Heb mijn f1tv abbo stopgezet. Kijk nu via iptv wat ik toch al had. Gewoon 4K 50fps 15Mbps stream btw.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Nog geen aankoop spijt?![]()
Ach ja alle gekheid op een stokje, als je er maar gewoon van kan genieten. Ik vind het maar dikke onzin met die batterij, en zie het eigenlijk donker in voor de toekomst.
Wel op medium...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull lijkt wel wat beter te gaan.
Op hard ging het ook niet heel slecht.quote:
Hopelijk breken wat nu betere tijden aanquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op hard ging het ook niet heel slecht.
Gingen er wel meer.quote:
Gaf hij ook al aan. Volgens hem is het een stoomtreinquote:
Weten we na kwart over 11.quote:
Morgenavond toch?quote:
Sprintkwalificatie is ook kwalificatie tochquote:
Niet volgens nattekat.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sprintkwalificatie is ook kwalificatie toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |