Haha dat is lang geleden dat ik deze hoordequote:Op maandag 4 mei 2026 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
Le printemps est arrivé, sors de ta maison!![]()
Bekijk deze YouTube-video
WTF heb ik zitten kijken, wel vrolijk iig en vrouwen die meer kleding aanhebben dan mannen.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
Le printemps est arrivé, sors de ta maison!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Franse tubjestijd?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
Le printemps est arrivé, sors de ta maison!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hoax, jij ging voor de chocoladequote:Op maandag 4 mei 2026 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
Hallootjes allemaal.
Ik ben vanmorgen naar België gereden om te tanken, hier was de prijs 2,60 per liter, daar 1,98 per liter.![]()
Oh en is 35 minuten rijden dus niet super ver weg of zo want anders zou het niet echt helpen natuurlijk.
Oh en 35 minuten terug natuurlijk.Mijn tank zat iig nog vol toen ik weer thuis was.
Behalve aan de bar tochquote:
Het was ook mooi weer dus goede reden om een rondje te rijdenquote:Op maandag 4 mei 2026 13:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed gedaan.![]()
Voor mij is dat weer te ver weg om er baat bij te hebben.
Ah, de natuur krijgt kans zich te herstellenquote:Op maandag 4 mei 2026 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, al 3 weken geen chocola gekocht of gegeten.
Nee hoorquote:
Dat vond ik dus ook vanmorgen maar België is dan ver genoeg en het was dus ook niet doelloos rijden.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:56 schreef D. het volgende:
[..]
Het was ook mooi weer dus goede reden om een rondje te rijden
quote:Op maandag 4 mei 2026 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, de natuur krijgt kans zich te herstellen
Hoor het, je zuipt met matenquote:Op maandag 4 mei 2026 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoorDie beschaafde hoeveelheid kan je zeker geen tanken noemen
@ChocoHaterquote:Op maandag 4 mei 2026 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, al 3 weken geen chocola gekocht of gegeten.
Ftfyquote:Op maandag 4 mei 2026 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
Oh wacht, als in een nieuwe naam.Nee want ik hou er nog wel fan.
En een Daf (M36 Landsverk)quote:Op maandag 4 mei 2026 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
Rats, kuch en bonen 🎶
Bekijk deze YouTube-video
We leven met hem mee.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Arme FF, 30 tot 45 ton van zijn coke gevonden
Ik weet niet hoe goed zijn aanvoerlijnen zijn.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:44 schreef chufi het volgende:
Moet ik nu een andere leverancier zoeken en hoeveeel duurder wordt die sjit?
Heb gelukkig nog een voorraadje dus kan nog wel ff mee zo ... Ik hou het in de gatenquote:Op maandag 4 mei 2026 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed zijn aanvoerlijnen zijn.
Heeft ie dat op orde kan het best meevallen
O neequote:Op maandag 4 mei 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Arme FF, 30 tot 45 ton van zijn coke gevonden
quote:
Morguh Chanelquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |