abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220574441
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220574473
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:47 schreef Missinglink24 het volgende: [..] Ja en die pinnige reactie van AM; dit is mijn werk ja, dit is mijn werk!
Oei, echt heel pinnig, ja. Ik trek haar vandaag heel slecht.
pi_220574475
Ik zit me hier met terugwerkende kracht toch een potje trots te zijn op mijn kinderen! Zij handelden schooloverstijgend. Ik heb altijd gedacht dat dat normaal was. Blijkt heel bijzonder te zijn. Ik zal ze vanavond bellen om ze dat te vertellen.
pi_220574485
Sanneke en haar obsessie met eten, maar dan vindt ze het gek dat haar huid is zoals het is.
Ik krijg ook de indruk dat ze alleen groente aanraakt als een andere, vaak wel gelukte, influencer het in een recept heeft staan. Brrr
pi_220574548
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:02 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mijn kind wint hoor, die denkt zelfs schooloverstijgend! Ha, ik ga dit meteen tegen Judith zeggen in een DM.
Volgend schooljaar zit mijn kind op 2 scholen 😨
Buurjongen zit ook niet bij hem op school dus zoon is nu al schooloverstijgend
pi_220574550
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:17 schreef tulpje19 het volgende:
Sanneke en haar obsessie met eten, maar dan vindt ze het gek dat haar huid is zoals het is.
Ik krijg ook de indruk dat ze alleen groente aanraakt als een andere, vaak wel gelukte, influencer het in een recept heeft staan. Brrr
Misschien kan ze straks nog even naar de AH!
Een paar weken terug had ze nog safe food nodig, nu kan ze weer alles hebben. Ze heeft in elk geval geen Arfid.
pi_220574559
De roze krokante trui is ook alweer een dag of 4 terug bij Judith
pi_220574582
Over heermoes ellendige dingen je haalt er 1 uit en komen 11039739302 voor terug hahahah
pi_220574587
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:29 schreef Loveischocolala het volgende:
Over heermoes ellendige dingen je haalt er 1 uit en komen 11039739302 voor terug hahahah
Gisteren heb ik alles weggehaald.
Ben net alweer aan het plukken geweest.

[ Bericht 5% gewijzigd door JaNeeDan op 13-04-2026 17:41:13 ]
pi_220574606
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:29 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar laten staan is helemaal geen optie. Dan heb je over een maand geen zichtbare tegels meer.

Maar Dion zal het er wel na zijn werk uit moeten trekken, want zoveel bukken gaat het voor S niet worden denk ik.
pi_220574607
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:15 schreef Shuri het volgende:

[..]
Moet zelfs haar eigen kind overtuigen van 'haar werk'.
pi_220574707
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:33 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Moet zelfs haar eigen kind overtuigen van 'haar werk'.
Nou dan moet ze eens naar de dokter, want wie werkt er 24 uur per dag🤮
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220574898
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Nou dan moet ze eens naar de dokter, want wie werkt er 24 uur per dag🤮
De kinderen van AM 😉
I can't help it, if I'm lucky
pi_220574905
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:15 schreef Shuri het volgende:

[..]
De beul in de middeleeuwen zei dat ook: dit is gewoon mijn werk ja

Dus dan mag je er niks van vinden en niet over zeuren kennelijk
pi_220574939
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien kan ze straks nog even naar de AH!
Een paar weken terug had ze nog safe food nodig, nu kan ze weer alles hebben. Ze heeft in elk geval geen Arfid.
Haar “autisme” kan ook aan en uit. Echt knap.
pi_220574944
Er zijn hele duidelijke barsten te zien in de content van Am.

Kinderen die er steeds minder op zitten te wachten om gefilmd te worden, Am die van gekkigheid niet meer weet wat ze moet roepen, alle zogenaamde hobbies die acuut aan de kant worden geschoven zodra de promotie voorbij is. Het is een kwestie van tijd en dan is ze totaal niet meer relevant.

Jet die haar eerst na doet en dan terecht wijst dat ze niet eerst aanklopt voordat ze binnenkomt. Het lijkt misschien onschuldig, maar Am blijft gewoon filmen en post het gelijk. Ze ziet en voelt de boodschap totaal niet.
pi_220574975
Oh my lord. Dion uit zn werk en gezellig een boekje lezen met Mijan. Dat zien we Sanneke nooit doen. Die laat het liever over aan YouTube. Ik vind Sanneke echt steeds weerzinwekkender worden.
pi_220574977
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:27 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Haar “autisme” kan ook aan en uit. Echt knap.
(Wannabe) fluflu’s, het is en blijft een raar fenomeen. Ze zijn net even anders.
pi_220574987
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:27 schreef Lodelie het volgende:
Er zijn hele duidelijke barsten te zien in de content van Am.

Kinderen die er steeds minder op zitten te wachten om gefilmd te worden, Am die van gekkigheid niet meer weet wat ze moet roepen, alle zogenaamde hobbies die acuut aan de kant worden geschoven zodra de promotie voorbij is. Het is een kwestie van tijd en dan is ze totaal niet meer relevant.

Jet die haar eerst na doet en dan terecht wijst dat ze niet eerst aanklopt voordat ze binnenkomt. Het lijkt misschien onschuldig, maar Am blijft gewoon filmen en post het gelijk. Ze ziet en voelt de boodschap totaal niet.
Zal er iets uit de denktank gekomen zijn? Een enorme boete of berisping oid voor Annemarie omdat ze zelf al jaren niets doet met alle aandachtspunten rondom inzet van kinderen in content? Ik weet dat dit, gezien het gebrek aan echte regels, lastig is, maar haar content lijkt wel anders. Voor mij zit dat voor nu in Sam die helemaal niet meer in beeld lijkt te komen en nog minder dan eerder genoemd wordt, maar ook in ander film-gedrag en scherper gedrag op het gebied van privacy en het werk van hun moeder van de kinderen (die continu lijdend voorwerp zijn in haar beelden).
pi_220574988
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:32 schreef tulpje19 het volgende:
Oh my lord. Dion uit zn werk en gezellig een boekje lezen met Mijan. Dat zien we Sanneke nooit doen. Die laat het liever over aan YouTube. Ik vind Sanneke echt steeds weerzinwekkender worden.
Sanneke doet andere dingen met haar kind: winkelen.
pi_220574993
Puurleonie, waarom doet ze haar shirt zo lelijk in haar broek? 1 kant van de bloes erin en de andere kant niet, ik snap hem niet
pi_220575031
Mijn_geldzaken heeft een huis gekocht. Ze gaat niks delen over het huis, want privacy. Eén blik op Funda en je hebt het huis gevonden.
pi_220575073
De geocache bij Debbie is 24/7 beschikbaar en motorfietsen, terreinvoertuigen, vrachtwagens, campers en paarden zijn toegestaan. 😊

Misschien kan AM een keer met de motor langs. Of het paard.
pi_220575124
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
De geocache bij Debbie is 24/7 beschikbaar en motorfietsen, terreinvoertuigen, vrachtwagens, campers en paarden zijn toegestaan. 😊

Ik ken dit helemaal niet dus ik moest googelen (mijn google doet het gelukkig wel, maar ik ben dan ook geen fluflu). Maar even, kan iemand mij vertellen waarom je dit bij je huis zou willen hebben? In een straat waar kinderen spelen, buren wonen, recht voor je keukenraam. Iemand?

[ Bericht 4% gewijzigd door JaNeeDan op 13-04-2026 19:02:21 ]
pi_220575127
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ik heb alleen maar vragen maar zal me inhouden. Vraag me wel af wat de buren ervan gaan vinden als de straat volstroomt met bezoekers voor haar bieb én moet ze daar geen toestemming van haar gemeente voor hebben om zoiets te plaatsen?
pi_220575175
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:57 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb alleen maar vragen maar zal me inhouden. Vraag me wel af wat de buren ervan gaan vinden als de straat volstroomt met bezoekers voor haar bieb én moet ze daar geen toestemming van haar gemeente voor hebben om zoiets te plaatsen?
Ik denk dat ze alle geocachers en biebbezoekers zo op Insta pleurt.
pi_220575200
En die Jet, geweldig! En idd dat snibbige antwoord van AM, dat is mijn werk :|W

Volgens mij pakte ze de hand/pols van Jet ook nog wel best stevig beet om haar op te laten houden met haar opmerkingen en gekke bekken trekken.
pi_220575203
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 18:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ken dit helemaal niet dus ik moest googelen (mijn google doet het gelukkig wel, maar ik ben dan ook geen fluflu). Maar even, kan iemand mij vertellen waarom je dit bij je huis zou willen hebben? In een straat waar kinderen spelen, buren wonen, recht voor je keukenraam. Iemand?
Aandacht, voor haar en haar boekenkastje. Kan ze constant kijken of en wie er voor heur huis staat, en zwaaien als de koningin.

Er is niks engs aan voor (spelende) kinderen hoor, of buren. Niet enger/vervelender dan het boekenkastje zelf.
pi_220575208
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 19:02 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik denk dat ze alle geocachers en biebbezoekers zo op Insta pleurt.
Het aandacht vragen kent bij sommige fluflu's geen grenzen. Tot aan de voordeur aan toe.
pi_220575229
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 18:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Voor de aandacht
pi_220575250
Geocaching is trouwens wel heel leuk, vaak gedaan met de kids vroeger. Maar nog nooit, ik herhaal nog nooit een geocach in een voortuin van iemand tegengekomen |:(
pi_220575257
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 19:05 schreef proud_mami het volgende:
En die Jet, geweldig! En idd dat snibbige antwoord van AM, dat is mijn werk :|W

Volgens mij pakte ze de hand/pols van Jet ook nog wel best stevig beet om haar op te laten houden met haar opmerkingen en gekke bekken trekken.
Wat een heel weekend, zonder een overheersende moeder en die camera constant in je snoet, kan doen op de leeftijd van J. Ik hoop dat ze die tegengas blijft geven, niet alleen voor AM maar ook voor zichzelf.
pi_220575272
Ik ben ookneen geocacher en keek even in Barnevald, de eerste cache die ik zag draagt de naam Zoë de ondeugende kabouter 🤣🤣🤣🤣 Zou Debbie al een klacht ingediend hebben? Debbie is geen premium (betaald) lid dus kan deze niet vinden en niet eens zien wat in dit geval jammer is 🤣
pi_220575274
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:57 schreef Cattolica het volgende:

[..]
In je eigen tuin mag je een bieb plaatsen net als een geocache.. eigen grond dus mag. Die van haar staat wel erg op de grens...
Ik zou er ook niet blij van worden steeds mensen voor mijn raam.
Maar grote getale zal wel mee vallen denk vooral zoe haar en haar vriendinnen... en Debbie hoopt dat schrijvers hun nieuwe boeken opsturen zodat ze ze zelf heeft
pi_220575280
Volgt iemand fitmama.natas? Ik vind haar content wel oké-ish. Maar haar haar.. ik wist niet dat haar zo gortdroog kon zijn en als een baal stro op je hoofd kon zitten. Ze heeft nu ook nog extensions in die ook al gort droog zijn geworden.
pi_220575285
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 19:15 schreef IlseMarije het volgende:
Ik ben ookneen geocacher en keek even in Barnevald, de eerste cache die ik zag draagt de naam Zoë de ondeugende kabouter 🤣🤣🤣🤣 Zou Debbie al een klacht ingediend hebben? Debbie is geen premium (betaald) lid dus kan deze niet vinden en niet eens zien wat in dit geval jammer is 🤣
🤣 ik cache ook (met kinderen op vakantie is leuk verdrijf) ik had niet in Barneveld gekeken...
  maandag 13 april 2026 @ 19:20:43 #37
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220575304
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke doet andere dingen met haar kind: winkelen.
En schreeuwen!
pi_220575319
quote:
😂😂
pi_220575324
Zal er op het darkweb iets van de kinderen van AM zijn opgedoken? Dat ze daarom van de rel is/ was.
pi_220575344
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 19:12 schreef proud_mami het volgende:
Geocaching is trouwens wel heel leuk, vaak gedaan met de kids vroeger. Maar nog nooit, ik herhaal nog nooit een geocach in een voortuin van iemand tegengekomen |:(
Nee nu ik er over nadenk ook niet... wel rond een oprit enzo (wij wonen landelijk dus veel boerderijen)
pi_220575444
Iemand schreef dat MG wel uitgecheckt leek bij zoveel kinderen en een dwingende rigide vrouw, maar vlgs heeft hij met iig zijn oudste zoons een goed contact en delen ze interesses. Sam komt m.i. ook vaak speciaal voor zijn vader. Het ziet er gezellig en warm uit, itt dat geteut en getetter van AM van achter die camera.
pi_220575530
quote:
Is het niet die van Debbie??
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220575579
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 19:42 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Is het niet die van Debbie??
Nee die heet tussen de boeken
pi_220575602
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 19:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Aandacht, voor haar en haar boekenkastje. Kan ze constant kijken of en wie er voor heur huis staat, en zwaaien als de koningin.

Er is niks engs aan voor (spelende) kinderen hoor, of buren. Niet enger/vervelender dan het boekenkastje zelf.
Dat het niet eng is snap, maar meer de vraag waarom je zoveel mensen naar je huis zou willen trekken. Het staat zo’n beetje tegen haar huis aan. Ze zit vaak voor met de kinderen. Het zal leuk zijn. Maar absoluut niet mijn ding. Ik hoef geen aandacht en ben nogal gesteld op mijn privacy.
pi_220575672
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 19:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat het niet eng is snap, maar meer de vraag waarom je zoveel mensen naar je huis zou willen trekken. Het staat zo’n beetje tegen haar huis aan. Ze zit vaak voor met de kinderen. Het zal leuk zijn. Maar absoluut niet mijn ding. Ik hoef geen aandacht en ben nogal gesteld op mijn privacy.
Tsja ze plempt haar hele hebben en houden op insta dan maken die paar mensen voor de deur vast ook niks meer uit
pi_220575703
Maar ook dat ze naar buiten gaat om mensen aan te spreken 😵‍💫 sorry ik zou dan echt afhaken en weg gaan.. ik zoek caches niet voor het sociale maar voor een bezigheid (vaak met mijn kinderen)
pi_220575706
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 19:35 schreef AnnArt het volgende:
Iemand schreef dat MG wel uitgecheckt leek bij zoveel kinderen en een dwingende rigide vrouw, maar vlgs heeft hij met iig zijn oudste zoons een goed contact en delen ze interesses. Sam komt m.i. ook vaak speciaal voor zijn vader. Het ziet er gezellig en warm uit, itt dat geteut en getetter van AM van achter die camera.
Je ziet hem 's morgens ook gezellig met die twee jongsten. Het is dat AM het altijd zo draait dat Lot haar moeder mist en alles om AM draait, maar de warmte, aandacht en knuffels komen toch echt van MG.
pi_220575738
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 19:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Volgt iemand fitmama.natas? Ik vind haar content wel oké-ish. Maar haar haar.. ik wist niet dat haar zo gortdroog kon zijn en als een baal stro op je hoofd kon zitten. Ze heeft nu ook nog extensions in die ook al gort droog zijn geworden.
Ik volg haar, vond haar eerst leuk en motiverend. Maar nu is het echt iedere dag hetzelfde qua stories en video's dus ik word het beetje zat.
pi_220575886
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:19 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
De kinderen van AM 😉
Ik bedoelde ook Am☺️
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220575941
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 19:12 schreef proud_mami het volgende:
Bij ons in de straat is er wel ooit 1 geweest in de voortuin. Die waren zelf fanatiek geocachers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')