ik geef toe dat ik onhandig ben met dingen verwoorden. niet met wat er is gebeurt.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:28 schreef FreshFruit het volgende:
Iets toegeven is ook niet je sterkste punt.
Ken je deze nog?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:28 schreef FreshFruit het volgende:
Iets toegeven is ook niet je sterkste punt.
Liegebeest.quote:
Prima.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:30 schreef kree het volgende:
zucht laat ik de wijste zijn want heb geen zin in hele discussie. want uiteindelijk kan niemand het bewijzen. en echt heb geen zin om tickets daarvan terug te zoeken ook.
geloof me maar op mijn blauwe ogen dat het zo ging.
en dan laten we het er bij?
OK?
vraag maar? geen probleem. als we dat vorige dan maar zo laten enzo. tis waarheid, maar oke. laat maar wat jullie denken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima.
Ik heb nog wel een ander puntje. We zijn er nu toch.
Ook van deze week.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
vraag maar? geen probleem. als we dat vorige dan maar zo laten enzo. tis waarheid, maar oke. laat maar wat jullie denken.
heb je het over de muziekjes of wat anders?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook van deze week.
Tijdje geleden zat je enorm af te geven op AI. Dat was zo slecht en niet origineel etc.
Vervolgens ga je de hele avond linkjes plaatsen van AI liedjes En je had een LOL En dat ging ook weer de hele avond door. Dacht je echt dat users daar op zaten te wachten ?
ja jij mss nog wel, maar niet iedereen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:42 schreef FreshFruit het volgende:
Ik trap niet onderuit, constateer slechts.
nee ik ook niet en komt deels door jou. naja mss begrijpen we elkaar gewoon ff verkeerd. want zal niet de eerste keer zijn met mij. maar ik ging niet zo goed op al die smiley van je.quote:
Zal ik nog 1 keer uitleggen wat DTS is ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:44 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik ook niet en komt deels door jou. naja mss begrijpen we elkaar gewoon ff verkeerd. want zal niet de eerste keer zijn met mij. maar ik ging niet zo goed op al die smiley van je.
Je bent er weer.quote:
bedoel maar? je weet er zitten meer letters op keyboard als alleen smiley he? fuck gebruik ze dan en kunnen we elkaar wss best snappen/. ben niet zo onwijze lul als je denkt.quote:
dat doet er niet eens toe, het was btw daarna best leuk. ook met die ~AI liedjesquote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik nog 1 keer uitleggen wat DTS is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |