Ach, dat is wel zielig. Ik had er nog nooit van gehoord dat dat kon.quote:Op zondag 10 mei 2026 10:29 schreef Troel het volgende:
Hier geen moederdag, maar een ritje naar de dierenarts omdat poes een gebroken staart leek te hebben. Gelukkig is het slechts een soort uit de kom-iets, met een beetje pijnstilling komt de staart in ieder geval weer halverwege
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontbijt op bed heb ik ook gehad. Cadeau’s doen we niet aan. Wel even een terrasje of lunch oid.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op zondag 10 mei 2026 14:15 schreef laziness het volgende:
Wij krijgen elke verjaardag en vader- en moederdag nog een tekening en soms knutselt hij er nog een blind bag bij.
Echt een hele verzameling hebben we inmiddels.NohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontbijt op bed heb ik ook gehad. Cadeau’s doen we niet aan. Wel even een terrasje of lunch oid.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
In dit geval waren we ensemble en hoefde ik niet zelf te onthouden wanneer op en af te gaan en vanuit welke coulissen enzo. Dus het viel ergens wel mee. Ook geen solo’s dus, dus nee…eigenlijk niet spannend. Vooral leuk.quote:Op zondag 10 mei 2026 08:53 schreef livelink het volgende:
Wat ontzettend leuk, Tink.
Ben je vooraf niet zenuwachtig?
Laadjes voor in de puzzelbak?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2026 19:29 schreef Troel het volgende:
En de avond in het ziekenhuis. Moeders heeft pols gebroken...
Jouw moeder of praat je nu over jezelf in 3e persoon? Hoe dan ook beterschapquote:Op zondag 10 mei 2026 19:29 schreef Troel het volgende:
En de avond in het ziekenhuis. Moeders heeft pols gebroken...
Nee, gelukkig niet ikzelf! Mijn moeder werd onderuit getrokken door de hont. Die zag een andere hont die ze niet leuk vond.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jouw moeder of praat je nu over jezelf in 3e persoon? Hoe dan ook beterschap
Ikke van 1/2dequote:Op zondag 10 mei 2026 20:49 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik heb van 3/4 kinderen iets gehad.
Ik hoef iig minstens een maand geen chocola meer te kopen![]()
@:Troel Balen!! beterschap voor moeders![]()
Ha, ha, dat is mij ook eens gebeurdquote:Op maandag 11 mei 2026 17:45 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ikke van 1/2de
De andere helft had zijn knutsel verstopt maar wist niet meer waar. Dus als ik ergens een zakje vind met taco’s er op getekend is het voor mij…
Dat kan ik mij nog wel herinneren. Had je zoon niet een haat/liefde verhouding met moederdag?quote:Op maandag 11 mei 2026 18:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ha, ha, dat is mij ook eens gebeurd
We vonden het echt pas een half jaar later..
Klopt inderdaad. Dus eigenlijk dachten we dat hij het zelf had vernield, maar hij was onschuldig. Het was echt goed verstopt door mijn man (waarschijnlijk ook om ervoor te zorgen dat mijn zoon het niet alsnog kapot zou maken).quote:Op maandag 11 mei 2026 20:02 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat kan ik mij nog wel herinneren. Had je zoon niet een haat/liefde verhouding met moederdag?
Paaseitjes vind ik ook nog met enige regelmaat. Ik heb een glaasje waar ik gevonden paaseitjes in doe. En het grappige is dat niemand daar aan komt.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier is nog steeds een chocoladepaasei vermisten jaaaren geleden, toen dochter nog een dochtertje was, had ik voor Sint kadootjes verstopt. Kon alleen nergens meer een doos met kralen vinden. Die vond ik een paar jaar geleden, in de schuur. Wel heel goed verstopt dus
Ik kocht vroeger ook gedurende het jaar sintcadeautjes en die verstopte ik dan tot december.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier is nog steeds een chocoladepaasei vermisten jaaaren geleden, toen dochter nog een dochtertje was, had ik voor Sint kadootjes verstopt. Kon alleen nergens meer een doos met kralen vinden. Die vond ik een paar jaar geleden, in de schuur. Wel heel goed verstopt dus
quote:Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik kocht vroeger ook gedurende het jaar sintcadeautjes en die verstopte ik dan tot december.
Ik vond laatst een treinenkalender van 2018 terug achter een kastje
Herkenbaarquote:Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik kocht vroeger ook gedurende het jaar sintcadeautjes en die verstopte ik dan tot december.
Ik vond laatst een treinenkalender van 2018 terug achter een kastje
Beterschap!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:08 schreef Troel het volgende:
Ik heb vannacht elk uur van de wekker gezien geloof ik. Gisteren constant koude rillingen en verhoging, inmiddels gewoon koorts. Flinke alarmbel wat betreft te veel doen, dus nu verplicht niets doen. Zeker niet bij mijn moeder in de buurt komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Redelijk. Ik ben nog steeds over een aantal dingen ontevreden (zo kunnen het jochie waar mijn dochter zo'n mismatch is en zij niet uit elkaar geplaatst worden, want dan moet de juf de hele puzzel opnieuw leggen en da's te ingewikkeld...), maar ook wel goede dingen uitgehaald. De IB'er snapt ons gelukkig, de juf is over 8 weken klaaaaar en die krijgt volgend jaar groep 3, dus daar hebben we dan niets meer mee te maken.quote:
Iddquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:19 schreef Phaidra het volgende:
@:Pinnenmutske beterschap! Het lijkt me pijnlijk zo vlak onder je oog.
Dit ^^quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:46 schreef laziness het volgende:
Knap hilliebillie! Dat is ook echt één van mijn zwakke punten, voor grote onbekende groepen spreken.
En dit vind ik ook knap, op dagelijkse basis. Petje af hoor!quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:46 schreef laziness het volgende:
Knap hilliebillie! Dat is ook echt één van mijn zwakke punten, voor grote onbekende groepen spreken.
Mijn kind heeft zo’n mazzel dat zijn vader in de buurt van school naar kantoor gaat. Op dit soort dagen krijgt hij een lift en hoeft hij niet 75 minuten in de regen te fietsen.
Hier trouwens geen onweer gehad en nu zon.
Dat inderdaad! Flinke fietstocht elke dag!quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En dit vind ik ook knap, op dagelijkse basis. Petje af hoor!
Je ouders moesten zo nodig naar de rust en natuur verhuizen en nu mag jij elke dag 46km door dat frigging groen fietsen om op school te komen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En dit vind ik ook knap, op dagelijkse basis. Petje af hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |