Ik deed eerst fout. ik weet het.quote:
Dat zegt nog niks als ze op de baan rijden.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Schijnbaar was Max wel happy bij Red Bull in de fabriek. Wellicht hebben ze wat gevonden.
We gaan het zien!quote:Op donderdag 30 april 2026 08:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks als ze op de baan rijden.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ook je tweede poging was niet goedquote:Op donderdag 30 april 2026 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik deed eerst fout. ik weet het.
Hij is toch gekoppeld aan de japanse?quote:Op donderdag 30 april 2026 08:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ook je tweede poging was niet goed
Je zit op je verkeerde accountquote:Op donderdag 30 april 2026 08:14 schreef Zorro het volgende:
Joepie een sprintrace
Zo tof dat ze dat bedacht hebben. En dan die schitterende inhaalacties nu met dat briljante systeem van accu opladen en dan voorbij kunnen boosten!
Ik zit er nu al klaar voor!
Oh ja, hup Sjors
MyAT deed het alleen niet.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is toch gekoppeld aan de japanse?
Zei niemand, ooit.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:14 schreef Zorro het volgende:
Joepie een sprintrace
Zo tof dat ze dat bedacht hebben. En dan die schitterende inhaalacties nu met dat briljante systeem van accu opladen en dan voorbij kunnen boosten!
Oh ja, hup Sjors
quote:Op donderdag 30 april 2026 08:14 schreef Zorro het volgende:
Joepie een sprintrace
Oh ja, hup Sjors
Jawel. Er is 1... oh wacht, ik snap het, de negeermodus. Uitstekend!quote:
Je bent er toch op vrijdag en zaterdag nietquote:
Sow.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent er toch op vrijdag en zaterdag niet
Dus mag de rest dit topic ook niet in MyAT krijgen?quote:Op donderdag 30 april 2026 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent er toch op vrijdag en zaterdag niet
Dan fix je het zelf toch effequote:Op donderdag 30 april 2026 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus mag de rest dit topic ook niet in MyAT krijgen?
Dit is wel top ja.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel fijn dat de VT nu anderhalf uur is.
quote:Op donderdag 30 april 2026 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus mag de rest dit topic ook niet in MyAT krijgen?
Doe eens liefquote:
Ergo: Rode vlag genot.quote:Op donderdag 30 april 2026 14:11 schreef -XOR- het volgende:
Mario kart op een speelgoedbaantje in de regen.
Een auto eindigt in het nep water.quote:
70% kans op regen gedurende de race. En als het onweert wordt er helemaal niet gereden. Na elke flits is het minimaal een half uur wachten voordat men weer de baan op mag.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zondag dus 93% kans op regen/onweer. Heb niet gekeken naar welk tijdstip op de dag men dat verwacht.
Wel minder superclipping maar nog niet helemaal weg. Ipv 190m op het rechte stuk nog maar 50m volgens de simulaties.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is wel top ja.
Zeker met direct sprintaidsquali er na. Toch blijft de helft maar over van de totale train tijd met deze totaal nieuwe set up dingen.
Ik voorspel alsnog een hoop superclipping hier.
Hopelijk genoeg gewicht verloren.quote:
Mooie sim.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel minder superclipping maar nog niet helemaal weg. Ipv 190m op het rechte stuk nog maar 50m volgens de simulaties.
[ x ]
Was al bekend. GP had Max zelfs om een soort van toestemming gevraagd.quote:
GTAquote:
Heb er toch voor betaald?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:59 schreef Hetekip het volgende:
Formule 1 is echt gewoon mario kart geworden met die batterijen. Dat jullie nog kijken
Nog geen aankoop spijt?quote:
Ja was er ook wel klaar mee hoor. Nu vind ik trainingen wel prima om te kijken maar misschien denk ik er na zondag weer anders over.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Nog geen aankoop spijt?![]()
Ach ja alle gekheid op een stokje, als je er maar gewoon van kan genieten. Ik vind het maar dikke onzin met die batterij, en zie het eigenlijk donker in voor de toekomst.
Tja, als je maar aan je bloeddruk denkt, anders krijg je ook met een accu te maken in de vorm van een pacemakerquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja was er ook wel klaar mee hoor. Nu vind ik trainingen wel prima om te kijken maar misschien denk ik er na zondag weer anders over.
Heb mijn f1tv abbo stopgezet. Kijk nu via iptv wat ik toch al had. Gewoon 4K 50fps 15Mbps stream btw.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Nog geen aankoop spijt?![]()
Ach ja alle gekheid op een stokje, als je er maar gewoon van kan genieten. Ik vind het maar dikke onzin met die batterij, en zie het eigenlijk donker in voor de toekomst.
Wel op medium...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull lijkt wel wat beter te gaan.
Op hard ging het ook niet heel slecht.quote:
Hopelijk breken wat nu betere tijden aanquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op hard ging het ook niet heel slecht.
Gingen er wel meer.quote:
Gaf hij ook al aan. Volgens hem is het een stoomtreinquote:
Weten we na kwart over 11.quote:
Morgenavond toch?quote:
Sprintkwalificatie is ook kwalificatie tochquote:
Niet volgens nattekat.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sprintkwalificatie is ook kwalificatie toch
Volgens mij welquote:
Daar zit een luchtje aan..quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leclerc naar de wc geweest en meteen P1
Zijn blinde darm eruit gepoept?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leclerc naar de wc geweest en meteen P1
Niet Leclekker.quote:
Zou wat zijnquote:
Hadjar ookquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max had problemen met de shifts.
Hoorde het jaquote:
Niet alleen hij.quote:
Lijkt er wel op ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |