Ja ze waren wat rumoerig hier in de straat net dus ze zullen wel hebben gescoordquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het ff maar we spelen tegen PSV ....
quote:
Originele serie ja. Wel bewerkt voor betere beelden.quote:
1-1 staat hetquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze waren wat rumoerig hier in de straat net dus ze zullen wel hebben gescoord
digimastered of zo ietsquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Originele serie ja. Wel bewerkt voor betere beelden.
Zoiets jaquote:
En wat ga jij daar aan doen?quote:
Met mijn parkiet spelen natuurlijk.quote:
Hmmmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met mijn parkiet spelen natuurlijk.
Zo laat mijn parkiet mij ook elke dag even uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft je parkietje dit filmpje gezien?![]()
https://people.com/injure(...)oward%20the%20ground.
Met vuurwerkshows weten die Spanjaarden wel raad.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:55 schreef chufi het volgende:
In Spanje is het morgen al moederdag !! Dat laten ze ff weten met ....
Bekijk deze YouTube-video
Zo stel ik me ook die Groningers voorquote:
quote:
Zo ook wel jaquote:
Is die van SBE?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Denk het niet, ziet er niet agressief genoeg uit ....quote:
Weet hij veel...quote:
Ze heeft zich vermomt.quote:
Waarom zou je het willen bewaren? Ga je het aan de muur hangen? Of nog 25 jaar op zolder/kelder laten liggen?quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
Fan herte lokwinsle Heer @:Haags mei jio ferjiersdei en wolkom yn 40 +
Dank! Nu post ik hier echt legaalquote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:57 schreef maily het volgende:
@:Haags van harte gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, heb het net bij het oud papier gegooidquote:Op zondag 3 mei 2026 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen bewaren? Ga je het aan de muur hangen? Of nog 25 jaar op zolder/kelder laten liggen?
Blijft alleen nog de vraag waarom je het in 1e instantie wel bewaard hebt ....quote:
Ja, dat laatste dusquote:Op zondag 3 mei 2026 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft alleen nog de vraag waarom je het in 1e instantie wel bewaard hebt ....
MAAR
mensen zijn raar en bewaren soms echt nutteloze dingen, tot ze later opruimen. Eigenlijk wel herkenbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |