https://hierin.nl/quote:Op zondag 3 mei 2026 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
heb goeie herinneringen hierin nl. dus niet zo afkraken
Proostquote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit was ervoor.
[ afbeelding ]
"Keen"quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:00 schreef Shii het volgende:
Kane - Rain down on me
Bekijk deze YouTube-video
Tetris is niet van Apple maar op Apple te zien, maar wel een leuke film.quote:Op zondag 3 mei 2026 23:15 schreef kree het volgende:
ook in "Tetris" van apple wat een aanrader is is ie in.
Goed voor mij was ie met kinders en allemaal leuk musical project waar ie in kwam.
kijk tertis film. van APPLE ;P
neus dat weet ijk ook. maar productie van apple. tis best aardige film, geef het even kansquote:Op zondag 3 mei 2026 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tetris is niet van Apple maar op Apple te zien, maar wel een leuke film.
Nee de productie is niet van Apple maar die hebben released op Apple TV. Maar boeiequote:Op zondag 3 mei 2026 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
neus dat weet ijk ook. maar productie van apple. tis best aardige film, geef het even kans
Loop er njet warm voor bij wat ik las. Zie onderquote:Op zondag 3 mei 2026 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tetris is niet van Apple maar op Apple te zien, maar wel een leuke film.
Dei kop van die Dinandquote:Op zondag 3 mei 2026 23:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Keen"![]()
Rather stick a needle up my urethra than listen to a full album![]()
Groet anywees
Is wel leuk, maar ik was ook een verslaafde aan Tetris. Ik speel het nog wel eens.quote:Op zondag 3 mei 2026 23:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Loop er njet warm voor bij wat ik las. Zie onder
Was het wat?
Tetris review – a puzzle of an 80s political thriller
This article is more than 3 years old
This beefed-up dramatisation of the video game’s journey from Russia to the west owes more to Taron Egerton than honey traps and Soviet spies
https://www.theguardian.c(...)ron-egerton-nintendo
Checked, leuke filmquote:
Weet ik togquote:Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Is wel leuk, maar ik was ook een verslaafde aan Tetris. Ik speel het nog wel eens.
quote:Op maandag 4 mei 2026 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
1 van jullie vannacht aan het verven geweest op de Dam?
Die ideeën heeft mijn parkiet wel.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een idee wat ze met die gasten mogen doen,
is geen lief idee, wel nodig ........
quote:Op maandag 4 mei 2026 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
Whoops???
Kijk het filmpje in de link even ......
https://www.hln.be/buiten(...)e-snelweg~aec7d8140/
Vrijdag nog in Duitsland wezen tanken, was ook de moeite waardquote:Op maandag 4 mei 2026 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
Hallootjes allemaal.
Ik ben vanmorgen naar België gereden om te tanken, hier was de prijs 2,60 per liter, daar 1,98 per liter.![]()
Oh en is 35 minuten rijden dus niet super ver weg of zo want anders zou het niet echt helpen natuurlijk.
Oh en 35 minuten terug natuurlijk.Mijn tank zat iig nog vol toen ik weer thuis was.
Goed gedaan.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:44 schreef D. het volgende:
[..]
Vrijdag nog in Duitsland wezen tanken, was ook de moeite waard
Van mij mag je ermee doen wat je wilquote:Op maandag 4 mei 2026 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een idee wat ze met die gasten mogen doen,
is geen lief idee, wel nodig ........
Haha dat is lang geleden dat ik deze hoordequote:Op maandag 4 mei 2026 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
Le printemps est arrivé, sors de ta maison!![]()
Bekijk deze YouTube-video
WTF heb ik zitten kijken, wel vrolijk iig en vrouwen die meer kleding aanhebben dan mannen.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
Le printemps est arrivé, sors de ta maison!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Franse tubjestijd?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
Le printemps est arrivé, sors de ta maison!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hoax, jij ging voor de chocoladequote:Op maandag 4 mei 2026 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
Hallootjes allemaal.
Ik ben vanmorgen naar België gereden om te tanken, hier was de prijs 2,60 per liter, daar 1,98 per liter.![]()
Oh en is 35 minuten rijden dus niet super ver weg of zo want anders zou het niet echt helpen natuurlijk.
Oh en 35 minuten terug natuurlijk.Mijn tank zat iig nog vol toen ik weer thuis was.
Behalve aan de bar tochquote:
Het was ook mooi weer dus goede reden om een rondje te rijdenquote:Op maandag 4 mei 2026 13:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed gedaan.![]()
Voor mij is dat weer te ver weg om er baat bij te hebben.
Ah, de natuur krijgt kans zich te herstellenquote:Op maandag 4 mei 2026 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, al 3 weken geen chocola gekocht of gegeten.
Nee hoorquote:
Dat vond ik dus ook vanmorgen maar België is dan ver genoeg en het was dus ook niet doelloos rijden.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:56 schreef D. het volgende:
[..]
Het was ook mooi weer dus goede reden om een rondje te rijden
quote:Op maandag 4 mei 2026 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, de natuur krijgt kans zich te herstellen
Hoor het, je zuipt met matenquote:Op maandag 4 mei 2026 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoorDie beschaafde hoeveelheid kan je zeker geen tanken noemen
@ChocoHaterquote:Op maandag 4 mei 2026 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, al 3 weken geen chocola gekocht of gegeten.
Ftfyquote:Op maandag 4 mei 2026 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
Oh wacht, als in een nieuwe naam.Nee want ik hou er nog wel fan.
En een Daf (M36 Landsverk)quote:Op maandag 4 mei 2026 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
Rats, kuch en bonen 🎶
Bekijk deze YouTube-video
We leven met hem mee.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Arme FF, 30 tot 45 ton van zijn coke gevonden
Ik weet niet hoe goed zijn aanvoerlijnen zijn.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:44 schreef chufi het volgende:
Moet ik nu een andere leverancier zoeken en hoeveeel duurder wordt die sjit?
Heb gelukkig nog een voorraadje dus kan nog wel ff mee zo ... Ik hou het in de gatenquote:Op maandag 4 mei 2026 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed zijn aanvoerlijnen zijn.
Heeft ie dat op orde kan het best meevallen
O neequote:Op maandag 4 mei 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Arme FF, 30 tot 45 ton van zijn coke gevonden
quote:
Morguh Chanelquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |