abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220579869
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 13:05 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wat ze nu voor werk doet. Zou influencen genoeg opleveren?
Hetzelfde voor Koen.
Vertelde ze laatst niet dat hij een opleiding aan het doen of afronden was, ze postte hem aan tafel studerend?
pi_220579878
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 11:59 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Heel lullig, maar ik vind het ook terecht als ze een boete gehad zou hebben.

Als ik het hier zo lees en van de enkele keer dat ik een storie kijk is ze zoekende en van slag. Misschien op zoek naar een mogelijkheid om de jongste kinderen niet meer in te zetten. Haar signeer gebeuren leek een flop, ze gebruikt veel oude beelden. Ze moet iets nieuws verzinnen om relevant te blijven zonder kinderen en dat lukt haar niet.

En als dat allemaal niet lukt dan moet ze langer haar hypotheek af betalen, jammer dan.
L wordt nog iedere dag gefilmd als ze zit te eten en in bed ligt. Dat lijkt me toch heel makkelijk om niét meer te doen.
pi_220579916
Wat is AM toch een zuur mens. Helemaal tof toch dat Guus die 3D printer aan het uitproberen is en ook nog z’n zusje blij maakt met een blokfluit. En ja, ik vind een blokfluit ook een verschrikkelijk instrument, maar ik zou broer en zus samen heel leuk vinden. En een leuke hobby van Guus! Maar dan die reactie van AM.
Ik kwam trouwens een lookalike van MCW tegen. Kijkje.bij.annemieke. Dikke plamuur, 3 kinderen en een webshop met kleding. Geen poly 🤪.
pi_220579943
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:03 schreef Die_van_verderop het volgende:
Wat is AM toch een zuur mens. Helemaal tof toch dat Guus die 3D printer aan het uitproberen is en ook nog z’n zusje blij maakt met een blokfluit. En ja, ik vind een blokfluit ook een verschrikkelijk instrument, maar ik zou broer en zus samen heel leuk vinden. En een leuke hobby van Guus! Maar dan die reactie van AM.
Ik kwam trouwens een lookalike van MCW tegen. Kijkje.bij.annemieke. Dikke plamuur, 3 kinderen en een webshop met kleding. Geen poly 🤪.
Wat niet is kan nog komen! Wat betreft een poly
Graag verwijderen
pi_220579949
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:03 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Jet keihard gaat fluiten elke keer als AM met die camera aan komt lopen 🫣
pi_220579967
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik hoop eigenlijk dat Jet keihard gaat fluiten elke keer als AM met die camera aan komt lopen 🫣
:Y
  dinsdag 14 april 2026 @ 14:19:49 #282
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220579970
DBM heeft Flip of Flap weer ziek opgehaald van school en meteen de kinderarts maar even gebeld.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220579974
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:19 schreef popje het volgende:
DBM heeft Flip of Flap weer ziek opgehaald van school en meteen de kinderarts maar even gebeld.
😂😂😂 echt deze drama vrouw
pi_220579975
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hahaha, jaaa! Alleen ben ik bang dat AM zo gemeen is dat ze dan die blokfluit laat verdwijnen..
JC heeft het maar druk met JvP bashen. Sneu.
pi_220579998
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:21 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Hahaha, jaaa! Alleen ben ik bang dat AM zo gemeen is dat ze dan die blokfluit laat verdwijnen..
Ja ik dsn
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:21 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ja ik denk dat JC bevriend is met mies enzo…
pi_220580018
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:31 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Ja ik dsn
[..]
Oompa Loompa support Oompa Loompa
pi_220580023
De dochter van DBM moest opgehaald worden van school omdat ze bleef overgeven, moeders heeft direct de huisarts gebeld, haar dag is weer goed. Het arme meisje, ipv op de bank uitzieken moet ze langs de huisarts.
pi_220580035
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:19 schreef popje het volgende:
Het was tenslotte alweer een week geleden gedoe spoedplek bij de kno
pi_220580040
Wie is
quote:

[..]
Ja ik dsn
[..]
wie is JC
pi_220580044
Alleen omda
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:41 schreef IlseMarije het volgende:
De dochter van DBM moest opgehaald worden van school omdat ze bleef overgeven, moeders heeft direct de huisarts gebeld, haar dag is weer goed. Het arme meisje, ipv op de bank uitzieken moet ze langs de huisarts.
Omdat het kind een keer spuugt?
Tjezus, paniekzaaier
pi_220580062
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:45 schreef Henrike het volgende:
Wie is
[..]
wie is JC
Juichechannel
pi_220580066
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:49 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Juichechannel
O haha goedemorgen🤣
pi_220580083
"als ik toch kon toveren dan toverde ik je beter."

Doe niet zo dramatisch. Ook echt disrespect naar mensen met een serieus ziek kind.
Kind is het hele weekend in touw geweest,allemaal leuke dingen gedaan.
pi_220580091
Die kinderen van DBM doen me aan liedje "altijd is kortjakje ziek, midden in de week maar zaterdag/zondag niet" denken.
pi_220580096
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 13:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Am die weer ff het puntje contact verbroken met ouders aanhaalt! Tuurlijk
Ze leest in een boek over je ouders opvoeden, dus over 'hoe wil je dat je ouders met jou als volwassene omgaan?'

Zij heeft daar niets aan gedaan. Ze heeft haar ouders geen kans gegeven om ook maar iets te veranderen indien dit nodig zou zijn. Nee, gewoon de deur dicht , klap erop, weg ermee.

En mochten haar kinderen haar vriendelijk gaan wijzen hoe zij willen dat zij met hen omgaat in hun volwassenheid, dan kunnen ze dat waarschijnlijk vergeten. (En als ze daar niet mee oppast heeft ze uiteindelijk waarschijnlijk zelf het nakijken)
pi_220580097
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 13:45 schreef Harper het volgende:

[..]
Wat mij opviel: Julia zit aan de tafel maar komt vrijwel niet in beeld. Ook het gezellige koffie drinken met Juul is niet gefilmd.
Zit ze nu op de politieopleiding? Daar zullen ze er wel niet van gediend zijn dat je zoveel beeldmateriaal hebt van jezelf privé
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220580099
quote:

[..]
Ja ik dsn
[..]
Wie is JC?
pi_220580105
Nog even over het eten bij AM ik dacht altijd dat als je veel kinderen had je flexibel was anders begin je er toch niet aan ? Maar AM kan niet tegen de hele dag kinderen die eten omdat haar keuken smerig wordt😳, en niet tegen vakanties want dan heeft ze de hele dag kinderen in huis 😩.
Ze is niet echt aardig.en ze had na drie kinderen moeten stoppen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220580146
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Nog even over het eten bij AM ik dacht altijd dat als je veel kinderen had je flexibel was anders begin je er toch niet aan ? Maar AM kan niet tegen de hele dag kinderen die eten omdat haar keuken smerig wordt😳, en niet tegen vakanties want dan heeft ze de hele dag kinderen in huis 😩.
Ze is niet echt aardig.en ze had na drie kinderen moeten stoppen
Maar de tweeling maakt toch ‘s middags regelmatig noodles? Met de nodige puinhoop in de haar keuken?
pi_220580150
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:38 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Oompa Loompa support Oompa Loompa
Toch jammer dat je alleen een duimpje kan geven en geen breed lachende smiley 😂.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')