Er staan/stonden (minimaal) 2 nieuwe pakken met van die grote foam tegels in de kamer vorige week. Zet ze in elkaar in de tuin en leg ze op de tegels. Wat speelgoed er bij: hoppa. Zelf er bij gaan zitten, desnoods op een stoel als de grond niet haalbaar is.quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Opvallend ook hoe ze steeds weer excuses verzint om iets niet te doen. De bieb heeft te weinig boekjes en geen speelhoek. Het is ook een bieb, geen overdekte speeltuin. In de tuin liggen tegels. Volgens mij is er nog nooit een kind minder geworden van kruipen over tegels. Broekjes kunnen er minder goed tegen maar dan heeft ze weer een reden om nieuwe te kopen. Of een kleed neerleggen.
Zij had beter zo’n levensechte babypop kunnen kopen i.p.v. een kind op de wereld zetten.
Sanneke89quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:39 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Hoe heet dat account van Sanneke ook alweer? Ze heeft me geblokkeerd geloof ik ( ik kende haar niet eens) maar ben nu wel heel benieuwd. Ga toch even met werktelefokn kijken😇
Absoluut met je eens. Als ik het alleen zeg krijg ik iedereen over me heen hier.quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke89
8/9 graden is te koud om buiten te zijn volgens Sanneke. Ik wens haar succes met een opgroeiend kind. Die trekt zich niks aan van kou, regen etc.
Ik blijf erbij dat zij niet geschikt is om een kind op te voeden. Zij had lekker alleen moeten blijven. Sinds ze Dion heeft zie je haar met de dag verder dichtgroeien, ze laat werkelijk alles over aan anderen en het is duidelijk dat ze ook niet in het belang van haar kind denkt en handelt. Ongeschikt als moeder en partner.
Missen ook weer veel reacties tussen uit… lekker blijven swifferen maar nu wel waarom ze 4 man nodig heeft voor haar perfecte insta hahahahahquote:Op dinsdag 14 april 2026 08:35 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Heb je de reacties ook gelezen? O.a. die van Maxine. Volwassen vrouwen die in de reacties gaan discussiëren hoe het zit, en afgeven op de content van JvP. Maar haar wel blijven volgen 😂. Wat een stel kleuters zeg. En ik weet het, wij doen hier net zoiets. Een guilty pleasure wat ik niet voor niks anoniem doe 😇.
Het is toch niet te geloven. Alsof zij ook staat te springen om naar buiten te gaan 😏 Lekker weer besteld, vanmiddag nog even rondje Kruidvat/HEMA en Dion maar werken. Ik ben toch zo benieuwd hoe zijn familie hier naar kijkt.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat kan Sanneke zeiken zeg. Nu weer over 2 pakketten die komen.
Zo J is flink pittig aan het worden naar haar moeder toe.quote:Op maandag 13 april 2026 18:27 schreef Lodelie het volgende:
Er zijn hele duidelijke barsten te zien in de content van Am.
Kinderen die er steeds minder op zitten te wachten om gefilmd te worden, Am die van gekkigheid niet meer weet wat ze moet roepen, alle zogenaamde hobbies die acuut aan de kant worden geschoven zodra de promotie voorbij is. Het is een kwestie van tijd en dan is ze totaal niet meer relevant.
Jet die haar eerst na doet en dan terecht wijst dat ze niet eerst aanklopt voordat ze binnenkomt. Het lijkt misschien onschuldig, maar Am blijft gewoon filmen en post het gelijk. Ze ziet en voelt de boodschap totaal niet.
Ze is er zelfs chagrijnig door. Ze wacht op spullen die bezorgd worden, om weg te kunnen om nog meer spullen te kunnen kopen. Wat een leven.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat kan Sanneke zeiken zeg. Nu weer over 2 pakketten die komen.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ja joh natuurlijk.
The little Kaya familie doet van alles en sport de laatste weken flink. Maar dan toch een invalide parkeerkaart aanvragen.
Mag hopen dat ze haar pagina zien. Met haar sporten voor een mooier lijf. Alsof dat het belangrijkste is als je zooooo ziek bent? Voor mij niet hoor?
Wat is dat dan voor idioterie?
Ook al die dingen die ze onderin zet. Ze was op al die dingen al negatief getest.
Dat kopen zal nog wel lukken, maar dan....quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:28 schreef Lalaland79 het volgende:
Of koop een schommel voor hem. Vonden ze hier ook super
Dan zeg je tegen dion dat hij het moet ophangen/fixen en ga je op afstand vanaf de bank hem uitlachen hoe hij het doetquote:Op dinsdag 14 april 2026 09:29 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Dat kopen zal nog wel lukken, maar dan....
Wat een leven inderdaad als je jezelf hierom druk kan maken.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:24 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ze is er zelfs chagrijnig door. Ze wacht op spullen die bezorgd worden, om weg te kunnen om nog meer spullen te kunnen kopen. Wat een leven.
Ook maar ooit gehoord via hier hoor. 😂 @thelittlekayafamilyyquote:
Ik denk, ben bang, dat dit voor best veel stellen de realiteit is.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:31 schreef Cattolica het volgende:
Geen idee hoe Dion's leven er vóór Sanneke uitzag, maar zijn Instagram geeft een beetje een idee. Hoe Sanneke's leven (online) vóór Dion was, weet ik wel en ik durf vandaag de dag ook wel te zeggen, op basis van wat ik al enkele jaren zie, is dat deze relatie hun beiden totaal niet goed heeft gedaan. Ik denk "dat wederzijdse eenzaamheid hun tot elkaar hebben veroordeeld". Ik kijk naar een oneindig neerwaartse spiraal waarbij zijn ouders wellicht "de lieve vrede bewaren" en haar moeder een fijne relatie lijkt te hebben gevonden en van het leven aan het genieten is, waarbij Sanneke en Dion geen vast onderdeel meer van uit lijken te maken. Dieptriest als dit waar is, wat ik aanschouw, maar neemt niet weg dat ze ook zelf verantwoordelijk zijn voor hun keuzes.
Zo'n persoon ken ik ook, haar partner zit nu vast en elke dag zit ze bij een ander want ze kan niet alleen zijn. Hij stuurt kaarten (die ze mij laat lezen) en hij is enorm bang dat ze weggaat, hij kan ook niet alleen zijn. Goede basis voor je relatie, als hij straks vrij komt gaan ze op dezelfde voet verder. Zij kan niet alleen zijn en hij ook niet dus ongeacht wat hij gedaan heeft (5jr lang!) hij mag gewoon terugkomen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:31 schreef Cattolica het volgende:
Geen idee hoe Dion's leven er vóór Sanneke uitzag, maar zijn Instagram geeft een beetje een idee. Hoe Sanneke's leven (online) vóór Dion was, weet ik wel en ik durf vandaag de dag ook wel te zeggen, op basis van wat ik al enkele jaren zie, is dat deze relatie hun beiden totaal niet goed heeft gedaan. Ik denk "dat wederzijdse eenzaamheid hun tot elkaar hebben veroordeeld". Ik kijk naar een oneindig neerwaartse spiraal waarbij zijn ouders wellicht "de lieve vrede bewaren" en haar moeder een fijne relatie lijkt te hebben gevonden en van het leven aan het genieten is, waarbij Sanneke en Dion geen vast onderdeel meer van uit lijken te maken. Dieptriest als dit waar is, wat ik aanschouw, maar neemt niet weg dat ze ook zelf verantwoordelijk zijn voor hun keuzes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |