Ja!quote:Op maandag 13 april 2026 22:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gaat dit om zijn huidige woning? Compleet gemist.
Ze zoekt speelplekken die binnen zijn.quote:Op maandag 13 april 2026 21:51 schreef Lief17 het volgende:
Sanneke woont echt op loopafstand van de kinderboerderij hoor. En het was heerlijk weer daar in de omgeving. Ik snap echt niet dat ze niks onderneemt met Mijan.
Er waren mensen nieuwsgierig naar de huurprijs van hun nieuwe woning. Die ligt net onder de 800 euro.
Maar die mogen dan weer niet te druk zijn en het liefst bij # Landal.quote:Op maandag 13 april 2026 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zoekt speelplekken die binnen zijn.
Ik heb dit niet voorbij zien komen op de Juicekanalen, blijkbaar gemist... en als het verwijderd is, dan zal het misschien toch niet kloppen.quote:
Dit is gedeeld door het juice kanaal, die hadden het van hun bronnen. Die maken ze nooit bekend! Dus kan van hun zelf zijn maar ook van een ander in hun kring.quote:
De bibliotheek, net als HVK. De bibliotheek dame entertaint je kind👍quote:Op maandag 13 april 2026 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zoekt speelplekken die binnen zijn.
Ze verwijderen wel vaker dingen, ook dingen die wel kloppenquote:Op maandag 13 april 2026 22:13 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik heb dit niet voorbij zien komen op de Juicekanalen, blijkbaar gemist... en als het verwijderd is, dan zal het misschien toch niet kloppen.
Pubergedragquote:Op maandag 13 april 2026 20:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van dit stel; zij is mij té opportunistisch en hij wordt vervelend met z'n middelvinger (zou voor mij een dealbreaker zijn in een relatie, ik heb geen idee maar volgens mij deed hij dit niet met MCW of in de poly).
Zo sneu de grond en een half eigen kind filmen, dat is toch ook gewoon geen content te noemen? En inderdaad, hoe ziet dit eruit als ze live in actie is… Ik denk een beetje zoals J ons vandaag heeft laten zien.quote:Op maandag 13 april 2026 22:13 schreef Overrozen14 het volgende:
Ben ook zo benieuwd hoe dat is om op dat schoolplein te staan van AM. Dat je AM steeds ziet filmen. Als je dat van een afstandje ziet, ziet er toch mega suf uit.
Ja waar hij net in is getrokkenquote:Op maandag 13 april 2026 22:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gaat dit om zijn huidige woning? Compleet gemist.
Nee als al fietsend met je camera op selfiestand een hele verhandeling doen over haar wenkbrauwen.quote:Op maandag 13 april 2026 22:13 schreef Overrozen14 het volgende:
Ben ook zo benieuwd hoe dat is om op dat schoolplein te staan van AM. Dat je AM steeds ziet filmen. Als je dat van een afstandje ziet, ziet er toch mega suf uit.
Hmm… twijfelachtig. Huurcontracten deel je niet met anderen lijkt mij. En waarom zou KB het zelf delen?quote:Op maandag 13 april 2026 22:15 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Dit is gedeeld door het juice kanaal, die hadden het van hun bronnen. Die maken ze nooit bekend! Dus kan van hun zelf zijn maar ook van een ander in hun kring.
Er is daar meer gebeurd dan wij weten, er komt steeds meer naar buiten,quote:Op maandag 13 april 2026 22:27 schreef Moondance het volgende:
Wat een borstklopperij post weer van MCW. Ik kan me helemaal niet voorstellen dat mensen die haar ook maar enigszins kennen of volgen zeggen dat het lief is dat zij in het huis mag blijven wonen. Het is toch obvious dat zij daar de kostwinner was en dat ze dat huis (o nee the farm) betaalt. Echt weer zo’n excuus om even te pochen. Vind het grappig hoe degenen die het hardst roepen dat ze zichzelf niet langer klein gaan maken en te bescheiden op gaan stellen over het algemeen juist de mensen zijn die al heel veel ruimte innemen en al zeker niet bescheiden zijn.
Ik denk welgeteld één boomer.quote:Op maandag 13 april 2026 23:02 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
MW heeft natuurlijk wel gelijk. Ik geloof er alleen niet in dat ze heul vaak weerstand moet bieden aan 'Wat lief dat je daar mag blijven wonen' - of het zijn boomers die geen idee hebben van flufluers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |