quote:Op maandag 4 mei 2026 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
1 van jullie vannacht aan het verven geweest op de Dam?
Die ideeën heeft mijn parkiet wel.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een idee wat ze met die gasten mogen doen,
is geen lief idee, wel nodig ........
quote:Op maandag 4 mei 2026 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
Whoops???
Kijk het filmpje in de link even ......
https://www.hln.be/buiten(...)e-snelweg~aec7d8140/
Vrijdag nog in Duitsland wezen tanken, was ook de moeite waardquote:Op maandag 4 mei 2026 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
Hallootjes allemaal.
Ik ben vanmorgen naar België gereden om te tanken, hier was de prijs 2,60 per liter, daar 1,98 per liter.![]()
Oh en is 35 minuten rijden dus niet super ver weg of zo want anders zou het niet echt helpen natuurlijk.
Oh en 35 minuten terug natuurlijk.Mijn tank zat iig nog vol toen ik weer thuis was.
Goed gedaan.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:44 schreef D. het volgende:
[..]
Vrijdag nog in Duitsland wezen tanken, was ook de moeite waard
Van mij mag je ermee doen wat je wilquote:Op maandag 4 mei 2026 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een idee wat ze met die gasten mogen doen,
is geen lief idee, wel nodig ........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |