Heb dat redelijk goed bekekenquote:
Ik zag laatst ook wat oude YTs en idd geen idee meer wie wat waarquote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dat redelijk goed bekeken![]()
Zou er niet veel meer herkennen
Dat jij dat weet.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef pullup het volgende:
Was met die jankmuts Monique die super intelligent was als geheim
Voor de rest staat me er net als Chufi niet zoveel meer van bij maar deze was wat extreemquote:
Een grote open doucheruimte weet ik nog welquote:Op zondag 3 mei 2026 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor de rest staat me er net als Chufi niet zoveel meer van bij maar deze was wat extreem
Was allemaal nog wat minder preutsquote:Op zondag 3 mei 2026 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Een grote open doucheruimte weet ik nog wel
Veel 'oja'quote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dat redelijk goed bekeken![]()
Zou er niet veel meer herkennen
Wil nog niet meewerken ......quote:Op zondag 3 mei 2026 16:11 schreef maily het volgende:
Diederik was bijna de jongste Engelandvaarder en is nu de oudste; ik voel me geen held
Helaas premium-artikel, mag de rest dus niet plaatsen.
We hebben het hier toch weleens over Engelandvaarders gehad?
Staat me iets van bij ....
Denk het ook welquote:
Het boek van K. Norel is wel eens ter sprake gekomen.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:11 schreef maily het volgende:
Diederik was bijna de jongste Engelandvaarder en is nu de oudste; ik voel me geen held
Helaas premium-artikel, mag de rest dus niet plaatsen.
We hebben het hier toch weleens over Engelandvaarders gehad?
Staat me iets van bij ....
Die is dan ookquote:Op zondag 3 mei 2026 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het boek van K. Norel is wel eens ter sprake gekomen.
Gefeliciteerdquote:
Houd jij eigenlijk van korfbal?quote:
quote:
Naja dan kan ie nog op zijn hoogst mascotte wordenquote:
Dat is mijn parkiet al.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja dan kan ie nog op zijn hoogst mascotte worden
Nou vooruit die gaat wel voor ja.quote:
Wel meerdere maar ik wil geen ban meer hebben.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou vooruit die gaat wel voor ja.
Heb jij nog een goede suggestie dan voor Haags?
Hooliganquote:Op zondag 3 mei 2026 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou vooruit die gaat wel voor ja.
Heb jij nog een goede suggestie dan voor Haags?
Perfectquote:
Typisch Haags weer.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:09 schreef pullup het volgende:
Hij is al begonnen
https://www.omroepwest.nl(...)edstrijd-in-maasland
Moet je bij mijn parkiet zijn.quote:
Want?quote:
over parkiet gespoken. er zit er eentje hier in de wijk waarvan ik denk, zorgen ze wel goed voor hem .quote:
Je moet niet gaan rellen zonder mijn parkiet uit te nodigen.quote:
Maar waarom nietquote:Op zondag 3 mei 2026 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet niet gaan rellen zonder mijn parkiet uit te nodigen.
Dat gaat ze op mij afreageren.quote:
Valt niet meer op toch ondertussen?quote:
Doen wel al die beesten eigenlijkquote:Op zondag 3 mei 2026 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
over parkiet gespoken. er zit er eentje hier in de wijk waarvan ik denk, zorgen ze wel goed voor hem .
het is wss geen parkiet maar een full grown papegaai. damn wat een herrie alsof ze hem zijn nek omdraaien.
ik denk persoonlijk je moet die niet hebben in een wijk als hier. m,aargoed afgezien van dat ie die irritante geluid maakt, kan ik er mee leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op zondag 3 mei 2026 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb tenminste een elektrieke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
https://hierin.nl/quote:Op zondag 3 mei 2026 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
heb goeie herinneringen hierin nl. dus niet zo afkraken
Proostquote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit was ervoor.
[ afbeelding ]
"Keen"quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:00 schreef Shii het volgende:
Kane - Rain down on me
Bekijk deze YouTube-video
Tetris is niet van Apple maar op Apple te zien, maar wel een leuke film.quote:Op zondag 3 mei 2026 23:15 schreef kree het volgende:
ook in "Tetris" van apple wat een aanrader is is ie in.
Goed voor mij was ie met kinders en allemaal leuk musical project waar ie in kwam.
kijk tertis film. van APPLE ;P
neus dat weet ijk ook. maar productie van apple. tis best aardige film, geef het even kansquote:Op zondag 3 mei 2026 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tetris is niet van Apple maar op Apple te zien, maar wel een leuke film.
Nee de productie is niet van Apple maar die hebben released op Apple TV. Maar boeiequote:Op zondag 3 mei 2026 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
neus dat weet ijk ook. maar productie van apple. tis best aardige film, geef het even kans
Loop er njet warm voor bij wat ik las. Zie onderquote:Op zondag 3 mei 2026 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tetris is niet van Apple maar op Apple te zien, maar wel een leuke film.
Dei kop van die Dinandquote:Op zondag 3 mei 2026 23:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Keen"![]()
Rather stick a needle up my urethra than listen to a full album![]()
Groet anywees
Is wel leuk, maar ik was ook een verslaafde aan Tetris. Ik speel het nog wel eens.quote:Op zondag 3 mei 2026 23:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Loop er njet warm voor bij wat ik las. Zie onder
Was het wat?
Tetris review – a puzzle of an 80s political thriller
This article is more than 3 years old
This beefed-up dramatisation of the video game’s journey from Russia to the west owes more to Taron Egerton than honey traps and Soviet spies
https://www.theguardian.c(...)ron-egerton-nintendo
Checked, leuke filmquote:
Weet ik togquote:Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Is wel leuk, maar ik was ook een verslaafde aan Tetris. Ik speel het nog wel eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |