En ook geen proosten met MG op de bank, ze vertoont vreemd gedrag (voor haar doen)quote:Op maandag 13 april 2026 23:19 schreef Harper het volgende:
De rek lijkt er een beetje uit bij Annemarie.
Michelle was met pasen gewoon samen met o.a. haar broer en schoonzus.quote:Op maandag 13 april 2026 23:52 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Valt ineens op dat JvP wel Insta posts liked van de vrouw van de broer van MW en MW zelf niet. Pas bij de zwangere buik een like van MW, that's it.
👀
Was ook eerste keer pas dat ze wat gepost had over de zwangerschap van haar schoonzus. Voorheen zou dat ook heel anders zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 april 2026 06:51 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Michelle was met pasen gewoon samen met o.a. haar broer en schoonzus.
Opvallend ook hoe ze steeds weer excuses verzint om iets niet te doen. De bieb heeft te weinig boekjes en geen speelhoek. Het is ook een bieb, geen overdekte speeltuin. In de tuin liggen tegels. Volgens mij is er nog nooit een kind minder geworden van kruipen over tegels. Broekjes kunnen er minder goed tegen maar dan heeft ze weer een reden om nieuwe te kopen. Of een kleed neerleggen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:15 schreef Clavis het volgende:
Sanneke heeft een zware ochtend. Er wordt te weinig voor Mijan georganiseerd! Pittig hoor, je eigen kind vermaken.
Die meid is niet goed hoor, je kan zoveel doen met kleintjes. Waarom gaat ze niet lekker naar de kinderboerderij? Misschien maakt Sanneke zelf dan ook nog eens vriendinnen met kindjes als ze vaker naar buiten gaat, waar ze dan wat mee kan ondernemenquote:Op dinsdag 14 april 2026 07:15 schreef Clavis het volgende:
Sanneke heeft een zware ochtend. Er wordt te weinig voor Mijan georganiseerd! Pittig hoor, je eigen kind vermaken.
Toen ik op een baby groep werkte kruipte de baby’s altijd buiten! Lekker op ontdekkingsreis, als je gewoon zorgt dat de tegels schoon zijn!quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Opvallend ook hoe ze steeds weer excuses verzint om iets niet te doen. De bieb heeft te weinig boekjes en geen speelhoek. Het is ook een bieb, geen overdekte speeltuin. In de tuin liggen tegels. Volgens mij is er nog nooit een kind minder geworden van kruipen over tegels. Broekjes kunnen er minder goed tegen maar dan heeft ze weer een reden om nieuwe te kopen. Of een kleed neerleggen.
Zij had beter zo’n levensechte babypop kunnen kopen i.p.v. een kind op de wereld zetten.
Ja dat vind jij en ik ook! Maar in flu flu land gaan dingen anders, misschien hij niet. Misschien zij omdat ze die twee zat is? Tis echt gedeeld, vraag me sowieso af wat voor werk deze man nu doet en met hun levens style veel uit eten, weg met de kids, en nog meer en een huur van 2500¤ moet je echt wel een goeie baan hebben, en denk niet dat ze al uitgekocht zijn.quote:Op maandag 13 april 2026 22:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hmm… twijfelachtig. Huurcontracten deel je niet met anderen lijkt mij. En waarom zou KB het zelf delen?
En de tegels zijn veel maar niet schoon. Misschien kan Mijan helpen onkruid trekken of een bos paardebloemen voor zn moeder plukken. Ruimt weer op in de tuin.quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:47 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Toen ik op een baby groep werkte kruipte de baby’s altijd buiten! Lekker op ontdekkingsreis, als je gewoon zorgt dat de tegels schoon zijn!
Nee man het is best een grote bieb met een zaaltje met banken en relax stoelen om met je kleine in te chillen en lezen.. kasten vol boekjes 👌 denk dat ze bij bv een buurthuis is geweest met een leenkastje.. ze weet misschien niet eens dat er een echte bieb isquote:Op dinsdag 14 april 2026 07:58 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik geloof ook niet dat een bibliotheek ook maar 10 tot 20 boekjes heeft voor die leeftijd. Is ze er überhaupt wel geweest? Misschien vind ze voor dr zelf nog leuke boeken of tijdschriften.
Guus heeft ook geld nodig denk ik? Opeens weer in beeld.quote:Op maandag 13 april 2026 23:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En ook geen proosten met MG op de bank, ze vertoont vreemd gedrag (voor haar doen)
Hahaha of ze koopt zo een leuke schelp voor hem, zand erin en ondertussen gaat ze de tegels schoonmaken!quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:56 schreef Lalaland79 het volgende:
En de tegels zijn veel
[..]
En de tegels zijn veel maar niet schoon. Misschien kan Mijan helpen onkruid trekken of een bos paardebloemen voor zn moeder plukken. Ruimt weer op in de tuin.
Heb je de reacties ook gelezen? O.a. die van Maxine. Volwassen vrouwen die in de reacties gaan discussiëren hoe het zit, en afgeven op de content van JvP. Maar haar wel blijven volgen 😂. Wat een stel kleuters zeg. En ik weet het, wij doen hier net zoiets. Een guilty pleasure wat ik niet voor niks anoniem doe 😇.quote:Op maandag 13 april 2026 22:27 schreef Moondance het volgende:
Wat een borstklopperij post weer van MCW. Ik kan me helemaal niet voorstellen dat mensen die haar ook maar enigszins kennen of volgen zeggen dat het lief is dat zij in het huis mag blijven wonen. Het is toch obvious dat zij daar de kostwinner was en dat ze dat huis (o nee the farm) betaalt. Echt weer zo’n excuus om even te pochen. Vind het grappig hoe degenen die het hardst roepen dat ze zichzelf niet langer klein gaan maken en te bescheiden op gaan stellen over het algemeen juist de mensen zijn die al heel veel ruimte innemen en al zeker niet bescheiden zijn.
Dat de dag zou komen dat je bijna Sanneke zou tippen om bij hvk te kijken omdat die kinderen ook in een betegelde tuin mogen spelen....quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:33 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Hahaha of ze koopt zo een leuke schelp voor hem, zand erin en ondertussen gaat ze de tegels schoonmaken!
Maar ja hij kan ook het doucheputje schoonmaken dus vast ook de tegels 😂
Wahahaha of leuke uitstapjes maakt die niets kosten 😂quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat de dag zou komen dat je bijna Sanneke zou tippen om bij hvk te kijken omdat die kinderen ook in een betegelde tuin mogen spelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |