abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220575946
Zijn KB en JVP getrouwd? Met haar wat moet je met zo een vrouw? Hebben we wat gemist?

Die doet ook maximaal overdreven met alles hoor
pi_220576038
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:44 schreef JaNeeDan het volgende:
Mijn_geldzaken heeft een huis gekocht. Ze gaat niks delen over het huis, want privacy. Eén blik op Funda en je hebt het huis gevonden.
Echt? Ik zie dat dus niet he. 🥲
pi_220576092
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 20:25 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Echt? Ik zie dat dus niet he. 🥲
Ze heeft een foto van het uitzicht gedeeld nadat ze het huis hadden bezichtigd en nu heeft ze de plaats genoemd. Leeuwarden, vrijstaand huis, aan het water. Met deze drie dingen heb je het zo. En deze dingen heeft ze zelf genoemd en/of laten zien.
pi_220576130
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie, waarom doet ze haar shirt zo lelijk in haar broek? 1 kant van de bloes erin en de andere kant niet, ik snap hem niet
Een mislukte versie van de millennial tuck 🤔
pi_220576133
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 19:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Zal er op het darkweb iets van de kinderen van AM zijn opgedoken? Dat ze daarom van de rel is/ was.
Dan ga ik ervan uit dat ze acuut stopt met filmen toch? Of zou sam geen contact meer willen, zoiets?
pi_220576159
Minibelle met een heel verhaal over dat haar jongste na de zomervakantie naar groep 3 gaat.
Kind is in december 5 geworden en heel uitzonderlijk is het niet om met ruim 5.5 jaar in groep 3 te zitten straks.
Tenminste er zitten er genoeg in de klas bij mijn zoon ( groep 3) en neefje die ook van december is ( andere school)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220576166
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 20:17 schreef Moppie1982 het volgende:
Zijn KB en JVP getrouwd? Met haar wat moet je met zo een vrouw? Hebben we wat gemist?

Die doet ook maximaal overdreven met alles hoor
Ik ben ook geen fan van dit stel; zij is mij té opportunistisch en hij wordt vervelend met z'n middelvinger (zou voor mij een dealbreaker zijn in een relatie, ik heb geen idee maar volgens mij deed hij dit niet met MCW of in de poly).
pi_220576169
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft een foto van het uitzicht gedeeld nadat ze het huis hadden bezichtigd en nu heeft ze de plaats genoemd. Leeuwarden, vrijstaand huis, aan het water. Met deze drie dingen heb je het zo. En deze dingen heeft ze zelf genoemd en/of laten zien.
Foto niet gezien wel benieuwd welke het dan is haha
pi_220576194
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 20:37 schreef WinnieWana het volgende:
Minibelle met een heel verhaal over dat haar jongste na de zomervakantie naar groep 3 gaat.
Kind is in december 5 geworden en heel uitzonderlijk is het niet om met ruim 5.5 jaar in groep 3 te zitten straks.
Tenminste er zitten er genoeg in de klas bij mijn zoon ( groep 3) en neefje die ook van december is ( andere school)
Viel mij ook op. Gelukkig gaan ze wel officieel diagnosticeren nu, dacht dat dat al gedaan was in de wereld van moeder. Want Maen, die is wel een geval apart hoor met haar autonomie. Ze hoort thuis gewoon nooit ‘zo doen we het en vandaag krijg jij je zin niet’, misschien moet moeder daar eens mee beginnen. Judith en Minibelle zouden echt vrienden kunnen zijn met hun inzichten over intelligente, manier van leren (top-down) en autonomie. En Minibelle lijkt mij net zo’n slechte match met mij als Judith. 🙈
pi_220576197
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar ik dacht dat ze op een ander huis geboden hadden dan die van dat uitzicht. Dan bedoel je dat grijze ding neem ik aan?
pi_220576203
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 20:38 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Foto niet gezien wel benieuwd welke het dan is haha
Als je zoekt op verkocht onder voorbehoud en dan vanaf ¤800.000,- is de eerste die naar boven komt. Woning ligt aan het water
pi_220576205
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 20:37 schreef WinnieWana het volgende:
Mijn zoon gaat ook naar groep 3 idd, ook december en dus zelfde leeftijd. Het is niet speciaal nee..sommige kinderen kleuteren wat langer, wat ook prima is.
pi_220576209
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 20:43 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Maar ik dacht dat ze op een ander huis geboden hadden dan die van dat uitzicht. Dan bedoel je dat grijze ding neem ik aan?
Ja, die.
pi_220576271
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 20:43 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Als je zoekt op verkocht onder voorbehoud en dan vanaf ¤800.000,- is de eerste die naar boven komt. Woning ligt aan het water
Aaah ik vond dat zo kille wijk altijd
pi_220576282
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 20:38 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik ben ook geen fan van dit stel; zij is mij té opportunistisch en hij wordt vervelend met z'n middelvinger (zou voor mij een dealbreaker zijn in een relatie, ik heb geen idee maar volgens mij deed hij dit niet met MCW of in de poly).
Als hij het destijds had gedaan, dan had MCW dat zeker niet gefilmd. Want past niet in het perfecte plaatje.
pi_220576301
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 20:44 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Mijn zoon gaat ook naar groep 3 idd, ook december en dus zelfde leeftijd. Het is niet speciaal nee..sommige kinderen kleuteren wat langer, wat ook prima is.
Standaard is het ook zeker niet hoor. Hier op school kiezen ze daar juist liever niet voor omdat is gebleken dat de ‘vroege leerling’ vaker op een later moment alsnog vastliep. Dat geldt niet voor alle leerlingen uiteraard. Maar de standaard is het iig niet.
pi_220576307
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 19:42 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Is het niet die van Debbie??
Nee die heeft nog maar 2 gevonden en deze is door een ander geplaatst 🤣
pi_220576348
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 20:38 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Nee ze zijn tooo much!
pi_220576360
Jan is met Stan naar Amsterdam, maar hoe moet dat dan met de Brabantse Worstenbroodjeswedstrijd morgen? Gaat Jan zelf aan de bak namens de Nagelkerkjes of stuurt hij Eline? Sofie meldt er helemaal niets over. Die laat liever foto's uit India zien.
pi_220576384
JVP weer verhuizen ? Zie reacties onder haar post?? Was toch net verhuisd?
Zou MW ook haar huur betalen net als bij Koen? Dit stond op het juice kanaal tijdje terug en was snel weg..
pi_220576406
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 19:02 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik denk dat ze alle geocachers en biebbezoekers zo op Insta pleurt.
De eerste is er al op gepleurd :Y
pi_220576422
Vind het gedrag van Debbie en die Geocaching en boekenkast als ik er zo over nadenk echt heel raar.

Ze was toch zo gestalkt door mensen en meer onzin?

Voor iemand die gestalkt is, is dit heel erg raar gedrag.

Vind het ook gewoon ontzettend dom want elk jaar gooit ze precies er ook weer op wanneer ze op vakantie is? Handig, weten de inbrekers ook gelijk waar ze moeten wezen.
pi_220576426
Ik denk dat ze een camera op de bieb heeft gericht zodat ze gelijk naar buiten kan rollen. Zie de laatste stories op haar insta.
pi_220576437
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 19:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar ook dat ze naar buiten gaat om mensen aan te spreken 😵‍💫 sorry ik zou dan echt afhaken en weg gaan.. ik zoek caches niet voor het sociale maar voor een bezigheid (vaak met mijn kinderen)
Ik zie haar al helemaal hysterisch naar buiten rennen (denk aan het ‘tante saaaaaaaraaaaaa’ filmpje)
pi_220576442
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:18 schreef Moppie1982 het volgende:
JVP weer verhuizen ? Zie reacties onder haar post?? Was toch net verhuisd?
Zou MW ook haar huur betalen net als bij Koen? Dit stond op het juice kanaal tijdje terug en was snel weg..
Dit is toch het uitzicht van haar vorige (tijdelijke) huis? Begin april gaf ze aan dat ze gaat verhuizen naar een nieuw tijdelijke plek waar ze een paar maanden gaat wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')