Ze poste vorige week nog iets over de buik van haar schoonzus.quote:Op maandag 13 april 2026 23:52 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Valt ineens op dat JvP wel Insta posts liked van de vrouw van de broer van MW en MW zelf niet. Pas bij de zwangere buik een like van MW, that's it.
👀
Tja. Zegt helemaal niks.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze poste vorige week nog iets over de buik van haar schoonzus.
Haar achterban zal er ongetwijfeld iets meer over weten maar als ze er zelf niets over deelt vind ik dat zeker niet een andermans taak.quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:35 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Heb je de reacties ook gelezen? O.a. die van Maxine. Volwassen vrouwen die in de reacties gaan discussiėren hoe het zit, en afgeven op de content van JvP. Maar haar wel blijven volgen 😂. Wat een stel kleuters zeg. En ik weet het, wij doen hier net zoiets. Een guilty pleasure wat ik niet voor niks anoniem doe 😇.
Ja, dit. Liever leuk dan les krijgen op je niveau.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:10 schreef poohenzo het volgende:
het zal aan mij liggen maar AM heeft het over dat de tweeling weer bij elkaar in klas kan komen en dat iemand het leuk moet vinden op school , dat is belangrijker dan op je niveau leren? Hoezo dan? Je hebt liever dat je kind een onderpresteerder is omdat het dan wel leuk is of wat bedoelt ze te zeggen?
De tweeling zou niet eens naar dezelfde school gaan want ze kregen een verschillend advies. AM was het daar niet mee eens en voila ze zitten wel op dezelfde school, een van de twee zit dus op eenschool die een lagere niveau heeft dan haar advies was.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:10 schreef poohenzo het volgende:
het zal aan mij liggen maar AM heeft het over dat de tweeling weer bij elkaar in klas kan komen en dat iemand het leuk moet vinden op school , dat is belangrijker dan op je niveau leren? Hoezo dan? Je hebt liever dat je kind een onderpresteerder is omdat het dan wel leuk is of wat bedoelt ze te zeggen?
Nou, dit dus! Waarom nou weer die Tim erbij op die foto? Zet er een stoere foto van jezelf bij. Ik geloof sowieso niet zo erg dat wild vreemden tegen haar gaan zeggen hoe lief het is van haar exen dat ze daar kan blijven wonen maar oke. Ik snap wel dat ze er trots op is dat ze die woonboerderij "alleen" kan behouden voor haar gezin.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:55 schreef Lodelie het volgende:
Michelle deelt een post over het huis.
Ze heeft het over geėmancipeerd, hoe er tegen mannen en vrouwen wordt aangekeken in de zakenwereld, over vooroordelen over gescheiden vrouwen.
En wat doet ze vervolgens zelf ? Ze post een foto
van haar en Tim! Bij een stuk over dat ze zelf gewaardeerd moet worden als zakenvrouw en gelijkwaardig behandeld wilt worden enz enz. Waarom in godsnaam staat daar een enorme foto van jou en je vriendje bij?
Had dan een foto van jezelf gepost aan het werk of voor je huis of whatever. Dit doet de hele boodschapp te niet.
Hierin ben ik het eigenlijk wel eens met AM.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:10 schreef poohenzo het volgende:
Ik heb altijd de indruk dat Annemarie er bij de oudste 2 erg bovenop zat qua school en huiswerk. Dat pakte niet goed uit en sindsdien moet je bij de Geertsen op een lager niveau zodat er in elk geval geen gezeik is met huiswerk en leren. En Annemarie moet elke keer weer even flexen wat een relaxte moeder ze daarom is.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:10 schreef poohenzo het volgende:
Maar het kind heeft het niet eens geprobeerd. Het is de aanname dat ze zonder haar zus met tegenzin naar school zou gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:30 schreef Kaascroissantje het volgende:
[..]
Hierin ben ik het eigenlijk wel eens met AM.
Als je kind iedere dag naar school gaat met tegenzin zijn ze ook niet bepaald gemotiveerd om wat te leren.
Ik kan deze vanuit mijn situatie wel beantwoorden... mijn dochter heeft havo/VWO advies maar zit op vmbo-gl omdat ze een bepaald vak wilde leren en echt 100% op haar plek zit qua plezier in school 👌 ruim onder niveau maar wel gelukkigquote:Op dinsdag 14 april 2026 10:10 schreef poohenzo het volgende:
Ik heb 1 keer bij haar gekeken en meteen geblokkeerd? Waar liegt zij allemaal over?quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:32 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Wat een leven inderdaad als je jezelf hierom druk kan maken.
[..]
Ook maar ooit gehoord via hier hoor. 😂 @:thelittlekayafamilyy
Poh die is echt nog erger dan Debbie... deze vrouw zit van leugens aan elkaar vast. Weet dat enkele hier haar ook volgen en op ook erge leugens hebben betrapt.
Wat zouden we toch zonder AM moeten?quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:19 schreef Rimboequeen het volgende:
Goh ik heb wat geleerd van AM vandaag. Oorzaak en gevolg legt ze even uit, phew ik ben blij. 🙈🤪
Als Mijan gaat lopen/rennen, zie jij Sanneke er al achteraan rennen 🫣quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:07 schreef popje het volgende:
OMG wat kan Sanneke overal over zeuren, er is altijd wel een reden dat iets niet goed is. Als Mijan gaat lopen, piept ze daar waarschijnlijk weer over, dat hij er constant vandoor gaat en de hele tijd op onderzoek is...
Forummeet bij Debbie 😆quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:30 schreef Post-its het volgende:
Wie gaat er mee geocachen in Barneveld? Hebben we meteen een meet en greet met Debbie!
Dubbel prijs!
Daarom houdt ze hem ook binnen. Buiten kan ze er helemaal niet achteraan.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:07 schreef popje het volgende:
OMG wat kan Sanneke overal over zeuren, er is altijd wel een reden dat iets niet goed is. Als Mijan gaat lopen, piept ze daar waarschijnlijk weer over, dat hij er constant vandoor gaat en de hele tijd op onderzoek is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |