abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:05:55 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220853902
Ach Amaranta... wat een verdrietige situatie. :{

En Troel -O-

Ken je dat, midden in een droom wakker worden en dan met een heel onbevredigd gevoel blijven zitten omdat manlief pleite was (hij had me middenin Maastricht laten staan bij een benzinepomp omdat die niet goed genoeg was voor zijn auto :? ) en ik hem bijna weer gevonden had en op het punt stond hem eens de wind van voren te geven! :D :@

Het hielp niet mee dat ik gisteren nog voor werk de deur uit moest en dus pas om 2u mijn bed in stapte. Hij maakte me 1 uur eerder wakker dan ik bedacht had. :X -O- De tijden dat ik prima door kon op 5u slaap zijn wel geweest. :O
Althans... het is hier al weken gierend druk, dus bijslapen zit er gewoon niet in en dat stapelt nu een beetje op. :+Ik klaag niet hoor, ik hou van mijn werk en ben retetrots dat het zo goed gaat, maar even ademhalen zou wel lekker zijn. :D
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 12:19:31 #282
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220853959
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:05 schreef BE het volgende:
Ach Amaranta... wat een verdrietige situatie. :{

En Troel -O-

Ken je dat, midden in een droom wakker worden en dan met een heel onbevredigd gevoel blijven zitten omdat manlief pleite was (hij had me middenin Maastricht laten staan bij een benzinepomp omdat die niet goed genoeg was voor zijn auto :? ) en ik hem bijna weer gevonden had en op het punt stond hem eens de wind van voren te geven! :D :@

Het hielp niet mee dat ik gisteren nog voor werk de deur uit moest en dus pas om 2u mijn bed in stapte. Hij maakte me 1 uur eerder wakker dan ik bedacht had. :X -O- De tijden dat ik prima door kon op 5u slaap zijn wel geweest. :O
Althans... het is hier al weken gierend druk, dus bijslapen zit er gewoon niet in en dat stapelt nu een beetje op. :+Ik klaag niet hoor, ik hou van mijn werk en ben retetrots dat het zo goed gaat, maar even ademhalen zou wel lekker zijn. :D
Nee, ik droom meer van grote spinnen en dan mep ik vriend want dan zat er een spin op hem :D

Ik denk dat vrij weinig mensen een probleem hebben als er even een paar weken niemand komt te overlijden (wellicht kunnen we een uitzondering regelen voor euthanasie, dat is wel zo vriendelijk).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220854449
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:05 schreef BE het volgende:
Ik doe dat dan gewoon alsnog als we allebei wakker zijn. Ook in mijn dromen hoor je me fatsoenlijk te behandelen :(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220854457
Wat kak van je vader Amaranta. Lijkt me heel ingewikkeld om mee om te gaan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:14:18 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220854544
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:19 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee, ik droom meer van grote spinnen en dan mep ik vriend want dan zat er een spin op hem :D

Ik denk dat vrij weinig mensen een probleem hebben als er even een paar weken niemand komt te overlijden (wellicht kunnen we een uitzondering regelen voor euthanasie, dat is wel zo vriendelijk).
O+ Ja... dat laatste idd... niemand zou langer hoeven te lijden dan nodig. O+ ;)

@Vanyel Ik heb hem idd wel even verteld wat ik ervan vond dat hij zomaar weg reed! :D :@
pi_220855852
Wat verdrietig Amaranta, enorm lastig.

Pfff Troel het blijft maar gaan zo zeg. Denken ze toch meer schade?

En Tink, hoe komt dit zo ineens? Of werd je er al op onderzocht?
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 19:58:13 #287
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220856860
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:10 schreef exode het volgende:
Wat verdrietig Amaranta, enorm lastig.

Pfff Troel het blijft maar gaan zo zeg. Denken ze toch meer schade?

En Tink, hoe komt dit zo ineens? Of werd je er al op onderzocht?
Nouja, we wisten dat het schouderblad door midden was en dat er een scheur in het labrum zat. De hoop was dat operatie niet nodig zou zijn. Mogelijk is het dus wel nodig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 mei 2026 @ 08:34:26 #288
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220859159
Amaranta :*

Troel, klote man!

Hier net het bericht gehad dat klas naar huis geldt en dat die van mij vrij heeft. Heerlijke dag om vrij te hebben met dit weer.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220859276
Oh nee wat een onzekerheid Troel, hopelijk blijkt een operatie toch niet nodig. Sterkte! :*

Tink, dat moet schrikken zijn om te horen, hopelijk blijkt de arts er toch naast te zitten. Wanneer krijg je zekerheid of het echt om reuma gaat?

Ynske, dat is zeker geen verkeerde dag om vrij te zijn, heerlijk!

Balen van de auto Mush, hopelijk heb je hem snel weer terug en vallen de kosten mee.

De wandel3daagse (hier ipv 4 dagen 5km altijd 3 dagen 7.5km, en voor groep 8 12km) is hier pas over 2 weken. Volgens mij zijn wij erg laat als ik hoor en zie dat het in zoveel andere dorpen en steden nu al is :o
  vrijdag 22 mei 2026 @ 09:27:53 #290
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220859351
Hier is het ook over 2 weken. Kinderen zijn basisschool af en lopen niet meer mee, maar ik ga wel helpen bij stempelpost en D1 gaat meehelpen. Superleuk want zo vaak komt ze niet buiten de deur en onder de mensen.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 09:54:04 #291
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220859445
Hopelijk wordt dat een leuke ervaring voor jullie beiden en voor herhaling vatbaar O+
Ik heb ergens een krekel in mijn woonkamer en kan hem niet vinden, dat geluid _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:03:49 #292
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220859491
Gaan de honden daar niet achteraan?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:14:28 #293
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220859541
:D Nee helaas niet. Nou ja ik wil hem ook liever gewoon even buiten zetten, hij hoeft niet opgevreten te worden.

Ik denk trouwens dat ze hem wel zouden pakken als ie in het zicht zou zitten.
Maar ze horen ze hier buiten de hele dag en nacht dus ze gaan er niet actief naar zoeken.
Ik heb in elk geval een missie voor vandaag _O-
Vriendin van me had jaaaaaaaren geleden twee baardagamen en haar dochter was toen 3 of 4 en die wilde ze even leuk zelf voeren, die had een hele doos krekels losgelaten in huis, en die beesten hebben zich daar jaren gewoon voortgeplant binnen, dat wil ik voorkomen . Gek werd je ervan!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220859646
Ach Troel, het houdt ook niet op he ;( :*

Auto is gefixt, zonder kosten *O* Ruitenwissermotor was nog prima, dat andere dingetje niet. Dat hebben ze uit elkaar gehaald, schoongemaakt ipv te vervangen en alles doet het weer als een zonnetje. Sterker nog, de wissers gaan sneller dan ooit :D Vroeg ook om mijn banden op te pompen want ik verbruikte wel erg veel brandstof en ze waren alle vier niet echt hard meer, zeg maar. Reed wel lekker, eigenlijk :@ maar kon ik normaliter 330km met een volle tank, nu brandde het lampje al bij 295km. Hopelijk lag het aan de banden...
Zijn we wel naar de garage geUberd. Was maar een tientje dus daar laat ik het niet voor. Alleen wil zoon niet dat ik in mn uppie in een Uber stap, hij heeft er nogal wat slechte dingen over gelezen. Mijn bodyguard O+

Succes met vangen oh-oh! Wij hadden er ooit eentje in de gordijnen hangen, heel lang geleden. Wat een takkeherrie geeft zo`n beest. En dat was er maar eentje :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 10:33:06 #295
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220859763
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Alleen wil zoon niet dat ik in mn uppie in een Uber stap, hij heeft er nogal wat slechte dingen over gelezen. Mijn bodyguard O+
Ergens issie dus wel volwassen en geen rotpuber :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220859809
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:33 schreef Troel het volgende:

[..]
Ergens issie dus wel volwassen en geen rotpuber :P
:D
Echt hoor, maar dat ligt er maar net aan welke pet hij op heeft. De puberpet is gewoon kut :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220860855
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:38 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
:D
Echt hoor, maar dat ligt er maar net aan welke pet hij op heeft. De puberpet is gewoon kut :+
Haha het kan ook zo omslaan he?

Mijn puber had wat bijwerkingen van de meningokokkenvaccinatie. Ik zou eigenlijk de hele dag op kantoor werken, maar besloot de ochtend thuis te blijven voor hem. Zegt 'ie: Ik kán best alleen blijven hoor, het is niet dat ik doodziek ben. Maar als je voor mij thuis blijft, vind ik dat wel heel lief.
O+
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:59:54 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220860984
Mijn puber is voor de verandering weer zijn id verloren. De vorige keer lag hij in de sportschool. Maar nu is hij hem verloren in het winkelcentrum.

Zelf boeit het hem niet zo volgens mij.. maar moest vandaag met school naar Den Haag, en heeft nu dus zijn paspoort mee.
pi_220861284
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:59 schreef amaranta het volgende:
Mijn puber is voor de verandering weer zijn id verloren. De vorige keer lag hij in de sportschool. Maar nu is hij hem verloren in het winkelcentrum.

Zelf boeit het hem niet zo volgens mij.. maar moest vandaag met school naar Den Haag, en heeft nu dus zijn paspoort mee.
Aaargh |:(. Dat vind ik het het meest stomme van pubers. Alles kwijtraken en er dan zo laconiek over doen. Onze puber verloor zijn pinpas in walibi en vond het verder niet nodig om daar actie op te ondernemen. Hij meldde het pas 48 uur later. Hij had echt mazzel dat er niks van zijn rekening af was (en helaas dus ook niet echt iets van geleerd :')).

Veel sterkte trouwens met je vader. Wat een klotesituatie :*.
Mijn moeder kwam het laatste jaar van haar leven ook nauwelijks buiten, maar zei had wel geluk met haar sociale kring. Iedereen kwam wel naar haar toe. Daardoor was ze niet heel eenzaam, maar ik denk wel dat ze licht depressief was. Ze had altijd alles zelf gerooid en extreem afhankelijk zijn van anderen vond ze vreselijk.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 14:59:04 #300
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220861495
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ze had altijd alles zelf gerooid en extreem afhankelijk zijn van anderen vond ze vreselijk.
Vies herkenbaar dit.
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:59 schreef amaranta het volgende:

Ugh, heeft hij even geluk dat er nog een paspoort was! Die van mij zou gewoon pech hebben!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:17:54 #301
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_220861810
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:51 schreef amaranta het volgende:

[..]
Jouw vader heeft ook een dat scan gehad of jouw vader heeft Parkinsonisme gehad?

Edit sorry, ik dacht dat je iemand anders was. Ik begrijp nu dat jouw vader natuurlijk parkinsonisme heeft gehad en daar ook aan is te komen overlijden?
dat laatste inderdaad.
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')