Wij hebben een ongedierteverjager op zolder. Die heeft volgens mij 6 standen. Mrs V heeft m neergezet en vond de standaardinstelling wel top. Ik 's avonds naar bed, piiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeep in mijn oor.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Die kattenverjagers hoor ik ook nog, maar we hebben in de buurt ook zo'n puber-verjager. Zowel mijn zoon als dochter willen daar niet eens langs lopen. Het is vlakbij de winkels, maar ze lopen er echt met een omweg naar toe, zo vreselijk vinden ze dat geluid. Ik hoor helemaal niks.
Edit, er is dus 1 kattenverjager in de buurt die ik goed hoor. Maar ik lees nu dat dat dan waarschijnlijk een kapot exemplaar is.
Maar hoor jij hem nu niet meer dan?quote:Op maandag 18 mei 2026 08:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij hebben een ongedierteverjager op zolder. Die heeft volgens mij 6 standen. Mrs V heeft m neergezet en vond de standaardinstelling wel top. Ik 's avonds naar bed, piiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeep in mijn oor.
Die kun je dus (gelukkig) ook op een wat hogere frequentie zetten. Misschien staat die kattenverjager van jou ook gewoon lekker laag ingesteld.
Hoge pieptoon tegen hangjongeren.quote:
Goed bezig!quote:Op maandag 18 mei 2026 08:56 schreef Nijna het volgende:
Succes @:Mushanga71
Mijn nieuwe handdoeken zitten in de was en straks gooi ik het nieuwe beddengoed er even in.
Dan heb ik dat maar klaar.
Ik verwacht eigenlijk van wel, dat ga ik zeker even navragen, thanksquote:Op maandag 18 mei 2026 11:06 schreef Tink89 het volgende:
En als je wisselt het bevalt niet, kun je dan nog terugwisselen?
Zijn het pluggers? Dan kun je ook beide filters nemen en naar behoefte switchenquote:Op maandag 18 mei 2026 11:04 schreef Schanu het volgende:
Succes in het ziekenhuis Mush, klinkt als een heftige dan zo!
Haha die timing van de gesloopte kattenverjager Exode, ik snap het wel als de buurvrouw jou verdachtMaar nee ondingen zijn het, van zo'n piep de hele dag word je toch hartstikke dol.
Ik heb vorige week vrijdag mijn op maat gemaakte oordoppen kunnen ophalen bij Beter Horen en nu twijfel ik een beetje. In de 1e twee maanden kan je ze nog laten aanpassen qua filtersterkte. Ik heb nu kennelijk een best sterke, gaf die man aan, en het voelt ergens heel fijn omdat ik mij zoals nu op het werk veel beter kan afsluiten van mijn omgeving. Maarrrr tegelijkertijd kost het mij nu veel meer moeite om een gesprek te voeren omdat de stemmen dus ook veel gedempter zijn. Dus ik denk toch dat ik een minder sterk filter wil, zodat ik ze vele structureler kan dragen, maar dan ben ik ook weer bang dat ze weer te weinig filteren. Luxe problemen
Klopt! En dat hebben ze er niet bij verteldquote:Op maandag 18 mei 2026 12:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zijn het pluggers? Dan kun je ook beide filters nemen en naar behoefte switchen
quote:Op maandag 18 mei 2026 08:36 schreef oh-oh het volgende:
Maar hoor jij hem nu niet meer dan?
Ik hoor ze altijd, en echt pijnlijk
Ik heb geloof ik voor de breede filters 30 euro betaald. Ik kan switchen. Deze passen ook in de music in one.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:30 schreef Schanu het volgende:
[..]
Klopt! En dat hebben ze er niet bij verteldBetaal je daar ook extra voor?
Als het goed is volgende week sleutel, de lelijke muur gaan ze netjes maken kreeg ik net in de mail. Mijn andere vraag kon hij pas beantwoorden als hij er geweest was. Ik denk dat de oude bewoner vandaag de sleutel moet inleveren.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wanneer krijg je de sleutel?
En ik hoor die pieptonen ook (37 jaar oud nu). Die mollenverjagers mogen ze van mij verbieden, doet gewoon pijn om daar langs te lopen.
Mag ik even schaamteloos reclame maken voor de limburgers/oost-brabanders onder ons? Onze musicalvereniging heeft echt heel veel leuke voorstellingen de komende tijd. Ook tof met je kinderen (al zou ik dat niet voor Spring Awakenings of Bad Girls gaan, haha!).
https://www.stichtingmusicalstelladuce.nl/shows
Gisteren repetitiedag gehad en vanavond weer repeteren in het theater. Supertof om te zien hoe iedereen groeit in zijn rol en we steeds meer onze karakters worden. Nog 6 weken en dan is het seizoen alweer voorbij.
Nope, niet in mijn verlengsnoer. Dat is een hoge piep die ook nog eens ritmisch verandert.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Stroom is een heel ander geluid, meer een laag gebrom, en ik hoor gelukkig niet alle stroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Nijna op 18-05-2026 15:52:36 ]Fake it till you make it...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |