abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:34:00 #51
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220674395
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Die gast die mijn Gmail misbruikte, die had dus écht mijn mailadres bij instagram als zijn mailadres opgegeven. Ik kreeg de mails als hij iets veranderd had, mails om te verifiëren. Zoon kon dus ook gewoon in dat account en heeft dat ook gedaan. Ergens is er iets wat echt niet klopt.
Wat geen nut heeft als hij niet in/bij het betreffende mailadres kan
pi_220674656
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:34 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wat geen nut heeft als hij niet in/bij het betreffende mailadres kan
En daar klopt het dan ook niet. Ik kreeg een mail dat hij zn profielnaam had veranderd, dat was het ook. Hoe dan als hij mijn mailadres gebruikte maar daar dus niet in kon? Zoon had toen ingelogd, had eerst op wachtwoord wijzigen geklikt en hoppa, ik kreeg daar de mail van om een nieuw wachtwoord aan te maken, wat zoon gedaan heeft. Toen is hij met dat account aan de slag gegaan, heeft het geheel geupfucket, opnieuw een nieuw wachtwoord aangemaakt door random op het toetsenbord te rossen en daarna de stekker eruit getrokken. Duurt alleen een maand voordat dat permanent verwijderd was en die klojo heeft weet ik het wat gedaan, maar heeft zn account gered. Nu zonder mijn mailadres want ik krijg nu niks meer van instagram.

Maargoed, nu is er dus iemand die met mijn spotify aan de haal is gegaan. Zoon heeft wederom wachtwoord vergeten geklikt, ik kreeg daar de mail van, ww aangepast en mijn account (wat ik dus nooit zelf heb aangemaakt) stond vol met Urdu muziek. Ik snap hier echt helemaal niks meer van.

Snapchat, daar kreeg ik toen ook een verificatie mail van. Daar heb ik, uiteraard niet op de link geklikt en verder niets meer ontvangen. Dat was misschien idd een foutje, maar die andere twee echt niet.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage dinsdag 28 april 2026 @ 21:57:37 #53
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220674673
Hersteltelefoonnummer gok ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220674803
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:57 schreef Troel het volgende:
Hersteltelefoonnummer gok ik
Dat zal het geweest zijn idd. Zoon had in dat account een nieuw mailadres neer gezet, gofuckyourself at watdanook, ofzo. Ik kreeg later nog een aantal mails met: wat vervelend dat inloggen niet lukt, toen eental keer een code in de mail, dat ik mijn identiteit moest bevestigen en daarna pas dat mijn mailadres definitief was verwijderd. En toen pas was ik ervanaf.
If they say
pi_220675825
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:42 schreef hilliebillie het volgende:
Hier geen koningsdag activiteiten. Deze dag wel de enige dag dat we met z’n vieren vrij zijn. Nu zoon ook werkt is dat toch wat minder vanzelfsprekend.

Dus vandaag een escape room gepland voor vanmiddag. Ben benieuwd, staat erg goed beoordeeld. De laatste die we deden was te makkelijk voor ons, maar hoorde dat veel mensen die niet (helemaal) haalde. Dus hopelijk deze wel haalbaar, maar iets uitdagender.
Welke heb je gedaan?

Wij waren met Koningsdag in de Efteling.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_220676765
Wij gaan zo lunchen en daarna naar HC. Zoon wil shoppen :D
If they say
pi_220676842
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 06:43 schreef Vicky het volgende:

[..]
Welke heb je gedaan?

Dan waren we vlakbij,
Wij hebben illusion gedaan in Waalwijk. Zat goed in elkaar!
Gehaald binnen de tijd ook. Stond 1.30 voor en in 1.19 waren we buiten. Gebeurde gemiddeld maar 1 x per week dat mensen onder de 1.20 nodig hadden. Dus well done voor ons ;)

Hij zit er niet lang meer daar, maar over een tijdje wel een nieuwe van hun op een nieuwe locatie, dus we gaan zeker nog eens terug
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 april 2026 @ 12:12:17 #58
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220677179
Heeft iemand van jullie ervaring met het online bestellen van een bril op sterkte?

Vergoeding komt volgens jaar pas weer, en mijn zonnebril op sterkte is nu een jaar of 5 oud, niet de sterkte die gewone bril heeft en ik merk nu dat ik daar toch wel wat last meer krijg.
Dus dacht voor nu een goedkopere bril op sterkte en dan straks nieuwe bril en zonnebril of meekleurend.

Maar iets met bomen en bos...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220677425
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 06:43 schreef Vicky het volgende:

[..]
Welke heb je gedaan?

Ik heb dat overwogen want dan schijnt het qua drukte mee te vallen. Hoe was het? :)
pi_220678309
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:51 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik heb dat overwogen want dan schijnt het qua drukte mee te vallen. Hoe was het? :)
Het was drukker dan gedacht maar prima te doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:17 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dan waren we vlakbij,
Wij hebben illusion gedaan in Waalwijk. Zat goed in elkaar!
Gehaald binnen de tijd ook. Stond 1.30 voor en in 1.19 waren we buiten. Gebeurde gemiddeld maar 1 x per week dat mensen onder de 1.20 nodig hadden. Dus well done voor ons ;)

Hij zit er niet lang meer daar, maar over een tijdje wel een nieuwe van hun op een nieuwe locatie, dus we gaan zeker nog eens terug
Welke kamer? Mijn lijstje kan niet lang genoeg zijn 🤣🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_220678353
Enorme Veluwse brand ook in Amsterdam merkbaar: "Sluit ramen en deuren als je last hebt
https://www.at5.nl/artike(...)ren-als-je-last-hebt

Wij liepen daarstraks naar de metro en we roken een brandlucht maar niks op 112 meldingen uit de stad. Snap nu waarom :{ Het zag wat mistig en echt een sterke brandgeur. We zijn nu in Utrecht en hier ruik ik niks.
If they say
pi_220678726
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 15:05 schreef Vicky het volgende:

[..]
Het was drukker dan gedacht maar prima te doen.
[..]
Welke kamer? Mijn lijstje kan niet lang genoeg zijn 🤣🤣
Illusion heet de kamer. https://epicescape.nl/ Nog een maandje of twee open.
Dan openen ze op een nieuwe locatie een nieuwe escaperoom. Daar ben ik ook erg benieuwd naar
  woensdag 29 april 2026 @ 18:42:57 #63
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220679479
Sia en Sharon zijn er en het gaat zo goed, echt amazing. Die fokster en haar man waren zo onder de indruk van mijn roedel 🥰
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220682189
Wij vertrekken straks naar Sauerland, dank voor deze supertip (weet niet meer wie die tip gaf). Zin in!
  donderdag 30 april 2026 @ 11:57:27 #65
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220682602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:43 schreef TolstoiFan het volgende:
Wij vertrekken straks naar Sauerland, dank voor deze supertip (weet niet meer wie die tip gaf). Zin in!
Graag gedaan ;) Veel plezier!
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 30 april 2026 @ 18:50:07 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220684777
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:43 schreef TolstoiFan het volgende:
Tell me more als het bevalt!

Wij zijn voor volgend jaar aan het oriënteren. Denk dat de kinderen dan eindelijk groot genoeg zijn voor een camping in Frankrijk met kanoën en boulderen (dat doen ze al elke week in de klimhal) en andere outdoordinges. Dit jaar gaan we al paardrijden op het strand, heb daar zo'n zin in! moet wel nog even een paar kilo kwijt voor ik daadwerkelijk op een ijslander mag van mezelf, maar da's zo gepiept... hoop ik

Wat voelt deze vakantie door die twee dagen extra zalig lang trouwens! We gaan nog shoppen, m'n schoonzus gaat trouwen en de kinderen mogen in het nieuw, misschien nog een keertje zwemmen, een paar uur in de klimhal doorbrengen, naar de garage sale van topvintage (wel op de laatste dag, maar we gaan vooral voor de gezelligheid) en op verzoek van de jongste spelletjes doen in de tuin.

Dat ik ook een punctie heb van het vocht in mijn knie maandag, daar denk ik gewoon nog even niet aan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220686181
Klinkt als heerlijke vakantieplannen tink!

Tolstoi fijne vakantie!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 00:18:30 #68
344469 Amsel
zonder t
pi_220687068
Zalig lang? Eerder frustrerend lang :') Of nouja, superfijn voor de kinderen wel, ze waren er echt aan toe. Maar ik vind het wel goochelen met de tijd en lastig om ze bezig te houden soms :@
  vrijdag 1 mei 2026 @ 03:29:37 #69
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220687266
Met dit weer vind ik dat best te doen eigenlijk. Maar die van mij zijn nog relatief klein en we zijn ook een week weg geweest. 2,5 week met z’n 4-en thuis had ik ook lang gevonden denk ik.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220687637
Hahaha wij hebben nu de 1e week erop zitten en zie wat op tegen week 2... Ze kunnen zichzelf geen seconde alleen vermaken... of ze slaan elkaar de hersens in. Daarnaast zijn ze ietwat gefrustreerd dat we vaak bij mijn moeder zijn omdat we aan het opruimen en klussen zijn, maar thuisblijven willen ze ook niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:37:50 #71
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220687688
Kun je je moeder niet ook nog helpen na de vakantie of zit er een deadline aan vast?
Hoe dan ook, vervelend.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 1 mei 2026 @ 09:08:32 #72
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220687786
Het maakt natuurlijk ook wel uit of je beiden vrij bent en lekker er op uit kan trekken of dat je moet schipperen met je werk en ze thuis bezig moet houden terwijl je nog huis/werk klussen op moet pakken.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220687828
Wij zijn gisteren einde middag thuisgekomen uit Denemarken. Het was een heerlijke vakantie. Vermoeiend dus nu lekker bijkomen met zijn 4en. Ik moet maandag weer werken, de rest heeft vrij tot woensdag.
Bij thuiskomst bleek dat de buren alle planten water hadden gegeven en zelfs de klimop hadden gesnoeid. Zo lief O+

We kwamen ook nog klasgenootjes van Juul tegen in het vakantiepark _O-

En weer een eyeopener want ik heb helaas wel wat moeten werken in de vakantie. Echt spoed gedoe helaas. Maar mijn collega heeft het grotendeels opgepakt. Ik hoop dat hij met de tijd het volledig kan oppakken als ik er niet ben.

Er komt een drukke, spannende tijd aan, mijn moeder gaat toch verhuizen. Al jaren is het wel verhuizen, niet verhuizen, toch wel verhuizen, toch weer niet. De afgelopen maanden merkte ze (en wij) dat het eigenlijk niet meer kan. Ze kan het huis en de tuin niet meer bijhouden ondanks alle hulp. Er zijn ook best wel wat dingen die echt moeten gebeuren aan het huis maar waar ze terecht geen geld meer aan uit wil geven.
Vorige week gereageerd op een 55+ appartement in een deel van het dorp waar ze graag wil wonen. Woensdag heeft ze met mijn zus en broer bezichtigd en inmiddels al geaccepteerd.

Aan het nieuwe appartement hoeft niet zoveel te gebeuren, vooral even opfrissen. Ze neemt de vloer en raambekleding over.
Maar haar huidige huis >:) Daar staat zoveel in. En nog verkopen natuurlijk.

Mijn moeder kan niet tegen verandering en stress dus dat wordt een hele dobber de komende tijd. En lichamelijk mag ze sowieso niet tillen etc. Voor mij is het ongeveer een uur rijden naar mijn moeder, al is het met al die wegwerzkaamheden steeds veel langer. Ik moet het helpen dus goed inplannen de komende tijd.

En ik vind het ook enorm dubbel, mijn ouderlijk huis wordt leeg en verkocht.
  Redactie Frontpage vrijdag 1 mei 2026 @ 09:22:30 #74
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220687837
Ik ben gewoon blij dat ze hier dusdanig oud zijn dat ik me daar niet meer druk over hoef te maken :D

Oudste gaat zo brood bakken, want de stroom wordt negatief. Hij maakt heel lekker subwayachtig brood met kruiden!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220687921
Ik heb geen ouders meer, althans, een vader die ik niet zie en die met moeite 2x per jaar een appje stuurt, dus die zoekt het maar lekker zelf uit. Maak me meer zorgen over mijn eigen leeftijd en huis :P

Maar, spannend exode. Wel heel fijn dat je moeder er nu zelf ook achter staat. Alleen, een huis leegtrekken... :{

Klinkt lekker Troel! Eet smakelijk voor straks :)
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')