Snap echt niet dat ze daar niets aan doen .......quote:Op donderdag 30 april 2026 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
Voor liefhebbers van kree-topics: een nieuw kree-topic.
R&P / KREE'S TOPIC
Wat moeten ‘ze’ volgens jou doen?quote:Op donderdag 30 april 2026 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze daar niets aan doen .......
Zorgen dat hij, in ieder geval daar, niet meer kan posten. Of minimaal geen tpoics openen.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat moeten ‘ze’ volgens jou doen?
Je wordt op je wenken bediend. Hij mag niet meer in het stoppen-met-alcohol-topic komen en ze hebben een nieuw topic voor hem geopend:quote:Op donderdag 30 april 2026 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorgen dat hij, in ieder geval daar, niet meer kan posten. Of minimaal geen tpoics openen.
Verstandig, zoals het nu ging hielp het niemand.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediend. Hij mag niet meer in het stoppen-met-alcohol-topic komen en ze hebben een nieuw topic voor hem geopend:
Lenny77 in R&P / FOK!ers die stoppen met alcohol - waar we stoppen #19
Mijn parkiet vermaakt zich ook kostelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verstandig, zoals het nu ging hielp het niemand.
Of misschien de popcornfabrikanten
#WhenTaken Movies 🎬 #474 (01.05.2026)quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:49 schreef chufi het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #474 (01.05.2026)
I scored 765/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍274 km - 🗓️14 yrs - 🥈164/200
2️⃣📍469 km - 🗓️15 yrs - 🥈156/200
3️⃣📍125 km - 🗓️31 yrs - 🥉105/200
4️⃣📍2.7K km - 🗓️1 yrs - 🥈142/200
5️⃣📍3.0 km - 🗓️2 yrs - 🥇198/200
https://movies.whentaken.com
En ondertussen, het effect van het gezeur in R&Pquote:Op donderdag 30 april 2026 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
Voor liefhebbers van kree-topics: een nieuw kree-topic.
R&P / Kree's Topic
Hullo drakinquote:
Allemaal niet gevolgd maar dat lijkt me wel rigoureusquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ondertussen, het effect van het gezeur in R&P
R&P / Done.
Lentevrolijkheidquote:
Na de filmpjes en hitte van vandaag moest dat evenquote:
Hitte?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Na de filmpjes en hitte van vandaag moest dat even
T was hier goed warm (en zeer druk) in de stad ja.quote:
Ja, jij zit bijna bij die eskimo'squote:
Ik kwam de supermarkt uitlopen en kon niet bepalen of het buiten warm was of binnen zo koud.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was hier goed warm (en zeer druk) in de stad ja.
In het park al een stuk beter.
Oh…quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
R&P / Done.
Maak iets lekkers voor jezelf en laat dat topic inderdaad links liggenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh…![]()
En zelfs dát topic escaleert uit de hand.
Ik ga het niet allemaal lezen. Geen zin in. Ik kom net thuis.
triest, wat is precies de oorzaak van al het gezeik?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
R&P / Done.
Alcoholquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:31 schreef mschol het volgende:
[..]
triest, wat is precies de oorzaak van al het gezeik?
Goed plan.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Maak iets lekkers voor jezelf en laat dat topic inderdaad links liggen
Het is meer.quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben geen trol, ik ben een badeendje.
Er zijn ook overal badeendjes vanquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
Wie AIt even de badeendjetrol?
Lama, bestaat al ........
[ afbeelding ]
Er speelt meer op het forum ja. Maar R&P is wel een geval apart.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is meer.
Iets wat over het hele forum zit, de manier waarop men reageert en het continue (al dat niet met opzet) trollen.
We zullen een manier moeten vinden om ermee om te gaan,quote:
Klopt, dat was het en zal het tot het einde van fok blijven.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er speelt meer op het forum ja. Maar R&P is wel een geval apart.
Ik heb wel meerdere keren gezien dat een beslissing van een mod ondermijnt werd door hogerop, daar word je niet vrolijk van lijkt me. Plus die keren dat ik het heb gezien de beslissing van die mod compleet juist was.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, dat was het en zal het tot het einde van fok blijven.
Maar de algemene sfeer op het forum gaat wel extra mee dat subforum op. En dat helpt niet wil je echt wat doen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:56 schreef maily het volgende:
[..]
H
U
L
L
O
D
R
A
K
I
N
#doeslief waarom dit in 40+ ?????
Dts meningen graag daar houdenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:01 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)afscheid-aan-xan-out
Oh nee @:marcb1974, wat nu?
Maar huilen jaquote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ze gaat stoppen, nu al![]()
![]()
![]()
![]()
Xan de Waard kondigt afscheid aan .....
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dts meningen graag daar houden![]()
Hier hoef je niet verplicht lief te doen
Hier nog niet. Wel heel hard nodigquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
En regen![]()
gaat wel kort zijn vrees ik ....
Oh mazzelquote:
Ah brandt er nog ergens iets ?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
En regen![]()
gaat wel kort zijn vrees ik ....
Ik heb ook niet veel hoop hoorquote:
Je bent nog onbekend met het fenomeen handdoek?quote:
Morgen valt er eindelijk weer regen en dat is overmorgen weer voorbij.quote:
Best wel veel zo te zienquote:
groot deel zit net ten oosten van hier .....quote:
Ik ook, met wat stoofvleesquote:
Nope die heb ik best vaak gezienquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen netjes veronica aan het kijken nu?
Blijkbaarquote:
Ik zag het ff maar we spelen tegen PSV ....quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Dan moet je wel door je voorraad nieuw spul heen zijn
Ja ze waren wat rumoerig hier in de straat net dus ze zullen wel hebben gescoordquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het ff maar we spelen tegen PSV ....
quote:
Originele serie ja. Wel bewerkt voor betere beelden.quote:
1-1 staat hetquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze waren wat rumoerig hier in de straat net dus ze zullen wel hebben gescoord
digimastered of zo ietsquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Originele serie ja. Wel bewerkt voor betere beelden.
Zoiets jaquote:
En wat ga jij daar aan doen?quote:
Met mijn parkiet spelen natuurlijk.quote:
Hmmmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met mijn parkiet spelen natuurlijk.
Zo laat mijn parkiet mij ook elke dag even uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft je parkietje dit filmpje gezien?![]()
https://people.com/injure(...)oward%20the%20ground.
Met vuurwerkshows weten die Spanjaarden wel raad.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:55 schreef chufi het volgende:
In Spanje is het morgen al moederdag !! Dat laten ze ff weten met ....
Bekijk deze YouTube-video
Zo stel ik me ook die Groningers voorquote:
quote:
Zo ook wel jaquote:
Is die van SBE?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Denk het niet, ziet er niet agressief genoeg uit ....quote:
Weet hij veel...quote:
Ze heeft zich vermomt.quote:
Waarom zou je het willen bewaren? Ga je het aan de muur hangen? Of nog 25 jaar op zolder/kelder laten liggen?quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
Fan herte lokwinsle Heer @:Haags mei jio ferjiersdei en wolkom yn 40 +
Dank! Nu post ik hier echt legaalquote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:57 schreef maily het volgende:
@:Haags van harte gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, heb het net bij het oud papier gegooidquote:Op zondag 3 mei 2026 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen bewaren? Ga je het aan de muur hangen? Of nog 25 jaar op zolder/kelder laten liggen?
Blijft alleen nog de vraag waarom je het in 1e instantie wel bewaard hebt ....quote:
Ja, dat laatste dusquote:Op zondag 3 mei 2026 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft alleen nog de vraag waarom je het in 1e instantie wel bewaard hebt ....
MAAR
mensen zijn raar en bewaren soms echt nutteloze dingen, tot ze later opruimen. Eigenlijk wel herkenbaar
Heb dat redelijk goed bekekenquote:
Ik zag laatst ook wat oude YTs en idd geen idee meer wie wat waarquote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dat redelijk goed bekeken![]()
Zou er niet veel meer herkennen
Dat jij dat weet.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef pullup het volgende:
Was met die jankmuts Monique die super intelligent was als geheim
Voor de rest staat me er net als Chufi niet zoveel meer van bij maar deze was wat extreemquote:
Een grote open doucheruimte weet ik nog welquote:Op zondag 3 mei 2026 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor de rest staat me er net als Chufi niet zoveel meer van bij maar deze was wat extreem
Was allemaal nog wat minder preutsquote:Op zondag 3 mei 2026 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Een grote open doucheruimte weet ik nog wel
Veel 'oja'quote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dat redelijk goed bekeken![]()
Zou er niet veel meer herkennen
Wil nog niet meewerken ......quote:Op zondag 3 mei 2026 16:11 schreef maily het volgende:
Diederik was bijna de jongste Engelandvaarder en is nu de oudste; ik voel me geen held
Helaas premium-artikel, mag de rest dus niet plaatsen.
We hebben het hier toch weleens over Engelandvaarders gehad?
Staat me iets van bij ....
Denk het ook welquote:
Het boek van K. Norel is wel eens ter sprake gekomen.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:11 schreef maily het volgende:
Diederik was bijna de jongste Engelandvaarder en is nu de oudste; ik voel me geen held
Helaas premium-artikel, mag de rest dus niet plaatsen.
We hebben het hier toch weleens over Engelandvaarders gehad?
Staat me iets van bij ....
Die is dan ookquote:Op zondag 3 mei 2026 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het boek van K. Norel is wel eens ter sprake gekomen.
Gefeliciteerdquote:
Houd jij eigenlijk van korfbal?quote:
quote:
Naja dan kan ie nog op zijn hoogst mascotte wordenquote:
Dat is mijn parkiet al.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja dan kan ie nog op zijn hoogst mascotte worden
Nou vooruit die gaat wel voor ja.quote:
Wel meerdere maar ik wil geen ban meer hebben.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou vooruit die gaat wel voor ja.
Heb jij nog een goede suggestie dan voor Haags?
Hooliganquote:Op zondag 3 mei 2026 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou vooruit die gaat wel voor ja.
Heb jij nog een goede suggestie dan voor Haags?
Perfectquote:
Typisch Haags weer.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:09 schreef pullup het volgende:
Hij is al begonnen
https://www.omroepwest.nl(...)edstrijd-in-maasland
Moet je bij mijn parkiet zijn.quote:
Want?quote:
over parkiet gespoken. er zit er eentje hier in de wijk waarvan ik denk, zorgen ze wel goed voor hem .quote:
Je moet niet gaan rellen zonder mijn parkiet uit te nodigen.quote:
Maar waarom nietquote:Op zondag 3 mei 2026 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet niet gaan rellen zonder mijn parkiet uit te nodigen.
Dat gaat ze op mij afreageren.quote:
Valt niet meer op toch ondertussen?quote:
Doen wel al die beesten eigenlijkquote:Op zondag 3 mei 2026 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
over parkiet gespoken. er zit er eentje hier in de wijk waarvan ik denk, zorgen ze wel goed voor hem .
het is wss geen parkiet maar een full grown papegaai. damn wat een herrie alsof ze hem zijn nek omdraaien.
ik denk persoonlijk je moet die niet hebben in een wijk als hier. m,aargoed afgezien van dat ie die irritante geluid maakt, kan ik er mee leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op zondag 3 mei 2026 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb tenminste een elektrieke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
https://hierin.nl/quote:Op zondag 3 mei 2026 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
heb goeie herinneringen hierin nl. dus niet zo afkraken
Proostquote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit was ervoor.
[ afbeelding ]
"Keen"quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:00 schreef Shii het volgende:
Kane - Rain down on me
Tetris is niet van Apple maar op Apple te zien, maar wel een leuke film.quote:Op zondag 3 mei 2026 23:15 schreef kree het volgende:
ook in "Tetris" van apple wat een aanrader is is ie in.
Goed voor mij was ie met kinders en allemaal leuk musical project waar ie in kwam.
kijk tertis film. van APPLE ;P
neus dat weet ijk ook. maar productie van apple. tis best aardige film, geef het even kansquote:Op zondag 3 mei 2026 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tetris is niet van Apple maar op Apple te zien, maar wel een leuke film.
Nee de productie is niet van Apple maar die hebben released op Apple TV. Maar boeiequote:Op zondag 3 mei 2026 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
neus dat weet ijk ook. maar productie van apple. tis best aardige film, geef het even kans
Loop er njet warm voor bij wat ik las. Zie onderquote:Op zondag 3 mei 2026 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tetris is niet van Apple maar op Apple te zien, maar wel een leuke film.
Dei kop van die Dinandquote:Op zondag 3 mei 2026 23:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Keen"![]()
Rather stick a needle up my urethra than listen to a full album![]()
Groet anywees
Is wel leuk, maar ik was ook een verslaafde aan Tetris. Ik speel het nog wel eens.quote:Op zondag 3 mei 2026 23:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Loop er njet warm voor bij wat ik las. Zie onder
Was het wat?
Tetris review – a puzzle of an 80s political thriller
This article is more than 3 years old
This beefed-up dramatisation of the video game’s journey from Russia to the west owes more to Taron Egerton than honey traps and Soviet spies
https://www.theguardian.c(...)ron-egerton-nintendo
Checked, leuke filmquote:
Weet ik togquote:Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Is wel leuk, maar ik was ook een verslaafde aan Tetris. Ik speel het nog wel eens.
quote:Op maandag 4 mei 2026 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
1 van jullie vannacht aan het verven geweest op de Dam?
Die ideeën heeft mijn parkiet wel.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een idee wat ze met die gasten mogen doen,
is geen lief idee, wel nodig ........
quote:Op maandag 4 mei 2026 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
Whoops???
Kijk het filmpje in de link even ......
https://www.hln.be/buiten(...)e-snelweg~aec7d8140/
Vrijdag nog in Duitsland wezen tanken, was ook de moeite waardquote:Op maandag 4 mei 2026 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
Hallootjes allemaal.
Ik ben vanmorgen naar België gereden om te tanken, hier was de prijs 2,60 per liter, daar 1,98 per liter.![]()
Oh en is 35 minuten rijden dus niet super ver weg of zo want anders zou het niet echt helpen natuurlijk.
Oh en 35 minuten terug natuurlijk.Mijn tank zat iig nog vol toen ik weer thuis was.
Goed gedaan.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:44 schreef D. het volgende:
[..]
Vrijdag nog in Duitsland wezen tanken, was ook de moeite waard
Van mij mag je ermee doen wat je wilquote:Op maandag 4 mei 2026 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een idee wat ze met die gasten mogen doen,
is geen lief idee, wel nodig ........
Haha dat is lang geleden dat ik deze hoordequote:Op maandag 4 mei 2026 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
Le printemps est arrivé, sors de ta maison!![]()
WTF heb ik zitten kijken, wel vrolijk iig en vrouwen die meer kleding aanhebben dan mannen.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
Franse tubjestijd?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
Hoax, jij ging voor de chocoladequote:Op maandag 4 mei 2026 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
Hallootjes allemaal.
Ik ben vanmorgen naar België gereden om te tanken, hier was de prijs 2,60 per liter, daar 1,98 per liter.![]()
Oh en is 35 minuten rijden dus niet super ver weg of zo want anders zou het niet echt helpen natuurlijk.
Oh en 35 minuten terug natuurlijk.Mijn tank zat iig nog vol toen ik weer thuis was.
Behalve aan de bar tochquote:
Het was ook mooi weer dus goede reden om een rondje te rijdenquote:Op maandag 4 mei 2026 13:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed gedaan.![]()
Voor mij is dat weer te ver weg om er baat bij te hebben.
Ah, de natuur krijgt kans zich te herstellenquote:Op maandag 4 mei 2026 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, al 3 weken geen chocola gekocht of gegeten.
Nee hoorquote:
Dat vond ik dus ook vanmorgen maar België is dan ver genoeg en het was dus ook niet doelloos rijden.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:56 schreef D. het volgende:
[..]
Het was ook mooi weer dus goede reden om een rondje te rijden
quote:Op maandag 4 mei 2026 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, de natuur krijgt kans zich te herstellen
Hoor het, je zuipt met matenquote:Op maandag 4 mei 2026 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoorDie beschaafde hoeveelheid kan je zeker geen tanken noemen
@ChocoHaterquote:Op maandag 4 mei 2026 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, al 3 weken geen chocola gekocht of gegeten.
Ftfyquote:Op maandag 4 mei 2026 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
Oh wacht, als in een nieuwe naam.Nee want ik hou er nog wel fan.
En een Daf (M36 Landsverk)quote:Op maandag 4 mei 2026 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
Rats, kuch en bonen 🎶
We leven met hem mee.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Arme FF, 30 tot 45 ton van zijn coke gevonden
Ik weet niet hoe goed zijn aanvoerlijnen zijn.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:44 schreef chufi het volgende:
Moet ik nu een andere leverancier zoeken en hoeveeel duurder wordt die sjit?
Heb gelukkig nog een voorraadje dus kan nog wel ff mee zo ... Ik hou het in de gatenquote:Op maandag 4 mei 2026 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed zijn aanvoerlijnen zijn.
Heeft ie dat op orde kan het best meevallen
O neequote:Op maandag 4 mei 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Arme FF, 30 tot 45 ton van zijn coke gevonden
quote:
Morguh Chanelquote:
quote:
Goedemorgen Dottekequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |