Oh! Ik heb die film als kind denk ik wel 100 keer gezienquote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:06 schreef BE het volgende:
[..]
Check... aan het werk... al weer zo'n 3 weken non-stop.Het is ineens weer zo bizar druk. Al mijn freelancers zijn ook aan de slag. Maar als het een beetje meezit hoef ik vanavond niks te doen, morgen uitvaart en dan zondag weer een dagje vrij.
Ik heb zowaar kaartjes voor de film geregeld, voor zondagavond, voor mij en mijn lieftallige net!
Een van mijn lievelingsfilms: Amadeus.
Hij is gerestaureerd en wordt dus opnieuw vertoond. Hoorde ik voorbij komen bij Teun&Gijs dus ik heb meteen kaartjes geregeld.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh! Ik heb die film als kind denk ik wel 100 keer gezien![]()
Ik was eem merkwaardig kind
Ik heb op zo'n moment nooit meteen zo'n reactie klaar. Die bedenk ik dan pas ná het ophangen. Ik zou het wel in de winkel nog gevraagd hebben in dit geval.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Heb je dat ook aan ze gevraagd? Waarom ze nu pas bellen op het moment dat ze hem al bijna wegdoen en dat jullie overal gezocht hebben?
Wel stom ja.
Ons hoofddoel zou Isaberg in Zweden zijn, dan zit je erg uit de buurtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:41 schreef Tink89 het volgende:
Denemarken! En dan kom je gezellig langs op Hvidbjerg strand en gaan we vliegeren met B en Juul!
Dankzij jouw tip van twee jaar geleden zitten wij dit jaar ook weer een weekje in Isaberg. De heren hebben dit keer hun zinnen gezet op (downhill) mountainbiken...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:44 schreef exode het volgende:
[..]
Ons hoofddoel zou Isaberg in Zweden zijn, dan zit je erg uit de buurt
Verloofde opperde de kust van Denemarken maar de kinderen en ik willen toch wel graag de bergen in. Maar goed als die zoektocht zo beroerd blijft gaan, zet ik gewoon een tent naast jullie caravan.
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:18 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dankzij jouw tip van twee jaar geleden zitten wij dit jaar ook weer een weekje in Isaberg. De heren hebben dit keer hun zinnen gezet op (downhill) mountainbiken...
Helaas… ondanks dat we voor een comfort plek betaald hebben, hebben we een rottig klein plekje van 10 x 7,5. Daar passen we maar net op, dus een extra tent past niet. Heb wel twee extra slaapplekken in de caravan ;-)quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:44 schreef exode het volgende:
[..]
Ons hoofddoel zou Isaberg in Zweden zijn, dan zit je erg uit de buurt
Verloofde opperde de kust van Denemarken maar de kinderen en ik willen toch wel graag de bergen in. Maar goed als die zoektocht zo beroerd blijft gaan, zet ik gewoon een tent naast jullie caravan.
Een schommelbankquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:08 schreef oh-oh het volgende:
Hongarije heeft veel meer lactosevrij, glutenvrij en zelfs suikervrij dan NL![]()
Ik kocht vanmiddag zo een heerlijke schommelbank voor in de tuin, waar je ook een bed van kan maken.
Kan niet wachten tot zie er is
Hier heeft iedereen zo een ding!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Een schommelbank![]()
![]()
Ik heb er lange tijd 1 gehad, maar toch weggedaan uiteindelijk. Heb daar nog wel eens spijt van.
Oh dat is ook balen zeg!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:57 schreef Hupje het volgende:
@:Nijna Goed bezig!
@:Vicky Balen... Altijd gedoe en kosten om weer te hebben wat je had.
Onze auto is vandaag afgesleept omdat er iets kapot is wat niet ter plekke gemaakt kon wordenKon er ook nog wel bij
Tokyo gedaan?quote:Op zondag 17 mei 2026 10:15 schreef FlyingFish het volgende:
Wij zijn een uur geleden thuis gekomen na vertrek uit het laatste hotel 29 uur geleden. Heerlijke vakantie gehad, 2 dagen Hong Kong en 2 weken Japan. Alleen DisneySea in Japan viel tegen. Niet zozeer qua park, wel qua extreme drukte, zelfs veredelde kermisattracties (en we gingen op ‘rustige’ doordeweekse dagen). Ik snap niet wat mensen bezielt om in een wachtrij van 220 minuten te gaan staan… Wel jammer, want het is verder een prachtig park.
De kinderen vonden het ook geweldig, hebben ook opvallend veel nieuwe dingen geproefd, hoewel het aantal dingen die een succes waren voor de meiden wel op 1 hand te tellen waren. De oudste heeft gesmuld! Alleen jammer dat er geen enkele andere sushi-liefhebber mee was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |