Die dan lekker uit sync loopt met de beeldenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee joh, dan wordt het geluid live door AI gemaakt
Queens of the Stone Age had daar een plaatje over gemaakt.quote:
Mercedes heeft wel alle motoren vervangen deze race. Waarschijnlijk zijn ze nu met de normale compressieverhouding van 16:1 in plaats van de 18:1.quote:
Ik verwacht nog meer wijzigingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:03 schreef greysbones het volgende:
ik kan er nog niet erg enthousiast van worden eerlijk gezegd
tis beter
maar mwehhh
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en noemen ze het Formule EFormula OnE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik beschouw dit gewoon als een verloren jaarquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwacht nog meer wijzigingen.
Gewoon de klasses samenvoegen en dan racen met 36 auto's op de baanquote:
Zou ook bestraft moeten worden.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou ook bestraft moeten worden.
Dag zandzakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |