Vertelde ze laatst niet dat hij een opleiding aan het doen of afronden was, ze postte hem aan tafel studerend?quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze nu voor werk doet. Zou influencen genoeg opleveren?
Hetzelfde voor Koen.
L wordt nog iedere dag gefilmd als ze zit te eten en in bed ligt. Dat lijkt me toch heel makkelijk om niét meer te doen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:59 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Heel lullig, maar ik vind het ook terecht als ze een boete gehad zou hebben.
Als ik het hier zo lees en van de enkele keer dat ik een storie kijk is ze zoekende en van slag. Misschien op zoek naar een mogelijkheid om de jongste kinderen niet meer in te zetten. Haar signeer gebeuren leek een flop, ze gebruikt veel oude beelden. Ze moet iets nieuws verzinnen om relevant te blijven zonder kinderen en dat lukt haar niet.
En als dat allemaal niet lukt dan moet ze langer haar hypotheek af betalen, jammer dan.
Wat niet is kan nog komen! Wat betreft een polyquote:Op dinsdag 14 april 2026 14:03 schreef Die_van_verderop het volgende:
Wat is AM toch een zuur mens. Helemaal tof toch dat Guus die 3D printer aan het uitproberen is en ook nog z’n zusje blij maakt met een blokfluit. En ja, ik vind een blokfluit ook een verschrikkelijk instrument, maar ik zou broer en zus samen heel leuk vinden. En een leuke hobby van Guus! Maar dan die reactie van AM.
Ik kwam trouwens een lookalike van MCW tegen. Kijkje.bij.annemieke. Dikke plamuur, 3 kinderen en een webshop met kleding. Geen poly 🤪.
Ik hoop eigenlijk dat Jet keihard gaat fluiten elke keer als AM met die camera aan komt lopen 🫣quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:03 schreef Die_van_verderop het volgende:
Wat is AM toch een zuur mens. Helemaal tof toch dat Guus die 3D printer aan het uitproberen is en ook nog z’n zusje blij maakt met een blokfluit. En ja, ik vind een blokfluit ook een verschrikkelijk instrument, maar ik zou broer en zus samen heel leuk vinden. En een leuke hobby van Guus! Maar dan die reactie van AM.
Ik kwam trouwens een lookalike van MCW tegen. Kijkje.bij.annemieke. Dikke plamuur, 3 kinderen en een webshop met kleding. Geen poly 🤪.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Jet keihard gaat fluiten elke keer als AM met die camera aan komt lopen 🫣
😂😂😂 echt deze drama vrouwquote:Op dinsdag 14 april 2026 14:19 schreef popje het volgende:
DBM heeft Flip of Flap weer ziek opgehaald van school en meteen de kinderarts maar even gebeld.
Hahaha, jaaa! Alleen ben ik bang dat AM zo gemeen is dat ze dan die blokfluit laat verdwijnen..quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Jet keihard gaat fluiten elke keer als AM met die camera aan komt lopen 🫣
Ja ik dsnquote:Op dinsdag 14 april 2026 14:21 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Hahaha, jaaa! Alleen ben ik bang dat AM zo gemeen is dat ze dan die blokfluit laat verdwijnen..
JC heeft het maar druk met JvP bashen. Sneu.
Ja ik denk dat JC bevriend is met mies enzo…quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:21 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Hahaha, jaaa! Alleen ben ik bang dat AM zo gemeen is dat ze dan die blokfluit laat verdwijnen..
JC heeft het maar druk met JvP bashen. Sneu.
Oompa Loompa support Oompa Loompaquote:Op dinsdag 14 april 2026 14:31 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ja ik dsn
[..]
Ja ik denk dat JC bevriend is met mies enzo…
Het was tenslotte alweer een week geleden gedoe spoedplek bij de knoquote:Op dinsdag 14 april 2026 14:19 schreef popje het volgende:
DBM heeft Flip of Flap weer ziek opgehaald van school en meteen de kinderarts maar even gebeld.
wie is JCquote:Op dinsdag 14 april 2026 14:31 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ja ik dsn
[..]
Omdat het kind een keer spuugt?quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:41 schreef IlseMarije het volgende:
De dochter van DBM moest opgehaald worden van school omdat ze bleef overgeven, moeders heeft direct de huisarts gebeld, haar dag is weer goed. Het arme meisje, ipv op de bank uitzieken moet ze langs de huisarts.
Ze leest in een boek over je ouders opvoeden, dus over 'hoe wil je dat je ouders met jou als volwassene omgaan?'quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Am die weer ff het puntje contact verbroken met ouders aanhaalt! Tuurlijk
Zit ze nu op de politieopleiding? Daar zullen ze er wel niet van gediend zijn dat je zoveel beeldmateriaal hebt van jezelf privéquote:Op dinsdag 14 april 2026 13:45 schreef Harper het volgende:
[..]
Wat mij opviel: Julia zit aan de tafel maar komt vrijwel niet in beeld. Ook het gezellige koffie drinken met Juul is niet gefilmd.
Wie is JC?quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:31 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ja ik dsn
[..]
Maar de tweeling maakt toch ‘s middags regelmatig noodles? Met de nodige puinhoop in de haar keuken?quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Nog even over het eten bij AM ik dacht altijd dat als je veel kinderen had je flexibel was anders begin je er toch niet aan ? Maar AM kan niet tegen de hele dag kinderen die eten omdat haar keuken smerig wordt😳, en niet tegen vakanties want dan heeft ze de hele dag kinderen in huis 😩.
Ze is niet echt aardig.en ze had na drie kinderen moeten stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |