abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 30 april 2026 @ 14:15:01 #26
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220683312
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dus mag de rest dit topic ook niet in MyAT krijgen? :{w
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan fix je het zelf toch effe :6
Doe eens lief ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 30 april 2026 @ 15:44:28 #27
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220683796
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 14:11 schreef -XOR- het volgende:
Mario kart op een speelgoedbaantje in de regen.
Ergo: Rode vlag genot. :+
pi_220683817
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Ergo: Rode vlag genot. :+
Een auto eindigt in het nep water.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 30 april 2026 @ 18:54:10 #29
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220684822
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220684901
Zondag gruwelijk nat in Miami :o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220684937
Zware onweersbui op zondag.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 30 april 2026 @ 19:15:31 #32
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220684949
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zondag dus 93% kans op regen/onweer. Heb niet gekeken naar welk tijdstip op de dag men dat verwacht.
70% kans op regen gedurende de race. En als het onweert wordt er helemaal niet gereden. Na elke flits is het minimaal een half uur wachten voordat men weer de baan op mag.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  donderdag 30 april 2026 @ 19:26:54 #33
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220685038
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit is wel top ja.
Zeker met direct sprintaidsquali er na. Toch blijft de helft maar over van de totale train tijd met deze totaal nieuwe set up dingen.

Ik voorspel alsnog een hoop superclipping hier.
Wel minder superclipping maar nog niet helemaal weg. Ipv 190m op het rechte stuk nog maar 50m volgens de simulaties.

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 april 2026 @ 21:59:59 #34
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220686185
De RB22 is op dieet geweest
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP donderdag 30 april 2026 @ 22:18:11 #35
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220686333
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
De RB22 is op dieet geweest
Hopelijk genoeg gewicht verloren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220686999
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:26 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Wel minder superclipping maar nog niet helemaal weg. Ipv 190m op het rechte stuk nog maar 50m volgens de simulaties.

[ x ]
Mooie sim.

Nog steeds te veel als je kijkt naar Silverstone, Spa, Baku en Monza.
Zal nog wat moeten veranderen. Al is het niet meer halverwege richting de 130R.
Scheelt iig een beetje
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220687268
quote:
Verstappen noemt F1-regelwijzigingen 'niet meer dan een kietel'


@Zipportal
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:30:19 #38
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220691007
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP vrijdag 1 mei 2026 @ 17:51:35 #39
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220691164
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:30 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Was al bekend. GP had Max zelfs om een soort van toestemming gevraagd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:51:52 #40
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220691166
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP vrijdag 1 mei 2026 @ 17:56:10 #41
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220691193
Introgenot!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:59:11 #42
511221 Hetekip
Depressief
pi_220691210
Formule 1 is echt gewoon mario kart geworden met die batterijen. Dat jullie nog kijken :')
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Redactie Frontpage vrijdag 1 mei 2026 @ 18:00:46 #43
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220691220
GTA6 racetrack _O_
  Moderator / Redactie FP vrijdag 1 mei 2026 @ 18:01:29 #44
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220691229
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
GTA6 racetrack _O_
GTA :r

Goed, die ook gehad :+

Auto's op de baan *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220691231
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:59 schreef Hetekip het volgende:
Formule 1 is echt gewoon mario kart geworden met die batterijen. Dat jullie nog kijken :')
Heb er toch voor betaald? :{w
  Moderator / Redactie FP vrijdag 1 mei 2026 @ 18:04:31 #46
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220691265
Max beetje dollen met Bortoleto :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:05:59 #47
511221 Hetekip
Depressief
pi_220691290
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:01 schreef StephanL het volgende:

[..]
Heb er toch voor betaald? :{w
Nog geen aankoop spijt? _O-
Ach ja alle gekheid op een stokje, als je er maar gewoon van kan genieten. Ik vind het maar dikke onzin met die batterij, en zie het eigenlijk donker in voor de toekomst.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220691321
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:05 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Nog geen aankoop spijt? _O-
Ach ja alle gekheid op een stokje, als je er maar gewoon van kan genieten. Ik vind het maar dikke onzin met die batterij, en zie het eigenlijk donker in voor de toekomst.
Ja was er ook wel klaar mee hoor. Nu vind ik trainingen wel prima om te kijken maar misschien denk ik er na zondag weer anders over.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 1 mei 2026 @ 18:10:12 #49
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220691333
Max even P1.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:12:02 #50
511221 Hetekip
Depressief
pi_220691348
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja was er ook wel klaar mee hoor. Nu vind ik trainingen wel prima om te kijken maar misschien denk ik er na zondag weer anders over.
Tja, als je maar aan je bloeddruk denkt, anders krijg je ook met een accu te maken in de vorm van een pacemaker _O-
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')