Heb dat redelijk goed bekekenquote:
Ik zag laatst ook wat oude YTs en idd geen idee meer wie wat waarquote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dat redelijk goed bekeken![]()
Zou er niet veel meer herkennen
Dat jij dat weet.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef pullup het volgende:
Was met die jankmuts Monique die super intelligent was als geheim
Voor de rest staat me er net als Chufi niet zoveel meer van bij maar deze was wat extreemquote:
Een grote open doucheruimte weet ik nog welquote:Op zondag 3 mei 2026 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor de rest staat me er net als Chufi niet zoveel meer van bij maar deze was wat extreem
Was allemaal nog wat minder preutsquote:Op zondag 3 mei 2026 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Een grote open doucheruimte weet ik nog wel
Veel 'oja'quote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dat redelijk goed bekeken![]()
Zou er niet veel meer herkennen
Wil nog niet meewerken ......quote:Op zondag 3 mei 2026 16:11 schreef maily het volgende:
Diederik was bijna de jongste Engelandvaarder en is nu de oudste; ik voel me geen held
Helaas premium-artikel, mag de rest dus niet plaatsen.
We hebben het hier toch weleens over Engelandvaarders gehad?
Staat me iets van bij ....
Denk het ook welquote:
Het boek van K. Norel is wel eens ter sprake gekomen.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:11 schreef maily het volgende:
Diederik was bijna de jongste Engelandvaarder en is nu de oudste; ik voel me geen held
Helaas premium-artikel, mag de rest dus niet plaatsen.
We hebben het hier toch weleens over Engelandvaarders gehad?
Staat me iets van bij ....
Die is dan ookquote:Op zondag 3 mei 2026 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het boek van K. Norel is wel eens ter sprake gekomen.
Gefeliciteerdquote:
Houd jij eigenlijk van korfbal?quote:
quote:
Naja dan kan ie nog op zijn hoogst mascotte wordenquote:
Dat is mijn parkiet al.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja dan kan ie nog op zijn hoogst mascotte worden
Nou vooruit die gaat wel voor ja.quote:
Wel meerdere maar ik wil geen ban meer hebben.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou vooruit die gaat wel voor ja.
Heb jij nog een goede suggestie dan voor Haags?
Hooliganquote:Op zondag 3 mei 2026 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou vooruit die gaat wel voor ja.
Heb jij nog een goede suggestie dan voor Haags?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |