Heb dat redelijk goed bekekenquote:
Ik zag laatst ook wat oude YTs en idd geen idee meer wie wat waarquote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dat redelijk goed bekeken![]()
Zou er niet veel meer herkennen
Dat jij dat weet.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef pullup het volgende:
Was met die jankmuts Monique die super intelligent was als geheim
Voor de rest staat me er net als Chufi niet zoveel meer van bij maar deze was wat extreemquote:
Een grote open doucheruimte weet ik nog welquote:Op zondag 3 mei 2026 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor de rest staat me er net als Chufi niet zoveel meer van bij maar deze was wat extreem
Was allemaal nog wat minder preutsquote:Op zondag 3 mei 2026 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Een grote open doucheruimte weet ik nog wel
Veel 'oja'quote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dat redelijk goed bekeken![]()
Zou er niet veel meer herkennen
Wil nog niet meewerken ......quote:Op zondag 3 mei 2026 16:11 schreef maily het volgende:
Diederik was bijna de jongste Engelandvaarder en is nu de oudste; ik voel me geen held
Helaas premium-artikel, mag de rest dus niet plaatsen.
We hebben het hier toch weleens over Engelandvaarders gehad?
Staat me iets van bij ....
Denk het ook welquote:
Het boek van K. Norel is wel eens ter sprake gekomen.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:11 schreef maily het volgende:
Diederik was bijna de jongste Engelandvaarder en is nu de oudste; ik voel me geen held
Helaas premium-artikel, mag de rest dus niet plaatsen.
We hebben het hier toch weleens over Engelandvaarders gehad?
Staat me iets van bij ....
Die is dan ookquote:Op zondag 3 mei 2026 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het boek van K. Norel is wel eens ter sprake gekomen.
Gefeliciteerdquote:
Houd jij eigenlijk van korfbal?quote:
quote:
Naja dan kan ie nog op zijn hoogst mascotte wordenquote:
Dat is mijn parkiet al.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja dan kan ie nog op zijn hoogst mascotte worden
Nou vooruit die gaat wel voor ja.quote:
Wel meerdere maar ik wil geen ban meer hebben.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou vooruit die gaat wel voor ja.
Heb jij nog een goede suggestie dan voor Haags?
Hooliganquote:Op zondag 3 mei 2026 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou vooruit die gaat wel voor ja.
Heb jij nog een goede suggestie dan voor Haags?
Perfectquote:
Typisch Haags weer.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:09 schreef pullup het volgende:
Hij is al begonnen
https://www.omroepwest.nl(...)edstrijd-in-maasland
Moet je bij mijn parkiet zijn.quote:
Want?quote:
over parkiet gespoken. er zit er eentje hier in de wijk waarvan ik denk, zorgen ze wel goed voor hem .quote:
Je moet niet gaan rellen zonder mijn parkiet uit te nodigen.quote:
Maar waarom nietquote:Op zondag 3 mei 2026 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet niet gaan rellen zonder mijn parkiet uit te nodigen.
Dat gaat ze op mij afreageren.quote:
Valt niet meer op toch ondertussen?quote:
Doen wel al die beesten eigenlijkquote:Op zondag 3 mei 2026 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
over parkiet gespoken. er zit er eentje hier in de wijk waarvan ik denk, zorgen ze wel goed voor hem .
het is wss geen parkiet maar een full grown papegaai. damn wat een herrie alsof ze hem zijn nek omdraaien.
ik denk persoonlijk je moet die niet hebben in een wijk als hier. m,aargoed afgezien van dat ie die irritante geluid maakt, kan ik er mee leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op zondag 3 mei 2026 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb tenminste een elektrieke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |