Wat is ookalweer jouw vakgebied?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:00 schreef Clubsoda het volgende:
Week of 8-9 is wat lang maar niet extreem, zonder spoed. Ik vind dat nog wel mee vallen, veel van mijn patiënten krijgen een MRI en daar zijn ze meestal eerder aan de beurt dan bij mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik kon zo snel niks vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:29 schreef Hupje het volgende:
Volgens mij kun je door te googlen de meeste van die tarieven gewoon online vinden @:amaranta Dan kun je kijken of het kan kloppen. Staat ook bij of het voor een eigenaar is of niet.
Is je dochter toevallig de oudste?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja ik kon zo snel niks vinden.
Het is een koopwoning, zij woont daar met een vriendin. Die staat op het huurcontract. Mijn dochter niet. Maar mijn dochter staat wel op dat adres ingeschreven. Daarom raar dat zij hem heeft ontvangen en niet haar huisgenoot.
De eigenaar van de woning woont op een ander adres overigens.
Braag haar om een foto van het biljet. Dan weet je ook hoe het opgebouwd is en dan kun je, als het nodig is, beter bezwaar makenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:35 schreef amaranta het volgende:
@:Oh-oh of andere Maastrichternaren. Hoe hoog was jullie aanslag gemeente/water?
Mijn dochter had een aanslag van meer dan 800 euro.
Zij is enkel bewoner. Geen eigenaar of hoofdhuurder.
Vind het nogal een bedrag voor waterschapsbelasting.
Nee. Dat is ze ook al niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:14 schreef Hupje het volgende:
[..]
Is je dochter toevallig de oudste?
Ik vond deze tarieven:
https://bsgw.nl/nl/veel-g(...)tingtarieven-in-2026
Parkinson(isme) is geen feestje nee. Wel fijn denk ik, dat de DAT niets liet zien, maar daarmee zijn de klachten nog niet opgelost natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:32 schreef amaranta het volgende:
Interessant ClubSoda. Mijn vader heeft onlangs een dat-scan gehad bij vermoedens van Parkinsonisme. Kwam niks uit overigens.
Enge ziekte is dat trouwens, Parkinsonisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |