BrakeBQquote:
Max heeft hem beter onder controle. Zijn die problemen met de shifts opgelost?quote:
idd,...shifts weet ik nietquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft hem beter onder controle. Zijn die problemen met de shifts opgelost?
Ik was ook laatquote:
Ik ben verrastquote:
quote:
quote:
het is even een beetje uit mijn systeemquote:
Net zo echt als de dreigementen van Trump.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een prachtige boot lag daar..... op het met verf gekleurde asfalt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo echt als de dreigementen van Trump.
hoe laatquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd naar de sprintkwalificatie straks.
quote:
quote:
quote:
Hopelijk haal ik het,quote:
Ik denk het.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Schroeven ze de upgrades ook op de auto van Hadjar?
Het is wel eens slechter geweest.quote:
Max P2quote:
Eindelijk tijd?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
Zo voor het eerst dit jaar eens een F1-sessie live zien
Veel plezier!quote:
Gaat wel lukken!quote:
Was nergens voor nodig nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:33 schreef -XOR- het volgende:
Bokkelul Sjors wil effe meten wie de langste heeft.
Dat wel.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:36 schreef greysbones het volgende:
Stroll verpest even wat rondjes van coureurs
kan die AS al weer een beetje meekomen?quote:
Zo te zien niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan die AS al weer een beetje meekomen?
Ietsje.quote:
Je bent erquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:40 schreef Nattekat het volgende:
Voor mijn gevoel is de tijdenlijst veranderd.
Maar dat zal wel niet.
Dat duurde niet lang.quote:
De zandzakken zijn er uitquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:40 schreef LTVDK het volgende:
Ah McLaren heeft ook het tempo weer teruggevonden
Hoorde geruchten dat er een goede kans is dat Toto teleurgesteld gaat zijn.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoorde geruchten dat er een goede kans is dat Toto teleurgesteld gaat zijn.
Helaas.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand wat dit inhoud?
Race Control
NORMAL GRIP DELTA ACTIVE
versus LOW GRIP DELTA
Mogelijk dat de maximale delta tijd bij een VSC anders is bij een droge baan dan bij een natte/low grip baan.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand wat dit inhoud?
Race Control
NORMAL GRIP DELTA ACTIVE
versus LOW GRIP DELTA
Zou dat met de vleugel de maken hebben?quote:
Mogen wij dat ook weten?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Die beelden van het zwembad laten echt prachtig zien wat er mis is met deze race.
Ja zoiets zou kunnen. mja ze doen toch niets met die delta tijd...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mogelijk dat de maximale delta tijd bij een VSC anders is bij een droge baan dan bij een natte/low grip baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |