Al 18 jaar langquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari blijft heer en meester in valse hoop geven.
quote:
Zijzelf of de media?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari blijft heer en meester in valse hoop geven.
Goede updates. Mercedes had nauwelijks updates. Die zouden in Montreal komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef LTVDK het volgende:
McLaren is de zandzakkies kwijt en heeft ze er bij Mercedes ingegooid
Ow...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mercedes heeft wel alle motoren vervangen deze race. Waarschijnlijk zijn ze nu met de normale compressieverhouding van 16:1 in plaats van de 18:1.
https://www.fia.com/syste(...)this_competition.pdf
Krijgen we straks gelukkig weer de zure Russellquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mercedes heeft wel alle motoren vervangen deze race. Waarschijnlijk zijn ze nu met de normale compressieverhouding van 16:1 in plaats van de 18:1.
https://www.fia.com/syste(...)this_competition.pdf
Feyenoord. Die kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari blijft heer en meester in valse hoop geven.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari blijft heer en meester in valse hoop geven.
Die hadden we alquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we straks gelukkig weer de zure Russell
Die staat toch wel flink voor lul.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we straks gelukkig weer de zure Russell
Blijkbaar heeft Albon track limits overschreden in SQ1 en hoopte Lawson nog in actie te kunnen komen.quote:
Maar sprintquote:
Oefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |