Onweren heeft het hier nog niet gedaan. Maar wel echt herfstweer hier.
Zoon is op excursie naar Ieper tot vanavond laat. Ik geloof niet dat hij iets tegen de regen in z’n tas heeft gedaan, maar voorlopig zit ie nog in de bus.
Wel balen zo dit weer, zeker in drievliet en met een sportdag. Ook wel lekker handig dat het gecanceld en je verwacht wordt binnen enkele minuten je kind op te halen. Dat was mij de meeste dagen ook niet gelukt (en waarschijnlijk zag ik het bericht niet eens omdat ik op m’n werk m’n telefoon niet bij me kan hebben).
Ik snap het wel dat het penibel is, en dat alles wat opgehaald is scheelt met het niet binnen onder te hoeven brengen. Veiligheid voorop
(Zo een keer met een atletiekwedstrijd gehad. Honderden kinderen op een open veld en het begon te onweren. En niemand die er iets van zegt of het afgelast. Ook no-way dat het in de kleine kantine gepast had. Ik heb toen zelf m’n kinderen uit het veld gevist en we zijn in de auto gaan zitten. Was blij dat ik toevallig aan het kijken was op dat moment. )
Wat jammer tink dat ze niets kunnen doen om haar en die jongen uit elkaar te plaatsen. Maar ook voor volgend schooljaar geen optie? (Hier werd jaarlijks gehusseld en opnieuw gepuzzeld voor de samenstelling tenminste).
Maar fijn dat ze volgend jaar in ieder geval een andere leerkracht heeft.
Schanu, fijn dat er is meegedacht en dat er toch nog gehusseld is in de plaatsen in de klas
Balen mush van je ruitenwissermotor. Heb je wel nodig ook met dit weer.
Hier afgelopen maandag flink uit m’n comfort zone gegaan. Ik was gevraagd voor een presentatie te geven over de samenwerking met de vakbond bij het opstellen van ons sociaal plan als OR voorzitter.
En als ik iets niet fijn vind is het wel voor grote groepen staan (die ik niet ken).
Maar, het ging bovenverwachting heel goed. Dus was best wel een beetje trots op mezelf. (Verder liep de persoon voor me ruim 20 minuten in op de planning, dus kon ik ook nog eens 20 minuten vragen beantwoorden (over heel andere onderwerpen

) maar ook dat ging me prima af gelukkig