https://hierin.nl/quote:Op zondag 3 mei 2026 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
heb goeie herinneringen hierin nl. dus niet zo afkraken
Proostquote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit was ervoor.
[ afbeelding ]
"Keen"quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:00 schreef Shii het volgende:
Kane - Rain down on me
Bekijk deze YouTube-video
Tetris is niet van Apple maar op Apple te zien, maar wel een leuke film.quote:Op zondag 3 mei 2026 23:15 schreef kree het volgende:
ook in "Tetris" van apple wat een aanrader is is ie in.
Goed voor mij was ie met kinders en allemaal leuk musical project waar ie in kwam.
kijk tertis film. van APPLE ;P
neus dat weet ijk ook. maar productie van apple. tis best aardige film, geef het even kansquote:Op zondag 3 mei 2026 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tetris is niet van Apple maar op Apple te zien, maar wel een leuke film.
Nee de productie is niet van Apple maar die hebben released op Apple TV. Maar boeiequote:Op zondag 3 mei 2026 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
neus dat weet ijk ook. maar productie van apple. tis best aardige film, geef het even kans
Loop er njet warm voor bij wat ik las. Zie onderquote:Op zondag 3 mei 2026 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tetris is niet van Apple maar op Apple te zien, maar wel een leuke film.
Dei kop van die Dinandquote:Op zondag 3 mei 2026 23:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Keen"![]()
Rather stick a needle up my urethra than listen to a full album![]()
Groet anywees
Is wel leuk, maar ik was ook een verslaafde aan Tetris. Ik speel het nog wel eens.quote:Op zondag 3 mei 2026 23:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Loop er njet warm voor bij wat ik las. Zie onder
Was het wat?
Tetris review – a puzzle of an 80s political thriller
This article is more than 3 years old
This beefed-up dramatisation of the video game’s journey from Russia to the west owes more to Taron Egerton than honey traps and Soviet spies
https://www.theguardian.c(...)ron-egerton-nintendo
Checked, leuke filmquote:
Weet ik togquote:Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Is wel leuk, maar ik was ook een verslaafde aan Tetris. Ik speel het nog wel eens.
quote:Op maandag 4 mei 2026 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
1 van jullie vannacht aan het verven geweest op de Dam?
Die ideeën heeft mijn parkiet wel.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een idee wat ze met die gasten mogen doen,
is geen lief idee, wel nodig ........
quote:Op maandag 4 mei 2026 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
Whoops???
Kijk het filmpje in de link even ......
https://www.hln.be/buiten(...)e-snelweg~aec7d8140/
Vrijdag nog in Duitsland wezen tanken, was ook de moeite waardquote:Op maandag 4 mei 2026 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
Hallootjes allemaal.
Ik ben vanmorgen naar België gereden om te tanken, hier was de prijs 2,60 per liter, daar 1,98 per liter.![]()
Oh en is 35 minuten rijden dus niet super ver weg of zo want anders zou het niet echt helpen natuurlijk.
Oh en 35 minuten terug natuurlijk.Mijn tank zat iig nog vol toen ik weer thuis was.
Goed gedaan.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:44 schreef D. het volgende:
[..]
Vrijdag nog in Duitsland wezen tanken, was ook de moeite waard
Van mij mag je ermee doen wat je wilquote:Op maandag 4 mei 2026 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een idee wat ze met die gasten mogen doen,
is geen lief idee, wel nodig ........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |