Oei, pannetje 5 in zicht want de bezorger is doorgereden zonder haar pakket te bezorgen. De hele ochtend voor niks thuis gezeten!quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ah pannetjes 🥴.
Voor Sanneke is zelf bestellen pannetje 1, de bezorgdag bevestigen is pannetje 1, nu na zoveel weken wel weten hoe laat de bezorger ongeveer komt is pannetje 1, maar opeens weg willen, terwijl ze de hele dag 24/7 kan gaan en staan waar ze wil, nét rondom het tijdstip dat de bezorger komt is pannetje 3 of 4 (chagrijnig) 🤡.
Ik heb hier beeld bij 😆quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:34 schreef tulpje19 het volgende:
Sanneke wekt alleen nog pure walging op bij mij. Ze gebruikt, net als Debbie bij andere ziektebeelden, termen die bij autisme passen, maar ze heeft geen idee hoe het in de praktijk werkt. Ik heb autisme en sinds m’n gebroken enkel, gaat het mentaal slecht. Controle compleet los moeten laten, routines niet uit kunnen voeren, afhankelijk zijn van anderen en af en toe aangeraakt moeten worden. Ik trek het allemaal echt niet, maar het moet! En de kleine dingen die ik deed om spanning los te laten, kan ik nu ook niet doen. En ondertussen ook nog een bak schuldgevoel naar iedereen die me helpt.
Sanneke is ontzettend onzeker (en terecht als je het mij vraagt) en daarom gaat ze alles maar uit de weg en blijft ze liever dichtgroeien op de bank. Zodra Mijan kan lopen, wordt zij zo’n schreeuwende, dikke tokkie. Ik denk dat we allemaal het type kennen.
Sanneke heeft, mijns inziens, een enorme asociale persoonlijkheid. En dat past niet echt bij autisme.
En nu wilt ze wel, deze dame hè zooooo geen woorden voorquote:Op dinsdag 14 april 2026 12:47 schreef Loveischocolala het volgende:
Juicechannel over dan sjaak graag een kindje wil van koen.. en dat al speelde toen mies in spel was. Nou mies wou graag dat sjaak en koen samen kindje maakte.. maar sjaak wou dat niet hahaha…
Het waait niet hard maar wel pluisjes, geen pakketten, fietsen is wel moeilijk de berg op.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien heeft Sanneke nog een excuus voor je? Waait het? Komen er pakketten?
Dat wordt een jank story.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:55 schreef LALAA het volgende:
[..]
Oei, pannetje 5 in zicht want de bezorger is doorgereden zonder haar pakket te bezorgen. De hele ochtend voor niks thuis gezeten!
Kan ze weer lekker uit haar pannetje.
Dit! Snacken voor het eten prima maar we eten ook gewoon normaal aan tafelquote:Op dinsdag 14 april 2026 12:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eten was en is bij ons gezamenlijk. Tenzij dat door werk of sport niet mogelijk was/is. Hierbij heb ik het trouwens wel over het avondeten. Ontbijt, lunch en de noodles tussendoor (bij pubers zeer belangrijk) niet meegenomen.
Dat zegt juichechannel.. die zeggen wel vaker watquote:Op dinsdag 14 april 2026 12:56 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En nu wilt ze wel, deze dame hè zooooo geen woorden voor
<schop>quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:59 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Het waait niet hard maar wel pluisjes, geen pakketten, fietsen is wel moeilijk de berg op.
Oww wacht, ik moet mijn opdrachten al zittend doen. Kun je me een schop onder mijn kont geven 😅
Je weet dat dit soort berichten ongeveer net zo de waarheid zijn als de story en de privé?quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:56 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En nu wilt ze wel, deze dame hè zooooo geen woorden voor
Ik ben benieuwd wat ze nu voor werk doet. Zou influencen genoeg opleveren?quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:55 schreef Moppie1982 het volgende:
JVP is ook flink aan het swifferen geweest in haar reacties, vragen over By Jolie zijn gewist, wel is het nu uit haar bio
Dat klopt. Maar ze wonen hier al jaren , en destijds was de waarde van deze huizen anders dan nu.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:55 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Vaak mag je toch maar een bepaald bedrag zonder boete aflossen per jaar?
I knowww! Maar als het wel zo is, hoeveel onrust kan je in een gezin brengen..quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:02 schreef Lostit het volgende:
[..]
Je weet dat dit soort berichten ongeveer net zo de waarheid zijn als de story en de privé?
Ik ga er vanuit dat ze geen hypotheek meer hebben. Annemarie heeft (ik ga er maar vanuit dat klopt wat ze schrijft) een omzet van meer rond de 150000 per jaar en vrijwel geen bedrijfskosten.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:37 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Klopt. Maar met zo'n inkomen lijkt het me niet heel waarschijnlijk dat je op deze leeftijd voor zo'n huis nog een hypotheek hebt.
Precies een vooral dit kanaal zit er vaker naast dan dat ze het goed hebben. Checken hun bronnen nietquote:Op dinsdag 14 april 2026 13:01 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Dat zegt juichechannel.. die zeggen wel vaker wat
True, JVp zit gewoon momenteel in me irritatie zone 😂quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:30 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Precies een vooral dit kanaal zit er vaker naast dan dat ze het goed hebben. Checken hun bronnen niet
Volgens mij vertelde AM niet zo lang geleden dat ze nog een paar jaar nodig hadden voor de volledige aflossing.quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:30 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze geen hypotheek meer hebben. Annemarie heeft (ik ga er maar vanuit dat klopt wat ze schrijft) een omzet van meer rond de 150000 per jaar en vrijwel geen bedrijfskosten.
Wat mij opviel: Julia zit aan de tafel maar komt vrijwel niet in beeld. Ook het gezellige koffie drinken met Juul is niet gefilmd.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:58 schreef Kaatje35 het volgende:
AM in de een na laatste reel aan de keukentafel breekt ze het filmpje af. Volgens mij zegt één van de kinderen daar weer dat ze niet wil dat er gefilmd wordt. Dat is een invulling van mij, maar ik hoor nog 'mama, nee ik wil niet.. '
Ik hoop dat de kinderen nog meer opstandig worden daar en zich tegen dat filmen gaan verzetten.
Die zit vast achter de geraniums te loeren, en sprint naar de voordeur als ze iemand zietquote:Op dinsdag 14 april 2026 13:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie rent dus serieus steeds naar buiten als iemand bij het kastje komt voor de gc 😂 wat erg! Wel fijn een nieuwe obsessie
En opa aan het werk gezet 👍 ik begrijp die man wel hoor.. die maakt zich ook zorgen natuurlijk door alle waarverhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |