoe jet gebracht wordt he? En de UK was gewoon ruk.. terwijl de hele wereld weet dat ze wel beter kunnen
Ik vond het ook niet goed, maar was dit kwalitatief nu echt zóveel slechter dan Moldavië?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 17 mei 2026 @ 12:24:31 #159
509718 NLpop
Marcus
pi_220822563
Ik ben blij dat het voorbij is. Opluchting. Dit jaar vond ik weinig aan. Een soort kater-gevoel het hele seizoen.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:27:13 #160
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220822590
Leuke winnaar wel, Bulgarije had het nog nooit eerder gewonnen toch?
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:49 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er zijn er ook die Rusland steunen. Of de mullahs in Iran. Of Hamas. Het zegt allemaal niet zoveel. De mensen die er zo geharnast in zitten zijn toch met geen zinnig argument te overtuigen.
Tja, de mensen die met geen zinnig argument te overtuigen zijn, zijn zij die met Palestijnse vlaggen zwaaien en Israëlische artiesten uitjoelen. De vergelijking met Rusland gaat niet op, laat staan Iran of Hamas. Israël is namelijk de aangevallen partij, net zoals Oekraïne.
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik ben bang dat we het vanaf nu de Joodse diaspora moeten gaan noemen
Goed dat je er geen doekjes meer om gaat winden. Echter is de Joodse diaspora in Europa enorm klein.

[ Bericht 22% gewijzigd door HowardRoark op 17-05-2026 12:32:26 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220822607
Vond die tafel wel tof met dat soort van keyboard eronder bij de UK :Y Ik ben bang dat ze in een soort van neerwaartse spiraal daar zitten in Engeland. Ik denk dat niet veel artiesten zich meer wagen aan dit festival na de blamages van afgelopen jaren. In ieder geval geen grote.
pi_220822646
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vond het ook niet goed, maar was dit kwalitatief nu echt zóveel slechter dan Moldavië?
Het Engels van Moldavië was in elk geval wel te verstaan…

Al vind ik dat nummer ook wel meer een universele gangmaker en dansbare plaat, dan de inzending van UK.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220822671
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Goed dat je er geen doekjes meer om gaat winden. Echter is de Joodse diaspora in Europa enorm klein.
Dus het is in jouw ogen wel een gecoördineerde stem om andere redenen? Want alleen op het liedje heeft dit geen 220 punten gehaald. Israel heeft in het verre verleden (alles voor 2023) namelijk veel betere liedjes dan Michelle ingestuurd die geen deuk in een pakje boter scoorden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:37:18 #164
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_220822681
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dus het is in jouw ogen wel een gecoördineerde stem om andere redenen? Want alleen op het liedje heeft dit geen 220 punten gehaald. Israel heeft in het verre verleden (alles voor 2023) namelijk veel betere liedjes dan Michelle ingestuurd die geen deuk in een pakje boter scoorden.
Alles? 1998 belde :')
  zondag 17 mei 2026 @ 12:38:09 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220822689
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dus het is in jouw ogen wel een gecoördineerde stem om andere redenen? Want alleen op het liedje heeft dit geen 220 punten gehaald. Israel heeft in het verre verleden (alles voor 2023) namelijk veel betere liedjes dan Michelle ingestuurd die geen deuk in een pakje boter scoorden.
Er is helemaal geen sprake van een 'gecoördineerde stem'. Mensen stemmen op Israël omdat men het land steunt, tegenwicht wil bieden tegen alle haat en het liedje leuk vindt. Dat jij het liedje niet zo goed vond kan, natuurlijk velen anderen zien dat toch anders. Uiteindelijk is het een kwestie van smaak.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220822736
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:38 schreef HowardRoark het volgende:
Mensen stemmen op Israël omdat men het land steunt, tegenwicht wil bieden tegen alle haat en het liedje leuk vindt.
Dat doen waarschijnlijk vooral mensen met een Joodse achtergrond of connectie, daarom diaspora.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:41:36 #167
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822776
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat doen waarschijnlijk vooral mensen met een Joodse achtergrond of connectie, daarom diaspora.
Israël had ook gewoon een van de betere inzendingen..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 17 mei 2026 @ 12:42:39 #168
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220822806
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder was dit sowieso een jaar met een goed basisniveau. Maar weinig uitschieters.
Dit ja. Bijna alle nummers waren prima te pruimen en ook best verschillend. Alleen weinig echte toppers. Maar dat zie je dan ook wel terug in de juryvotes, iedereen kreeg 100 punten.
Antifa
pi_220822820
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vond die tafel wel tof met dat soort van keyboard eronder bij de UK :Y Ik ben bang dat ze in een soort van neerwaartse spiraal daar zitten in Engeland. Ik denk dat niet veel artiesten zich meer wagen aan dit festival na de blamages van afgelopen jaren. In ieder geval geen grote.
Je vergeet Boy George. :')
pi_220822855
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:41 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Israël had ook gewoon een van de betere inzendingen..
Echt geen enkel ander land had met dat nummer 220 televotes gekregen.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:46:27 #171
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_220822862
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:45 schreef Em31 het volgende:

[..]
Echt geen enkel ander land had met dat nummer 220 televotes gekregen.
Oekraïne misschien
  zondag 17 mei 2026 @ 12:51:20 #172
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220822994
Het moet een hele troost zijn voor de Israëlische zanger dat hij, net als zijn twee voorgangers, zijn gigantische populariteit bij het publiek komende jaren ongetwijfeld kan omzetten in enorme aantallen streams, views, boekingen en verkopen, want mensen zijn over heel Europa massaal voor zijn muziek gevallen.
Antifa
pi_220823020
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vond die tafel wel tof met dat soort van keyboard eronder bij de UK :Y Ik ben bang dat ze in een soort van neerwaartse spiraal daar zitten in Engeland. Ik denk dat niet veel artiesten zich meer wagen aan dit festival na de blamages van afgelopen jaren. In ieder geval geen grote.
Engeland heeft een Anouk nodig. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:53:04 #174
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220823034
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Engeland heeft een Anouk nodig. :D
Dat hadden ze met Sam Ryder.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:54:07 #175
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220823048
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is helemaal geen sprake van een 'gecoördineerde stem'. Mensen stemmen op Israël omdat men het land steunt, tegenwicht wil bieden tegen alle haat en het liedje leuk vindt. Dat jij het liedje niet zo goed vond kan, natuurlijk velen anderen zien dat toch anders. Uiteindelijk is het een kwestie van smaak.
Je eerste 2 zinnen spreken elkaar lekker tegen.
Ik ga er ook verder niet op in, want dit is gewoon je standaard act.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')