Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...hier om je mars te breken.![]()
nomineer jou voor de meest saaie gebruiker tot nu toe.quote:
lol herken jou username niet eens dus oke mss moet ik niet teveel zeggen. maar irriteer me nu al aan je.Do what you love, love what you do!![]()
mister negativo over alles, kan je nu al vertellen.... en echt zeg het uit ervaring, je komt er niet verder mee. denk erover.quote:Do what you love, love what you do!![]()
een met wat 9uobi? zal wel weer iets van deze tijd zijn. naja hier kom je bij mij niet mee weg.quote:
Hoe oud ben je eigenlijk Evil?Do what you love, love what you do!![]()
je mag me haten of niet eens zijn? en ik ook met jullie, maar zeg dan wel ff wat het is?Do what you love, love what you do!![]()
je kunt ook praten? of leren ze je op basis school tegenwoordig praten aan met smileys?Do what you love, love what you do!![]()
je zegt dat je weg gaat maar toch doe je dat niet, what's newUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
laat maar gaan, hierom wil ik hier niet meer posten. tis zinloos. bedoel ik vraag niks raars. Maar paar keer oke om gevraagd?
Nou dan niet. ga lekker hier zo communiceren, dan moet ik ander topic zoeken. doeeeeiDo what you love, love what you do!![]()
Hoi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dame Amy in tha house.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moest echt even slapen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:11 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jaaaa, daar is ‘ie dan eindelijk!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke sessie.quote:
ik vind het niet gezellig hier, naar andere topic ga ik morgen. Ik laat dit even voor wat het isquote:
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Dat merk ik zelf niet zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet grappig vind ik het, daarom vooral, tis vooral beetje azen op iemand waar je mee discussie kunt maken en weet dat ik er gevoelig voor ben dan. en weten jullie, dat is het erge.
en voor wie hier nieuw is ga lekker door posten met alleen smileys.Do what you love, love what you do!![]()
Het is hier geen vliegveld dat we je vertrektijden hoeven te weten.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind het niet gezellig hier, naar andere topic ga ik morgen. Ik laat dit even voor wat het is
Paar maanden geleden zei iemand dat ik misschien slaapapneu heb. Ze vond dat ik naar de dokter moest gaan. Ik heb hard gelachen. Vond ze niet leuk.quote:
weet ik wel, maar we zouden het leuk kunnen houden ook he? ik ben er echt beetje klaar mee om dat als enige dan maar altijd te proberen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is hier geen vliegveld dat we je vertrektijden hoeven te weten.Do what you love, love what you do!![]()
ik irriteer me de hell er gewoon aan dat soort niks zeggende reacties, wat is er moeilijk aan om iig iets erover te zegge. eens of niet eens?Do what you love, love what you do!![]()
maarja is de huidige generatie wss. en erger nog de rest vind dat okeDo what you love, love what you do!![]()
Gie dan ? Ik ga even zoeken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:21 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Is hier ook een Friese remake van?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wel onbetrouwbare vertrektijdenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is hier geen vliegveld dat we je vertrektijden hoeven te weten.Uw ADH vitamine Worst
ik ga naar andere topics, kan me hier gewoon niet meer in vinden. En sorry want dit topic kan bij tijden nog. best leuk zijn, maaaaarre ja alas ik dit nu weer zie.
laat maar gaan, ik ga naar ander.Do what you love, love what you do!![]()
Valt mij ook op. Storing ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel onbetrouwbare vertrektijden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uit met de pret ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sorry beste vriendjes en vriendinnetjes want dit kon idd leuk zijn. maar ik ga naar andere topics
tot daar maar weerDo what you love, love what you do!![]()
het is hier ook geen station dat je je boodschap steeds herhaaltUw ADH vitamine Worst
Mooie vrouwen mogen bij mij in bed. De rest blijft maar lekker in Katwijk....hier om je mars te breken.![]()
ook niet om als je een iemand ben om alleen met smileys te kunnen reagerenn, tuurlijk reageer ik er dan op ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:26 schreef hemarookworst het volgende:
het is hier ook geen station dat je je boodschap steeds herhaalt
want wat ik eruit lees dan is. fuck you kree met je gezeik en donder op.
en precies wat ik dan ga doen? ik hecht aan praten nl en denk daar is een forum door,. de "smiley" generatie gaat maar posten op totok wat ze willen of dergelijk. precies waar ze zo verdorven in uitkomen.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-03-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Naar welk topic ga je ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is edging in optima forma.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:31 schreef hemarookworst het volgende:
je bent helemaal niet klaar zo te zien...hier om je mars te breken.![]()
t boeit jullie niet echt he?
Geintje oke
Maar ik ga niet meer reactie geven op fucjking smiley posts? hoe moeilijk is om stukje tekst te typen he waarom?
dan is er nog een idee of iets waar we het over kunnen hebben.
Maar tegenwoordig is de nono generatie kunnen dat niet of moeten ze chat gtp voor gebruiken.
fuck me. schiet ze allemaal maar naar mars ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
denk je he ment dit dat je er pluspunten mee scored zoquote:
zeg eens in woorden wat je echt denkt?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zeg het je: Ga dan.
NONO generatie, vraag het chat gap die helpt je welquote:
met dit soort shit ben ik klaar mee.
oke snappen jullie? mooiDo what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-video
nou hierna niet meer hier. ben het zat dit topic. volgende keertje over liedjes ander topic.Do what you love, love what you do!![]()
je bent te laat om het goed met me te maken met liedje post nu. Ik hou er niet van hoe je deed. zo simpel is het.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jullie hebben allemaal een voldoende.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ben ook niet boos, alleen teleurgesteld, naja doe me maar ff dm enzo en praten we wel uit enzo, komt goed.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Moet ik teruglezen ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dit dus dat soort posts daar wil ik het ff over hebben. zo demotiverend he voor iedereen?quote:
Het insinueert namelijk dat jij dan beter bent en dat de rest maar saai is?
Oke hoe gaaf ben jij dan? ik heb het nooit gezien. althans vertel eens wat van jezelf?Do what you love, love what you do!![]()
Het is hier geen datingsite.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja wat jou betreft idd gaap ik van ja want je hebt niks boeiends te vertellen. behalve reageren op?quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maargoed gezien je reacties dat je alle rest saai vind wat ik vertel of anderen. heb je vast goed verhaal, dus ben wel benieuwd?Do what you love, love what you do!![]()
Jij met kree ? Willen jullie even privétijd ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en zo niet dan mag je je reacties wel eens aanpassen dus....
nou vertel maar ik/we wachten op jou verhaal waarom alles van mij allemaal saai is. en die van jou beter?Do what you love, love what you do!![]()
Waar gaat dit in godsnaam over?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
no way? tot nu toe haat ik zijn reacties, maargoed wil het even openbaar de kans geven voor hem om uit te leggen?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij met kree ? Willen jullie even privétijd ?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij met kree ? Willen jullie even privétijd ?![]()
naar dat er niet een focking eikeltje moet zijn die ineens denkt met paar smileys grappig kan gaan doen.quote:
zonder een verhaal zelf ooit te vertellen, ik haat dit. en zonder werkt dit topic ook niet en weet jij net zo goed.Do what you love, love what you do!![]()
Ten eerste: Schelden doe je maar elders.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
naar dat er niet een focking eikeltje moet zijn die ineens denkt met paar smileys grappig kan gaan doen.
zonder een verhaal zelf ooit te vertellen, ik haat dit. en zonder werkt dit topic ook niet en weet jij net zo goed.
Ten tweede: Niemand is jou maar iets verplicht.
Ten derde: Als het je niet bevalt ga je maar een deurtje verder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ten vierde dat doe ik ook, maar vond die smiley al scheldend. off iig iets van ik wil grappig zijn ten opzichte voor de rest, dat jij ervoor valt is ook wel weer jammer dan toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ten eerste: Schelden doe je maar elders.
Ten tweede: Niemand is jou maar iets verplicht.
Ten derde: Als het je niet bevalt ga je maar een deurtje verder.
maar oke ben vredelievend,, maar ik hou niet zo van die ineens die hier allemaal popu komen doen met smileys en proberen de rest aan te trekken, want draait dit topic niet op toch? of denk je van wel?
Als niemand hier meer zijn verhaal post dan is dit snel dood he?Do what you love, love what you do!![]()
weet je wat, ik laat het jullie hier lekker uitzoeken. zijn er twee waar ik ook nog wel kan kletsen., succes.Do what you love, love what you do!![]()
Ik mis je nu al.![]()
tot over week, of mss wel twee. en daarna andere vakantie. zie trv. doeeeeiiiiiiiDo what you love, love what you do!![]()
Drie mag ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jullie missen me sowieso al binnen een week, dus doe nou maar neit of het allemaal zo bijzonder is. LOLquote:Do what you love, love what you do!![]()
In je dromen.
centions wijzen anders uit anders altijd. maargoed. kan die alle 30 of meer per week dan wel weer zo wegklikken denk ik...? LOLquote:
En heb geen grootheidswaanzin. maar dit soort shit he wat er nu is. daar kan ik slecht tegen.
maar jullie kunnen vast goed kletsen met evil? goeie verhalen heeft ie ook altijd.
in smileys.Do what you love, love what you do!![]()
evil is nieuwe kree hier, hij heeft de nog wel eens verhalen of kritische opmerkingen?
je moet ze wel vertalen uit de smileys van hem. maar oke.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zit hier bijna elke nacht met ES, de rest gaat je geen ene zak aan trouwens.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
centions wijzen anders uit anders altijd. maargoed. kan die alle 30 of meer per week dan wel weer zo wegklikken denk ik...? LOL
En heb geen grootheidswaanzin. maar dit soort shit he wat er nu is. daar kan ik slecht tegen.
maar jullie kunnen vast goed kletsen met evil? goeie verhalen heeft ie ook altijd.
in smileys.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan iemand deze man eens aanpakken? En niet de hele tijd de hand boven het hoofd houden. Omdat hij zgn zielig is?...hier om je mars te breken.![]()
omg ga je nu huilies doen bij de mods? Je bent nog erger als wat ik dacht?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:00 schreef EvilSkittle het volgende:
Kan iemand deze man eens aanpakken? En niet de hele tijd de hand boven het hoofd houden. Omdat hij zgn zielig is?
laat maar hoor? ik zal je niet aanvallen verder. ik concludeer alleen maar weer.
Maar dit definieert wel weer onwijs karakter, huilie doen. naja doe maar.Do what you love, love what you do!![]()
Daar even op terugkomend. Ik heb nog wel ergens een mening over wat ik deze week heb gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:00 schreef EvilSkittle het volgende:
Kan iemand deze man eens aanpakken? En niet de hele tijd de hand boven het hoofd houden. Omdat hij zgn zielig is?
Ga ik zo vertellen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou wat hier nu weer gebeurt en dat ik klaar dat iemand alleen maar met smiley kan reageren vond ik nog redelijk normaal dat ik er wat over zeg.
dat er vervolgens weer huilie gedaan gaat worden? nadat ik zei van DM me maar ff dan. en kletsen we over.
Naja ik vind dat weer typisch. en als ik hier een ban voor krijg????? want zal niet de eerste keer zijn?
zou het onwijs onterecht vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou TR’s zetten maar een of andere grapjas vinkt ze af zonder ooit actie te ondernemen en de rest denkt dan dat het is afgehandeld. Triest.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar even op terugkomend. Ik heb nog wel ergens een mening over wat ik deze week heb gezien.
Ga ik zo vertellen....hier om je mars te breken.![]()
ga weg joh fucker. jij bent degene die het allemaal in ellende maakt, niet ik, ik stelde kritische vragen aan je, waar je blijkbaar geen antwoord op hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:04 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zou TR’s zetten maar een of andere grapjas vinkt ze af zonder ooit actie te ondernemen en de rest denkt dan dat het is afgehandeld. Triest.Do what you love, love what you do!![]()
doe het maar in FB en laat hun het maar besluiten dan, ik denk dat ik niemand beledigd heb verder ofzo. dus als je drama wil. zoek het daar maar uit.quote:
Ben je persoonlijk eigenlijk beetje zat gelijk al en ken je hele username niet, maar oke met mij valt altijd te praten. dus doe me DM en praten we uit.Do what you love, love what you do!![]()
Afgelopen week maakt iemand een TT : De leugens van kree. (helemaal terecht natuurlijk)quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:04 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zou TR’s zetten maar een of andere grapjas vinkt ze af zonder ooit actie te ondernemen en de rest denkt dan dat het is afgehandeld. Triest.
Vervolgens komt er iemand die veranderde de TT in : De vergissing van kree.
Op het einde was het: De vergissing.
Heel bizar. Heeft die man een status aparte hier ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb je dit niet helemaal oke begrepen maat? en was ook idd zoiets. Ik heb nergens over gelogenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Afgelopen week maakt iemand een TT : De leugens van ree. (helemaal terecht natuurlijk)
Vervolgens komt er iemand die veranderde de TT in : De vergissing van kree.
Op het einde was het: De vergissing.
Heel bizar. Heeft die man een status aparte hier ?
Dan vind ik dat slecht dat jullie altijd op het slechtste af gaan., ben zo helemaal; niet. en is wmb stemming makerij.Do what you love, love what you do!![]()
Ieder zijn of haar mening.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet niet he hoeveel jullie teruglezen? ik nl niet. maar er waren hele stukken waarvan ik dacht klopt niet maar zo was het dan wel begrepen. Denk erom. dat is risico van forumDo what you love, love what you do!![]()
Ik was er zelf bij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat je geen Eerste klas gevlogen kon hebben. Omdat het niet eens meer bestond.
Feit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou dat is dus onwaarheid want deed ik wel, of het eerste klas was of business klas. vraag twee. FEIT ik heb dat wel gehad toen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:20 schreef FreshFruit het volgende:
Dat je geen Eerste klas gevlogen kon hebben. Omdat het niet eens meer bestond.
Feit.
Oke die ontkend. wat nog meer?Do what you love, love what you do!![]()
kun je je eigenlijk 1 idee bede neen waarom ik daarover zou liegen? t was voor werk en alles betaald?
waarom zou ik dat nou doen?Do what you love, love what you do!![]()
wacht ff kun je ff je mond houden jij? totdat ik dit uitpraat met de rest?quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
Huh? Ik plaats deze.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
wacht ff kun je ff je mond houden jij? totdat ik dit uitpraat met de rest?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg ik wel niks meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tis t kon niet anders toen. dus ik loog er niet over, en niet eens dat mij het zoveel boeit. maar vertel het verhaal zoals ie is.quote:
Waarom hier nu drama over is snap ik niet, en dat iemand zegt leugen omdat niet kon al helemaal niet. Ik weet toch dat ik dat kreeg en uit noodzaak he anders had ik ook gewoon economy gehad.
Wist ik veel dat jullie daar nou weer drama over moesten maken.Do what you love, love what you do!![]()
nouja denk na, fresh denk je nou echt want jij kent me langer dat ik hier over lieg?
en waarom zou ik dat doen dan?Do what you love, love what you do!![]()
beetje jammer want kon niet en balblabla ik weet zelf al niet eens meer omdat het 20 jaar terug is. en gaan we drama over maken dan?Do what you love, love what you do!![]()
Laat maar gaan. Heb het gemeld meer kan ik niet doen. Ik ga er trouwens vandoor. Sterkte.quote:
De hele fucking avond ging het alleen maar daar over. Er kwam niemand tussen. Je bleef maar doorgaan.En doorgaan.En doorgaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:24 schreef kree het volgende:
[..]
tis t kon niet anders toen. dus ik loog er niet over, en niet eens dat mij het zoveel boeit. maar vertel het verhaal zoals ie is.
Waarom hier nu drama over is snap ik niet, en dat iemand zegt leugen omdat niet kon al helemaal niet. Ik weet toch dat ik dat kreeg en uit noodzaak he anders had ik ook gewoon economy gehad.
Wist ik veel dat jullie daar nou weer drama over moesten maken.
En doorgaan.
Had ik gezegd : En doorgaan ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouja iig kun je meer als alleen smileys posten, ik zie vooruitgang.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:26 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Laat maar gaan. Heb het gemeld meer kan ik niet doen. Ik ga er trouwens vandoor. Sterkte.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker sliepe ouwe.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:26 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Laat maar gaan. Heb het gemeld meer kan ik niet doen. Ik ga er trouwens vandoor. Sterkte.
tja dat is een minpunt van mij, maar komt ook omdat ik steeds weer gevraagd werd he. en in ongeloof wilde trekken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hele fucking avond ging het alleen maar daar over. Er kwam niemand tussen. Je bleef maar doorgaan.En doorgaan.En doorgaan.
En doorgaan.
Had ik gezegd : En doorgaan ?Do what you love, love what you do!![]()
Iets toegeven is ook niet je sterkste punt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat mbt ronden we het af he, maar ga me niet als leugenaar neerzetten hier, want dat ben ik echt niet.
want echt alles is waarheid wat ik hier zeg. hoe onhandig ik het ook verwoord soms.Do what you love, love what you do!![]()
ik geef toe dat ik onhandig ben met dingen verwoorden. niet met wat er is gebeurt.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:28 schreef FreshFruit het volgende:
Iets toegeven is ook niet je sterkste punt.Do what you love, love what you do!![]()
Ken je deze nog?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:28 schreef FreshFruit het volgende:
Iets toegeven is ook niet je sterkste punt.
![]()
zucht laat ik de wijste zijn want heb geen zin in hele discussie. want uiteindelijk kan niemand het bewijzen. en echt heb geen zin om tickets daarvan terug te zoeken ook.
geloof me maar op mijn blauwe ogen dat het zo ging.
en dan laten we het er bij?
OK?Do what you love, love what you do!![]()
Liegebeest.quote:
jemig twijfel toch ook niet zo aan jullie als je wat verteld? damn zeg.Do what you love, love what you do!![]()
Prima.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:30 schreef kree het volgende:
zucht laat ik de wijste zijn want heb geen zin in hele discussie. want uiteindelijk kan niemand het bewijzen. en echt heb geen zin om tickets daarvan terug te zoeken ook.
geloof me maar op mijn blauwe ogen dat het zo ging.
en dan laten we het er bij?
OK?
Ik heb nog wel een ander puntje. We zijn er nu toch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vraag maar? geen probleem. als we dat vorige dan maar zo laten enzo. tis waarheid, maar oke. laat maar wat jullie denken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima.
Ik heb nog wel een ander puntje. We zijn er nu toch.Do what you love, love what you do!![]()
ik haat ff die tikkies die er tussendoor komen dan he. naja. en me beoordelen zonder ook maar iets te weten.
Echt waarom zou je dart nou doen? terwijl ik zeg vraag het en leg uit. of vertel wat over jezelf ofzo?
ik irriteer me eraan dat soort. Ok jou ken ik langer dus ok.Do what you love, love what you do!![]()
Ook van deze week.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
vraag maar? geen probleem. als we dat vorige dan maar zo laten enzo. tis waarheid, maar oke. laat maar wat jullie denken.
Tijdje geleden zat je enorm af te geven op AI. Dat was zo slecht en niet origineel etc.
Vervolgens ga je de hele avond linkjes plaatsen van AI liedjes En je had een LOL En dat ging ook weer de hele avond door. Dacht je echt dat users daar op zaten te wachten ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tis beetje zelfde Alsop werk enzo in groot bedrijf, het helpt om anderen onderuit te trappen en daardoor jezelf omhoog te lullen. dat is de bedrijfscultuur.
En scoor je mee echt (tip) dat je geen principes meer hebt en je echte kunnen weergeeft is bijzaak, maakt niet uit in grote bedrijven. En die gaan zeggen wat ik moet doen terwijl er geen reet van klopt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik trap niet onderuit, constateer slechts.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb je het over de muziekjes of wat anders?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook van deze week.
Tijdje geleden zat je enorm af te geven op AI. Dat was zo slecht en niet origineel etc.
Vervolgens ga je de hele avond linkjes plaatsen van AI liedjes En je had een LOL En dat ging ook weer de hele avond door. Dacht je echt dat users daar op zaten te wachten ?
muziek had ik uitgelgegd ook wel he waarom ik dat toch wilde nazoeken? als muzikant?Do what you love, love what you do!![]()
ja jij mss nog wel, maar niet iedereen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:42 schreef FreshFruit het volgende:
Ik trap niet onderuit, constateer slechts.
wat jij doet is prima, maar kan slecht weet tegen die evil nuDo what you love, love what you do!![]()
nee ik ook niet en komt deels door jou. naja mss begrijpen we elkaar gewoon ff verkeerd. want zal niet de eerste keer zijn met mij. maar ik ging niet zo goed op al die smiley van je.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zal ik nog 1 keer uitleggen wat DTS is ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:44 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik ook niet en komt deels door jou. naja mss begrijpen we elkaar gewoon ff verkeerd. want zal niet de eerste keer zijn met mij. maar ik ging niet zo goed op al die smiley van je.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent er weer.quote:
bedoel maar? je weet er zitten meer letters op keyboard als alleen smiley he? fuck gebruik ze dan en kunnen we elkaar wss best snappen/. ben niet zo onwijze lul als je denkt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat doet er niet eens toe, het was btw daarna best leuk. ook met die ~AI liedjesquote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik nog 1 keer uitleggen wat DTS is ?
wat je me vraagt is, is ik was onwijs tegen AI. en ja dat ben ik nog steeds, maar het is beter om uit te zoeken hoe het dan werkt en etc ook nog.
Dat deed ik daarmee en volgens mij heb ik dat er nog best bij gezegd ook.
Eens niet, maar snappen wel dus nuDo what you love, love what you do!![]()
Jij vond het leuk, dat is heel iets anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
dat doet er niet eens toe, het was btw daarna best leuk. ook met die ~AI liedjes
wat je me vraagt is, is ik was onwijs tegen AI. en ja dat ben ik nog steeds, maar het is beter om uit te zoeken hoe het dan werkt en etc ook nog.
Dat deed ik daarmee en volgens mij heb ik dat er nog best bij gezegd ook.
Eens niet, maar snappen wel dus nu“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en als je gaat vragen over wat DTS is, ja snap ik en daarom moet ik hier mss weg.
want nooit eens mee geweest dit. Maar oke. het was meestal wel gezellig.
het was leuk. en anders was het topic sowieso niet boeiend ff. enige waardoor was dat.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij vond het leuk, dat is heel iets anders.
en nu nog trouwens.
want dit topic leeft erop dat er iemand is die ergens tegen in gaat.
Als die er niet is posten jullie alleen nog.![]()
3000xDo what you love, love what you do!![]()
ok vertel want nu ben ik aan het uitleggen over mij?
nog meer wat jullie willen weten? rijbewijs taakstraf justitie etc? vraag het nu want laatste kansDo what you love, love what you do!![]()
Vaak gaat het zo :quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:49 schreef kree het volgende:
en als je gaat vragen over wat DTS is, ja snap ik en daarom moet ik hier mss weg.
want nooit eens mee geweest dit. Maar oke. het was meestal wel gezellig.
Je komt binnen en hebt een onderwerp en vervolgens dient iedereen zich daar naar te voegen.
Zoniet, dan wordt je ook nog boos.
Voorbeeld: Bordspelen. Dan maak je ook nog een fout door in 2 topics te gaan posten en wordt nog bozer dat users dan gaan lachen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waag het niet om te zeggen dat ik oneerlijk ben he, want geloof ik heb mijn verhaal onderhand over 10 jaar beschreven als niet meer is.
en Evil, jij moet optyven met je smileys. dan wat dit aan gaat.Do what you love, love what you do!![]()
HET WAS NIET LEUK.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
het was leuk. en anders was het topic sowieso niet boeiend ff. enige waardoor was dat.
en nu nog trouwens.
want dit topic leeft erop dat er iemand is die ergens tegen in gaat.
Als die er niet is posten jullie alleen nog.![]()
3000x“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouja is het boos of oneens? ik laat over het algemeen altijd ieder in zijn waarde?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vaak gaat het zo :
Je komt binnen en hebt een onderwerp en vervolgens dient iedereen zich daar naar te voegen.
Zoniet, dan wordt je ook nog boos.
Voorbeeld: Bordspelen. Dan maak je ook nog een fout door in 2 topics te gaan posten en wordt nog bozer dat users dan gaan lachen.
het gaat pas fout als anderen dat niet doen he naar mij?Do what you love, love what you do!![]()
Niet zeggen dat iemand op moet tyven. Dit is TR waardig.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:52 schreef kree het volgende:
waag het niet om te zeggen dat ik oneerlijk ben he, want geloof ik heb mijn verhaal onderhand over 10 jaar beschreven als niet meer is.
en Evil, jij moet optyven met je smileys. dan wat dit aan gaat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Want het gaat alleen maar om jou.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:53 schreef kree het volgende:
[..]
nouja is het boos of oneens? ik laat over het algemeen altijd ieder in zijn waarde?
het gaat pas fout als anderen dat niet doen he naar mij?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel treffend. Dank u.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb het over verleden, jemig zeg gast, ga nou niet zeiken en details aanhalen.? iedereen heeft wel eens dingetje met ander. Maar ik ben nou echt niet de zeikerd die andere gaat veroordelen in topics.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet zeggen dat iemand op moet tyven. Dit is TR waardig.
dram te lang door mss soms, ja eens. maar iemand de grond in trappen doe ik nooit.Do what you love, love what you do!![]()
Heb nog wel een ander voorbeeld. Hoe je met DJMO deed ging ook niet echt lekker toch. Je zou haar wel even vertellen wat te doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat er wel vaak is is users die uit de voorgrond blijven maar wel proberen iemand de grond in te trappen en is niet alleen nu ( noem evil hier). maar veel vaker.
Waarom. omdat ze denken dat ze dan er goed uitkomen? fuck dat.
Evil. jij komt er niet mee zo. want vertel eens
hoe oud ben je?
wat zijn je hobby's?
hoe kwam je zo hier op topic?
Kan nog 100 vragen stellen nl die ik allang al beantwoord heb.
ik zie het als de eerst volgende trollDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben hier te nuchter voor. Meer
Ik moet opeens aan een voetballer denken die ooit bij Ajax speelde. Kan even niet op zijn naam komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij doet nooit wat verkeerd, het ligt altijd aan een ander.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:58 schreef kree het volgende:
maak tr joh, alsof mij het wat uitmaakt, ik deed niks verkeerd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
laat maar want ik moest ook nog werken, maar moet zeggen was dit ff onwijs zat. dan toch doen jullie zonder mij? mij best hoor post wel in andere.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet opeens aan een voetballer denken die ooit bij Ajax speelde. Kan even niet op zijn naam komen.
Maar wilde wel ff zeggen hoe ik erover denk.Do what you love, love what you do!![]()
enne een leugenaar genoemd worden, dat was dus de druppel; want denk dat ik eerlijker ben geweest als de meeste met alles wat ik vertelde.
En dat vooral doet me pijn he? en meen ik echt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik was erbij. Vaak als ik zie dat jij er bent wil ik al niet eens meer posten.quote:
Het is namelijk niet zomaar dat er vaak De grote kree show wordt gepost.
Of wil je dit ontkennen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trusten Mutske.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
balblabla dat is een woordje wat jullie zelf bedachten he? niet wat ik wilde?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was erbij. Vaak als ik zie dat jij er bent wil ik al niet eens meer posten.
Het is namelijk niet zomaar dat er vaak De grote kree show wordt gepost.
Of wil je dit ontkennen?Do what you love, love what you do!![]()
Dat is dus ook niet nodig.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:01 schreef kree het volgende:
enne een leugenaar genoemd worden, dat was dus de druppel; want denk dat ik eerlijker ben geweest als de meeste met alles wat ik vertelde.
En dat vooral doet me pijn he? en meen ik echt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
It's all about kreequote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
balblabla dat is een woordje wat jullie zelf bedachten he? niet wat ik wilde?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou doet het wel als ik zoiets dan weer mee in met discussie moet gaan over eerlijkheid. want alles wat ik hier vertelde over wss nou wat is het 10 jaar zeker maar wel meer. is waarheid. En dan heb ik hoop steun gekregen ook moet ik zeggen.quote:
Maarja gaan er paar drama over doen en krijg ik het tegen me en leugenaar over iets wat gebeurde. Tuurlijk ga ik daar tegen in zeker als het in TT staat.
naja jullie stellen me teleur dan toch moet ik zeggen, want dacht snappen wel/. maar het boeit jullie dus eigenlijk geen kloot.Do what you love, love what you do!![]()
Maar snap je een beetje wat hier mee bedoeld wordt ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
balblabla dat is een woordje wat jullie zelf bedachten he? niet wat ik wilde?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is het niet want kan net zo goed over anderen gaan en ben ik ook heel medelevend in, altijd al en nog van voor ik hier kwam. en 20 jaar terug.quote:Do what you love, love what you do!![]()
vind gewoon dan schatten jullie me zo verkeerd anders in alsdan ik eigenlijk ben?Do what you love, love what you do!![]()
en ij weet dit om?quote:
je mag wel eens wat meer inhoudelijk reageren ipv wit voetje te halen bij anderen he?Do what you love, love what you do!![]()
bekijk het maar ik sluit af voor vandaag en zie morgen wel of ik nog zin heb om hier te posten. anders zien jullie me wel in de andere topics he. doeiiii
kree is een beetje de Trump van FOK! lijkt het.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.![]()
Dit zei je twee uur geleden ook al.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:12 schreef kree het volgende:
bekijk het maar ik sluit af voor vandaag en zie morgen wel of ik nog zin heb om hier te posten. anders zien jullie me wel in de andere topics he. doeiiii
zie DM. haha spreek je wel weer, no hard feelings allemaal. ook niet tegen rest. maar ben het gewoon niet met alles eens wat jullie zeggen. dus DTS laat ik ff gaan. doei.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zei je twee uur geleden ook al.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:14 schreef kree het volgende:
[..]
zie DM. haha spreek je wel weer, no hard feelings allemaal. ook niet tegen rest. maar ben het gewoon niet met alles eens wat jullie zeggen. dus DTS laat ik ff gaan. doei.
Ik heb geen DM. Is uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:14 schreef kree het volgende:
[..]
zie DM. haha spreek je wel weer, no hard feelings allemaal. ook niet tegen rest. maar ben het gewoon niet met alles eens wat jullie zeggen. dus DTS laat ik ff gaan. doei.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owh nouja er stond in dat ik jou wel snapte en dat je ook in tekst dingen nog kon vertellen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb geen DM. Is uitgeschakeld.
En dat ik Evil helemaal gelijk compleet al zat was door die smileys en dus eigenlijk niks zeggend.
En dat ik jou wel weer contact in ander topic ofzo. dat dus.Do what you love, love what you do!![]()
jaaaaa maar ik werd aangevallen, maar geen zorgen pin. stopt nu.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Als een Belg dit al zegt.
tot morgen weet nog niet in welk Topi btw. moet ff kiezen tussen paar. maar dit ben ik ff zat nu.Do what you love, love what you do!![]()
Ja Heintje, tot morgen.
nou in dit topic kom ik voorlopig niet terug, en ligt niet aan de meeste users, maar ben dat gezeik gewoon zat enzo. ik wil gewoon kletsen over leven en weet ijk veel wat dingen. En boeie.quote:
En het meest demotiverende is als je dat wat ik net post erboven erop terug krijt. dus doeiiiiiiDo what you love, love what you do!![]()
Okay.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat het zegt he in mijn idee is/////.
boeie kree wat je lult het boeit ons geen reet en verveeld ons alleen maar. dat is wat het zegt. denk er eens over als jullie smiley posten.
dus laat het aan jullie meer boeiendere dingen maar over.
je kan het niet leuker maken fresh, te lang gedaan, zal toch ff beetje afscheid moeten nemen van dit topic. vind het gewoon niet meer leuk zo. te veel oordelen en vriendjes politiek erin en mag niet meer zeggen wat ik wil.
ga naar ander.Do what you love, love what you do!![]()
mss leuk is dit voor de pubers.. ben er echt te oud voor om nog eens dit gezeik te verdedigen of wat dan ook.
Ik mis je nu al.
evil zal het hier prima naar zijn zin hebben? genoeg andere om kritiek op te leveren zonder zelf wat te vertellen?Do what you love, love what you do!![]()
ja je zegt het maar weet dat ik mentions ga krijgen he........ maarja ben niet ver alleen ander topic. dus dat scheeltquote:
Waarom MOET iemand over zichzelf vertellen? Waar haal je dit vandaan ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:31 schreef kree het volgende:
evil zal het hier prima naar zijn zin hebben? genoeg andere om kritiek op te leveren zonder zelf wat te vertellen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoeft niet, maar er is een verschil tussen alleen zeik smiley posten en ook echt wat vragen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom MOET iemand over zichzelf vertellen? Waar haal je dit vandaan ?Do what you love, love what you do!![]()
Ben je jaloers?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
boeie ik hou gewoon van wat meer interactie en vraag en antwoord en heb ik altijd gedaan ook tegen iedereen die vroeg?
snap niet komt er weer een pik die stemming maakt met smileys. oke hier kan dat. en best. maar irriteer me eraan. want zeg dan wat of wat wil je of wat zeg je? of ik bedenk het zelf dus. Nou precies wat ik deed nu
maar ben het zat dus en wil ff wat anders, dus ga in ander topic ff posten of beetje SC doen, spel zoeken jullie hier maar uit, nooit wat mee gehad, kwam er alleen omdat ik jullie leuk vond. Maarja met dit gezeik ben ik pleite.Do what you love, love what you do!![]()
We respecteren je keuze. Tot morgen dan maar ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:36 schreef kree het volgende:
boeie ik hou gewoon van wat meer interactie en vraag en antwoord en heb ik altijd gedaan ook tegen iedereen die vroeg?
snap niet komt er weer een pik die stemming maakt met smileys. oke hier kan dat. en best. maar irriteer me eraan. want zeg dan wat of wat wil je of wat zeg je? of ik bedenk het zelf dus. Nou precies wat ik deed nu
maar ben het zat dus en wil ff wat anders, dus ga in ander topic ff posten of beetje SC doen, spel zoeken jullie hier maar uit, nooit wat mee gehad, kwam er alleen omdat ik jullie leuk vond. Maarja met dit gezeik ben ik pleite.
jaja in ander topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We respecteren je keuze. Tot morgen dan maar ?
Plafonddienst.quote:
Goed plan.quote:
goede idee nog steeds niet helemaal eens met jullie en dat is jammer. maar DTS is niet de enige SC hier op forum.quote:Do what you love, love what you do!![]()
In andere SCs wordt je compleet genegeerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:47 schreef kree het volgende:
[..]
goede idee nog steeds niet helemaal eens met jullie en dat is jammer. maar DTS is niet de enige SC hier op forum.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee joh zo is het helemaal niet,quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In andere SCs wordt je compleet genegeerd.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie het toch gebeuren. KSC en 40+quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dit topic gaat saai worden omdat er niemand meer is die jullie kunnen afzeiken. en vervolg is alleen nog
smiley heen en weer, dat voorspel ik.
of idd zaaddonedne zinloze zooi
maarja punten he
doe nou gewoon niet he, want nu krijg je nog reactie, morgen niet meer want zit in ander topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:51 schreef EvilSkittle het volgende:
Meneer is trouwens niet vies van een pagina’s lange monoloog.Do what you love, love what you do!![]()
Waar zie jij dat ik het over punten heb dan ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:51 schreef kree het volgende:
dit topic gaat saai worden omdat er niemand meer is die jullie kunnen afzeiken. en vervolg is alleen nog
maarja punten he“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lol echt ik voorspel en moet eigenlijk deze post link opslaan als jullie in andere topic komen omdat dit gewoon te saai gaat worden.Do what you love, love what you do!![]()
NIVEA kree.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan iemand deze kneus voor z’n eigen bestwil uit dit topic weren? Hij heeft toch een hekel aan het spel. Hoeft hij zich niet meer te ergeren aan mensen die het spel wél willen spelen. En anderen zijn dan ook verlost van deze treurnis. Win-win, toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:51 schreef kree het volgende:
maarja punten he...hier om je mars te breken.![]()
Zo kenmerkend dit weer voor je hoogmoedswaanzin.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:53 schreef kree het volgende:
lol echt ik voorspel en moet eigenlijk deze post link opslaan als jullie in andere topic komen omdat dit gewoon te saai gaat worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
alles wat je zegt is niet waar he? je bedenkt dit nu, maar denk ik kom langer in dit topic als jij.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Kan iemand deze kneus voor z’n eigen bestwil uit dit topic weren? Hij heeft toch een hekel aan het spel. Hoeft hij zich niet meer te ergeren aan mensen die het spel wél willen spelen. En anderen zijn dan ook verlost van deze treurnis. Win-win, toch?
btw topic note waardig, kneus noemen. is ook al weer niet echt lief?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:55 schreef kree het volgende:
[..]
alles wat je zegt is niet waar he? je bedenkt dit nu, maar denk ik kom langer in dit topic als jij.
![]()
![]()
![]()
typ het maar in TR dan als je durft. en ga het aan de mods vragen ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik moet hardop lachen. laat me maar even.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valt wel op dat er toevallig geen mod te bekennen is. Heel toevallig. Ja toch?
ja wtf ik ga die discussie echt nog wel aan hoor, want dit is weer typisch eikel reactie nl. van een user die focking zelf niet eens kan poepen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet hardop lachen. laat me maar even.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dacht sluit ik het oke af, naja niet dus. want moet iemand schop nageven. naja we vechten het uit in TR, maak maar report dan Evil?Do what you love, love what you do!![]()
zal mij echt een zorg zijn als ik er een ban voor krijg. want ook niet eerste keer onterecht of terecht. Kom maar op?Do what you love, love what you do!![]()
Kijken wie het verst kan pissen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er genoeg geplaatst, maar je hoeft niet te vrezen. Jij komt er zoals vaker heel genadig vanaf omdat ze je zielig vinden. Vooral de vrouwen hebben een zwak voor je, casanova die je bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:57 schreef kree het volgende:
[..]
typ het maar in TR dan als je durft. en ga het aan de mods vragen ?...hier om je mars te breken.![]()
nou ik trek dit niet en ben echt boos wel fresh voor die fucker.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 05:00 schreef kree het volgende:
nou ik trek dit niet en ben echt boos wel fresh voor die fucker.
En dat weet hij ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 05:00 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg geplaatst, maar je hoeft niet te vrezen. Jij komt er zoals vaker heel genadig vanaf omdat ze je zielig vinden. Vooral de vrouwen hebben een zwak voor je, casanova die je bent.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet schelden.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 05:00 schreef kree het volgende:
nou ik trek dit niet en ben echt boos wel fresh voor die fucker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouja snap je niet dat ik er dan pissen over wordt? want wil alles vertellen, maar we hebben te maken met een zuiger hier.quote:
En echt alleen gezeik, het eerste positieve moet ik nog horen. helpt niet?Do what you love, love what you do!![]()
Die moet nog even bijkomen van gister denk ik. Vandaag deel 2.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 05:02 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Die ene die er gvd 24/7 is ligt nu heel toevallig op één oor.
En het bleef nog lang muisstil.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 05:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die moet nog even bijkomen van gister denk ik. Vandaag deel 2....hier om je mars te breken.![]()
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 05:03 schreef kree het volgende:
[..]
nouja snap je niet dat ik er dan pissen over wordt? want wil alles vertellen, maar we hebben te maken met een zuiger hier.
En echt alleen gezeik, het eerste positieve moet ik nog horen. helpt niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb trouwens nooit gezegd hekel aan het spel, ik doe er aan mee omdat ik de users leuk vond vaak. Jij bent daar nu al van uitgesloten als je zo doorgaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Kan iemand deze kneus voor z’n eigen bestwil uit dit topic weren? Hij heeft toch een hekel aan het spel. Hoeft hij zich niet meer te ergeren aan mensen die het spel wél willen spelen. En anderen zijn dan ook verlost van deze treurnis. Win-win, toch?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: