Snap echt niet dat ze daar niets aan doen .......quote:Op donderdag 30 april 2026 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
Voor liefhebbers van kree-topics: een nieuw kree-topic.
R&P / KREE'S TOPIC
Wat moeten ‘ze’ volgens jou doen?quote:Op donderdag 30 april 2026 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze daar niets aan doen .......
Zorgen dat hij, in ieder geval daar, niet meer kan posten. Of minimaal geen tpoics openen.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat moeten ‘ze’ volgens jou doen?
Je wordt op je wenken bediend. Hij mag niet meer in het stoppen-met-alcohol-topic komen en ze hebben een nieuw topic voor hem geopend:quote:Op donderdag 30 april 2026 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorgen dat hij, in ieder geval daar, niet meer kan posten. Of minimaal geen tpoics openen.
Verstandig, zoals het nu ging hielp het niemand.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediend. Hij mag niet meer in het stoppen-met-alcohol-topic komen en ze hebben een nieuw topic voor hem geopend:
Lenny77 in R&P / FOK!ers die stoppen met alcohol - waar we stoppen #19
Mijn parkiet vermaakt zich ook kostelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verstandig, zoals het nu ging hielp het niemand.
Of misschien de popcornfabrikanten
#WhenTaken Movies 🎬 #474 (01.05.2026)quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:49 schreef chufi het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #474 (01.05.2026)
I scored 765/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍274 km - 🗓️14 yrs - 🥈164/200
2️⃣📍469 km - 🗓️15 yrs - 🥈156/200
3️⃣📍125 km - 🗓️31 yrs - 🥉105/200
4️⃣📍2.7K km - 🗓️1 yrs - 🥈142/200
5️⃣📍3.0 km - 🗓️2 yrs - 🥇198/200
https://movies.whentaken.com
En ondertussen, het effect van het gezeur in R&Pquote:Op donderdag 30 april 2026 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
Voor liefhebbers van kree-topics: een nieuw kree-topic.
R&P / Kree's Topic
Hullo drakinquote:
Allemaal niet gevolgd maar dat lijkt me wel rigoureusquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ondertussen, het effect van het gezeur in R&P
R&P / Done.
Lentevrolijkheidquote:
Na de filmpjes en hitte van vandaag moest dat evenquote:
Hitte?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Na de filmpjes en hitte van vandaag moest dat even
T was hier goed warm (en zeer druk) in de stad ja.quote:
Ja, jij zit bijna bij die eskimo'squote:
Ik kwam de supermarkt uitlopen en kon niet bepalen of het buiten warm was of binnen zo koud.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was hier goed warm (en zeer druk) in de stad ja.
In het park al een stuk beter.
Oh…quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ondertussen, het effect van het gezeur in R&P
R&P / Done.
Maak iets lekkers voor jezelf en laat dat topic inderdaad links liggenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh…![]()
En zelfs dát topic escaleert uit de hand.
Ik ga het niet allemaal lezen. Geen zin in. Ik kom net thuis.
triest, wat is precies de oorzaak van al het gezeik?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ondertussen, het effect van het gezeur in R&P
R&P / Done.
Alcoholquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:31 schreef mschol het volgende:
[..]
triest, wat is precies de oorzaak van al het gezeik?
Goed plan.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Maak iets lekkers voor jezelf en laat dat topic inderdaad links liggen
Het is meer.quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben geen trol, ik ben een badeendje.
Er zijn ook overal badeendjes vanquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
Wie AIt even de badeendjetrol?
Lama, bestaat al ........
[ afbeelding ]
Er speelt meer op het forum ja. Maar R&P is wel een geval apart.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is meer.
Iets wat over het hele forum zit, de manier waarop men reageert en het continue (al dat niet met opzet) trollen.
We zullen een manier moeten vinden om ermee om te gaan,quote:
Klopt, dat was het en zal het tot het einde van fok blijven.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er speelt meer op het forum ja. Maar R&P is wel een geval apart.
Ik heb wel meerdere keren gezien dat een beslissing van een mod ondermijnt werd door hogerop, daar word je niet vrolijk van lijkt me. Plus die keren dat ik het heb gezien de beslissing van die mod compleet juist was.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, dat was het en zal het tot het einde van fok blijven.
Maar de algemene sfeer op het forum gaat wel extra mee dat subforum op. En dat helpt niet wil je echt wat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |