quote:Op donderdag 30 april 2026 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus mag de rest dit topic ook niet in MyAT krijgen?
Doe eens liefquote:
Ergo: Rode vlag genot.quote:Op donderdag 30 april 2026 14:11 schreef -XOR- het volgende:
Mario kart op een speelgoedbaantje in de regen.
Een auto eindigt in het nep water.quote:
70% kans op regen gedurende de race. En als het onweert wordt er helemaal niet gereden. Na elke flits is het minimaal een half uur wachten voordat men weer de baan op mag.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zondag dus 93% kans op regen/onweer. Heb niet gekeken naar welk tijdstip op de dag men dat verwacht.
Wel minder superclipping maar nog niet helemaal weg. Ipv 190m op het rechte stuk nog maar 50m volgens de simulaties.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is wel top ja.
Zeker met direct sprintaidsquali er na. Toch blijft de helft maar over van de totale train tijd met deze totaal nieuwe set up dingen.
Ik voorspel alsnog een hoop superclipping hier.
Hopelijk genoeg gewicht verloren.quote:
Mooie sim.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel minder superclipping maar nog niet helemaal weg. Ipv 190m op het rechte stuk nog maar 50m volgens de simulaties.
[ x ]
Was al bekend. GP had Max zelfs om een soort van toestemming gevraagd.quote:
GTAquote:
Heb er toch voor betaald?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:59 schreef Hetekip het volgende:
Formule 1 is echt gewoon mario kart geworden met die batterijen. Dat jullie nog kijken
Nog geen aankoop spijt?quote:
Ja was er ook wel klaar mee hoor. Nu vind ik trainingen wel prima om te kijken maar misschien denk ik er na zondag weer anders over.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Nog geen aankoop spijt?![]()
Ach ja alle gekheid op een stokje, als je er maar gewoon van kan genieten. Ik vind het maar dikke onzin met die batterij, en zie het eigenlijk donker in voor de toekomst.
Tja, als je maar aan je bloeddruk denkt, anders krijg je ook met een accu te maken in de vorm van een pacemakerquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja was er ook wel klaar mee hoor. Nu vind ik trainingen wel prima om te kijken maar misschien denk ik er na zondag weer anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |