Allemaal niet gevolgd maar dat lijkt me wel rigoureusquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ondertussen, het effect van het gezeur in R&P
R&P / Done.
Lentevrolijkheidquote:
Na de filmpjes en hitte van vandaag moest dat evenquote:
Hitte?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Na de filmpjes en hitte van vandaag moest dat even
T was hier goed warm (en zeer druk) in de stad ja.quote:
Ja, jij zit bijna bij die eskimo'squote:
Ik kwam de supermarkt uitlopen en kon niet bepalen of het buiten warm was of binnen zo koud.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was hier goed warm (en zeer druk) in de stad ja.
In het park al een stuk beter.
Oh…quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ondertussen, het effect van het gezeur in R&P
R&P / Done.
Maak iets lekkers voor jezelf en laat dat topic inderdaad links liggenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh…![]()
En zelfs dát topic escaleert uit de hand.
Ik ga het niet allemaal lezen. Geen zin in. Ik kom net thuis.
triest, wat is precies de oorzaak van al het gezeik?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ondertussen, het effect van het gezeur in R&P
R&P / Done.
Alcoholquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:31 schreef mschol het volgende:
[..]
triest, wat is precies de oorzaak van al het gezeik?
Goed plan.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Maak iets lekkers voor jezelf en laat dat topic inderdaad links liggen
Het is meer.quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben geen trol, ik ben een badeendje.
Er zijn ook overal badeendjes vanquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
Wie AIt even de badeendjetrol?
Lama, bestaat al ........
[ afbeelding ]
Er speelt meer op het forum ja. Maar R&P is wel een geval apart.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is meer.
Iets wat over het hele forum zit, de manier waarop men reageert en het continue (al dat niet met opzet) trollen.
We zullen een manier moeten vinden om ermee om te gaan,quote:
Klopt, dat was het en zal het tot het einde van fok blijven.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er speelt meer op het forum ja. Maar R&P is wel een geval apart.
Ik heb wel meerdere keren gezien dat een beslissing van een mod ondermijnt werd door hogerop, daar word je niet vrolijk van lijkt me. Plus die keren dat ik het heb gezien de beslissing van die mod compleet juist was.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, dat was het en zal het tot het einde van fok blijven.
Maar de algemene sfeer op het forum gaat wel extra mee dat subforum op. En dat helpt niet wil je echt wat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |