Ik deed eerst fout. ik weet het.quote:
Dat zegt nog niks als ze op de baan rijden.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Schijnbaar was Max wel happy bij Red Bull in de fabriek. Wellicht hebben ze wat gevonden.
We gaan het zien!quote:Op donderdag 30 april 2026 08:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks als ze op de baan rijden.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ook je tweede poging was niet goedquote:Op donderdag 30 april 2026 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik deed eerst fout. ik weet het.
Hij is toch gekoppeld aan de japanse?quote:Op donderdag 30 april 2026 08:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ook je tweede poging was niet goed
Je zit op je verkeerde accountquote:Op donderdag 30 april 2026 08:14 schreef Zorro het volgende:
Joepie een sprintrace
Zo tof dat ze dat bedacht hebben. En dan die schitterende inhaalacties nu met dat briljante systeem van accu opladen en dan voorbij kunnen boosten!
Ik zit er nu al klaar voor!
Oh ja, hup Sjors
MyAT deed het alleen niet.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is toch gekoppeld aan de japanse?
Zei niemand, ooit.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:14 schreef Zorro het volgende:
Joepie een sprintrace
Zo tof dat ze dat bedacht hebben. En dan die schitterende inhaalacties nu met dat briljante systeem van accu opladen en dan voorbij kunnen boosten!
Ik zit er nu al klaar voor!
Oh ja, hup Sjors
quote:Op donderdag 30 april 2026 08:14 schreef Zorro het volgende:
Joepie een sprintrace
Zo tof dat ze dat bedacht hebben. En dan die schitterende inhaalacties nu met dat briljante systeem van accu opladen en dan voorbij kunnen boosten!
Ik zit er nu al klaar voor!
Oh ja, hup Sjors
Jawel. Er is 1... oh wacht, ik snap het, de negeermodus. Uitstekend!quote:
Je bent er toch op vrijdag en zaterdag nietquote:
Sow.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent er toch op vrijdag en zaterdag niet
Dus mag de rest dit topic ook niet in MyAT krijgen?quote:Op donderdag 30 april 2026 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent er toch op vrijdag en zaterdag niet
Dan fix je het zelf toch effequote:Op donderdag 30 april 2026 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus mag de rest dit topic ook niet in MyAT krijgen?
Dit is wel top ja.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel fijn dat de VT nu anderhalf uur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |