Gaaf om zo’n reis te maken met de kinderen!! Jammer dat Disney sea zo druk was.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:15 schreef FlyingFish het volgende:
Wij zijn een uur geleden thuis gekomen na vertrek uit het laatste hotel 29 uur geleden. Heerlijke vakantie gehad, 2 dagen Hong Kong en 2 weken Japan. Alleen DisneySea in Japan viel tegen. Niet zozeer qua park, wel qua extreme drukte, zelfs veredelde kermisattracties (en we gingen op ‘rustige’ doordeweekse dagen). Ik snap niet wat mensen bezielt om in een wachtrij van 220 minuten te gaan staan… Wel jammer, want het is verder een prachtig park.
De kinderen vonden het ook geweldig, hebben ook opvallend veel nieuwe dingen geproefd, hoewel het aantal dingen die een succes waren voor de meiden wel op 1 hand te tellen waren. De oudste heeft gesmuld! Alleen jammer dat er geen enkele andere sushi-liefhebber mee was
Filmpje doet het! En wat balen van de indringers, hopelijk lukt het met jullie dichtmaken etc ze buiten te houden!quote:Op zondag 17 mei 2026 10:37 schreef hilliebillie het volgende:
https://imgur.com/a/fV7n9Ow
Hierbij het filmpje van de kippiecam. Geen idee of dat zo werkt om te posten
Ik kan de sfeer niet helemaal peilen, ben weekend bij mijn ouders. vanavond terug naar "huis". Zie er beetje tegenop.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier heeft iedereen zo een ding!
Lijkt me hemels.
Ik heb voor het eerst van mijn leven een tuin dus ik ga all out!
@:Nijna heerlijk toch!
Is de sfeer thuis nu ook iets beter of niet?
Schiphol heeft een eigen kerosine-opslag en zit voorlopig echt niet in de problemen. Maar vanaf reisbestemming weer naar huis komen, dat kan wel een uitdaging zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:56 schreef Vicky het volgende:
Ze is lekker bezig geweest @:exode
Tja we zien het wel. Heb nog niks gehoord van het reisbureau
Het is volgens mij een heel hoog geluid, veel mensen redden dat bereik gewoon niet (meer). Kinderen vaak nog wel, bij ons klaagt de jongste nog wel eens over van die kattenverjagers in de buurt. Hij kan ook vleermuizen horen, lijkt me zooo tof! Je hebt dus goede oren!quote:Op zondag 17 mei 2026 11:58 schreef oh-oh het volgende:
@:hilliebillie, er zijn van die geluidapparaatjes die marters op afstand houden.
Maar helaas kunnen mensen die vaak ook horen, ik liep altijd langs zo een ding in Maastricht en dat ging door merg en been, maar sommige mensen horen niks, echt apart.
😎quote:Op zondag 17 mei 2026 16:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is volgens mij een heel hoog geluid, veel mensen redden dat bereik gewoon niet (meer). Kinderen vaak nog wel, bij ons klaagt de jongste nog wel eens over van die kattenverjagers in de buurt. Hij kan ook vleermuizen horen, lijkt me zooo tof! Je hebt dus goede oren!.
Die kattenverjagers hoor ik ook nog, maar we hebben in de buurt ook zo'n puber-verjager. Zowel mijn zoon als dochter willen daar niet eens langs lopen. Het is vlakbij de winkels, maar ze lopen er echt met een omweg naar toe, zo vreselijk vinden ze dat geluid. Ik hoor helemaal niks.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is volgens mij een heel hoog geluid, veel mensen redden dat bereik gewoon niet (meer). Kinderen vaak nog wel, bij ons klaagt de jongste nog wel eens over van die kattenverjagers in de buurt. Hij kan ook vleermuizen horen, lijkt me zooo tof! Je hebt dus goede oren!.
Gewoon uit gaan van het goede in de mens!quote:Op zondag 17 mei 2026 17:24 schreef Nijna het volgende:
Ik heb via marktplaats een pax kast gescored, diegene wil hem nog even bewaren tot ik in mn flat kan. Wel aanbetaling gedaan, dus hopelijk is het een betrouwbaar iemand... En anders ben ik 25 euro kwijt en dan vind ik mezelf dom.
Hij wil hem wel bewaren tot ik in de flat kan vandaar dequote:Op zondag 17 mei 2026 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Huh hij wil hem niet eens bewaren tot je in je flat kan?
Waar laat je hem dan?
Ja ik hoor echt die sonar geluiden die ze maken. Ik hoor ook stroom bij lantarenpalen en bv de wekker op mijn slaapkamer heeft me jaren wakker gehouden.
Echt heel fijn is die skill niet eigenlijk 😂
Had ergens gelezen dat een vlucht een tussenstop op Santo Domingo moest doen om te tanken. Santa D is de andere luchthaven van de DR.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:11 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou zeggen om je qua lijnvluchten niet zoveel zorgen te maken, maar over Cuba komen wel wat zorgwekkende berichten naar buiten en de Dominicaanse republiek ligt daar niet zover vandaan (maar die hebben geen ruzie met de VS dacht ik, dat scheelt waarschijnlijk ook. Maar wel jammer als zorgen de voorpret een beetje verpesten.
Vleermuizen kunnen horen lijkt me ook wel gaaf. Hoort hij dan gewoon hun fladdergeluiden of echt die sonargeluiden die ze maken? Goede oren iig!
Hij hoort echt de sonar! Ik heb een aangeboren oorafwijking, ik vind het daarom extra bijzonder dat een kind van mij dat kan horenquote:Op zondag 17 mei 2026 17:11 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou zeggen om je qua lijnvluchten niet zoveel zorgen te maken, maar over Cuba komen wel wat zorgwekkende berichten naar buiten en de Dominicaanse republiek ligt daar niet zover vandaan (maar die hebben geen ruzie met de VS dacht ik, dat scheelt waarschijnlijk ook. Maar wel jammer als zorgen de voorpret een beetje verpesten.
Vleermuizen kunnen horen lijkt me ook wel gaaf. Hoort hij dan gewoon hun fladdergeluiden of echt die sonargeluiden die ze maken? Goede oren iig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |