Ik deed eerst fout. ik weet het.quote:
Dat zegt nog niks als ze op de baan rijden.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Schijnbaar was Max wel happy bij Red Bull in de fabriek. Wellicht hebben ze wat gevonden.
We gaan het zien!quote:Op donderdag 30 april 2026 08:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks als ze op de baan rijden.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ook je tweede poging was niet goedquote:Op donderdag 30 april 2026 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik deed eerst fout. ik weet het.
Hij is toch gekoppeld aan de japanse?quote:Op donderdag 30 april 2026 08:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ook je tweede poging was niet goed
Je zit op je verkeerde accountquote:Op donderdag 30 april 2026 08:14 schreef Zorro het volgende:
Joepie een sprintrace
Zo tof dat ze dat bedacht hebben. En dan die schitterende inhaalacties nu met dat briljante systeem van accu opladen en dan voorbij kunnen boosten!
Ik zit er nu al klaar voor!
Oh ja, hup Sjors
MyAT deed het alleen niet.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is toch gekoppeld aan de japanse?
Zei niemand, ooit.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:14 schreef Zorro het volgende:
Joepie een sprintrace
Zo tof dat ze dat bedacht hebben. En dan die schitterende inhaalacties nu met dat briljante systeem van accu opladen en dan voorbij kunnen boosten!
Oh ja, hup Sjors
quote:Op donderdag 30 april 2026 08:14 schreef Zorro het volgende:
Joepie een sprintrace
Oh ja, hup Sjors
Jawel. Er is 1... oh wacht, ik snap het, de negeermodus. Uitstekend!quote:
Je bent er toch op vrijdag en zaterdag nietquote:
Sow.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent er toch op vrijdag en zaterdag niet
Dus mag de rest dit topic ook niet in MyAT krijgen?quote:Op donderdag 30 april 2026 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent er toch op vrijdag en zaterdag niet
Dan fix je het zelf toch effequote:Op donderdag 30 april 2026 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus mag de rest dit topic ook niet in MyAT krijgen?
Dit is wel top ja.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel fijn dat de VT nu anderhalf uur is.
quote:Op donderdag 30 april 2026 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus mag de rest dit topic ook niet in MyAT krijgen?
Doe eens liefquote:
Ergo: Rode vlag genot.quote:Op donderdag 30 april 2026 14:11 schreef -XOR- het volgende:
Mario kart op een speelgoedbaantje in de regen.
Een auto eindigt in het nep water.quote:
70% kans op regen gedurende de race. En als het onweert wordt er helemaal niet gereden. Na elke flits is het minimaal een half uur wachten voordat men weer de baan op mag.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zondag dus 93% kans op regen/onweer. Heb niet gekeken naar welk tijdstip op de dag men dat verwacht.
Wel minder superclipping maar nog niet helemaal weg. Ipv 190m op het rechte stuk nog maar 50m volgens de simulaties.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is wel top ja.
Zeker met direct sprintaidsquali er na. Toch blijft de helft maar over van de totale train tijd met deze totaal nieuwe set up dingen.
Ik voorspel alsnog een hoop superclipping hier.
Hopelijk genoeg gewicht verloren.quote:
Mooie sim.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel minder superclipping maar nog niet helemaal weg. Ipv 190m op het rechte stuk nog maar 50m volgens de simulaties.
[ x ]
Was al bekend. GP had Max zelfs om een soort van toestemming gevraagd.quote:
GTAquote:
Heb er toch voor betaald?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:59 schreef Hetekip het volgende:
Formule 1 is echt gewoon mario kart geworden met die batterijen. Dat jullie nog kijken
Nog geen aankoop spijt?quote:
Ja was er ook wel klaar mee hoor. Nu vind ik trainingen wel prima om te kijken maar misschien denk ik er na zondag weer anders over.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Nog geen aankoop spijt?![]()
Ach ja alle gekheid op een stokje, als je er maar gewoon van kan genieten. Ik vind het maar dikke onzin met die batterij, en zie het eigenlijk donker in voor de toekomst.
Tja, als je maar aan je bloeddruk denkt, anders krijg je ook met een accu te maken in de vorm van een pacemakerquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja was er ook wel klaar mee hoor. Nu vind ik trainingen wel prima om te kijken maar misschien denk ik er na zondag weer anders over.
Heb mijn f1tv abbo stopgezet. Kijk nu via iptv wat ik toch al had. Gewoon 4K 50fps 15Mbps stream btw.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Nog geen aankoop spijt?![]()
Ach ja alle gekheid op een stokje, als je er maar gewoon van kan genieten. Ik vind het maar dikke onzin met die batterij, en zie het eigenlijk donker in voor de toekomst.
Wel op medium...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull lijkt wel wat beter te gaan.
Op hard ging het ook niet heel slecht.quote:
Hopelijk breken wat nu betere tijden aanquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op hard ging het ook niet heel slecht.
Gingen er wel meer.quote:
Gaf hij ook al aan. Volgens hem is het een stoomtreinquote:
Weten we na kwart over 11.quote:
Morgenavond toch?quote:
Sprintkwalificatie is ook kwalificatie tochquote:
Niet volgens nattekat.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sprintkwalificatie is ook kwalificatie toch
Volgens mij welquote:
Daar zit een luchtje aan..quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leclerc naar de wc geweest en meteen P1
Zijn blinde darm eruit gepoept?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leclerc naar de wc geweest en meteen P1
Niet Leclekker.quote:
Zou wat zijnquote:
Hadjar ookquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max had problemen met de shifts.
Hoorde het jaquote:
Niet alleen hij.quote:
Lijkt er wel op ja.quote:
BrakeBQquote:
Max heeft hem beter onder controle. Zijn die problemen met de shifts opgelost?quote:
idd,...shifts weet ik nietquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft hem beter onder controle. Zijn die problemen met de shifts opgelost?
Ik was ook laatquote:
Ik ben verrastquote:
quote:
quote:
het is even een beetje uit mijn systeemquote:
Net zo echt als de dreigementen van Trump.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een prachtige boot lag daar..... op het met verf gekleurde asfalt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo echt als de dreigementen van Trump.
hoe laatquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd naar de sprintkwalificatie straks.
quote:
quote:
quote:
Hopelijk haal ik het,quote:
Ik denk het.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Schroeven ze de upgrades ook op de auto van Hadjar?
Het is wel eens slechter geweest.quote:
Max P2quote:
Eindelijk tijd?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
Zo voor het eerst dit jaar eens een F1-sessie live zien
Veel plezier!quote:
Gaat wel lukken!quote:
Was nergens voor nodig nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:33 schreef -XOR- het volgende:
Bokkelul Sjors wil effe meten wie de langste heeft.
Dat wel.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:36 schreef greysbones het volgende:
Stroll verpest even wat rondjes van coureurs
kan die AS al weer een beetje meekomen?quote:
Zo te zien niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan die AS al weer een beetje meekomen?
Ietsje.quote:
Je bent erquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:40 schreef Nattekat het volgende:
Voor mijn gevoel is de tijdenlijst veranderd.
Maar dat zal wel niet.
Dat duurde niet lang.quote:
De zandzakken zijn er uitquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:40 schreef LTVDK het volgende:
Ah McLaren heeft ook het tempo weer teruggevonden
Hoorde geruchten dat er een goede kans is dat Toto teleurgesteld gaat zijn.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoorde geruchten dat er een goede kans is dat Toto teleurgesteld gaat zijn.
Helaas.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand wat dit inhoud?
Race Control
NORMAL GRIP DELTA ACTIVE
versus LOW GRIP DELTA
Mogelijk dat de maximale delta tijd bij een VSC anders is bij een droge baan dan bij een natte/low grip baan.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand wat dit inhoud?
Race Control
NORMAL GRIP DELTA ACTIVE
versus LOW GRIP DELTA
Zou dat met de vleugel de maken hebben?quote:
Mogen wij dat ook weten?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Die beelden van het zwembad laten echt prachtig zien wat er mis is met deze race.
Ja zoiets zou kunnen. mja ze doen toch niets met die delta tijd...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mogelijk dat de maximale delta tijd bij een VSC anders is bij een droge baan dan bij een natte/low grip baan.
Niet bij een VSC maar de maximale tijd die een rijder over de in- en outlap mag doen tijdens de kwalificatie.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mogelijk dat de maximale delta tijd bij een VSC anders is bij een droge baan dan bij een natte/low grip baan.
Ah ja, daar geldt dat ook voor jaquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet bij een VSC maar de maximale tijd die een rijder over de in- en outlap mag doen tijdens de kwalificatie.
Die Ferrari gaat wel ja. Maar in de race ben ik wel benieuwd of ie dat ook kan volhouden.quote:
De brandstofmotor is nagenoeg te vergelijken tegenwoordig.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze het geluid van de auto's zo zacht als mogelijk gezet, de gemiddelde puber die zijn fatbike is ontgroeid en op een ouderwetse scooter is overgestapt maakt nog meer herrie
Ja, als het er niet is kun je er ook niet over klagenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze het geluid van de auto's zo zacht als mogelijk gezet, de gemiddelde puber die zijn fatbike is ontgroeid en op een ouderwetse scooter is overgestapt maakt nog meer herrie
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Ferrari gaat wel ja. Maar in de race ben ik wel benieuwd of ie dat ook kan volhouden.
Ik denk van niet maar wie weetquote:
Geen idee.quote:
Het is nu meer een soort irritante mugquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:57 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ja, als het er niet is kun je er ook niet over klagen
Vanaf 2030 is het toch volledig stilquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Gaan ze er zo'n akelig ASMR festijn van maken zekerquote:
Daarna hopelijk de V8 weer terugquote:
Nee joh, dan wordt het geluid live door AI gemaaktquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan ze er zo'n akelig ASMR festijn van maken zeker
Nog meer hijgen in de microfoonquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan ze er zo'n akelig ASMR festijn van maken zeker
en noemen ze het Formule Equote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Die dan lekker uit sync loopt met de beeldenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee joh, dan wordt het geluid live door AI gemaakt
Queens of the Stone Age had daar een plaatje over gemaakt.quote:
Mercedes heeft wel alle motoren vervangen deze race. Waarschijnlijk zijn ze nu met de normale compressieverhouding van 16:1 in plaats van de 18:1.quote:
Ik verwacht nog meer wijzigingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:03 schreef greysbones het volgende:
ik kan er nog niet erg enthousiast van worden eerlijk gezegd
tis beter
maar mwehhh
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en noemen ze het Formule EFormula OnE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik beschouw dit gewoon als een verloren jaarquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwacht nog meer wijzigingen.
Gewoon de klasses samenvoegen en dan racen met 36 auto's op de baanquote:
Zou ook bestraft moeten worden.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou ook bestraft moeten worden.
Dag zandzakken.quote:
Al 18 jaar langquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari blijft heer en meester in valse hoop geven.
quote:
Zijzelf of de media?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Goede updates. Mercedes had nauwelijks updates. Die zouden in Montreal komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef LTVDK het volgende:
McLaren is de zandzakkies kwijt en heeft ze er bij Mercedes ingegooid
Ow...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mercedes heeft wel alle motoren vervangen deze race. Waarschijnlijk zijn ze nu met de normale compressieverhouding van 16:1 in plaats van de 18:1.
https://www.fia.com/syste(...)this_competition.pdf
Krijgen we straks gelukkig weer de zure Russellquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mercedes heeft wel alle motoren vervangen deze race. Waarschijnlijk zijn ze nu met de normale compressieverhouding van 16:1 in plaats van de 18:1.
https://www.fia.com/syste(...)this_competition.pdf
Feyenoord. Die kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Die hadden we alquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we straks gelukkig weer de zure Russell
Die staat toch wel flink voor lul.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we straks gelukkig weer de zure Russell
Blijkbaar heeft Albon track limits overschreden in SQ1 en hoopte Lawson nog in actie te kunnen komen.quote:
Maar sprintquote:
Oefquote:
Zeg dat wel.quote:
Morgen 100%?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:45 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
RISK OF RAIN FOR THE F1 SPRINT IS 0%
Bij een audi kijk ik daar niet raar van opquote:
Voor de balans.quote:
Dat hoorde ik ja...met onweerquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor de balans.
En aanwezig
Hebben ze eindelijk echte plassen water.quote:
Kunnen ze die nep haven vullenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk echte plassen water.
Het is dan wel echt Mario Kart.quote:
Ook niet altijd:quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:53 schreef Zorro het volgende:
Even op de achtergrond aan.
WK snooker is boeiender.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:53 schreef Zorro het volgende:
Even op de achtergrond aan.
WK snooker is boeiender.
Daar krijg ik altijd een ontzettend harde vanquote:
Stel dat de race van morgen wordt gecanceld zien we tenminste vandaag nog wat racing. Toch lekker.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:45 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
RISK OF RAIN FOR THE F1 SPRINT IS 0%
Doorgeven aan je partner.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar krijg ik altijd een ontzettend harde van
Goede toevoeging die sprintquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stel dat de race van morgen wordt gecanceld zien we tenminste vandaag nog wat racing. Toch lekker.
Dat was geweldig gisterenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook niet altijd:
https://www.ad.nl/andere-(...)onze-sport~a03a3f9b/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |