Niet bij een VSC maar de maximale tijd die een rijder over de in- en outlap mag doen tijdens de kwalificatie.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mogelijk dat de maximale delta tijd bij een VSC anders is bij een droge baan dan bij een natte/low grip baan.
Ah ja, daar geldt dat ook voor jaquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet bij een VSC maar de maximale tijd die een rijder over de in- en outlap mag doen tijdens de kwalificatie.
Die Ferrari gaat wel ja. Maar in de race ben ik wel benieuwd of ie dat ook kan volhouden.quote:
De brandstofmotor is nagenoeg te vergelijken tegenwoordig.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze het geluid van de auto's zo zacht als mogelijk gezet, de gemiddelde puber die zijn fatbike is ontgroeid en op een ouderwetse scooter is overgestapt maakt nog meer herrie
Ja, als het er niet is kun je er ook niet over klagenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze het geluid van de auto's zo zacht als mogelijk gezet, de gemiddelde puber die zijn fatbike is ontgroeid en op een ouderwetse scooter is overgestapt maakt nog meer herrie
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Ferrari gaat wel ja. Maar in de race ben ik wel benieuwd of ie dat ook kan volhouden.
Ik denk van niet maar wie weetquote:
Geen idee.quote:
Het is nu meer een soort irritante mugquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:57 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ja, als het er niet is kun je er ook niet over klagen
Vanaf 2030 is het toch volledig stilquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze het geluid van de auto's zo zacht als mogelijk gezet, de gemiddelde puber die zijn fatbike is ontgroeid en op een ouderwetse scooter is overgestapt maakt nog meer herrie
quote:
Gaan ze er zo'n akelig ASMR festijn van maken zekerquote:
Daarna hopelijk de V8 weer terugquote:
Nee joh, dan wordt het geluid live door AI gemaaktquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan ze er zo'n akelig ASMR festijn van maken zeker
Nog meer hijgen in de microfoonquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan ze er zo'n akelig ASMR festijn van maken zeker
en noemen ze het Formule Equote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |