abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220821072
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:15 schreef FlyingFish het volgende:
Wij zijn een uur geleden thuis gekomen na vertrek uit het laatste hotel 29 uur geleden. Heerlijke vakantie gehad, 2 dagen Hong Kong en 2 weken Japan. Alleen DisneySea in Japan viel tegen. Niet zozeer qua park, wel qua extreme drukte, zelfs veredelde kermisattracties (en we gingen op ‘rustige’ doordeweekse dagen). Ik snap niet wat mensen bezielt om in een wachtrij van 220 minuten te gaan staan… Wel jammer, want het is verder een prachtig park.

De kinderen vonden het ook geweldig, hebben ook opvallend veel nieuwe dingen geproefd, hoewel het aantal dingen die een succes waren voor de meiden wel op 1 hand te tellen waren. De oudste heeft gesmuld! Alleen jammer dat er geen enkele andere sushi-liefhebber mee was :(
Gaaf om zo’n reis te maken met de kinderen!! Jammer dat Disney sea zo druk was.
pi_220821191
https://imgur.com/a/fV7n9Ow

Hierbij het filmpje van de kippiecam. Geen idee of dat zo werkt om te posten
pi_220821843
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:37 schreef hilliebillie het volgende:
https://imgur.com/a/fV7n9Ow

Hierbij het filmpje van de kippiecam. Geen idee of dat zo werkt om te posten
Filmpje doet het! En wat balen van de indringers, hopelijk lukt het met jullie dichtmaken etc ze buiten te houden!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:58:09 #154
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220822176
Heerlijk FF, klinkt toch als een topvakantie!
Mijn neefje was de enige in Japan die niet van sushi hield toen mijn zusje ging, mind you, die was al 15 of 16, en die maakt overal drama van zijn vreten behalve in de USA :')
@hilliebillie, er zijn van die geluidapparaatjes die marters op afstand houden.
Maar helaas kunnen mensen die vaak ook horen, ik liep altijd langs zo een ding in Maastricht en dat ging door merg en been, maar sommige mensen horen niks, echt apart.

Wij hebben gelukkig een schuur waar een heel solide binnenhok voor kippen in zit, en degene die het hok gaat maken gaat het ook echt zo roofdierproof als mogelijk maken, maar altijd een gedoetje en zo sneu...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220822333
Klinkt heeeeel gaaf FF, wat een topervaring :)
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 12:08:07 #156
148247 taxibabe
pi_220822391
@hilliebillie, zo'n automatische schuifdeur is echt ideaal! Wij vergaten ook wel eens om het nachthok dicht te doen. In de winter is dat nog niet zo erg, maar 's zomers kwamen ze dan wel erg vroeg (lees: 5 uur) uit het hok met de nodige herrie. Dat vonden de buren en wijzelf niet zo heel leuk. Maar met die automatische deur is het alleen de tijden instellen en klaar! 21.00 uur dicht en 8.00 uur weer open!
pi_220822499
Sushi O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220822667
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Hier heeft iedereen zo een ding!
Lijkt me hemels.
Ik heb voor het eerst van mijn leven een tuin dus ik ga all out!
@:Nijna heerlijk toch!
Is de sfeer thuis nu ook iets beter of niet?
Ik kan de sfeer niet helemaal peilen, ben weekend bij mijn ouders. vanavond terug naar "huis". Zie er beetje tegenop.

@Tink89 lief aanbod, ik houd het ff in gedachten. Ik weet niet waar je woont... want Emmen is wel aan het eind van de wereld bijna ;).
Fake it till you make it...
pi_220823167
@hilliebillie wij gaan over 8w naar de Dominicaanse republiek.
Balen van de indringer.

@FF welkom thuis. Jammer dat Sea een beetje tegenviel.

@Nijna hopelijk valt het mee als je thuis komt.

Sushi 🥰🥰
Ik hou ervan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 17 mei 2026 @ 14:43:02 #160
176471 oh-oh
pi_220824191
@Nijna succes thuis, hopelijk wordt alles wat luchtiger nu.
Oh man, sushi mis ik zoooooooo erg.
:'(
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220825103
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:56 schreef Vicky het volgende:
Ze is lekker bezig geweest @:exode

Tja we zien het wel. Heb nog niks gehoord van het reisbureau
Schiphol heeft een eigen kerosine-opslag en zit voorlopig echt niet in de problemen. Maar vanaf reisbestemming weer naar huis komen, dat kan wel een uitdaging zijn.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220825193
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:58 schreef oh-oh het volgende:
@:hilliebillie, er zijn van die geluidapparaatjes die marters op afstand houden.
Maar helaas kunnen mensen die vaak ook horen, ik liep altijd langs zo een ding in Maastricht en dat ging door merg en been, maar sommige mensen horen niks, echt apart.
Het is volgens mij een heel hoog geluid, veel mensen redden dat bereik gewoon niet (meer). Kinderen vaak nog wel, bij ons klaagt de jongste nog wel eens over van die kattenverjagers in de buurt. Hij kan ook vleermuizen horen, lijkt me zooo tof! Je hebt dus goede oren! :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220826253
Ik zou zeggen om je qua lijnvluchten niet zoveel zorgen te maken, maar over Cuba komen wel wat zorgwekkende berichten naar buiten en de Dominicaanse republiek ligt daar niet zover vandaan (maar die hebben geen ruzie met de VS dacht ik, dat scheelt waarschijnlijk ook. Maar wel jammer als zorgen de voorpret een beetje verpesten.

Vleermuizen kunnen horen lijkt me ook wel gaaf. Hoort hij dan gewoon hun fladdergeluiden of echt die sonargeluiden die ze maken? Goede oren iig!
  zondag 17 mei 2026 @ 17:13:24 #164
176471 oh-oh
pi_220826276
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Het is volgens mij een heel hoog geluid, veel mensen redden dat bereik gewoon niet (meer). Kinderen vaak nog wel, bij ons klaagt de jongste nog wel eens over van die kattenverjagers in de buurt. Hij kan ook vleermuizen horen, lijkt me zooo tof! Je hebt dus goede oren! :Y.
😎
Ik had liever goede ogen maar soit.
Vleermuizen hoor ik idd ook!
Hier op de tuin vliegen ze letterlijk om je oren als je even stil blijft staan in de schemer.
( Groucho Marx )
pi_220826302
Waar ik van schrok in Zuid Afrika is de aantocht van nagapies

Hoorde ik letterlijk
Werewolf
pi_220826469
Ik heb via marktplaats een pax kast gescored, diegene wil hem nog even bewaren tot ik in mn flat kan *O* . Wel aanbetaling gedaan, dus hopelijk is het een betrouwbaar iemand... En anders ben ik 25 euro kwijt en dan vind ik mezelf dom.
  zondag 17 mei 2026 @ 17:29:11 #167
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220826567
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Die kattenverjagers hoor ik ook nog, maar we hebben in de buurt ook zo'n puber-verjager. Zowel mijn zoon als dochter willen daar niet eens langs lopen. Het is vlakbij de winkels, maar ze lopen er echt met een omweg naar toe, zo vreselijk vinden ze dat geluid. Ik hoor helemaal niks.

Edit, er is dus 1 kattenverjager in de buurt die ik goed hoor. Maar ik lees nu dat dat dan waarschijnlijk een kapot exemplaar is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 17 mei 2026 @ 17:29:35 #168
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220826576
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:24 schreef Nijna het volgende:
Ik heb via marktplaats een pax kast gescored, diegene wil hem nog even bewaren tot ik in mn flat kan *O* . Wel aanbetaling gedaan, dus hopelijk is het een betrouwbaar iemand... En anders ben ik 25 euro kwijt en dan vind ik mezelf dom.
Gewoon uit gaan van het goede in de mens!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 17 mei 2026 @ 17:30:32 #169
176471 oh-oh
pi_220826592
Huh hij wil hem niet eens bewaren tot je in je flat kan?
Waar laat je hem dan?

Ja ik hoor echt die sonar geluiden die ze maken. Ik hoor ook stroom bij lantarenpalen en bv de wekker op mijn slaapkamer heeft me jaren wakker gehouden.
Echt heel fijn is die skill niet eigenlijk 😂
( Groucho Marx )
  zondag 17 mei 2026 @ 17:34:04 #170
176471 oh-oh
pi_220826636
Of ik las het niet goed of je deed een edit :')
( Groucho Marx )
pi_220826657
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Huh hij wil hem niet eens bewaren tot je in je flat kan?
Waar laat je hem dan?

Ja ik hoor echt die sonar geluiden die ze maken. Ik hoor ook stroom bij lantarenpalen en bv de wekker op mijn slaapkamer heeft me jaren wakker gehouden.
Echt heel fijn is die skill niet eigenlijk 😂
Hij wil hem wel bewaren tot ik in de flat kan vandaar de *O* en de aanbetaling ;).

Ik hoor ze sinds een paar jaar niet meer die piepdingen. Ik heb ze nog een tijdje niet gehoord maar wel gevoeld, maar ook dat is voorbij, leve de ouderdom :+
pi_220826767
Die marterverjagers daar hebben katten ook last van. En aangezien we zelf katten hebben (en de buren ook, die ook rustig bij ons in de tuin mogen komen om beesten te vangen).

We lazen online ook iets over de geur van hondenhaar dat ze daar niet van houden. Dus we kunnen van de week ook bij een vriendin een hoop hondenhaar ophalen :P

Ik snap de spanning @Vicky

@Nijna fijn dat de kast voor je vastgehouden wordt! Hopelijk ben je die ¤25 niet kwijt. Dat zou jammer zijn.
  zondag 17 mei 2026 @ 18:01:30 #173
176471 oh-oh
pi_220826947
12 honden en ik zou je niet aan hondenhaar kunnen helpen 😅
( Groucho Marx )
pi_220827247
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:11 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou zeggen om je qua lijnvluchten niet zoveel zorgen te maken, maar over Cuba komen wel wat zorgwekkende berichten naar buiten en de Dominicaanse republiek ligt daar niet zover vandaan (maar die hebben geen ruzie met de VS dacht ik, dat scheelt waarschijnlijk ook. Maar wel jammer als zorgen de voorpret een beetje verpesten.

Vleermuizen kunnen horen lijkt me ook wel gaaf. Hoort hij dan gewoon hun fladdergeluiden of echt die sonargeluiden die ze maken? Goede oren iig!
Had ergens gelezen dat een vlucht een tussenstop op Santo Domingo moest doen om te tanken. Santa D is de andere luchthaven van de DR.

Nou ja we zien het wel. Hebben er geen invloed op.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_220828933
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:11 schreef FlyingFish het volgende:

Hij hoort echt de sonar! Ik heb een aangeboren oorafwijking, ik vind het daarom extra bijzonder dat een kind van mij dat kan horen :D.

@oh-oh ik snap het, slecht zien lijkt me ook heel naar :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 18 mei 2026 @ 07:55:18 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220829592
Ik heb vanochtend oudste uitgezwaaid, die is (weer) onderweg naar Londen.
  maandag 18 mei 2026 @ 08:15:02 #177
176471 oh-oh
pi_220829642
Mijn nichtjes zijn sinds ik in Hongarije ben al in Spanje, Portugal en Griekenland geweest, met het gezin, met vriendinnen en met elkaar, en dan gaan ze in de zomer nog naar Tanzania met het gezin en ook weer beiden apart nog op vakantie. Als ik mazzel heb hebben ze in de herfstvakantie tijd om hierheen te komen _O-
Toen de oudste in Bristol studeerde was mijn zusje nog heel strikt over zo min mogelijk vliegen, en moest dat kind telkens met de trein heen en weer. Geloof dat ze dat maar losgelaten hebben :P

Het is alweer grijs en regenachtig hier.
Zo maar even snel mijn werk doen en dan de ramen mss eens een goede sopbeurt geven want Donnie hangt de hele dag tegen het raam met zijn neus om de witte kat goed te kunnen zien :+
Ik draaide net een wasje, de afvoer van de wasmachine gaat via het bad de sceptic tank in hier, dan kun je goed zien hoe vies alles was, nu waren het vanochtend wel de items die het viest worden, de matten van de badkamer en buiten en zo, wat een chocomel :D
( Groucho Marx )
pi_220829662
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:29 schreef livelink het volgende:

[..]
Die kattenverjagers hoor ik ook nog, maar we hebben in de buurt ook zo'n puber-verjager. Zowel mijn zoon als dochter willen daar niet eens langs lopen. Het is vlakbij de winkels, maar ze lopen er echt met een omweg naar toe, zo vreselijk vinden ze dat geluid. Ik hoor helemaal niks.

Edit, er is dus 1 kattenverjager in de buurt die ik goed hoor. Maar ik lees nu dat dat dan waarschijnlijk een kapot exemplaar is.
Wij hebben een ongedierteverjager op zolder. Die heeft volgens mij 6 standen. Mrs V heeft m neergezet en vond de standaardinstelling wel top. Ik 's avonds naar bed, piiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeep in mijn oor.
Die kun je dus (gelukkig) ook op een wat hogere frequentie zetten. Misschien staat die kattenverjager van jou ook gewoon lekker laag ingesteld.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220829672
Puber-verjager?
Werewolf
  maandag 18 mei 2026 @ 08:36:36 #180
176471 oh-oh
pi_220829688
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wij hebben een ongedierteverjager op zolder. Die heeft volgens mij 6 standen. Mrs V heeft m neergezet en vond de standaardinstelling wel top. Ik 's avonds naar bed, piiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeep in mijn oor.
Die kun je dus (gelukkig) ook op een wat hogere frequentie zetten. Misschien staat die kattenverjager van jou ook gewoon lekker laag ingesteld.
Maar hoor jij hem nu niet meer dan?
Ik hoor ze altijd, en echt pijnlijk :')
Zelfs op de moestuin had ik er hele erge last van.
Als ik ergens langs loop is het niet zo een probleem maar als mijn buren zo een ding aan zouden zetten dan word ik echt gek hoor.
Gek genoeg, of nou ja gelukkig maar, heb ik hier geen last van de elekriciteitspalen want er staat er een aan de overkant van de straat op 15 meter afstand of zo, recht tegenover mijn raam, en een hele grote op de berg voor mijn neus.
Er waren in Maastricht ook lantaarnpalen die ik altijd hoorde, lang niet allemaal.
Hier is het gewoon een betonnen paal met lukraak kabels naar de huizen toe, denk minstens 20 stuks, maar die hoor ik echt niet.
Er hangt wel een ongelooflijk sterkte lamp aan ook gelukkig hebben we rolluiken _O-
( Groucho Marx )
pi_220829708
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Puber-verjager?
Hoge pieptoon tegen hangjongeren.
Op het Amstelstation hangt er ook één, als je met de trap naar benee moet. Zoon houdt dan altijd zn oren dicht en weet niet hoe snel hij buiten moet komen. Ik hoor het niet, ik heb Tinitus :P

Straks met zoon naar het AMC voor de Kawasaki follow-up. Onderzoeken duren heel de middag en hij moet nuchter bloedprikken. Daarna een ctg en een hartecho.
Heb een lijst met vragen voor de toekomst. Dat aderverkalking op jonge leeftijd kan voor komen is toch wel zorgelijk. We gaan het zien.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220829890
Succes @Mushanga71

Mijn nieuwe handdoeken zitten in de was en straks gooi ik het nieuwe beddengoed er even in.
Dan heb ik dat maar klaar.
pi_220829932
FlyingFish, dat klinkt als een hele bijzondere reis die jullie gemaakt hebben, heel gaaf O+

Vleermuizen kunnen horen, daar heb ik nog nooit van gehoord! Die hoge piepgeluiden hoor ik wel, van katten- en ongedierteverjagers. Vreselijk vind ik die dingen, maar we hebben ze zelf ook op zolder tegen marters.

Kyara, hopelijk heeft je zoon het heel fijn in Londen!
  maandag 18 mei 2026 @ 10:02:34 #184
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220830201
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:56 schreef Nijna het volgende:
Succes @:Mushanga71

Mijn nieuwe handdoeken zitten in de was en straks gooi ik het nieuwe beddengoed er even in.
Dan heb ik dat maar klaar.
Goed bezig!

Wanneer krijg je de sleutel?

En ik hoor die pieptonen ook (37 jaar oud nu). Die mollenverjagers mogen ze van mij verbieden, doet gewoon pijn om daar langs te lopen.

Mag ik even schaamteloos reclame maken voor de limburgers/oost-brabanders onder ons? Onze musicalvereniging heeft echt heel veel leuke voorstellingen de komende tijd. Ook tof met je kinderen (al zou ik dat niet voor Spring Awakenings of Bad Girls gaan, haha!).

https://www.stichtingmusicalstelladuce.nl/shows

Gisteren repetitiedag gehad en vanavond weer repeteren in het theater. Supertof om te zien hoe iedereen groeit in zijn rol en we steeds meer onze karakters worden. Nog 6 weken en dan is het seizoen alweer voorbij.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220830375
Wij hebben een marterverjager in de kelderkast maar dan tegen de muizen. Die flitst en maakt af en toe geluid. Die hoor je alleen als de deur van die kast openstaat.

Onze oude overbuurvrouw had een kattenverjager staan, daar werden wij helemaal gek van. Ik kon er niet van slapen. Hele discussies over gehad, na een paar weken was dat ding gesloopt. Waarschijnlijk heeft ze mij altijd verdacht gevonden. Ik vermoed dus dat er meer mensen last van hadden. Daarna is verhuisd, geen idee of dat hierdoor kwam :o
pi_220830508
Succes in het ziekenhuis Mush, klinkt als een heftige dan zo!

Haha die timing van de gesloopte kattenverjager Exode, ik snap het wel als de buurvrouw jou verdacht ;) Maar nee ondingen zijn het, van zo'n piep de hele dag word je toch hartstikke dol.

Ik heb vorige week vrijdag mijn op maat gemaakte oordoppen kunnen ophalen bij Beter Horen en nu twijfel ik een beetje. In de 1e twee maanden kan je ze nog laten aanpassen qua filtersterkte. Ik heb nu kennelijk een best sterke, gaf die man aan, en het voelt ergens heel fijn omdat ik mij zoals nu op het werk veel beter kan afsluiten van mijn omgeving. Maarrrr tegelijkertijd kost het mij nu veel meer moeite om een gesprek te voeren omdat de stemmen dus ook veel gedempter zijn. Dus ik denk toch dat ik een minder sterk filter wil, zodat ik ze vele structureler kan dragen, maar dan ben ik ook weer bang dat ze weer te weinig filteren. Luxe problemen :+
  maandag 18 mei 2026 @ 11:06:47 #187
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220830540
En als je wisselt het bevalt niet, kun je dan nog terugwisselen?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220830710
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:06 schreef Tink89 het volgende:
En als je wisselt het bevalt niet, kun je dan nog terugwisselen?
Ik verwacht eigenlijk van wel, dat ga ik zeker even navragen, thanks :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 mei 2026 @ 12:04:48 #189
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220830874
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:04 schreef Schanu het volgende:
Succes in het ziekenhuis Mush, klinkt als een heftige dan zo!

Haha die timing van de gesloopte kattenverjager Exode, ik snap het wel als de buurvrouw jou verdacht ;) Maar nee ondingen zijn het, van zo'n piep de hele dag word je toch hartstikke dol.

Ik heb vorige week vrijdag mijn op maat gemaakte oordoppen kunnen ophalen bij Beter Horen en nu twijfel ik een beetje. In de 1e twee maanden kan je ze nog laten aanpassen qua filtersterkte. Ik heb nu kennelijk een best sterke, gaf die man aan, en het voelt ergens heel fijn omdat ik mij zoals nu op het werk veel beter kan afsluiten van mijn omgeving. Maarrrr tegelijkertijd kost het mij nu veel meer moeite om een gesprek te voeren omdat de stemmen dus ook veel gedempter zijn. Dus ik denk toch dat ik een minder sterk filter wil, zodat ik ze vele structureler kan dragen, maar dan ben ik ook weer bang dat ze weer te weinig filteren. Luxe problemen :+
Zijn het pluggers? Dan kun je ook beide filters nemen en naar behoefte switchen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 12:06:51 #190
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220830885
Ik heb de op maat gemaakte muziekdoppen en ik merk dus juist dat ik het eeuwige gelul van mensen nog heel goed hoor :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220831035
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:04 schreef Ynske het volgende:

[..]
Zijn het pluggers? Dan kun je ook beide filters nemen en naar behoefte switchen
Klopt! En dat hebben ze er niet bij verteld :o Betaal je daar ook extra voor?
pi_220831043
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:36 schreef oh-oh het volgende:
Maar hoor jij hem nu niet meer dan?
Ik hoor ze altijd, en echt pijnlijk :')
:N
Mijn kinderen ook niet.

Ik heb wel een verlengsnoer liggen dat ik hoor, kan ik ook heel geïrriteerd van zijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 18 mei 2026 @ 12:34:25 #193
176471 oh-oh
pi_220831056
Stroom is een heel ander geluid, meer een laag gebrom, en ik hoor gelukkig niet alle stroom.
Ik heb ook tinitus trouwensm dat maakt niet uit qua scherp gehoor, maar ik kan geen oordoppen oid gebruiken.
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 mei 2026 @ 12:52:24 #194
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220831184
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:30 schreef Schanu het volgende:

[..]
Klopt! En dat hebben ze er niet bij verteld :o Betaal je daar ook extra voor?
Ik heb geloof ik voor de breede filters 30 euro betaald. Ik kan switchen. Deze passen ook in de music in one.
De dunne filters zijn goedkoper.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220831464
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Goed bezig!

Wanneer krijg je de sleutel?

En ik hoor die pieptonen ook (37 jaar oud nu). Die mollenverjagers mogen ze van mij verbieden, doet gewoon pijn om daar langs te lopen.

Mag ik even schaamteloos reclame maken voor de limburgers/oost-brabanders onder ons? Onze musicalvereniging heeft echt heel veel leuke voorstellingen de komende tijd. Ook tof met je kinderen (al zou ik dat niet voor Spring Awakenings of Bad Girls gaan, haha!).

https://www.stichtingmusicalstelladuce.nl/shows

Gisteren repetitiedag gehad en vanavond weer repeteren in het theater. Supertof om te zien hoe iedereen groeit in zijn rol en we steeds meer onze karakters worden. Nog 6 weken en dan is het seizoen alweer voorbij.
Als het goed is volgende week sleutel, de lelijke muur gaan ze netjes maken kreeg ik net in de mail. Mijn andere vraag kon hij pas beantwoorden als hij er geweest was. Ik denk dat de oude bewoner vandaag de sleutel moet inleveren.

Handdoeken liggen opgevouwen in een tas, beddengoed hangt te drogen.

Ik woon een eind uit de buurt helaas, klinkt goed die musicals!

@Schanu, kan je niet minder sterk ook uitproberen? En dan beslissen?
Zijn ze zo dat je die filters zelf kan wisselen?
Ik had ooit van noizzez ofzo oordopjes waar je de filtertjes van kon verwisselen.
Maar goed niet op maat en zaten niet lekker. Maar daar heb ik wel eerst wat mee uitgeprobeerd toen.

Mijn op maat gemaakte kan het niet bij. Ik kan nog best een gesprek volgen, maar het dempt een hoop omgevingsgeluid. Ik was ze gisteren vergeten en stond in de mediamarkt en baalde.
Want er was iemand bij de tv en audio flink aan het uitproberen hoe hard die dingen konden.
Bijna de zaak uitgelopen...
pi_220831881
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Stroom is een heel ander geluid, meer een laag gebrom, en ik hoor gelukkig niet alle stroom.
Nope, niet in mijn verlengsnoer. Dat is een hoge piep die ook nog eens ritmisch verandert.
Ril
pi_220831946
Ik heb dat met sommige telefoonopladers, die geven een soort zoemend geluid. En de laptops op het werk maken soms een heel hoog geluid, vreselijk afleidend.

Nijna de filters kunnen idd verwisseld worden, ze steken er aan de voorkant uit dus ik ga ervan uit dat ik dat zelf zal kunnen. Ik denk dat ik ze deze week even ga bellen voor een afspraak, dan ga ik het gewoon proberen met een lichter filter en vraag ik of ik idd terug naar deze mag als die te licht zijn, of dat ik ze dan gewoon beide houd tegen bijbetaling.

Wat fijn dat ze de muur netjes gaan maken! En wat gaat het snel zo, volgende week al de sleutel. Hopelijk breken er dan betere tijden voor je aan en geeft het je rust om weer echt je eigen plekje te hebben.
  maandag 18 mei 2026 @ 14:21:28 #198
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220832210
Wat fijn Nijna! En lekker volgende week de sleutel en dan echt je eigen plekje ervan maken. Want het zal best lastig zijn om te verhuizen maar ik denk dat je huis nu ook niet meer je thuis voelt met alle spanningen :*

Hopelijk kun je een lichtere variant uitproberen Schanu. Zou wel mooi zijn als je ze kunt wisselen en evt met bijbetaling allebei kunt houden.

Ik heb niet het idee dat ik nu zo'n supergehoor heb. Of er zijn hier geen kattenverjagers/vleermuizen of whatever. Wel in de buurt wat kassen en die geven ook een irritant gebrom (en lichtvervuiling). Maar gelukkig ver genoeg weg om er niet altijd last van te hebben, alleen als de wind verkeerd staat.
pi_220832885
Ik hoor nooit van dat soort geluiden _O- Het irriteert vriend altijd als hij ergens last van heeft en ik niks hoor.

Komt snel dichterbij @Nijna ^O^
pi_220833148
Het komt inderdaad snel dichterbij. Thuis voel ik me hier echt niet meer, gelukkig werkt ex 4 dagen.
Komend weekend weer een lang weekend, beetje jammer. En ik moet 1e pinksterdag hier zijn ivm een wedstrijd, anders was ik weer bij mijn ouders gaan zitten, al dan niet met 1 van de kinderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 54% gewijzigd door Nijna op 18-05-2026 15:52:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')