quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:56 schreef maily het volgende:
[..]
H
U
L
L
O
D
R
A
K
I
N
#doeslief waarom dit in 40+ ?????
Dts meningen graag daar houdenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:01 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)afscheid-aan-xan-out
Oh nee @:marcb1974, wat nu?
Maar huilen jaquote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ze gaat stoppen, nu al![]()
![]()
![]()
![]()
Xan de Waard kondigt afscheid aan .....
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dts meningen graag daar houden![]()
Hier hoef je niet verplicht lief te doen
Hier nog niet. Wel heel hard nodigquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
En regen![]()
gaat wel kort zijn vrees ik ....
Oh mazzelquote:
Ah brandt er nog ergens iets ?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
En regen![]()
gaat wel kort zijn vrees ik ....
Ik heb ook niet veel hoop hoorquote:
Je bent nog onbekend met het fenomeen handdoek?quote:
Morgen valt er eindelijk weer regen en dat is overmorgen weer voorbij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |