Niet bij een VSC maar de maximale tijd die een rijder over de in- en outlap mag doen tijdens de kwalificatie.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mogelijk dat de maximale delta tijd bij een VSC anders is bij een droge baan dan bij een natte/low grip baan.
Ah ja, daar geldt dat ook voor jaquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet bij een VSC maar de maximale tijd die een rijder over de in- en outlap mag doen tijdens de kwalificatie.
Die Ferrari gaat wel ja. Maar in de race ben ik wel benieuwd of ie dat ook kan volhouden.quote:
De brandstofmotor is nagenoeg te vergelijken tegenwoordig.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze het geluid van de auto's zo zacht als mogelijk gezet, de gemiddelde puber die zijn fatbike is ontgroeid en op een ouderwetse scooter is overgestapt maakt nog meer herrie
Ja, als het er niet is kun je er ook niet over klagenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze het geluid van de auto's zo zacht als mogelijk gezet, de gemiddelde puber die zijn fatbike is ontgroeid en op een ouderwetse scooter is overgestapt maakt nog meer herrie
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Ferrari gaat wel ja. Maar in de race ben ik wel benieuwd of ie dat ook kan volhouden.
Ik denk van niet maar wie weetquote:
Geen idee.quote:
Het is nu meer een soort irritante mugquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:57 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ja, als het er niet is kun je er ook niet over klagen
Vanaf 2030 is het toch volledig stilquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze het geluid van de auto's zo zacht als mogelijk gezet, de gemiddelde puber die zijn fatbike is ontgroeid en op een ouderwetse scooter is overgestapt maakt nog meer herrie
quote:
Gaan ze er zo'n akelig ASMR festijn van maken zekerquote:
Daarna hopelijk de V8 weer terugquote:
Nee joh, dan wordt het geluid live door AI gemaaktquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan ze er zo'n akelig ASMR festijn van maken zeker
Nog meer hijgen in de microfoonquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan ze er zo'n akelig ASMR festijn van maken zeker
en noemen ze het Formule Equote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Die dan lekker uit sync loopt met de beeldenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee joh, dan wordt het geluid live door AI gemaakt
Queens of the Stone Age had daar een plaatje over gemaakt.quote:
Mercedes heeft wel alle motoren vervangen deze race. Waarschijnlijk zijn ze nu met de normale compressieverhouding van 16:1 in plaats van de 18:1.quote:
Ik verwacht nog meer wijzigingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:03 schreef greysbones het volgende:
ik kan er nog niet erg enthousiast van worden eerlijk gezegd
tis beter
maar mwehhh
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en noemen ze het Formule EFormula OnE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik beschouw dit gewoon als een verloren jaarquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwacht nog meer wijzigingen.
Gewoon de klasses samenvoegen en dan racen met 36 auto's op de baanquote:
Zou ook bestraft moeten worden.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou ook bestraft moeten worden.
Dag zandzakken.quote:
Al 18 jaar langquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari blijft heer en meester in valse hoop geven.
quote:
Zijzelf of de media?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari blijft heer en meester in valse hoop geven.
Goede updates. Mercedes had nauwelijks updates. Die zouden in Montreal komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef LTVDK het volgende:
McLaren is de zandzakkies kwijt en heeft ze er bij Mercedes ingegooid
Ow...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mercedes heeft wel alle motoren vervangen deze race. Waarschijnlijk zijn ze nu met de normale compressieverhouding van 16:1 in plaats van de 18:1.
https://www.fia.com/syste(...)this_competition.pdf
Krijgen we straks gelukkig weer de zure Russellquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mercedes heeft wel alle motoren vervangen deze race. Waarschijnlijk zijn ze nu met de normale compressieverhouding van 16:1 in plaats van de 18:1.
https://www.fia.com/syste(...)this_competition.pdf
Feyenoord. Die kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari blijft heer en meester in valse hoop geven.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari blijft heer en meester in valse hoop geven.
Die hadden we alquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we straks gelukkig weer de zure Russell
Die staat toch wel flink voor lul.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we straks gelukkig weer de zure Russell
Blijkbaar heeft Albon track limits overschreden in SQ1 en hoopte Lawson nog in actie te kunnen komen.quote:
Maar sprintquote:
Oefquote:
Zeg dat wel.quote:
Morgen 100%?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:45 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
RISK OF RAIN FOR THE F1 SPRINT IS 0%
Bij een audi kijk ik daar niet raar van opquote:
Voor de balans.quote:
Dat hoorde ik ja...met onweerquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor de balans.
En aanwezig
Hebben ze eindelijk echte plassen water.quote:
Kunnen ze die nep haven vullenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk echte plassen water.
Het is dan wel echt Mario Kart.quote:
Ook niet altijd:quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:53 schreef Zorro het volgende:
Even op de achtergrond aan.
WK snooker is boeiender.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:53 schreef Zorro het volgende:
Even op de achtergrond aan.
WK snooker is boeiender.
Daar krijg ik altijd een ontzettend harde vanquote:
Stel dat de race van morgen wordt gecanceld zien we tenminste vandaag nog wat racing. Toch lekker.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:45 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
RISK OF RAIN FOR THE F1 SPRINT IS 0%
Doorgeven aan je partner.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar krijg ik altijd een ontzettend harde van
Goede toevoeging die sprintquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stel dat de race van morgen wordt gecanceld zien we tenminste vandaag nog wat racing. Toch lekker.
Dat was geweldig gisterenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook niet altijd:
https://www.ad.nl/andere-(...)onze-sport~a03a3f9b/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |