abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220741936
Oooh Nijna wat fijn voor je dat je een woning hebt, gefeliciteerd! Ik hoop echt dat dit je rust gaat brengen en dat je je helemaal thuis gaat voelen op je nieuwe plekje. Op naar een nieuw begin :*

Ik vind chloorwater vreselijk, als ik heb gezwommen hou ik de hele dag een 'waterhoofd', het gevoel van water in mijn oren, ogen en neus, die chloorlucht, etc. De kosten zijn hier afhankelijk van het zwembad. We hebben een buitenzwembad waarvoor je ruim 150 euro betaalt voor de hele zomer voor het hele gezin (heel goedkoop als je het mij vraagt). Maar wil je baantjes trekken bij Optisport, dan betaal je ruim 40 tot 45 euro per maand (per persoon) om (weliswaar onbeperkt, zij het met beperkte openingstijden) te zwemmen.

Wat een drama oh-oh, arme honden en arme jij, sterkte ;( Hopelijk keert de rust snel weer terug als Sharon is opgehaald :*
pi_220742007
Ik ben opgegroeid in een klein Brabants dorp, 1 kroeg, 1 supermarkt, 1 bakker, zien jullie het plaatje voor je? Maar dus ook 1 buiten zwembad en flink ook, 25 meter bad met duikplanken etc, een wat ondieper bad die minstens zo groot is met allerlei speelgedoe erin en er was destijds een peuterbad. Die is inmiddels weggehaald. De gemeente probeert het zwembad al heel wat jaren weg te bezuinigen maar het zwembad is van de bewoners, die hebben allemaal een deel van het zwembad in bezit zeg maar. De bewoners doen het onderhoud ook.

Nou daar zwom ik dus altijd, ook heel lang toen ik er niet meer woonde. Ik heb gekeken, voor de hele zomer is het nu 55 Euro,

En chloor, 1 van de vele redenen waarom we Lalandia zo geweldig vinden. De grote baden worden met zout gezuiverd ipv chloor en in de andere baden wordt heel weinig chloor gebruikt. Je moet dus ook uitgebreid douchen voor je het water in mag om dat mogelijk te maken. Laat zich raden welke nationaliteit dat vaak aan hun laars lapt he.
'Ik ben toch al schoon, hahaha'
'Ik heb even mijn haar nat gemaakt dan lijkt het net alsof ik gedoucht heb.'

Maar jeetje wat vreselijk oh oh! Hoe gaat het met jou? Flink geschrokken en verdrietig maar wel behapbaar?
pi_220742181
Aaaah shit, oh-oh! Sterkte ermee! Je keek zo uit naar de hondjes ;(

Oog gaat redelijk. Vannacht niet afgeplakt en nu traant ie niet. Hopelijk blijft het zo...
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 8 mei 2026 @ 10:16:42 #279
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220742232
Ook in nl zijn er zwembaden met zout. IJzeren man in Weert geloof ik bijvoorbeeld. Fijn zwembad is dat ook, vooral in de zomer buiten.

Baantjes zwemmen vind ik fijn in Echt. Goede indeling tussen trage kletsende bejaarden en de doorzwemmers en voor mij redelijke openingstijden. En dan wel met goede oordoppen, want water in m’n oren vind ik echt heel kut.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220742508
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben allergisch voor chloor dus ik zwem alleen in natuurwater, heerlijk in de Maas gezwommen vaak, met de honden. Hier zijn wel veel van die termaalbaden, die wil ik wel gaan checken!

Nijna wat fijn van de woning *O*
Hier gedoe, echt gedoe, met die nieuwe honden.
Sasha is dood en gisteren werd Frenkie aangevallen, de oudste wordt zo snel mogelijk opgehaald.
:'(
Neeeee :'( :'( Wat vreselijk oh-oh. Echt een nachtmerrie.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220742849
Vroeger in Amstelveen hadden we ook een buitenbad waar je voor een habbekrats een seizoensabonnement kon kopen bij de gemeente. We hebben daar heel wat zomers doorgebracht. 50-meterbad, speelbad met 2 glijbanen en nog 2 peuterbadjes. Grote weide, speeltuinen, snackbarretje (grote zak snoep voor fl.1!!). Iedereen was in zak en as toen dat zwembad moest wijken voor een nieuw zwemparadijs met golfslagbad en buitendeel (op een goedkopere locatie uiteraard, want projectontwikkelaars, dit dat). Het was uiteraard flink duurder, en al snel was er ook veel overlast van bepaalde jongeren.

Hier is geen buitenzwembad. Wel wat strandjes/plassen, maar ik vind het echt een gemis. Het binnenzwembad kost ¤9 per keer. Maakt niet uit of je gaat banenzwemmen of vrij zwemmen. Ik heb het wel een tijdje gedaan, banenzwemmen. Maar mijn krullen vergen nogal wat onderhoud en elke keer zwemmen deed ze geen goed (badmuts nooit geprobeerd). Naast het gedoe van omkleden, erheen rijden, moeilijk te matchen met zoon die met auto naar training moet etc.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220742906
Ik mis hier ook echt een buitenzwembad, we kunnen zwemmen in de Vecht en in 2 verschillende zwemplassen maar een buitenzwembad heeft voor mij echt wel de voorkeur (en voor de kinderen ook).

De logeerkamer in mijn moeders huis laten we in tact tot de verkoop, ik ben van plan er in juli nog te gaan slapen met de kinderen en lekker te gaan zwemmen (en natuurlijk naar mijn moeder).
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:03:39 #283
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220743709
Hier zitten heel veel buitenbaden in de omgeving.
Vooral in Duitsland heeft elk dorp er wel eentje.
Van simpel tot golfslagbad, duiktoren en glijbanen en grote ligweides.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Redactie Frontpage vrijdag 8 mei 2026 @ 13:15:48 #284
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220743782
Wat lazi zegt eigenlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220744048
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:45 schreef mrien het volgende:
Top Nijna! Welke? Die flat?
Ja flatje

Begin juni sleutel.

@gewoonmezelf87 op zich lekker zwemmen, hopen dat het met medicatie lukt... :*

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:44 schreef Tink89 het volgende:
Wat goed nijna! Moet er veel gebeuren? Tell us more!

Is het water wel verwarmd gewoonmezelf?

Ik hou van zwemmen, maar vind het zo’n gedoe. Natte haren, natte spullen… als m’n knie ooit weer normaal gaat doen, ruil ik het zwembad weer in voor m’n rondje hardlopen.
Er moet geschilderd, behang misschien, vloer sowieso. En ik hoop dat de huidge bewoner de zooi eruit krijgt die aan de muur gesmeerd zit... en anders mag de woningbouw een poging doen en als dat niet lukt dan leggen ze maar vast dat dit de huidige staat is zodat ik er niet mee hoef te klooien als ik eruit ga.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 03:33 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Nijna *O* hopelijk krijg je snel de sleutel! En laat je niet gek maken om zsm te verhuizen, maak het huis eerst echt naar je zin en knap op wat je op wil knappen. Nu heb je de kans om dat goed te doen.
Ik heb geen datum genoemd dat ik hier weg ben, ik heb gezegd dat ik verhuis zodra dat kan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:48 schreef oh-oh het volgende:

Hier gedoe, echt gedoe, met die nieuwe honden.
Sasha is dood en gisteren werd Frenkie aangevallen, de oudste wordt zo snel mogelijk opgehaald.
:'(
@oh-oh jemig heftig :{ :*
Fake it till you make it...
pi_220744137
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 09:53 schreef exode het volgende:
Ik ben opgegroeid in een klein Brabants dorp, 1 kroeg, 1 supermarkt, 1 bakker, zien jullie het plaatje voor je? Maar dus ook 1 buiten zwembad en flink ook, 25 meter bad met duikplanken etc, een wat ondieper bad die minstens zo groot is met allerlei speelgedoe erin en er was destijds een peuterbad. Die is inmiddels weggehaald. De gemeente probeert het zwembad al heel wat jaren weg te bezuinigen maar het zwembad is van de bewoners, die hebben allemaal een deel van het zwembad in bezit zeg maar. De bewoners doen het onderhoud ook.

Nou daar zwom ik dus altijd, ook heel lang toen ik er niet meer woonde. Ik heb gekeken, voor de hele zomer is het nu 55 Euro,

En chloor, 1 van de vele redenen waarom we Lalandia zo geweldig vinden. De grote baden worden met zout gezuiverd ipv chloor en in de andere baden wordt heel weinig chloor gebruikt. Je moet dus ook uitgebreid douchen voor je het water in mag om dat mogelijk te maken. Laat zich raden welke nationaliteit dat vaak aan hun laars lapt he.
'Ik ben toch al schoon, hahaha'
'Ik heb even mijn haar nat gemaakt dan lijkt het net alsof ik gedoucht heb.'

Maar jeetje wat vreselijk oh oh! Hoe gaat het met jou? Flink geschrokken en verdrietig maar wel behapbaar?
Klinkt als ons dorp O+

Klinkt heel heftig oh-oh Hopenlijk keert de rust snel terug.

Hier de hele dag nog wat benauwd, had ik niet verwacht.. stom gedoe
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 8 mei 2026 @ 14:24:28 #287
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220744199
Wat voor zooi zit er op de muur Nijna? Kun je er met een primer wel gewoon overheen schilderen denk je?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220744272
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:24 schreef Tink89 het volgende:
Wat voor zooi zit er op de muur Nijna? Kun je er met een primer wel gewoon overheen schilderen denk je?
Ik weet niet wat het is, het voelde vrij glad.
En de huidige bewoner zei dat je er niet overheen kan schilderen...
  Redactie Frontpage vrijdag 8 mei 2026 @ 14:37:41 #289
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220744302
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:33 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik weet niet wat het is, het voelde vrij glad.
En de huidige bewoner zei dat je er niet overheen kan schilderen...
Ik zou het zeker laten verwijderen dan door de woningbouw als het de huidige bewoner niet lukt, anders kun je zelf ook niets :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220744493
Lalandia O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220744826
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:50 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Tell me more als het bevalt!

Gister zijn we teruggekomen, het was echt heerlijk. We zaten in een appartement via Airbnb.
Het appartement was echt geweldig, in een superklein dorpje met 200 inwoners, fijne tuin met schommel en hangmat en allerlei speelgoed. In de omgeving was veel te doen (rodelbanen, wildpark, grotten, bezoek aan een mijn, wandelingen, langste hangbrug voor voetgangers (665 meter), Spielberg Aventura (grootste klimspeeltuin van Europa (160 meter lang klimmen en klauteren)). Het was rond de 3-3,5 uur rijden zonder files vanuit regio Utrecht. Ik kan het zeker aanbevelen!

Vorig jaar waren we in de Vulkaneifel, wat ook echt super was (en ook zo'n 3,5 uur rijden).
pi_220744986
Sterkte oh-oh :'(
  vrijdag 8 mei 2026 @ 19:07:34 #293
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220745867
Wat heftig oh oh sterkte
pi_220746097
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:37 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik zou het zeker laten verwijderen dan door de woningbouw als het de huidige bewoner niet lukt, anders kun je zelf ook niets :)
Ik heb er in elk geval al een mail aan gewaagd, maar nog geen reactie op gekregen.
Hoor volgende week wel wat neem ik aan.
pi_220746571
Wat erg oh-oh ;( heel verdrietig! Hopelijk keert de rust straks wel weer weder.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:45:56 #296
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220753245
Het nieuws van oh-oh heeft dit topic een beetje lamgeslagen, lijkt het.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 10 mei 2026 @ 07:26:59 #297
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220754899
Dan blaas ik het nieuw leven in met:

Fijne moederdag! Hopelijk worden jullie vandaag verwend en vertroeteld O+

Ik mocht gisteren in Roermond een optreden doen (Musical spring nights) en het was zo leuk! Op het podium staan O+ O+ O+
pi_220755012
Oh, dat klinkt wel heel gaaf tink!
  zondag 10 mei 2026 @ 08:53:09 #299
37150 livelink
pi_220755251
Wat ontzettend leuk, Tink.
Ben je vooraf niet zenuwachtig?
  zondag 10 mei 2026 @ 09:12:45 #300
37150 livelink
pi_220755384
Ik was gisteren in Limburg, we hebben als kinderen een steen geplaatst bij het graf van mijn moeder. De eerste moederdag zonder haar ;(
Maar dat was ook wel goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')