Wat geen nut heeft als hij niet in/bij het betreffende mailadres kanquote:Op dinsdag 28 april 2026 21:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Die gast die mijn Gmail misbruikte, die had dus écht mijn mailadres bij instagram als zijn mailadres opgegeven. Ik kreeg de mails als hij iets veranderd had, mails om te verifiëren. Zoon kon dus ook gewoon in dat account en heeft dat ook gedaan. Ergens is er iets wat echt niet klopt.
En daar klopt het dan ook niet. Ik kreeg een mail dat hij zn profielnaam had veranderd, dat was het ook. Hoe dan als hij mijn mailadres gebruikte maar daar dus niet in kon? Zoon had toen ingelogd, had eerst op wachtwoord wijzigen geklikt en hoppa, ik kreeg daar de mail van om een nieuw wachtwoord aan te maken, wat zoon gedaan heeft. Toen is hij met dat account aan de slag gegaan, heeft het geheel geupfucket, opnieuw een nieuw wachtwoord aangemaakt door random op het toetsenbord te rossen en daarna de stekker eruit getrokken. Duurt alleen een maand voordat dat permanent verwijderd was en die klojo heeft weet ik het wat gedaan, maar heeft zn account gered. Nu zonder mijn mailadres want ik krijg nu niks meer van instagram.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat geen nut heeft als hij niet in/bij het betreffende mailadres kan
Dat zal het geweest zijn idd. Zoon had in dat account een nieuw mailadres neer gezet, gofuckyourself at watdanook, ofzo. Ik kreeg later nog een aantal mails met: wat vervelend dat inloggen niet lukt, toen eental keer een code in de mail, dat ik mijn identiteit moest bevestigen en daarna pas dat mijn mailadres definitief was verwijderd. En toen pas was ik ervanaf.quote:
Welke heb je gedaan?quote:Op maandag 27 april 2026 10:42 schreef hilliebillie het volgende:
Hier geen koningsdag activiteiten. Deze dag wel de enige dag dat we met z’n vieren vrij zijn. Nu zoon ook werkt is dat toch wat minder vanzelfsprekend.
Dus vandaag een escape room gepland voor vanmiddag. Ben benieuwd, staat erg goed beoordeeld. De laatste die we deden was te makkelijk voor ons, maar hoorde dat veel mensen die niet (helemaal) haalde. Dus hopelijk deze wel haalbaar, maar iets uitdagender.
Dan waren we vlakbij,quote:Op woensdag 29 april 2026 06:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Welke heb je gedaan?
Wij waren met Koningsdag in de Efteling.
Ik heb dat overwogen want dan schijnt het qua drukte mee te vallen. Hoe was het?quote:Op woensdag 29 april 2026 06:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Welke heb je gedaan?
Wij waren met Koningsdag in de Efteling.
Het was drukker dan gedacht maar prima te doen.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb dat overwogen want dan schijnt het qua drukte mee te vallen. Hoe was het?
Welke kamer? Mijn lijstje kan niet lang genoeg zijn 🤣🤣quote:Op woensdag 29 april 2026 11:17 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dan waren we vlakbij,
Wij hebben illusion gedaan in Waalwijk. Zat goed in elkaar!
Gehaald binnen de tijd ook. Stond 1.30 voor en in 1.19 waren we buiten. Gebeurde gemiddeld maar 1 x per week dat mensen onder de 1.20 nodig hadden. Dus well done voor ons![]()
Hij zit er niet lang meer daar, maar over een tijdje wel een nieuwe van hun op een nieuwe locatie, dus we gaan zeker nog eens terug
Illusion heet de kamer. https://epicescape.nl/ Nog een maandje of twee open.quote:Op woensdag 29 april 2026 15:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Het was drukker dan gedacht maar prima te doen.
[..]
Welke kamer? Mijn lijstje kan niet lang genoeg zijn 🤣🤣
Graag gedaanquote:Op donderdag 30 april 2026 09:43 schreef TolstoiFan het volgende:
Wij vertrekken straks naar Sauerland, dank voor deze supertip (weet niet meer wie die tip gaf). Zin in!
Tell me more als het bevalt!quote:Op donderdag 30 april 2026 09:43 schreef TolstoiFan het volgende:
Wij vertrekken straks naar Sauerland, dank voor deze supertip (weet niet meer wie die tip gaf). Zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |