Oei, echt heel pinnig, ja. Ik trek haar vandaag heel slecht.quote:Op maandag 13 april 2026 16:47 schreef Missinglink24 het volgende: [..] Ja en die pinnige reactie van AM; dit is mijn werk ja, dit is mijn werk!
Volgend schooljaar zit mijn kind op 2 scholen 😨quote:Op maandag 13 april 2026 17:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Mijn kind wint hoor, die denkt zelfs schooloverstijgend! Ha, ik ga dit meteen tegen Judith zeggen in een DM.
Misschien kan ze straks nog even naar de AH!quote:Op maandag 13 april 2026 17:17 schreef tulpje19 het volgende:
Sanneke en haar obsessie met eten, maar dan vindt ze het gek dat haar huid is zoals het is.
Ik krijg ook de indruk dat ze alleen groente aanraakt als een andere, vaak wel gelukte, influencer het in een recept heeft staan. Brrr
Gisteren heb ik alles weggehaald.quote:Op maandag 13 april 2026 17:29 schreef Loveischocolala het volgende:
Over heermoes ellendige dingen je haalt er 1 uit en komen 11039739302 voor terug hahahah
Maar laten staan is helemaal geen optie. Dan heb je over een maand geen zichtbare tegels meer.quote:Op maandag 13 april 2026 17:29 schreef Loveischocolala het volgende:
Over heermoes ellendige dingen je haalt er 1 uit en komen 11039739302 voor terug hahahah
Moet zelfs haar eigen kind overtuigen van 'haar werk'.quote:Op maandag 13 april 2026 17:15 schreef Shuri het volgende:
[..]
Oei, echt heel pinnig, ja. Ik trek haar vandaag heel slecht.
Nou dan moet ze eens naar de dokter, want wie werkt er 24 uur per dag🤮quote:Op maandag 13 april 2026 17:33 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Moet zelfs haar eigen kind overtuigen van 'haar werk'.
De kinderen van AM 😉quote:Op maandag 13 april 2026 17:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Nou dan moet ze eens naar de dokter, want wie werkt er 24 uur per dag🤮
De beul in de middeleeuwen zei dat ook: dit is gewoon mijn werk jaquote:Op maandag 13 april 2026 17:15 schreef Shuri het volgende:
[..]
Oei, echt heel pinnig, ja. Ik trek haar vandaag heel slecht.
Haar “autisme” kan ook aan en uit. Echt knap.quote:Op maandag 13 april 2026 17:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien kan ze straks nog even naar de AH!
Een paar weken terug had ze nog safe food nodig, nu kan ze weer alles hebben. Ze heeft in elk geval geen Arfid.
(Wannabe) fluflu’s, het is en blijft een raar fenomeen. Ze zijn net even anders.quote:Op maandag 13 april 2026 18:27 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Haar “autisme” kan ook aan en uit. Echt knap.
Zal er iets uit de denktank gekomen zijn? Een enorme boete of berisping oid voor Annemarie omdat ze zelf al jaren niets doet met alle aandachtspunten rondom inzet van kinderen in content? Ik weet dat dit, gezien het gebrek aan echte regels, lastig is, maar haar content lijkt wel anders. Voor mij zit dat voor nu in Sam die helemaal niet meer in beeld lijkt te komen en nog minder dan eerder genoemd wordt, maar ook in ander film-gedrag en scherper gedrag op het gebied van privacy en het werk van hun moeder van de kinderen (die continu lijdend voorwerp zijn in haar beelden).quote:Op maandag 13 april 2026 18:27 schreef Lodelie het volgende:
Er zijn hele duidelijke barsten te zien in de content van Am.
Kinderen die er steeds minder op zitten te wachten om gefilmd te worden, Am die van gekkigheid niet meer weet wat ze moet roepen, alle zogenaamde hobbies die acuut aan de kant worden geschoven zodra de promotie voorbij is. Het is een kwestie van tijd en dan is ze totaal niet meer relevant.
Jet die haar eerst na doet en dan terecht wijst dat ze niet eerst aanklopt voordat ze binnenkomt. Het lijkt misschien onschuldig, maar Am blijft gewoon filmen en post het gelijk. Ze ziet en voelt de boodschap totaal niet.
Sanneke doet andere dingen met haar kind: winkelen.quote:Op maandag 13 april 2026 18:32 schreef tulpje19 het volgende:
Oh my lord. Dion uit zn werk en gezellig een boekje lezen met Mijan. Dat zien we Sanneke nooit doen. Die laat het liever over aan YouTube. Ik vind Sanneke echt steeds weerzinwekkender worden.
Ik ken dit helemaal niet dus ik moest googelen (mijn google doet het gelukkig wel, maar ik ben dan ook geen fluflu). Maar even, kan iemand mij vertellen waarom je dit bij je huis zou willen hebben? In een straat waar kinderen spelen, buren wonen, recht voor je keukenraam. Iemand?quote:Op maandag 13 april 2026 18:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
De geocache bij Debbie is 24/7 beschikbaar en motorfietsen, terreinvoertuigen, vrachtwagens, campers en paarden zijn toegestaan. 😊
Misschien kan AM een keer met de motor langs. Of het paard.
Ik heb alleen maar vragen maar zal me inhouden. Vraag me wel af wat de buren ervan gaan vinden als de straat volstroomt met bezoekers voor haar bieb én moet ze daar geen toestemming van haar gemeente voor hebben om zoiets te plaatsen?quote:Op maandag 13 april 2026 18:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
De geocache bij Debbie is 24/7 beschikbaar en motorfietsen, terreinvoertuigen, vrachtwagens, campers en paarden zijn toegestaan. 😊
Misschien kan AM een keer met de motor langs. Of het paard.
Ik denk dat ze alle geocachers en biebbezoekers zo op Insta pleurt.quote:Op maandag 13 april 2026 18:57 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vragen maar zal me inhouden. Vraag me wel af wat de buren ervan gaan vinden als de straat volstroomt met bezoekers voor haar bieb én moet ze daar geen toestemming van haar gemeente voor hebben om zoiets te plaatsen?
Aandacht, voor haar en haar boekenkastje. Kan ze constant kijken of en wie er voor heur huis staat, en zwaaien als de koningin.quote:Op maandag 13 april 2026 18:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ken dit helemaal niet dus ik moest googelen (mijn google doet het gelukkig wel, maar ik ben dan ook geen fluflu). Maar even, kan iemand mij vertellen waarom je dit bij je huis zou willen hebben? In een straat waar kinderen spelen, buren wonen, recht voor je keukenraam. Iemand?
Het aandacht vragen kent bij sommige fluflu's geen grenzen. Tot aan de voordeur aan toe.quote:Op maandag 13 april 2026 19:02 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alle geocachers en biebbezoekers zo op Insta pleurt.
Voor de aandachtquote:Op maandag 13 april 2026 18:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ken dit helemaal niet dus ik moest googelen (mijn google doet het gelukkig wel, maar ik ben dan ook geen fluflu). Maar even, kan iemand mij vertellen waarom je dit bij je huis zou willen hebben? In een straat waar kinderen spelen, buren wonen, recht voor je keukenraam. Iemand?
Wat een heel weekend, zonder een overheersende moeder en die camera constant in je snoet, kan doen op de leeftijd van J. Ik hoop dat ze die tegengas blijft geven, niet alleen voor AM maar ook voor zichzelf.quote:Op maandag 13 april 2026 19:05 schreef proud_mami het volgende:
En die Jet, geweldig! En idd dat snibbige antwoord van AM, dat is mijn werk![]()
Volgens mij pakte ze de hand/pols van Jet ook nog wel best stevig beet om haar op te laten houden met haar opmerkingen en gekke bekken trekken.
In je eigen tuin mag je een bieb plaatsen net als een geocache.. eigen grond dus mag. Die van haar staat wel erg op de grens...quote:Op maandag 13 april 2026 18:57 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vragen maar zal me inhouden. Vraag me wel af wat de buren ervan gaan vinden als de straat volstroomt met bezoekers voor haar bieb én moet ze daar geen toestemming van haar gemeente voor hebben om zoiets te plaatsen?
🤣 ik cache ook (met kinderen op vakantie is leuk verdrijf) ik had niet in Barneveld gekeken...quote:Op maandag 13 april 2026 19:15 schreef IlseMarije het volgende:
Ik ben ookneen geocacher en keek even in Barnevald, de eerste cache die ik zag draagt de naam Zoë de ondeugende kabouter 🤣🤣🤣🤣 Zou Debbie al een klacht ingediend hebben? Debbie is geen premium (betaald) lid dus kan deze niet vinden en niet eens zien wat in dit geval jammer is 🤣
En schreeuwen!quote:Op maandag 13 april 2026 18:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke doet andere dingen met haar kind: winkelen.
😂😂quote:Op maandag 13 april 2026 19:15 schreef IlseMarije het volgende:
Ik ben ookneen geocacher en keek even in Barnevald, de eerste cache die ik zag draagt de naam Zoë de ondeugende kabouter 🤣🤣🤣🤣 Zou Debbie al een klacht ingediend hebben? Debbie is geen premium (betaald) lid dus kan deze niet vinden en niet eens zien wat in dit geval jammer is 🤣
Nee nu ik er over nadenk ook niet... wel rond een oprit enzo (wij wonen landelijk dus veel boerderijen)quote:Op maandag 13 april 2026 19:12 schreef proud_mami het volgende:
Geocaching is trouwens wel heel leuk, vaak gedaan met de kids vroeger. Maar nog nooit, ik herhaal nog nooit een geocach in een voortuin van iemand tegengekomen
Is het niet die van Debbie??quote:Op maandag 13 april 2026 19:15 schreef IlseMarije het volgende:
Dat het niet eng is snap, maar meer de vraag waarom je zoveel mensen naar je huis zou willen trekken. Het staat zo’n beetje tegen haar huis aan. Ze zit vaak voor met de kinderen. Het zal leuk zijn. Maar absoluut niet mijn ding. Ik hoef geen aandacht en ben nogal gesteld op mijn privacy.quote:Op maandag 13 april 2026 19:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Aandacht, voor haar en haar boekenkastje. Kan ze constant kijken of en wie er voor heur huis staat, en zwaaien als de koningin.
Er is niks engs aan voor (spelende) kinderen hoor, of buren. Niet enger/vervelender dan het boekenkastje zelf.
Tsja ze plempt haar hele hebben en houden op insta dan maken die paar mensen voor de deur vast ook niks meer uitquote:Op maandag 13 april 2026 19:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat het niet eng is snap, maar meer de vraag waarom je zoveel mensen naar je huis zou willen trekken. Het staat zo’n beetje tegen haar huis aan. Ze zit vaak voor met de kinderen. Het zal leuk zijn. Maar absoluut niet mijn ding. Ik hoef geen aandacht en ben nogal gesteld op mijn privacy.
Je ziet hem 's morgens ook gezellig met die twee jongsten. Het is dat AM het altijd zo draait dat Lot haar moeder mist en alles om AM draait, maar de warmte, aandacht en knuffels komen toch echt van MG.quote:Op maandag 13 april 2026 19:35 schreef AnnArt het volgende:
Iemand schreef dat MG wel uitgecheckt leek bij zoveel kinderen en een dwingende rigide vrouw, maar vlgs heeft hij met iig zijn oudste zoons een goed contact en delen ze interesses. Sam komt m.i. ook vaak speciaal voor zijn vader. Het ziet er gezellig en warm uit, itt dat geteut en getetter van AM van achter die camera.
Ik volg haar, vond haar eerst leuk en motiverend. Maar nu is het echt iedere dag hetzelfde qua stories en video's dus ik word het beetje zat.quote:Op maandag 13 april 2026 19:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Volgt iemand fitmama.natas? Ik vind haar content wel oké-ish. Maar haar haar.. ik wist niet dat haar zo gortdroog kon zijn en als een baal stro op je hoofd kon zitten. Ze heeft nu ook nog extensions in die ook al gort droog zijn geworden.
Ik bedoelde ook Am☺️quote:
Bij ons in de straat is er wel ooit 1 geweest in de voortuin. Die waren zelf fanatiek geocachers.quote:Op maandag 13 april 2026 19:12 schreef proud_mami het volgende:
Geocaching is trouwens wel heel leuk, vaak gedaan met de kids vroeger. Maar nog nooit, ik herhaal nog nooit een geocach in een voortuin van iemand tegengekomen
Echt? Ik zie dat dus niet he. 🥲quote:Op maandag 13 april 2026 18:44 schreef JaNeeDan het volgende:
Mijn_geldzaken heeft een huis gekocht. Ze gaat niks delen over het huis, want privacy. Eén blik op Funda en je hebt het huis gevonden.
Ze heeft een foto van het uitzicht gedeeld nadat ze het huis hadden bezichtigd en nu heeft ze de plaats genoemd. Leeuwarden, vrijstaand huis, aan het water. Met deze drie dingen heb je het zo. En deze dingen heeft ze zelf genoemd en/of laten zien.quote:
Een mislukte versie van de millennial tuck 🤔quote:Op maandag 13 april 2026 18:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie, waarom doet ze haar shirt zo lelijk in haar broek? 1 kant van de bloes erin en de andere kant niet, ik snap hem niet
Dan ga ik ervan uit dat ze acuut stopt met filmen toch? Of zou sam geen contact meer willen, zoiets?quote:Op maandag 13 april 2026 19:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Zal er op het darkweb iets van de kinderen van AM zijn opgedoken? Dat ze daarom van de rel is/ was.
Ik ben ook geen fan van dit stel; zij is mij té opportunistisch en hij wordt vervelend met z'n middelvinger (zou voor mij een dealbreaker zijn in een relatie, ik heb geen idee maar volgens mij deed hij dit niet met MCW of in de poly).quote:Op maandag 13 april 2026 20:17 schreef Moppie1982 het volgende:
Zijn KB en JVP getrouwd? Met haar wat moet je met zo een vrouw? Hebben we wat gemist?
Die doet ook maximaal overdreven met alles hoor
Foto niet gezien wel benieuwd welke het dan is hahaquote:Op maandag 13 april 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft een foto van het uitzicht gedeeld nadat ze het huis hadden bezichtigd en nu heeft ze de plaats genoemd. Leeuwarden, vrijstaand huis, aan het water. Met deze drie dingen heb je het zo. En deze dingen heeft ze zelf genoemd en/of laten zien.
Viel mij ook op. Gelukkig gaan ze wel officieel diagnosticeren nu, dacht dat dat al gedaan was in de wereld van moeder. Want Maen, die is wel een geval apart hoor met haar autonomie. Ze hoort thuis gewoon nooit ‘zo doen we het en vandaag krijg jij je zin niet’, misschien moet moeder daar eens mee beginnen. Judith en Minibelle zouden echt vrienden kunnen zijn met hun inzichten over intelligente, manier van leren (top-down) en autonomie. En Minibelle lijkt mij net zo’n slechte match met mij als Judith. 🙈quote:Op maandag 13 april 2026 20:37 schreef WinnieWana het volgende:
Minibelle met een heel verhaal over dat haar jongste na de zomervakantie naar groep 3 gaat.
Kind is in december 5 geworden en heel uitzonderlijk is het niet om met ruim 5.5 jaar in groep 3 te zitten straks.
Tenminste er zitten er genoeg in de klas bij mijn zoon ( groep 3) en neefje die ook van december is ( andere school)
Maar ik dacht dat ze op een ander huis geboden hadden dan die van dat uitzicht. Dan bedoel je dat grijze ding neem ik aan?quote:Op maandag 13 april 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft een foto van het uitzicht gedeeld nadat ze het huis hadden bezichtigd en nu heeft ze de plaats genoemd. Leeuwarden, vrijstaand huis, aan het water. Met deze drie dingen heb je het zo. En deze dingen heeft ze zelf genoemd en/of laten zien.
Als je zoekt op verkocht onder voorbehoud en dan vanaf ¤800.000,- is de eerste die naar boven komt. Woning ligt aan het waterquote:Op maandag 13 april 2026 20:38 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Foto niet gezien wel benieuwd welke het dan is haha
Mijn zoon gaat ook naar groep 3 idd, ook december en dus zelfde leeftijd. Het is niet speciaal nee..sommige kinderen kleuteren wat langer, wat ook prima is.quote:Op maandag 13 april 2026 20:37 schreef WinnieWana het volgende:
Minibelle met een heel verhaal over dat haar jongste na de zomervakantie naar groep 3 gaat.
Kind is in december 5 geworden en heel uitzonderlijk is het niet om met ruim 5.5 jaar in groep 3 te zitten straks.
Tenminste er zitten er genoeg in de klas bij mijn zoon ( groep 3) en neefje die ook van december is ( andere school)
Ja, die.quote:Op maandag 13 april 2026 20:43 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat ze op een ander huis geboden hadden dan die van dat uitzicht. Dan bedoel je dat grijze ding neem ik aan?
Aaah ik vond dat zo kille wijk altijdquote:Op maandag 13 april 2026 20:43 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Als je zoekt op verkocht onder voorbehoud en dan vanaf ¤800.000,- is de eerste die naar boven komt. Woning ligt aan het water
Als hij het destijds had gedaan, dan had MCW dat zeker niet gefilmd. Want past niet in het perfecte plaatje.quote:Op maandag 13 april 2026 20:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van dit stel; zij is mij té opportunistisch en hij wordt vervelend met z'n middelvinger (zou voor mij een dealbreaker zijn in een relatie, ik heb geen idee maar volgens mij deed hij dit niet met MCW of in de poly).
Standaard is het ook zeker niet hoor. Hier op school kiezen ze daar juist liever niet voor omdat is gebleken dat de ‘vroege leerling’ vaker op een later moment alsnog vastliep. Dat geldt niet voor alle leerlingen uiteraard. Maar de standaard is het iig niet.quote:Op maandag 13 april 2026 20:44 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat ook naar groep 3 idd, ook december en dus zelfde leeftijd. Het is niet speciaal nee..sommige kinderen kleuteren wat langer, wat ook prima is.
Nee ze zijn tooo much!quote:Op maandag 13 april 2026 20:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van dit stel; zij is mij té opportunistisch en hij wordt vervelend met z'n middelvinger (zou voor mij een dealbreaker zijn in een relatie, ik heb geen idee maar volgens mij deed hij dit niet met MCW of in de poly).
De eerste is er al op gepleurdquote:Op maandag 13 april 2026 19:02 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alle geocachers en biebbezoekers zo op Insta pleurt.
Ik zie haar al helemaal hysterisch naar buiten rennen (denk aan het ‘tante saaaaaaaraaaaaa’ filmpje)quote:Op maandag 13 april 2026 19:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar ook dat ze naar buiten gaat om mensen aan te spreken 😵💫 sorry ik zou dan echt afhaken en weg gaan.. ik zoek caches niet voor het sociale maar voor een bezigheid (vaak met mijn kinderen)
Dit is toch het uitzicht van haar vorige (tijdelijke) huis? Begin april gaf ze aan dat ze gaat verhuizen naar een nieuw tijdelijke plek waar ze een paar maanden gaat wonen.quote:Op maandag 13 april 2026 21:18 schreef Moppie1982 het volgende:
JVP weer verhuizen ? Zie reacties onder haar post?? Was toch net verhuisd?
Zou MW ook haar huur betalen net als bij Koen? Dit stond op het juice kanaal tijdje terug en was snel weg..
Deze manier ziet er slonzig uitquote:Op maandag 13 april 2026 20:33 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Een mislukte versie van de millennial tuck 🤔
Goh, dat is echt een hele uitdagende cache. Dat is toch niet leuk? En de hint is dan zeker tussen het 2 en 3e boek op de bovenste plank.quote:Op maandag 13 april 2026 19:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee die heet tussen de boeken
Maar dan hebben ze iemand die op het huis past! Daar heeft ze toen nog een geweldig filmpje van gemaakt. Hilarisch.quote:Op maandag 13 april 2026 21:25 schreef Beertjeteddy het volgende:
Vind het gedrag van Debbie en die Geocaching en boekenkast als ik er zo over nadenk echt heel raar.
Ze was toch zo gestalkt door mensen en meer onzin?
Voor iemand die gestalkt is, is dit heel erg raar gedrag.
Vind het ook gewoon ontzettend dom want elk jaar gooit ze precies er ook weer op wanneer ze op vakantie is? Handig, weten de inbrekers ook gelijk waar ze moeten wezen.
Mw betaalt de huur voor Koen? Die heb ik even gemist 🫣quote:Op maandag 13 april 2026 21:18 schreef Moppie1982 het volgende:
JVP weer verhuizen ? Zie reacties onder haar post?? Was toch net verhuisd?
Zou MW ook haar huur betalen net als bij Koen? Dit stond op het juice kanaal tijdje terug en was snel weg..
😆 dat was een slecht staaltje acteerwerkquote:Op maandag 13 april 2026 21:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze iemand die op het huis past! Daar heeft ze toen nog een geweldig filmpje van gemaakt. Hilarisch.
Dat komt heel vaak voor, ikzelf had ook een minibieb met geocache in de voortuin. Erg leuk mensen kijken 🤣 De bieb stond aan de rand van de voortuin, was in overleg met de buren en je keek de straat in en niet de huizen in. Vond ik erg leuk.quote:Op maandag 13 april 2026 19:12 schreef proud_mami het volgende:
Mooie huizen (op mooie plekken) staan er te koop zeg in Leeuwarden. Daar krijg je nog waar voor je geld zeg!quote:Op maandag 13 april 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat mocht niet van Mies.quote:Op maandag 13 april 2026 20:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Tududu inspector gadget tudududu🔎🔎quote:Op maandag 13 april 2026 21:37 schreef Johanna38 het volgende:
AM volgt Jim, z’n nieuwe vriendin, Julia, Rensmetpens, Esmee, maar niet Sam🔍🔍🔍
Ik heb niet naar andere huizen gekeken. Ik vind het een flinke som geld. Maar ze gaan twee huizen verkopen, dat scheelt natuurlijk.quote:Op maandag 13 april 2026 21:37 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Mooie huizen (op mooie plekken) staan er te koop zeg in Leeuwarden. Daar krijg je nog waar voor je geld zeg!
Ja t ging erom dat Koen een best duur stekkie ging huren, maar Koen niet vertelde dat MW deze huur betaalde omdat ze voor de kinderen een fijne plek wou waar ze een onbeperkt konden blijven. Zij betaalt zijn huur, stond zelfs het e.a. van de verhuurder op.quote:Op maandag 13 april 2026 21:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Mw betaalt de huur voor Koen? Die heb ik even gemist 🫣
FBI jij!quote:Op maandag 13 april 2026 21:37 schreef Johanna38 het volgende:
AM volgt Jim, z’n nieuwe vriendin, Julia, Rensmetpens, Esmee, maar niet Sam🔍🔍🔍
Hij is toch ondertussen ook weer verhuisd?quote:Op maandag 13 april 2026 21:46 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja t ging erom dat Koen een best duur stekkie ging huren, maar Koen niet vertelde dat MW deze huur betaalde omdat ze voor de kinderen een fijne plek wou waar ze een onbeperkt konden blijven. Zij betaalt zijn huur, stond zelfs het e.a. van de verhuurder op.
Ja naar die dure woning van 2500¤ per maandquote:Op maandag 13 april 2026 21:49 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Hij is toch ondertussen ook weer verhuisd?
Was dat voorheen wel zo? Volgde ze toen wel alles en iedereen? Zo niet, heeft Sam haar dan verwijderd of heeft ze zichzelf verwijderd? Ze kwam niet verder dan meedelen dat hij naar het huis in Frankrijk ging.quote:
Volgens mij volgde ze alle kinderen eerst ja.quote:Op maandag 13 april 2026 21:52 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Was dat voorheen wel zo? Volgde ze toen wel alles en iedereen? Zo niet, heeft Sam haar dan verwijderd of heeft ze zichzelf verwijderd? Ze kwam niet verder dan meedelen dat hij naar het huis in Frankrijk ging.
Ze tagde hem zelfs! Ik vind dat zo bizar evt je kind blokkeren hoorquote:Op maandag 13 april 2026 21:52 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Was dat voorheen wel zo? Volgde ze toen wel alles en iedereen? Zo niet, heeft Sam haar dan verwijderd of heeft ze zichzelf verwijderd? Ze kwam niet verder dan meedelen dat hij naar het huis in Frankrijk ging.
Waarom ‘zong’ ik dit 😆quote:Op maandag 13 april 2026 21:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Tududu inspector gadget tudududu🔎🔎
Esmee volgt ze ook niet (meer)quote:Op maandag 13 april 2026 21:54 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze tagde hem zelfs! Ik vind dat zo bizar evt je kind blokkeren hoor
Gaat dit om zijn huidige woning? Compleet gemist.quote:Op maandag 13 april 2026 21:46 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja t ging erom dat Koen een best duur stekkie ging huren, maar Koen niet vertelde dat MW deze huur betaalde omdat ze voor de kinderen een fijne plek wou waar ze een onbeperkt konden blijven. Zij betaalt zijn huur, stond zelfs het e.a. van de verhuurder op.
Ja!quote:Op maandag 13 april 2026 22:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gaat dit om zijn huidige woning? Compleet gemist.
Ze zoekt speelplekken die binnen zijn.quote:Op maandag 13 april 2026 21:51 schreef Lief17 het volgende:
Sanneke woont echt op loopafstand van de kinderboerderij hoor. En het was heerlijk weer daar in de omgeving. Ik snap echt niet dat ze niks onderneemt met Mijan.
Er waren mensen nieuwsgierig naar de huurprijs van hun nieuwe woning. Die ligt net onder de 800 euro.
Maar die mogen dan weer niet te druk zijn en het liefst bij # Landal.quote:Op maandag 13 april 2026 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zoekt speelplekken die binnen zijn.
Ik heb dit niet voorbij zien komen op de Juicekanalen, blijkbaar gemist... en als het verwijderd is, dan zal het misschien toch niet kloppen.quote:
Dit is gedeeld door het juice kanaal, die hadden het van hun bronnen. Die maken ze nooit bekend! Dus kan van hun zelf zijn maar ook van een ander in hun kring.quote:
De bibliotheek, net als HVK. De bibliotheek dame entertaint je kind👍quote:Op maandag 13 april 2026 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zoekt speelplekken die binnen zijn.
Ze verwijderen wel vaker dingen, ook dingen die wel kloppenquote:Op maandag 13 april 2026 22:13 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik heb dit niet voorbij zien komen op de Juicekanalen, blijkbaar gemist... en als het verwijderd is, dan zal het misschien toch niet kloppen.
Pubergedragquote:Op maandag 13 april 2026 20:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Zo sneu de grond en een half eigen kind filmen, dat is toch ook gewoon geen content te noemen? En inderdaad, hoe ziet dit eruit als ze live in actie is… Ik denk een beetje zoals J ons vandaag heeft laten zien.quote:Op maandag 13 april 2026 22:13 schreef Overrozen14 het volgende:
Ben ook zo benieuwd hoe dat is om op dat schoolplein te staan van AM. Dat je AM steeds ziet filmen. Als je dat van een afstandje ziet, ziet er toch mega suf uit.
Ja waar hij net in is getrokkenquote:Op maandag 13 april 2026 22:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gaat dit om zijn huidige woning? Compleet gemist.
Nee als al fietsend met je camera op selfiestand een hele verhandeling doen over haar wenkbrauwen.quote:Op maandag 13 april 2026 22:13 schreef Overrozen14 het volgende:
Ben ook zo benieuwd hoe dat is om op dat schoolplein te staan van AM. Dat je AM steeds ziet filmen. Als je dat van een afstandje ziet, ziet er toch mega suf uit.
Hmm… twijfelachtig. Huurcontracten deel je niet met anderen lijkt mij. En waarom zou KB het zelf delen?quote:Op maandag 13 april 2026 22:15 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Dit is gedeeld door het juice kanaal, die hadden het van hun bronnen. Die maken ze nooit bekend! Dus kan van hun zelf zijn maar ook van een ander in hun kring.
Er is daar meer gebeurd dan wij weten, er komt steeds meer naar buiten,quote:Op maandag 13 april 2026 22:27 schreef Moondance het volgende:
Wat een borstklopperij post weer van MCW. Ik kan me helemaal niet voorstellen dat mensen die haar ook maar enigszins kennen of volgen zeggen dat het lief is dat zij in het huis mag blijven wonen. Het is toch obvious dat zij daar de kostwinner was en dat ze dat huis (o nee the farm) betaalt. Echt weer zo’n excuus om even te pochen. Vind het grappig hoe degenen die het hardst roepen dat ze zichzelf niet langer klein gaan maken en te bescheiden op gaan stellen over het algemeen juist de mensen zijn die al heel veel ruimte innemen en al zeker niet bescheiden zijn.
Ik denk welgeteld één boomer.quote:Op maandag 13 april 2026 23:02 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
MW heeft natuurlijk wel gelijk. Ik geloof er alleen niet in dat ze heul vaak weerstand moet bieden aan 'Wat lief dat je daar mag blijven wonen' - of het zijn boomers die geen idee hebben van flufluers
En ook geen proosten met MG op de bank, ze vertoont vreemd gedrag (voor haar doen)quote:Op maandag 13 april 2026 23:19 schreef Harper het volgende:
De rek lijkt er een beetje uit bij Annemarie.
Michelle was met pasen gewoon samen met o.a. haar broer en schoonzus.quote:Op maandag 13 april 2026 23:52 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Valt ineens op dat JvP wel Insta posts liked van de vrouw van de broer van MW en MW zelf niet. Pas bij de zwangere buik een like van MW, that's it.
👀
Was ook eerste keer pas dat ze wat gepost had over de zwangerschap van haar schoonzus. Voorheen zou dat ook heel anders zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 april 2026 06:51 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Michelle was met pasen gewoon samen met o.a. haar broer en schoonzus.
Opvallend ook hoe ze steeds weer excuses verzint om iets niet te doen. De bieb heeft te weinig boekjes en geen speelhoek. Het is ook een bieb, geen overdekte speeltuin. In de tuin liggen tegels. Volgens mij is er nog nooit een kind minder geworden van kruipen over tegels. Broekjes kunnen er minder goed tegen maar dan heeft ze weer een reden om nieuwe te kopen. Of een kleed neerleggen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:15 schreef Clavis het volgende:
Sanneke heeft een zware ochtend. Er wordt te weinig voor Mijan georganiseerd! Pittig hoor, je eigen kind vermaken.
Die meid is niet goed hoor, je kan zoveel doen met kleintjes. Waarom gaat ze niet lekker naar de kinderboerderij? Misschien maakt Sanneke zelf dan ook nog eens vriendinnen met kindjes als ze vaker naar buiten gaat, waar ze dan wat mee kan ondernemenquote:Op dinsdag 14 april 2026 07:15 schreef Clavis het volgende:
Sanneke heeft een zware ochtend. Er wordt te weinig voor Mijan georganiseerd! Pittig hoor, je eigen kind vermaken.
Toen ik op een baby groep werkte kruipte de baby’s altijd buiten! Lekker op ontdekkingsreis, als je gewoon zorgt dat de tegels schoon zijn!quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Opvallend ook hoe ze steeds weer excuses verzint om iets niet te doen. De bieb heeft te weinig boekjes en geen speelhoek. Het is ook een bieb, geen overdekte speeltuin. In de tuin liggen tegels. Volgens mij is er nog nooit een kind minder geworden van kruipen over tegels. Broekjes kunnen er minder goed tegen maar dan heeft ze weer een reden om nieuwe te kopen. Of een kleed neerleggen.
Zij had beter zo’n levensechte babypop kunnen kopen i.p.v. een kind op de wereld zetten.
Ja dat vind jij en ik ook! Maar in flu flu land gaan dingen anders, misschien hij niet. Misschien zij omdat ze die twee zat is? Tis echt gedeeld, vraag me sowieso af wat voor werk deze man nu doet en met hun levens style veel uit eten, weg met de kids, en nog meer en een huur van 2500¤ moet je echt wel een goeie baan hebben, en denk niet dat ze al uitgekocht zijn.quote:Op maandag 13 april 2026 22:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hmm… twijfelachtig. Huurcontracten deel je niet met anderen lijkt mij. En waarom zou KB het zelf delen?
En de tegels zijn veel maar niet schoon. Misschien kan Mijan helpen onkruid trekken of een bos paardebloemen voor zn moeder plukken. Ruimt weer op in de tuin.quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:47 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Toen ik op een baby groep werkte kruipte de baby’s altijd buiten! Lekker op ontdekkingsreis, als je gewoon zorgt dat de tegels schoon zijn!
Nee man het is best een grote bieb met een zaaltje met banken en relax stoelen om met je kleine in te chillen en lezen.. kasten vol boekjes 👌 denk dat ze bij bv een buurthuis is geweest met een leenkastje.. ze weet misschien niet eens dat er een echte bieb isquote:Op dinsdag 14 april 2026 07:58 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik geloof ook niet dat een bibliotheek ook maar 10 tot 20 boekjes heeft voor die leeftijd. Is ze er überhaupt wel geweest? Misschien vind ze voor dr zelf nog leuke boeken of tijdschriften.
Guus heeft ook geld nodig denk ik? Opeens weer in beeld.quote:Op maandag 13 april 2026 23:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En ook geen proosten met MG op de bank, ze vertoont vreemd gedrag (voor haar doen)
Hahaha of ze koopt zo een leuke schelp voor hem, zand erin en ondertussen gaat ze de tegels schoonmaken!quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:56 schreef Lalaland79 het volgende:
En de tegels zijn veel
[..]
En de tegels zijn veel maar niet schoon. Misschien kan Mijan helpen onkruid trekken of een bos paardebloemen voor zn moeder plukken. Ruimt weer op in de tuin.
Heb je de reacties ook gelezen? O.a. die van Maxine. Volwassen vrouwen die in de reacties gaan discussiëren hoe het zit, en afgeven op de content van JvP. Maar haar wel blijven volgen 😂. Wat een stel kleuters zeg. En ik weet het, wij doen hier net zoiets. Een guilty pleasure wat ik niet voor niks anoniem doe 😇.quote:Op maandag 13 april 2026 22:27 schreef Moondance het volgende:
Wat een borstklopperij post weer van MCW. Ik kan me helemaal niet voorstellen dat mensen die haar ook maar enigszins kennen of volgen zeggen dat het lief is dat zij in het huis mag blijven wonen. Het is toch obvious dat zij daar de kostwinner was en dat ze dat huis (o nee the farm) betaalt. Echt weer zo’n excuus om even te pochen. Vind het grappig hoe degenen die het hardst roepen dat ze zichzelf niet langer klein gaan maken en te bescheiden op gaan stellen over het algemeen juist de mensen zijn die al heel veel ruimte innemen en al zeker niet bescheiden zijn.
Dat de dag zou komen dat je bijna Sanneke zou tippen om bij hvk te kijken omdat die kinderen ook in een betegelde tuin mogen spelen....quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:33 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Hahaha of ze koopt zo een leuke schelp voor hem, zand erin en ondertussen gaat ze de tegels schoonmaken!
Maar ja hij kan ook het doucheputje schoonmaken dus vast ook de tegels 😂
Wahahaha of leuke uitstapjes maakt die niets kosten 😂quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat de dag zou komen dat je bijna Sanneke zou tippen om bij hvk te kijken omdat die kinderen ook in een betegelde tuin mogen spelen....
Er staan/stonden (minimaal) 2 nieuwe pakken met van die grote foam tegels in de kamer vorige week. Zet ze in elkaar in de tuin en leg ze op de tegels. Wat speelgoed er bij: hoppa. Zelf er bij gaan zitten, desnoods op een stoel als de grond niet haalbaar is.quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Opvallend ook hoe ze steeds weer excuses verzint om iets niet te doen. De bieb heeft te weinig boekjes en geen speelhoek. Het is ook een bieb, geen overdekte speeltuin. In de tuin liggen tegels. Volgens mij is er nog nooit een kind minder geworden van kruipen over tegels. Broekjes kunnen er minder goed tegen maar dan heeft ze weer een reden om nieuwe te kopen. Of een kleed neerleggen.
Zij had beter zo’n levensechte babypop kunnen kopen i.p.v. een kind op de wereld zetten.
Sanneke89quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:39 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Hoe heet dat account van Sanneke ook alweer? Ze heeft me geblokkeerd geloof ik ( ik kende haar niet eens) maar ben nu wel heel benieuwd. Ga toch even met werktelefokn kijken😇
Absoluut met je eens. Als ik het alleen zeg krijg ik iedereen over me heen hier.quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke89
8/9 graden is te koud om buiten te zijn volgens Sanneke. Ik wens haar succes met een opgroeiend kind. Die trekt zich niks aan van kou, regen etc.
Ik blijf erbij dat zij niet geschikt is om een kind op te voeden. Zij had lekker alleen moeten blijven. Sinds ze Dion heeft zie je haar met de dag verder dichtgroeien, ze laat werkelijk alles over aan anderen en het is duidelijk dat ze ook niet in het belang van haar kind denkt en handelt. Ongeschikt als moeder en partner.
Missen ook weer veel reacties tussen uit… lekker blijven swifferen maar nu wel waarom ze 4 man nodig heeft voor haar perfecte insta hahahahahquote:Op dinsdag 14 april 2026 08:35 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Heb je de reacties ook gelezen? O.a. die van Maxine. Volwassen vrouwen die in de reacties gaan discussiëren hoe het zit, en afgeven op de content van JvP. Maar haar wel blijven volgen 😂. Wat een stel kleuters zeg. En ik weet het, wij doen hier net zoiets. Een guilty pleasure wat ik niet voor niks anoniem doe 😇.
Het is toch niet te geloven. Alsof zij ook staat te springen om naar buiten te gaan 😏 Lekker weer besteld, vanmiddag nog even rondje Kruidvat/HEMA en Dion maar werken. Ik ben toch zo benieuwd hoe zijn familie hier naar kijkt.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat kan Sanneke zeiken zeg. Nu weer over 2 pakketten die komen.
Zo J is flink pittig aan het worden naar haar moeder toe.quote:Op maandag 13 april 2026 18:27 schreef Lodelie het volgende:
Er zijn hele duidelijke barsten te zien in de content van Am.
Kinderen die er steeds minder op zitten te wachten om gefilmd te worden, Am die van gekkigheid niet meer weet wat ze moet roepen, alle zogenaamde hobbies die acuut aan de kant worden geschoven zodra de promotie voorbij is. Het is een kwestie van tijd en dan is ze totaal niet meer relevant.
Jet die haar eerst na doet en dan terecht wijst dat ze niet eerst aanklopt voordat ze binnenkomt. Het lijkt misschien onschuldig, maar Am blijft gewoon filmen en post het gelijk. Ze ziet en voelt de boodschap totaal niet.
Ze is er zelfs chagrijnig door. Ze wacht op spullen die bezorgd worden, om weg te kunnen om nog meer spullen te kunnen kopen. Wat een leven.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat kan Sanneke zeiken zeg. Nu weer over 2 pakketten die komen.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ja joh natuurlijk.
The little Kaya familie doet van alles en sport de laatste weken flink. Maar dan toch een invalide parkeerkaart aanvragen.
Mag hopen dat ze haar pagina zien. Met haar sporten voor een mooier lijf. Alsof dat het belangrijkste is als je zooooo ziek bent? Voor mij niet hoor?
Wat is dat dan voor idioterie?
Ook al die dingen die ze onderin zet. Ze was op al die dingen al negatief getest.
Dat kopen zal nog wel lukken, maar dan....quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:28 schreef Lalaland79 het volgende:
Of koop een schommel voor hem. Vonden ze hier ook super
Dan zeg je tegen dion dat hij het moet ophangen/fixen en ga je op afstand vanaf de bank hem uitlachen hoe hij het doetquote:Op dinsdag 14 april 2026 09:29 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Dat kopen zal nog wel lukken, maar dan....
Wat een leven inderdaad als je jezelf hierom druk kan maken.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:24 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ze is er zelfs chagrijnig door. Ze wacht op spullen die bezorgd worden, om weg te kunnen om nog meer spullen te kunnen kopen. Wat een leven.
Ook maar ooit gehoord via hier hoor. 😂 @thelittlekayafamilyyquote:
Ik denk, ben bang, dat dit voor best veel stellen de realiteit is.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:31 schreef Cattolica het volgende:
Geen idee hoe Dion's leven er vóór Sanneke uitzag, maar zijn Instagram geeft een beetje een idee. Hoe Sanneke's leven (online) vóór Dion was, weet ik wel en ik durf vandaag de dag ook wel te zeggen, op basis van wat ik al enkele jaren zie, is dat deze relatie hun beiden totaal niet goed heeft gedaan. Ik denk "dat wederzijdse eenzaamheid hun tot elkaar hebben veroordeeld". Ik kijk naar een oneindig neerwaartse spiraal waarbij zijn ouders wellicht "de lieve vrede bewaren" en haar moeder een fijne relatie lijkt te hebben gevonden en van het leven aan het genieten is, waarbij Sanneke en Dion geen vast onderdeel meer van uit lijken te maken. Dieptriest als dit waar is, wat ik aanschouw, maar neemt niet weg dat ze ook zelf verantwoordelijk zijn voor hun keuzes.
Zo'n persoon ken ik ook, haar partner zit nu vast en elke dag zit ze bij een ander want ze kan niet alleen zijn. Hij stuurt kaarten (die ze mij laat lezen) en hij is enorm bang dat ze weggaat, hij kan ook niet alleen zijn. Goede basis voor je relatie, als hij straks vrij komt gaan ze op dezelfde voet verder. Zij kan niet alleen zijn en hij ook niet dus ongeacht wat hij gedaan heeft (5jr lang!) hij mag gewoon terugkomen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:31 schreef Cattolica het volgende:
Geen idee hoe Dion's leven er vóór Sanneke uitzag, maar zijn Instagram geeft een beetje een idee. Hoe Sanneke's leven (online) vóór Dion was, weet ik wel en ik durf vandaag de dag ook wel te zeggen, op basis van wat ik al enkele jaren zie, is dat deze relatie hun beiden totaal niet goed heeft gedaan. Ik denk "dat wederzijdse eenzaamheid hun tot elkaar hebben veroordeeld". Ik kijk naar een oneindig neerwaartse spiraal waarbij zijn ouders wellicht "de lieve vrede bewaren" en haar moeder een fijne relatie lijkt te hebben gevonden en van het leven aan het genieten is, waarbij Sanneke en Dion geen vast onderdeel meer van uit lijken te maken. Dieptriest als dit waar is, wat ik aanschouw, maar neemt niet weg dat ze ook zelf verantwoordelijk zijn voor hun keuzes.
Ze poste vorige week nog iets over de buik van haar schoonzus.quote:Op maandag 13 april 2026 23:52 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Valt ineens op dat JvP wel Insta posts liked van de vrouw van de broer van MW en MW zelf niet. Pas bij de zwangere buik een like van MW, that's it.
👀
Tja. Zegt helemaal niks.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze poste vorige week nog iets over de buik van haar schoonzus.
Haar achterban zal er ongetwijfeld iets meer over weten maar als ze er zelf niets over deelt vind ik dat zeker niet een andermans taak.quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:35 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Heb je de reacties ook gelezen? O.a. die van Maxine. Volwassen vrouwen die in de reacties gaan discussiëren hoe het zit, en afgeven op de content van JvP. Maar haar wel blijven volgen 😂. Wat een stel kleuters zeg. En ik weet het, wij doen hier net zoiets. Een guilty pleasure wat ik niet voor niks anoniem doe 😇.
Ja, dit. Liever leuk dan les krijgen op je niveau.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:10 schreef poohenzo het volgende:
het zal aan mij liggen maar AM heeft het over dat de tweeling weer bij elkaar in klas kan komen en dat iemand het leuk moet vinden op school , dat is belangrijker dan op je niveau leren? Hoezo dan? Je hebt liever dat je kind een onderpresteerder is omdat het dan wel leuk is of wat bedoelt ze te zeggen?
De tweeling zou niet eens naar dezelfde school gaan want ze kregen een verschillend advies. AM was het daar niet mee eens en voila ze zitten wel op dezelfde school, een van de twee zit dus op eenschool die een lagere niveau heeft dan haar advies was.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:10 schreef poohenzo het volgende:
het zal aan mij liggen maar AM heeft het over dat de tweeling weer bij elkaar in klas kan komen en dat iemand het leuk moet vinden op school , dat is belangrijker dan op je niveau leren? Hoezo dan? Je hebt liever dat je kind een onderpresteerder is omdat het dan wel leuk is of wat bedoelt ze te zeggen?
Nou, dit dus! Waarom nou weer die Tim erbij op die foto? Zet er een stoere foto van jezelf bij. Ik geloof sowieso niet zo erg dat wild vreemden tegen haar gaan zeggen hoe lief het is van haar exen dat ze daar kan blijven wonen maar oke. Ik snap wel dat ze er trots op is dat ze die woonboerderij "alleen" kan behouden voor haar gezin.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:55 schreef Lodelie het volgende:
Michelle deelt een post over het huis.
Ze heeft het over geëmancipeerd, hoe er tegen mannen en vrouwen wordt aangekeken in de zakenwereld, over vooroordelen over gescheiden vrouwen.
En wat doet ze vervolgens zelf ? Ze post een foto
van haar en Tim! Bij een stuk over dat ze zelf gewaardeerd moet worden als zakenvrouw en gelijkwaardig behandeld wilt worden enz enz. Waarom in godsnaam staat daar een enorme foto van jou en je vriendje bij?
Had dan een foto van jezelf gepost aan het werk of voor je huis of whatever. Dit doet de hele boodschapp te niet.
Hierin ben ik het eigenlijk wel eens met AM.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:10 schreef poohenzo het volgende:
Ik heb altijd de indruk dat Annemarie er bij de oudste 2 erg bovenop zat qua school en huiswerk. Dat pakte niet goed uit en sindsdien moet je bij de Geertsen op een lager niveau zodat er in elk geval geen gezeik is met huiswerk en leren. En Annemarie moet elke keer weer even flexen wat een relaxte moeder ze daarom is.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:10 schreef poohenzo het volgende:
Maar het kind heeft het niet eens geprobeerd. Het is de aanname dat ze zonder haar zus met tegenzin naar school zou gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:30 schreef Kaascroissantje het volgende:
[..]
Hierin ben ik het eigenlijk wel eens met AM.
Als je kind iedere dag naar school gaat met tegenzin zijn ze ook niet bepaald gemotiveerd om wat te leren.
Ik kan deze vanuit mijn situatie wel beantwoorden... mijn dochter heeft havo/VWO advies maar zit op vmbo-gl omdat ze een bepaald vak wilde leren en echt 100% op haar plek zit qua plezier in school 👌 ruim onder niveau maar wel gelukkigquote:Op dinsdag 14 april 2026 10:10 schreef poohenzo het volgende:
Ik heb 1 keer bij haar gekeken en meteen geblokkeerd? Waar liegt zij allemaal over?quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:32 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Wat een leven inderdaad als je jezelf hierom druk kan maken.
[..]
Ook maar ooit gehoord via hier hoor. 😂 @:thelittlekayafamilyy
Poh die is echt nog erger dan Debbie... deze vrouw zit van leugens aan elkaar vast. Weet dat enkele hier haar ook volgen en op ook erge leugens hebben betrapt.
Wat zouden we toch zonder AM moeten?quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:19 schreef Rimboequeen het volgende:
Goh ik heb wat geleerd van AM vandaag. Oorzaak en gevolg legt ze even uit, phew ik ben blij. 🙈🤪
Als Mijan gaat lopen/rennen, zie jij Sanneke er al achteraan rennen 🫣quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:07 schreef popje het volgende:
OMG wat kan Sanneke overal over zeuren, er is altijd wel een reden dat iets niet goed is. Als Mijan gaat lopen, piept ze daar waarschijnlijk weer over, dat hij er constant vandoor gaat en de hele tijd op onderzoek is...
Forummeet bij Debbie 😆quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:30 schreef Post-its het volgende:
Wie gaat er mee geocachen in Barneveld? Hebben we meteen een meet en greet met Debbie!
Dubbel prijs!
Daarom houdt ze hem ook binnen. Buiten kan ze er helemaal niet achteraan.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:07 schreef popje het volgende:
OMG wat kan Sanneke overal over zeuren, er is altijd wel een reden dat iets niet goed is. Als Mijan gaat lopen, piept ze daar waarschijnlijk weer over, dat hij er constant vandoor gaat en de hele tijd op onderzoek is...
Ik volg haar nog geen jaar, dus mijn referentiekader is beperkt, maar ik zou bijna zeggen, dat het gesprek met Tim Hofman het begin van de "van slag zijn" weg is geweest. Daarna het langdurige strafbankje van Instagram, het boektoernee die ook geen volle zalen leek te trekken en dan haar 50e verjaardag, met toch zelf de nodige aandacht omhuld *terwijl het haar niets deed* en zelf haar eigen gezicht slingers opgehangen besteld laten ophangen, wat vervolgens al in de ochtend doodbloedde, met stille trom, als een leeggelopen ballon.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:45 schreef Rimboequeen het volgende:
AM is duidelijk van slag en heeeeeel misschien is ze bezig met zelfreflectie?????
precies dat is mijn punt.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:00 schreef Lalaland79 het volgende:
AM blijft de 2ling zien als 1 persoon en daarom moesten ze naar dezelfde school. Ze krijgen niet de kans om zonder hun zus een eigen ik te ontwikkelen. Niet dat dat überhaupt een optie is daar in huis maar als 2ling zijnde heb je dubbel pech
Haha wauw niet verbaast...quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer bij haar gekeken en meteen geblokkeerd? Waar liegt zij allemaal over?
Leuke vriendin voor DBM! Die is ook gek op diagnoses en labelsquote:Op dinsdag 14 april 2026 11:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Haha wauw niet verbaast...
Over haar diagnoses, over MRI's die ze eerst de ene week had en daarna de andere week als ik mezelf niet vergis. In de zin van een MRI krijgen de week ervoor voor je diagnose hernia en zeggen dat die MRI de diagnose hernia heeft gekregen. Daarna ineens een week later een MRI om te kijken of ze een hernia had etc. (Als ik het mezelf goed herinner: als ik iets verkeerds zeg, zeg het asjeblieft. )
Ook bijvoorbeeld die laatste diagnose endometriose? Ze is al naar de gynaecoloog geweest en ze had dit niet. Ze is toen echt naar een gespecialiseerde gynaecoloog geweest. En nu wilt ze het ineens weer uit laten zoeken.
Hele rare meid is het, shopt ook voor haar diagnoses.
Vergeet Debbie niet!quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:08 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Leuke vriendin voor DBM! Die is ook gek op diagnoses en labels
Oh spill the 🫖 - pot …quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:32 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Wat een leven inderdaad als je jezelf hierom druk kan maken.
[..]
Ook maar ooit gehoord via hier hoor. 😂 @:thelittlekayafamilyy
Poh die is echt nog erger dan Debbie... deze vrouw zit van leugens aan elkaar vast. Weet dat enkele hier haar ook volgen en op ook erge leugens hebben betrapt.
Misschien is dat ook een van de redenen dat ze niet ergens alleen heen gaat? (Anders dan de winkels) Dat ze het fysiek niet aan kan? Niet snel achter hem aan, hem niet op kan pakken als hij valt/iets oppakt van straat/te dicht bij een de bek van een geit komt?quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Als Mijan gaat lopen/rennen, zie jij Sanneke er al achteraan rennen 🫣
quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:45 schreef Rimboequeen het volgende:
AM is duidelijk van slag en heeeeeel misschien is ze bezig met zelfreflectie?????
Ik hoop dat daar tzt hulp gaat komen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen dion dat hij het moet ophangen/fixen en ga je op afstand vanaf de bank hem uitlachen hoe hij het doet
Zal niet gebeuren. Sanneke is zo overtuigd van zichzelf dat ze niks van iemand aanneemt. Wie het is maakt niet uit.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:30 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik hoop dat daar tzt hulp gaat komen.
Dion kan duidelijk niet voor zichzelf opkomen.
Sanne accepteert niets. Dat vervelende lachje continu met dat lucht uitblazen. Wat een irritant trekje is dat.
Sam is ingetwijfeld afgelopen zondag komen eten. Het zou me niet verbazen als hij de offline-dag (nou ja, voor het gros van de volgers dan) heeft afgedwongen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:38 schreef Maretakje het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met excuses zoeken om nog niet aan mijn opdrachten te beginnen.
Kwam een artikel tegen op zoek naar info wat een reden voor het eindigen van de my muesli samenwerking zou kunnen zijn.
https://lawandmore.nl/nie(...)arketing-en-reclame/
Zou AM een boete hebben gehad waardoor ze zo van slag is?
Ze heeft gekochte volgers, ze wordt als ik het hier lees vaak genoeg gerapporteerd omdat ze niet aangeeft dat het een advertentie is, ze zit naar eigen zeggen nog steeds op de insta strafbank.
Het is trouwens ook opvallend dat Sam nog niet is langs geweest sinds hij terug is uit Frankrijk. Althans heb er hier nog niets over gelezen.
ik zou het ergens heel terecht vinden als AM een dikke boete heeft gekregen. Aan de andere kant dan moet ze ipv 2 jaar hypotheek betalen misschien nog 3 jaar dus dan stopt het nog langer niet .quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:38 schreef Maretakje het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met excuses zoeken om nog niet aan mijn opdrachten te beginnen.
Kwam een artikel tegen op zoek naar info wat een reden voor het eindigen van de my muesli samenwerking zou kunnen zijn.
Ze heeft gekochte volgers, ze wordt als ik het hier lees vaak genoeg gerapporteerd omdat ze niet aangeeft dat het een advertentie is, ze zit naar eigen zeggen nog steeds op de insta strafbank.
Het is trouwens ook opvallend dat Sam nog niet is langs geweest sinds hij terug is uit Frankrijk. Althans heb er hier nog niets over gelezen.
Ze was 2x wezen sporten en toen deed ze al een oproep aan fitness merken om samen te werkenquote:Op dinsdag 14 april 2026 09:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ja joh natuurlijk.
The little Kaya familie doet van alles en sport de laatste weken flink. Maar dan toch een invalide parkeerkaart aanvragen.
Mag hopen dat ze haar pagina zien. Met haar sporten voor een mooier lijf. Alsof dat het belangrijkste is als je zooooo ziek bent? Voor mij niet hoor?
Wat is dat dan voor idioterie?
Ook al die dingen die ze onderin zet. Ze was op al die dingen al negatief getest.
Door dat constante grinniken/lachen, wat ook steeds meer lijkt op te vallen, heb ik soms weleens het idee dat haar verdieping/etage/etappe 5 (ik ben de juiste benaming kwijt, die ze zelf ook gebruikt in haar autisme om een "spontane/opgekropte woede/huil uitbarsting" te omschrijven) haar achterna rent. Het kopen (geld uitgeven) geeft, lijkt wel, haar een snelle quick-fix en ik denk ook dat Sanneke te eigenwijs of betweterig is, om hulp te vragen of te accepteren.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:30 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik hoop dat daar tzt hulp gaat komen.
Dion kan duidelijk niet voor zichzelf opkomen.
Sanne accepteert niets. Dat vervelende lachje continu met dat lucht uitblazen. Wat een irritant trekje is dat.
Ik denk dat ze nooit gaat stoppen, ze is zwaar verslaafd.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:47 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik zou het ergens heel terecht vinden als AM een dikke boete heeft gekregen. Aan de andere kant dan moet ze ipv 2 jaar hypotheek betalen misschien nog 3 jaar dus dan stopt het nog langer niet .
Zondag lagen volgens mij 12 vissen op de bbq bij Maarten voor de zondagse maaltijd...Sam komt misschien niet zo vaak onder de week...Het zou wel heel erg toeval zijn dat net op haar verjaardag iets met betrekking op haar werk gebeurd is, ik denk eerder in familiaire kring (contact met ouders, broer of zus).quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:38 schreef Maretakje het volgende:
Ja, Maarten doet de andere tweeling.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:28 schreef Zana het volgende:
Gisteren heeft Am volgens mij niets gezegd dat een van de meiden gesprek op school had, of doet Maarten de andere tweeling?
Pannetjes. Ach Sanneke, elke dag wel wat. Het is maar wat haar die dag uitkomt. Maandag autisme, dinsdag depressief door de comments, woensdag vermoeid, want teveel gedaan. Donderdag vegan, vrijdag vleeseter, want aanbiedingbak Jumbo. Etcquote:Op dinsdag 14 april 2026 11:48 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Door dat constante grinniken/lachen, wat ook steeds meer lijkt op te vallen, heb ik soms weleens het idee dat haar verdieping/etage/etappe 5 (ik ben de juiste benaming kwijt, die ze zelf ook gebruikt in haar autisme om een "spontane/opgekropte woede/huil uitbarsting" te omschrijven) haar achterna rent. Het kopen (geld uitgeven) geeft, lijkt wel, haar een snelle quick-fix en ik denk ook dat Sanneke te eigenwijs of betweterig is, om hulp te vragen of te accepteren.
Heel lullig, maar ik vind het ook terecht als ze een boete gehad zou hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:47 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik zou het ergens heel terecht vinden als AM een dikke boete heeft gekregen. Aan de andere kant dan moet ze ipv 2 jaar hypotheek betalen misschien nog 3 jaar dus dan stopt het nog langer niet .
Pannetjes. Zolang het gaat zoals Sanneke het wil zit ze in pannetje 1, bij de minste of geringste tegenstand schiet ze pannetje 5 voorbij en is ze een snelkookpan.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:48 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Door dat constante grinniken/lachen, wat ook steeds meer lijkt op te vallen, heb ik soms weleens het idee dat haar verdieping/etage/etappe 5 (ik ben de juiste benaming kwijt, die ze zelf ook gebruikt in haar autisme om een "spontane/opgekropte woede/huil uitbarsting" te omschrijven) haar achterna rent. Het kopen (geld uitgeven) geeft, lijkt wel, haar een snelle quick-fix en ik denk ook dat Sanneke te eigenwijs of betweterig is, om hulp te vragen of te accepteren.
Nou, die zal toch wel afbetaald zijn mag ik hopen? Ze zijn 50!! Beetje sneu als je met dat inkomen zo'n huis nog niet zou hebben afbetaald. Wat kostte het destijds? 3 a 4 ton ofzo?quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:59 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Heel lullig, maar ik vind het ook terecht als ze een boete gehad zou hebben.
Als ik het hier zo lees en van de enkele keer dat ik een storie kijk is ze zoekende en van slag. Misschien op zoek naar een mogelijkheid om de jongste kinderen niet meer in te zetten. Haar signeer gebeuren leek een flop, ze gebruikt veel oude beelden. Ze moet iets nieuws verzinnen om relevant te blijven zonder kinderen en dat lukt haar niet.
En als dat allemaal niet lukt dan moet ze langer haar hypotheek af betalen, jammer dan.
Dat denk ik ook. Het laatste wat ze, volgens mij, die dag (ochtend) postte, was dat Juul zenuwachtig naar buiten keek en zei dat AM haar haar moest kammen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:55 schreef Zana het volgende:
[..]
Zondag lagen volgens mij 12 vissen op de bbq bij Maarten voor de zondagse maaltijd...Sam komt misschien niet zo vaak onder de week...Het zou wel heel erg toeval zijn dat net op haar verjaardag iets met betrekking op haar werk gebeurd is, ik denk eerder in familiaire kring (contact met ouders, broer of zus).
Het zal over een verschil gaan tussen basis/kader en tl denk ik. Ze maakt het groter dan het is.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:10 schreef poohenzo het volgende:
Op dit schooltype speelt dat niet echt denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:28 schreef Zana het volgende:
Gisteren heeft Am volgens mij niets gezegd dat een van de meiden gesprek op school had, of doet Maarten de andere tweeling?
Helemaal niet naar de cijfers kijken kun je je naar mijn mening alleen veroorloven als het goed gaat. Anders ben je nu bijna te laat om nog bij te sturen...nu zal het in de brugklas nog wel loslopen en zijn ze misschien nog niet zo streng op school, maar uitval heeft echt wel effect op schoolprestaties, dat ze bijvoorbeeld veel ook in zelfstudie moeten doen.
Misschien heeft Sanneke nog een excuus voor je? Waait het? Komen er pakketten?quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:38 schreef Maretakje het volgende:
Idem, als ik iemand niet ‘maternal’ vind dan is dat Sofie welquote:Op dinsdag 14 april 2026 11:40 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke heeft een moeder hart. Ik zie heel veel bij haar maar een moeder hart is mij nog nooit opgevallen dat ze dat heeft. Die vrouw blijft je verrassen.
Ah pannetjes 🥴.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Pannetjes. Zolang het gaat zoals Sanneke het wil zit ze in pannetje 1, bij de minste of geringste tegenstand schiet ze pannetje 5 voorbij en is ze een snelkookpan.
Destijds kon een heel groot deel van de hypotheek aflossingsvrij. Ik zag niks anders om mij heen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:05 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Nou, die zal toch wel afbetaald zijn mag ik hopen? Ze zijn 50!! Beetje sneu als je met dat inkomen zo'n huis nog niet zou hebben afbetaald. Wat kostte het destijds? 3 a 4 ton ofzo?
Honger is honger, avondeten doen we samen.. maar onbijt en lunch doordeweeks eet Waneer je wilt! Met je mijn keuken vies maken! Leer je kinderen hun troep opruimen het is JULLIE keukenquote:Op dinsdag 14 april 2026 12:19 schreef poohenzo het volgende:
hoe doen jullie het eigenlijk met samen eten thuis?
Hier proberen we dat ook te doen , maar als iemand trek heeft buiten de normale tijden om kan er gewoon gegeten worden en hoeft er niemand te wachten.
AM is er zo star in met die eettijden....nu is ons gezin bij lange na niet zo groot als het hare maar goed het principe is natuurlijk hetzelfde ....
Mijn zwager is ook zo iemand. Tel daar twee kinderen bij op en al het plezier wat uit zijn leven is gezogen. Plus dat hij nu juist over alles fantastisch doet maar wij er zo doorheen prikken. Hij mag niets meer, een afspraak moeten we maken met 2 maanden tijdsbestek ertussen en zijn halve vriendengroep is inmiddels afgehaakt. Echt bizar hoe mensen zichzelf compleet opzij zetten voor een of ander plaatje.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:41 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Zo'n persoon ken ik ook, haar partner zit nu vast en elke dag zit ze bij een ander want ze kan niet alleen zijn. Hij stuurt kaarten (die ze mij laat lezen) en hij is enorm bang dat ze weggaat, hij kan ook niet alleen zijn. Goede basis voor je relatie, als hij straks vrij komt gaan ze op dezelfde voet verder. Zij kan niet alleen zijn en hij ook niet dus ongeacht wat hij gedaan heeft (5jr lang!) hij mag gewoon terugkomen.
Of dat echt liefde is weet ik niet.
Eten was en is bij ons gezamenlijk. Tenzij dat door werk of sport niet mogelijk was/is. Hierbij heb ik het trouwens wel over het avondeten. Ontbijt, lunch en de noodles tussendoor (bij pubers zeer belangrijk) niet meegenomen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:19 schreef poohenzo het volgende:
Hier proberen we dat ook te doen , maar als iemand trek heeft buiten de normale tijden om kan er gewoon gegeten worden en hoeft er niemand te wachten.
AM is er zo star in met die eettijden....nu is ons gezin bij lange na niet zo groot als het hare maar goed het principe is natuurlijk hetzelfde ....
Klopt. Maar met zo'n inkomen lijkt het me niet heel waarschijnlijk dat je op deze leeftijd voor zo'n huis nog een hypotheek hebt.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Destijds kon een heel groot deel van de hypotheek aflossingsvrij. Ik zag niks anders om mij heen.
Hetzelfde met Guus z'n volle bord eten posten, terwijl ie nog niet thuis is (lijkt te zijn) van paardrijden. In mijn huis wordt er gegeten, ook buiten de etenstijden om, en kom je later thuis, dan pas wordt er warm/vers eten opgeschept. Zo ben ik het ook gewend vanuit mijn ouderlijk huis, dat vergelijkbaar is als de familie Geerts. En als er rommel wordt gemaakt, dan heeft mijn gezin geleerd om dit achter zichzelf op te ruimen. Geen veren hier, ik loop ook niet te flexen, gewoon praktisch ingesteld en geleerd van mijn moeder.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:19 schreef poohenzo het volgende:
Geen idee wat zij met hun geld doen. Wie weet hebben ze hun kinderen op de loonlijst staan en gaat daar een groot deel van het geld naartoe. Denk het niet hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:37 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Klopt. Maar met zo'n inkomen lijkt het me niet heel waarschijnlijk dat je op deze leeftijd voor zo'n huis nog een hypotheek hebt.
Eens, asociaal, brutaal, ongemanierdquote:Op dinsdag 14 april 2026 12:34 schreef tulpje19 het volgende:
Sanneke wekt alleen nog pure walging op bij mij. Ze gebruikt, net als Debbie bij andere ziektebeelden, termen die bij autisme passen, maar ze heeft geen idee hoe het in de praktijk werkt. Ik heb autisme en sinds m’n gebroken enkel, gaat het mentaal slecht. Controle compleet los moeten laten, routines niet uit kunnen voeren, afhankelijk zijn van anderen en af en toe aangeraakt moeten worden. Ik trek het allemaal echt niet, maar het moet! En de kleine dingen die ik deed om spanning los te laten, kan ik nu ook niet doen. En ondertussen ook nog een bak schuldgevoel naar iedereen die me helpt.
Sanneke is ontzettend onzeker (en terecht als je het mij vraagt) en daarom gaat ze alles maar uit de weg en blijft ze liever dichtgroeien op de bank. Zodra Mijan kan lopen, wordt zij zo’n schreeuwende, dikke tokkie. Ik denk dat we allemaal het type kennen.
Sanneke heeft, mijns inziens, een enorme asociale persoonlijkheid. En dat past niet echt bij autisme.
Hoe de wind waait, staat haar pet. Zo vermoeiend voor iemand z'n naaste omgeving, dat continue en constante ontwijkende gedrag.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:57 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Pannetjes. Ach Sanneke, elke dag wel wat. Het is maar wat haar die dag uitkomt. Maandag autisme, dinsdag depressief door de comments, woensdag vermoeid, want teveel gedaan. Donderdag vegan, vrijdag vleeseter, want aanbiedingbak Jumbo. Etc
Vaak mag je toch maar een bepaald bedrag zonder boete aflossen per jaar?quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:37 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Klopt. Maar met zo'n inkomen lijkt het me niet heel waarschijnlijk dat je op deze leeftijd voor zo'n huis nog een hypotheek hebt.
Oei, pannetje 5 in zicht want de bezorger is doorgereden zonder haar pakket te bezorgen. De hele ochtend voor niks thuis gezeten!quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ah pannetjes 🥴.
Voor Sanneke is zelf bestellen pannetje 1, de bezorgdag bevestigen is pannetje 1, nu na zoveel weken wel weten hoe laat de bezorger ongeveer komt is pannetje 1, maar opeens weg willen, terwijl ze de hele dag 24/7 kan gaan en staan waar ze wil, nét rondom het tijdstip dat de bezorger komt is pannetje 3 of 4 (chagrijnig) 🤡.
Ik heb hier beeld bij 😆quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:34 schreef tulpje19 het volgende:
Sanneke wekt alleen nog pure walging op bij mij. Ze gebruikt, net als Debbie bij andere ziektebeelden, termen die bij autisme passen, maar ze heeft geen idee hoe het in de praktijk werkt. Ik heb autisme en sinds m’n gebroken enkel, gaat het mentaal slecht. Controle compleet los moeten laten, routines niet uit kunnen voeren, afhankelijk zijn van anderen en af en toe aangeraakt moeten worden. Ik trek het allemaal echt niet, maar het moet! En de kleine dingen die ik deed om spanning los te laten, kan ik nu ook niet doen. En ondertussen ook nog een bak schuldgevoel naar iedereen die me helpt.
Sanneke is ontzettend onzeker (en terecht als je het mij vraagt) en daarom gaat ze alles maar uit de weg en blijft ze liever dichtgroeien op de bank. Zodra Mijan kan lopen, wordt zij zo’n schreeuwende, dikke tokkie. Ik denk dat we allemaal het type kennen.
Sanneke heeft, mijns inziens, een enorme asociale persoonlijkheid. En dat past niet echt bij autisme.
En nu wilt ze wel, deze dame hè zooooo geen woorden voorquote:Op dinsdag 14 april 2026 12:47 schreef Loveischocolala het volgende:
Juicechannel over dan sjaak graag een kindje wil van koen.. en dat al speelde toen mies in spel was. Nou mies wou graag dat sjaak en koen samen kindje maakte.. maar sjaak wou dat niet hahaha…
Het waait niet hard maar wel pluisjes, geen pakketten, fietsen is wel moeilijk de berg op.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien heeft Sanneke nog een excuus voor je? Waait het? Komen er pakketten?
Dat wordt een jank story.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:55 schreef LALAA het volgende:
[..]
Oei, pannetje 5 in zicht want de bezorger is doorgereden zonder haar pakket te bezorgen. De hele ochtend voor niks thuis gezeten!
Kan ze weer lekker uit haar pannetje.
Dit! Snacken voor het eten prima maar we eten ook gewoon normaal aan tafelquote:Op dinsdag 14 april 2026 12:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eten was en is bij ons gezamenlijk. Tenzij dat door werk of sport niet mogelijk was/is. Hierbij heb ik het trouwens wel over het avondeten. Ontbijt, lunch en de noodles tussendoor (bij pubers zeer belangrijk) niet meegenomen.
Dat zegt juichechannel.. die zeggen wel vaker watquote:Op dinsdag 14 april 2026 12:56 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En nu wilt ze wel, deze dame hè zooooo geen woorden voor
<schop>quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:59 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Het waait niet hard maar wel pluisjes, geen pakketten, fietsen is wel moeilijk de berg op.
Oww wacht, ik moet mijn opdrachten al zittend doen. Kun je me een schop onder mijn kont geven 😅
Je weet dat dit soort berichten ongeveer net zo de waarheid zijn als de story en de privé?quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:56 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En nu wilt ze wel, deze dame hè zooooo geen woorden voor
Ik ben benieuwd wat ze nu voor werk doet. Zou influencen genoeg opleveren?quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:55 schreef Moppie1982 het volgende:
JVP is ook flink aan het swifferen geweest in haar reacties, vragen over By Jolie zijn gewist, wel is het nu uit haar bio
Dat klopt. Maar ze wonen hier al jaren , en destijds was de waarde van deze huizen anders dan nu.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:55 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Vaak mag je toch maar een bepaald bedrag zonder boete aflossen per jaar?
I knowww! Maar als het wel zo is, hoeveel onrust kan je in een gezin brengen..quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:02 schreef Lostit het volgende:
[..]
Je weet dat dit soort berichten ongeveer net zo de waarheid zijn als de story en de privé?
Ik ga er vanuit dat ze geen hypotheek meer hebben. Annemarie heeft (ik ga er maar vanuit dat klopt wat ze schrijft) een omzet van meer rond de 150000 per jaar en vrijwel geen bedrijfskosten.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:37 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Precies een vooral dit kanaal zit er vaker naast dan dat ze het goed hebben. Checken hun bronnen nietquote:Op dinsdag 14 april 2026 13:01 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Dat zegt juichechannel.. die zeggen wel vaker wat
True, JVp zit gewoon momenteel in me irritatie zone 😂quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:30 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Precies een vooral dit kanaal zit er vaker naast dan dat ze het goed hebben. Checken hun bronnen niet
Volgens mij vertelde AM niet zo lang geleden dat ze nog een paar jaar nodig hadden voor de volledige aflossing.quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:30 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze geen hypotheek meer hebben. Annemarie heeft (ik ga er maar vanuit dat klopt wat ze schrijft) een omzet van meer rond de 150000 per jaar en vrijwel geen bedrijfskosten.
Wat mij opviel: Julia zit aan de tafel maar komt vrijwel niet in beeld. Ook het gezellige koffie drinken met Juul is niet gefilmd.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:58 schreef Kaatje35 het volgende:
AM in de een na laatste reel aan de keukentafel breekt ze het filmpje af. Volgens mij zegt één van de kinderen daar weer dat ze niet wil dat er gefilmd wordt. Dat is een invulling van mij, maar ik hoor nog 'mama, nee ik wil niet.. '
Ik hoop dat de kinderen nog meer opstandig worden daar en zich tegen dat filmen gaan verzetten.
Die zit vast achter de geraniums te loeren, en sprint naar de voordeur als ze iemand zietquote:Op dinsdag 14 april 2026 13:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie rent dus serieus steeds naar buiten als iemand bij het kastje komt voor de gc 😂 wat erg! Wel fijn een nieuwe obsessie
En opa aan het werk gezet 👍 ik begrijp die man wel hoor.. die maakt zich ook zorgen natuurlijk door alle waarverhalen.
Vertelde ze laatst niet dat hij een opleiding aan het doen of afronden was, ze postte hem aan tafel studerend?quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze nu voor werk doet. Zou influencen genoeg opleveren?
Hetzelfde voor Koen.
L wordt nog iedere dag gefilmd als ze zit te eten en in bed ligt. Dat lijkt me toch heel makkelijk om niét meer te doen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:59 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Heel lullig, maar ik vind het ook terecht als ze een boete gehad zou hebben.
Als ik het hier zo lees en van de enkele keer dat ik een storie kijk is ze zoekende en van slag. Misschien op zoek naar een mogelijkheid om de jongste kinderen niet meer in te zetten. Haar signeer gebeuren leek een flop, ze gebruikt veel oude beelden. Ze moet iets nieuws verzinnen om relevant te blijven zonder kinderen en dat lukt haar niet.
En als dat allemaal niet lukt dan moet ze langer haar hypotheek af betalen, jammer dan.
Wat niet is kan nog komen! Wat betreft een polyquote:Op dinsdag 14 april 2026 14:03 schreef Die_van_verderop het volgende:
Wat is AM toch een zuur mens. Helemaal tof toch dat Guus die 3D printer aan het uitproberen is en ook nog z’n zusje blij maakt met een blokfluit. En ja, ik vind een blokfluit ook een verschrikkelijk instrument, maar ik zou broer en zus samen heel leuk vinden. En een leuke hobby van Guus! Maar dan die reactie van AM.
Ik kwam trouwens een lookalike van MCW tegen. Kijkje.bij.annemieke. Dikke plamuur, 3 kinderen en een webshop met kleding. Geen poly 🤪.
Ik hoop eigenlijk dat Jet keihard gaat fluiten elke keer als AM met die camera aan komt lopen 🫣quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:03 schreef Die_van_verderop het volgende:
Wat is AM toch een zuur mens. Helemaal tof toch dat Guus die 3D printer aan het uitproberen is en ook nog z’n zusje blij maakt met een blokfluit. En ja, ik vind een blokfluit ook een verschrikkelijk instrument, maar ik zou broer en zus samen heel leuk vinden. En een leuke hobby van Guus! Maar dan die reactie van AM.
Ik kwam trouwens een lookalike van MCW tegen. Kijkje.bij.annemieke. Dikke plamuur, 3 kinderen en een webshop met kleding. Geen poly 🤪.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Jet keihard gaat fluiten elke keer als AM met die camera aan komt lopen 🫣
😂😂😂 echt deze drama vrouwquote:Op dinsdag 14 april 2026 14:19 schreef popje het volgende:
DBM heeft Flip of Flap weer ziek opgehaald van school en meteen de kinderarts maar even gebeld.
Hahaha, jaaa! Alleen ben ik bang dat AM zo gemeen is dat ze dan die blokfluit laat verdwijnen..quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Jet keihard gaat fluiten elke keer als AM met die camera aan komt lopen 🫣
Ja ik dsnquote:Op dinsdag 14 april 2026 14:21 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Hahaha, jaaa! Alleen ben ik bang dat AM zo gemeen is dat ze dan die blokfluit laat verdwijnen..
JC heeft het maar druk met JvP bashen. Sneu.
Ja ik denk dat JC bevriend is met mies enzo…quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:21 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Hahaha, jaaa! Alleen ben ik bang dat AM zo gemeen is dat ze dan die blokfluit laat verdwijnen..
JC heeft het maar druk met JvP bashen. Sneu.
Oompa Loompa support Oompa Loompaquote:Op dinsdag 14 april 2026 14:31 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ja ik dsn
[..]
Ja ik denk dat JC bevriend is met mies enzo…
Het was tenslotte alweer een week geleden gedoe spoedplek bij de knoquote:Op dinsdag 14 april 2026 14:19 schreef popje het volgende:
DBM heeft Flip of Flap weer ziek opgehaald van school en meteen de kinderarts maar even gebeld.
wie is JCquote:Op dinsdag 14 april 2026 14:31 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ja ik dsn
[..]
Omdat het kind een keer spuugt?quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:41 schreef IlseMarije het volgende:
De dochter van DBM moest opgehaald worden van school omdat ze bleef overgeven, moeders heeft direct de huisarts gebeld, haar dag is weer goed. Het arme meisje, ipv op de bank uitzieken moet ze langs de huisarts.
Ze leest in een boek over je ouders opvoeden, dus over 'hoe wil je dat je ouders met jou als volwassene omgaan?'quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Am die weer ff het puntje contact verbroken met ouders aanhaalt! Tuurlijk
Zit ze nu op de politieopleiding? Daar zullen ze er wel niet van gediend zijn dat je zoveel beeldmateriaal hebt van jezelf privéquote:Op dinsdag 14 april 2026 13:45 schreef Harper het volgende:
[..]
Wat mij opviel: Julia zit aan de tafel maar komt vrijwel niet in beeld. Ook het gezellige koffie drinken met Juul is niet gefilmd.
Wie is JC?quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:31 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ja ik dsn
[..]
Maar de tweeling maakt toch ‘s middags regelmatig noodles? Met de nodige puinhoop in de haar keuken?quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Nog even over het eten bij AM ik dacht altijd dat als je veel kinderen had je flexibel was anders begin je er toch niet aan ? Maar AM kan niet tegen de hele dag kinderen die eten omdat haar keuken smerig wordt😳, en niet tegen vakanties want dan heeft ze de hele dag kinderen in huis 😩.
Ze is niet echt aardig.en ze had na drie kinderen moeten stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |